רכישת דירה מקבלן ללא ערבות בנקאית – המדריך המלא להשקעות נדל"ן רווחיות ובטוחות

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אנשים רבים מחפשים אחר אפשרות השקעה בטוחה שתהווה חלופה ראויה לתוכניות החיסכון נטולות הריבית של הבנק. אם גם אתם צוברים את כל חסכונותיכם בתוכניות חיסכון בנקאיות או גרוע מכך, בחשבון העו"ש, חשוב שתכירו בעובדה שאתם מפסידים לא מעט כסף מידי שנה. לא מעט אנשים סבורים כי הדרך הטובה ביותר לשמור על כל כספם מפני הפסדים היא פשוט להשאיר את הכסף בבנק. מה שהם לא מבינים זה שהשארת הכסף בבנק פירושו הפסד משמעותי של כ 2% מסך החיסכון מידי שנה. איך מפסידים אם הכסף שמור בכספות הבנק? במילה אחת אינפלציה. אמנם הערך המספרי של החיסכונות שלכם לא ישתנה, אך הערך הממשי ירד בכ 2% מידי שנה בשל האינפלציה הקיימת בישראל בפרט ובעולם בכלל. מה זה אינפלציה ואיך זה מוריד את ערך הכסף שלנו? האינפלציה היא עליות מחירים כלליות בכל המשק, מה ששוחק את כוח הקנייה של הכסף. אם החיסכון שלכם הוא 50,000 שקלים, גם בעוד עשר שנים ישארו לכם אותם 50,000 שקלים בידיוק ללא הפסד מספרי כלל, אך אותם 50,000 שקלים יצליחו לקנות הרבה הרבה פחות.

למה להשקיע? כי בבנק ערך הכסף שלכם נשחק בכ 2% בשנה!

אם בעבר היה ניתן למלא סל קניות שלם של מוצרים בסיסיים למשפחה ממוצעת ב 100 שקלים בלבד, היום אותם 100 שקלים בדיוקכיצד לרכוש דירה מקבלן ללא ערבות בנקאית יצליחו למלא בקושי שליש מאותו סל הכולל את אותם מוצרים. במילים אחרות, ערך הכסף נשחק עם השנים ובמידה ולא תוודאו שהוא יושקע בנכסים שעולים בקצב עליות המחירים ואף מהר מכך, הכסף שלכם פשוט ישחק בעשרות אחוזים במרוצת השנים. אז למה דווקא נדל"ן? עולם הנדל"ן מציע למשקיעיו הרבים מכל רחבי העולם לא מעט יתרונות משמעותיים על פני כל אפיק השקעה אחר. נכסי הנדל"ן ברוב אזורי העולם וודאי בישראל נמצאים במגמת עלייה ברורה כך שהשקעה בנכסי מגורים צפוייה להשביח את עצמה ולהסב למשקיע רווחים נאים. ישנם מסלולי השקעה רבים בהם נעסוק מטה בפירוט המאפשרים לכל משקיע לבחור מסלול השקעה המתאים עבורו הן מבחינת צפי הרווחים, הן מבחינת רמות הסיכון והן מבחינת משך ההשקעה. בשורות הבאות נרחיב אודות כל היתרונות של השקעות נדל"ן, על מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר, על הכוחות הגדולים המשפיעים על מחירי הדיור וכמובן על אפשרויות המימון שיאפשרו לכם להתחיל להשקיע ללא הון עצמי כלל.

היתרונות הגדולים שיש לעולם הנדל"ן להציע

נתחיל מהיתרונות הגדולים ביותר בגינם אנשים רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע את כל חסכונותיהם דווקא בנדל"ן:

  • ביקוש קשיח – אחד היתרונות הגדולים ביותר של עולם הנדל"ן הוא הביקוש הקשיח לדיור. בשונה מאפשרויות השקעה שונות בהן רמות הביקושים עולות ויורדות בתקופות שונות, רמות הביקושים לדיור קשיחים ועולים כמעט ללא תזוזה. הביקוש הקשיח מבטיח למשקיע רמת בטיחות גבוהה שגם מחר יהיו המוני אנשים שישמחו לשלם לא מעט כסף עבור מגורים בנכס שלו. בשונה ממוצרי צריכה רבים, על קורת גג לא ניתן לוותר ולכן הביקושים עולים בקורלציה מושלמת לקצב גידול האוכלוסיה.
  • מוצר פיזי שאפשר לגור בו – אנשים רבים חוששים להשקיע את כספם במוצרי השקעה שהפכו שכיחים במיוחד בשנים האחרונותמה היתרונות של רכישת דירה מקבלן כמו נכסים דיגיטליים או אף ניירות ערך בבורסה. השקעות אלה נתפסות בעיני רבים כלא ממשיות מה שמכניס לא מעט פחד להשקעה. בשונה מכך, המשקיעים בנדל"ן מקבלים נכס פיזי שהם יכולים לראות, לבחון, לגור או להשכיר אותו לכל דורש. יתרון זה מהווה בעיקר יתרון פסיכולוגי המקנה למשקיעים שקט נפשי. תמיד חששתם מהשקעות? כנראה שענף הנדל"ן יספק את ההשקעות הטובות והמתאימות ביותר עבורכם.
  • צפי לעליות מחירים – מעבר לכך שהמשקיע בענף הנדל"ן מקבל נכס פיזי שהוא יכול לראות ולחוש בכל רגע נתון, מחירי הנכס הפיזי הזה עולים עם השנים. בדומה ליין טוב המשתבח, כך גם ערך נכסים רבים הממוקמים באזורי הביקוש. בהמשך המדריך נגע בהרחבה בגורמים המשפיעים על מחירי הנכסים אך על קצה המזלג חשוב שתכירו את אחד מכללי הברזל שמנחים את כל משקיעי הנדל"ן בעת השקעותיהם: ככל שרמות הביקוש גבוהות יותר מההיצע הקיים, מחירי הנכסים עולים וכן להיפך. כפי שציינו מעלה, בשל העובדה שהביקוש לנדל"ן קשיח, רמות הביקושים נעות בקורלציה מושלמת עם קצב גידול האוכלוסיה. במילים אחרות, במידה ואיתרתם אזור עם הגירה חיובית או ילודה מוגברת, סביר מאוד להניח שהביקושים לדירות באזור יעלו לעוד שנים ארוכות, מה שיוביל לעליות מחירי הנכסים.
  • שני אפיקי רווח – אחד ממסלולי ההשקעות הגדולים ביותר הוא נדל"ן מניב. מסלול השקעות זה מבטיח למשקיעיו שני אפיקי רווח שונים, הראשון הוא מהשכרת הנכס והשני הוא מעליית ערכו. בחירה נכונה של נכס בפריים לוקיישן תבטיח למשקיע עליית ערך משמעותית תוך זמן קצר. בהמשך המדריך נגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו גם לכם לאתר את האזורים האטרקטיביים ביותר להשקעה שערך הנכסים בהם צפוי לעלות בעשרות אחוזים תוך שנים בודדות.
  • מינוף משמעותי – השקעות נדל"ן מאפשרות למשקיעים למנף את כספם וליהנות מאפשרויות מימון אטרקטיביות במיוחד. הלוואת המשכנתא הניתנת בישראל מאפשרת לקבל מימון של עד 75% משווי הנכס ברכישת דירה ראשונה ועד 50% משווי הנכס ברכישת דירה שניה. מעבר לכך ישנן עוד לא מעט אפשרויות מימון שונות המאפשרות גם למשקיעים עם הון עצמי נמוך או אף ללא הון עצמי כלל להשלים לא מעט עסקאות נדל"ן מצליחות. אפשרות המינוף מגדילה משמעותית את הרווח ביחס להשקעה ומאפשרת לייצר רווחים גדולים עם השקעות קטנות.
  • מסלולי השקעה רבים המתאימים למשקיעים שונים – עולם הנדל"ן כולל לא מעט מסלולי השקעה שונים המאפשרים גם למשקיעים קטנים ליהנות מעסקאות טובות. מעבר להון העצמי שתידרשו להביא להשקעה במסלולים השונים, גם אפיקי הרווח והסיכון משתנים. מוכנים לוותר מעט על הבטיחות לטובת פוטנציאל רווח גדול יותר? ישנם לא מעט מסלולי השקעה שיוכלו להתאים לכם.

רוצים להתחיל להשקיע ולא יודעים איפה? כך תדעו לזהות את האזורים האטרקטיביים ביותר להשקעה!

כלל היתרונות הללו גורמים לאנשים רבים להשקיע את כל חסכונותיהם בהשקעות נדל"ן שונות בארץ ובעולם. לפני שגם אתם מתחילים לחרוש את הארץ במטרה לאתר את העסקה הטובה, הרווחית והבטוחה ביותר, חשוב שתכירו את הכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בכל רחבי העולם. הגורם המרכזי לתנועות מחירי הדיור הוא מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע הקיים. ככל שהביקוש גבוה מההיצע, מחירי הנכסים עולים וכן להיפך, ככל שההיצע הקיים בשוק גדול יותר מהביקוש, המחירים יורדים. בעזרת משוואה פשוטה זו תוכלו לבחון את כל שווקי הדיור בכל רחבי העולם ולהעריך האם שווי הנכסים באזור צפויים לעלות או שמא הם הגיעו למיצוי העליות והם עומדים לפני בלימה ואף ירידת מחירים. שוק הדיור בישראל הוא דוגמה טובה לכך, מאזן הכוחות בישראל מציג תמונה ברורה, רמות הביקושים גבוהות משמעותית מההיצע הקיים בשוק. תמונה זו מוכיחה את עצמה במשך למעלה משני עשורים רצופים בהם מחירי הדיור עולים בקצב מסחרר ללא כל סימני בלימה. כל ניסיונות הממשלות השונות עלו בתוהו ולא הצליחו לבלום את המחירים מהסיבה הפשוטה שהביקוש גבוה מההיצע.

השיטות להעריך את התקדמות תנועות המחירים לעוד שנים ארוכות קדימה – כך עובדים המקצוענים

משקיעי נדל"ן מקצועיים לוקחים את הכלל הבסיסי הזה צעד אחד קדימה במטרה לנסות ולהתחקות אחרי מחירי הדיור שצפויים להיות בעוד שנים ארוכות קדימה. על אף שהם לא נביאים, ישנה דרך פשוטה להעריך בסבירות גבוהה את מחירי הדיור בשווקים שונים בכל רחבי העולם בעוד מספר שנים קדימה. כיצד? פשוט לבחון את קצב גידול המשתנים המשפיעים על תנועות המחיר. במידה וקצב גידול הביקוש מהיר יותר מקצב גידול התחלות הבניה, סביר להניח שנראה את מחירי הדיור ממשיכים צפונה ואף בקצב מהיר יותר. לחילופין, במידה וקצב התחלות הבנייה מהיר יותר מקצב גידול הביקושים, כנראה שהמחירים הולכים לקראת התמתנות או אף ירידה בשנים הקרובות. קצב התחלות הבנייה מייצג את ההיצע שיהיה בשוק בעוד מספר שנים. רמות הביקושים מושפעות בעיקר מהגירה חיובית וגידול טבעי באוכלוסיה. בחינה מעמיקה של הנתונים הללו ומציאת שוק דיור שגם הביקוש בו גדול מההיצע, וגם קצב גידול הביקוש מהיר יותר מקצב גידול התחלות הבניה, תבטיח לכם עליות מחירי הנכסים באזור לעוד שנים ארוכות. לסיכום השיטה הפשוטה ביותר להעריך את תנועות המחירים בהווה ובעתיד:

מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע תנועות המחירים
ביקוש גדול מההיצע הקיים המחירים עולים
ההיצע הקיים גדול מהביקוש המחירים יורדים
קצב גידול הביקוש מהיר יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות המחירים צפויים לעלות בעתיד
קצב התחלות הבנייה החדשות מהיר יותר מקצב גידול הביקוש המחירים צפויים לרדת בעתיד

 

נדל"ן בישראל? לאחר שני עשורים רצופים של עליות, משקיעים ישראלים רבים בוחרים לנדוד אל מעבר לים!

השקעות נדל"ן בישראל מקבלן וללא ערבות בנקאיתמשקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי הארץ בוחרים בשנים האחרונות לנדוד אל מעבר לים ולחפש מדינות אטרקטיביות להשקעה. ישנן לא מעט סיבות בגינן המשקיעים הישראלים בוחרים להעביר את השקעותיהם למדינות שונות מכל רחבי העולם. מבחינת מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע, מחירי הדיור בישראל צפויים להמשיך לעלות גם בשנים הקרובות. אך מחירי הנכסים באזורי הביקוש שעולים ועולים במשך למעלה משני עשורים רצופים הגיעו למחירים התחלתיים של 1,600,000 לדירה ממוצעת. מחירים אלה מצריכים מהמשקיעים בהם להביא לא מעט כסף מהבית, גם בהנחה שהם יקבלו 75% משכנתא (כמקובל על דירה ראשונה). לעומת זאת, מחירי הנכסים במדינות רבות בכל רחבי העולם מאפשרים למשקיעי נדל"ן קטנים עם הון עצמי של כמה עשרות אלפי שקלים בלבד ליהנות מדירות איכותיות הממוקמות באזורי פריים לוקיישן.

ככל שמחיר הנכס גבוה יותר כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר – אחד מכללי האצבע החשובים בגינם משקיעים רבים בוחרים להשקיע בחו"ל

סיבה נוספת הגורמת למשקיעים רבים לחפש חלופות השקעה מעבר לים היא אחד מכללי האצבע שכל משקיעי הנדל"ן מכירים – ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר וכן להיפך, ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. דוגמה לכך ניתן לראות מבחינת אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים באזורים השונים בישראל. אזורי הביקוש הגדולים במרכז הארץ בהם מחירי הנכסים מתחילים מכ 1,600,000 שקלים, מניבים למשקיעים בהם בין 2.2% לבין 2.7% תשואה בשנה. לעומת זאת, ערים מרוחקות מאזורי המרכז בהם ניתן למצוא נכסים החל מ 600,000 שקלים, יניבו למשקיעים בהם תשואה גבוהה הרבה יותר הנעה בין 3.9% לבין 5.5% תשואה מידי שנה. במרחק נסיעה של כמה עשרות דקות בישראל ניתן לאתר נכסים המניבים תשואה כפולה(!) מהתשואה המתקבלת במרכז הארץ. במדינות רבות בכל רחבי העולם בהם מחירי הנכסים רק מתחילים את הזינוק שהחל בישראל לפני למעלה משני עשורים, ניתן למצוא נכסים החל מ 50,000 דולר בלבד המניבים בין 10% ל 12% תשואה מידי שנה (דוגמה לכך היא בטומי, עיירת חוף בגאורגיה).

הכירו את אחד ממסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר כיום – רכישת דירות מקבלן על הנייר

אז בין אם תבחרו להשקיע בנדל"ן בגבולות ישראל ובין אם תחליטו לנדוד אל מעבר לים, חשוב שתכירו את אחת הנקודות החשובות ביותר לרכישה נכונה של דירה מקבלן. אחד ממסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר כיום הוא מסלול רכישת דירה מקבלן על הנייר. רכישת דירה מקבלן על הנייר מאפשרת למשקיע ליהנות מהנחות משמעותיות של בין 10% ועד 30% ממחיר השוק. למה שהקבלן יסכים למכור דירות בפרוייקט בהנחות גדולות כל כך? בקצרה, מסיבות תזרימיות. קבלנים רבים מציעים מספר דירות למכירה על הנייר בהנחות גדולות במטרה למשוך את המשקיעים לשלם להם עבור דירה שאינה בנוייה עדיין וכך הם יוכלו להמשיך לנהל את תזרים המזומנים של הפרוייקט בצורה תקינה. המשקיעים לא יהיו מוכנים לרכוש דירה על הנייר במחירי שוק מכמה סיבות מרכזיות, ראשית, רמת הסיכון ברכישת דירה על הנייר גבוהה יותר בהשוואה לרמת הסיכון ברכישת דירה קיימת. שנית, רכישת דירה קיימת מאפשרת למשקיע ליהנות מהשכרת הדירה מהיום הראשון בעוד דירה על הנייר לא מניבה תשואה כלל למשקיעים בה. שלישית, ברוב הפרוייקטים הסכום שעוד לא שולם לקבלן צמוד למדד, מה שאומר שבמרוצת השנים עד לקבלת המפתח, המחיר צפוי עוד לעלות.

וודאו שלפרוייקט יש ערבות בנקאית – איך זה משפיע על רמות הסיכון בהשקעה?

מסיבות אלה קבלנים רבים בכל רחבי העולם מציעים למשקיעים דירות על הנייר במחירים מוזלים הנקראים מחירי פריסייל. מחירי המכירה המוקדמת מאפשרים למשקיעים ליהנות מהדלתא שבין מחיר הקנייה לבין מחיר השוק, מה שהופך את ההשקעה למשתלמת במיוחד. המשקיע רוכש את הדירה בהנחה של 10% עד 30% ממחירי השוק, ממתין עד לקבלת המפתח ומוכר את הדירה במחירי שוק ברווח ההפרש. נשמע מעניין? חשוב שתכירו גם את כל הסיכונים הקיימים במסלול. ראשית, קבלנים מקצועיים המצליחים לקבל את אמון הבנק בהתקדמות תקינה של הפרוייקט זוכים לערבות בנקאית. ערבות בנקאית היא חלק בלתי נפרד מהשקעה בדירות מקבלן על הנייר. כל מטרתה של הערבות הבנקאית היא בעצם לבטח את כל כספי ההלוואה שלכם כך שגם אם יקרה משהו והקבלן לא יצליח לעמוד בכל הבטחותיו להשלים את הפרוייקט, הבנק הוא הערב בעל כל כספי ההשקעה שלכם. פרוייקטים ללא ערבות בנקאית נחשבים לפרוייקטים בעלי רמת סיכון גבוהות במיוחד, כאלה שאתם ממש לא רוצים להשקיע בהם.

הפרוייקט לקראת סיום ואין לו ערבות בנקאית? הסיכונים יורדים!

ישנם מספר מצבים בהם רכישת דירה מקבלן בפרוייקט ללא ערבות בנקאית מאפשרת למשקיע ליהנות מכל יתרונות ההשקעה ללא סיכוןרכישת פרויקט נדל"ן שלקראת סיום וללא ערבות בנקאית גבוה במיוחד. המצב המרכזי הוא פרוייקט אישי מכספי הקבלן שעומד לקראת סיומו. המשקיעים יכולים להצטרף לפרוייקטים חדשים כמעט בכל שלב כך שממש לא חייבים לקנות דירות על הנייר. ככל שהפרוייקט קרוב יותר לסיומו, כך רמות הסיכון לתקלות שונות שיביאו לפגיעה בהשלמת הפרוייקט יורדות אך במקביל, גם ההנחה של רכישת דירה על הנייר במחירי פריסייל נשחקת. ככל שהבניין קרוב יותר למועד קבלת המפתח, הן מבחינת התאריך והן מבחינת התקדמות הבניה, כך רמת הבטיחות עולה אך גובה ההנחה יורדת. לכן, כל משקיע צריך להכיר היטב את אופי המשקיע שלו, לרבות רמות הסיכונים שהוא מוכן לקחת בהתאם לרווחים המתקבלים בכל שלב. נקודה נוספת שחשוב לקחת בחשבון היא קבלת הלוואות משכנתא בפרוייקטים שאינם בערבות בנקאית. הבנקים מעמידים לרשות הציבור הלוואות משכנתא רק כאשר יש להם בטוחה כנגד. ברוב המקרים, הבטוחה היא הדירה שרוכשים בעזרת ההלוואה אך בגלל שבמסלול השקעות זה הדירה עדיין אינה בנויה, בנקים רבים יוכלו לסמוך על הערבות הבנקאית. במידה ואין ערבות בנקאית לפרוייקט הדבר עלול להוות בעיה של ממש בעת קבלת המימון מהבנק.

רוצים להשקיע את חסכונותיכם אבל אין לכם מאות אלפי שקלים כך שאתם לא יכולים לקבל את הלוואת המשכנתא? הכירו את כל אפשרויות המימון שיאפשרו לכם לפתור כל בעיה

החלטתם לקחת את הסיכון ולרכוש דירה על הנייר מקבלן ללא ערבות בנקאית? חשוב שתכירו את כל אפשרויות המימון הקיימות לרשותכם.

  • משכנתא

מסלול ההלוואה הראשון והגדול מכולם הוא כמובן מסלול הלוואת המשכנתא. גם אם אין לפרוייקט שלכם ערבות בנקאית, אך חלקו הגדול כבר הושלם, ייתכן שיהיו בנקים שיסכימו להעמיד לרשותכם הלוואת משכנתא לטובת ההשקעה. מאפייניה של ההלוואה הם: הלוואה ארוכת טווח שניתן לפרוס ל 30 שנות החזרים, סכומי הלוואה גדולים שיכולים להגיע למיליוני שקלים וריביות אטרקטיביות במיוחד. לפני שנפרט מספר פרטים חשובים אודות הלוואות המשכנתא חשוב שתכירו כלל אצבע בעזרתו הבנקים מחשבים את גובה הריביות לכל הלוואה. ככל שרמת הסיכון במתן ההלוואה גבוהה יותר, כך הריביות שהבנקים יגבו מהלווים יהיו גבוהות יותר. אז איך בהלוואת המשכנתא הכוללת סכומי כסף גדולים לכל כך הרבה שנים הריביות אטרקטיביות יותר מכל הלוואה קטנה קצרת מועד? הסיבה לכך היא הבטוחה שיש כנגד ההלוואה. הבנק המלווה משעבד לטובתו את הנכס שנרכש בעזרת ההלוואה כך שגם במקרה הכי גרוע בו הלווה יקלע למצוקה כלכלית שלא תאפשר לו לעמוד בכל החזרי המשכנתא, הבנק תמיד יוכל למשכן את הנכס, למכור אותו ולהשיב לרשותו את כל כספי ההלוואה. הלוואות המשכנתא בישראל מאפשרת ללווה לקבל עד 75% מימון לדירה ראשונה ועד 50% מימון לדירה שניה ומעלה.

יועץ משכנתאות פרטי!

חשוב להדגיש שהלוואת המשכנתא כוללת לא מעט מסלולי הלוואה שונים במטרה להתאים תמהיל הלוואה מלא לצרכיו האישיים של כל לקוח. המסלולים השונים כוללים ריביות שונות ולכן מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מיומנים התחום. יועץ משכנתאות פרטי מכיר את כל מסלולי ההלוואה על בוריים וידע להתאים במיוחד עבורכם את התמהיל המיטבי לכל הצרכים האישיים שלכם. גם הבנקים מעמידים לרשות הציבור יועצי משכנתאות, אך יועצים אלה משרתים את צורכי הבנק לפני שהם מתפנים לברר מהם צורכי הלקוח ולכן, בכל זאת מומלץ להסתייע ביועץ משכנתאות פרטי שישרת את הצרכים שלכם בלבד.

  • הלוואה חוץ בנקאית

אפשרות נוספת היא הלוואה חוץ בנקאית שמאפייניה הם: סכומי כסף קטנים, טווח הלוואה קצר עד בינוני ובריביות גבוהות. הסיבה המרכזית בגינה הלוואות אלה יקרות יותר מהלוואת המשכנתא היא היידר הבטוחה שקיימת בהלוואת המשכנתא. אם כל התנאים פחות טובים מתנאי המשכנתא, למה שאנשים יעזרו בהלוואה חוץ בנקאית? הלוואה חוץ בנקאית מסייעת לאנשים רבים להשלים את ההון העצמי הנדרש לקבלת הלוואת המשכנתא. דירה בעלות של כ 1,000,000 שקלים מחייבת את הלווה להביא מהבית כ 25% שהם 250,000 שקלים. בעזרת הלוואה חוץ בנקאית ניתן להשלים את ההון העצמי ולקבל את הלוואת המשכנתא. לא מעט משקיעים נעזרים בהלוואות אלה ומקבלים אחוזי מימון גבוהים במיוחד עבור השקעותיהם כך שגם אם אין לכם הון עצמי גבוה ובמקרים רבים אף ללא הון עצמי כלל תוכלו לרכוש לא מעט נכסים להשקעה.

  • משכון נכס קיים

אפשרות נוספת היא משכון נכס קיים לטובת קבלת הלוואה בתנאי משכנתא על סך 50% מערכו. יש לכם נכס? אתם יכולים לחלץ מקירותיו לא מעט כסף. אפשרות זו של משכון נכס קיים מאפשרת לבעלי נכסים לקבל הלוואה בתנאי משכנתא על סך 50% משווי הנכס בתמורה לשעבוד 50% מהנכס עצמו. שעבוד הנכס מהווה בטוחה לבנק וכך אתם יכולים ליהנות מהלווה בתנאים אטרקטיביים במיוחד. חשוב להדגיש כי לאחר משכון 50% מהנכס שלכם אמנם תידרשו לחזור ולשלם החזרים חודשיים כמו בתקופת המשכנתא אך המכס החדש להשקעה יניב לכם הכנסה חודשית אמורה לכסות את כל ההחזר החודשי. בחירה נכונה של נכס להשקעה בהתאם לדגשים שהובאו מעלה תבטיח לכם אחוזי תשואה גבוהים והכנסה חודשית שיכולה לכסות את כל החזרי המשכנתא החודשיים ואף להשאיר לכם עודף של כמה מאות שקלים בכיס מידי חודש. לסיכום אפשרויות המימון הקיימות:

 

אפשרות מימון תנאים
משכנתא תקופות זמן ארוכות, סכומי כסף גדולים וריביות נמוכות
הלוואה חוץ בנקאית תקופות זמן קצרות, סכומי כסף קטנין וריביות גבוהות
משכון נכס קיים עד 50% משווי הנכס בתנאי משכנתא
הכנסת שותף משלם התנאים מוסכמים על כל הצדדים

 

מסלול השקעה נוסף ואטרקטיבי לא פחות – נדל"ן מניב

רגע לפני שאתם עושים שימוש מעשי בכל הפרטים החשובים שקיבלתם במאמר, חשוב שתכירו את מסלול ההשקעות המרכזי בו רובמה יש לקחת בחשבון בזמן רכישת דירה מקבלן ללא ערבות בנקאית משקיעי הנדל"ן בוחרים להשקיע את כספם. המסלול המרכזי הוא מסלול השקעות נדל"ן מניב. מסלול השקעות נדל"ן מניב הוא מסלול בטוח, יציב, פשוט, פסיבי ורווחי במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל להשקיע במסלול השקעה זה זה לבחור נכס אטרקטיבי ולהשכיר אותו לתקופות זמן ארוכות. הביקוש הקשיח לדיור יבטיח שתמיד יהיה מי שירצה לגור בנכס שלכם כך שכל שנותר לכם לעשות זה לבחור את הנכס הטוב ביותר עבורכם. למה רוב משקיעי הנדל"ן בוחרים דווקא במסלול זה? למסלול יש מגוון יתרונות שכדאי שתכירו.

יתרונות המסלול המניב

  1. מסלול פשוט – מסלול השקעה זה מתאים למשקיעים בתחילת דרכם שרוצים להבטיח שכספם יעבוד עבורם.
  2. מסלול פסיבי – מסלול השקעה זה אינו מצריך התעסקות רבה כך שגם אם אתם עובדים שעות ארוכות מידי יום ואין לכם זמן להתעסק בהשקעות, מסלול הנדל"ן המניב יוכל להתאים לכם.
  3. מסלול בטוח – השקעות נדל"ן לטווחי זמן ארוכים מוכיחות את עצמן, בטח כשרמות הביקוש גבוהות משמעותית מרמות ההיצע הקיים בשוק.
  4. מסלול רווחי – מסלול השקעות נדל"ן מניב, מניב למשקיעיו שני אפיקי רווח שונים. מקור הרווח הראשון הוא מהשכרת הנכס ומקור הרווח השני הוא מעליית ערכו במרוצת השנים. מהשכרת הנכס ניתן לקבל עד כ 5.5% מידי שנה (בישראל), ומעליית ערך הנכסים ניתן ליהנות מעוד עשרות אחוזי עלייה במרוצת השנים.

אז אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע בנדל"ן יש לכם שני מסלולים מרכזיים, גדולים ורווחיים לעשות זאת. הראשון הוא כמובן רכישת דירה על הנייר במחירי פריסייל (עם ערבות בנקאית!), והשני הוא מסלול השקעות נדל"ן מניב. לפני שאתם בוחרים את ההשקעה המתאימה לכם ביותר, חשוב שתכירו את פרופיל המשקיע שלכם כך שתדעו לאזן בין רמות הסיכון לבין הרווח הפוטנציאלי מההשקעה שבחרתם.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!