מצאת דירה להשקעה? 3 טיפים להשקעה חכמה

בחירת מקום מגורים חדש איננה פשוטה, במיוחד כאשר ישנם כל כך הרבה גורמים שיכולים להשפיע על התקדמות העסקה. התקציב הפנוי הינו, בדרך כלל, הנושא הראשוני שיש לעסוק בו כשמחפשים נכס חדש ובמיוחד כשמדובר בבית שאתם בעצמכם עומדים להתגורר בתוכו. דירה להשקעה לעומת זאת, כבר מצריכה חשיבה מורכבת עוד יותר, כיוון שמלבד הכדאיות של העסקה עצמה והמצב של הנכס, יש לתת את הדעת גם בנוגע לפוטנציאל ההשכרה שלו ולהפיכתו למקום מבוקש עבור שוכרים, או רוכשים עתידיים.

בדקו מה גובה ההון הראשוני שאתם יכולים להשקיע

ההון הראשוני מהווה גורם משפיע ומשמעותי, על גובהה של המשכנתא שתאושר לכם ועל פריסת התשלומים שלה. הלוואה מהירה נחשבת כיום לפתרון יעיל ונוח, עבור מי שמבקש להגדיל את ההון הראשוני ובאמצעותו להיטיב את תנאי המשכנתא. באמצעות הלוואה חוץ בנקאית, ניתן לקבל סכום גדול של כסף באופן מיידי ולהשתמש בו בתור הון ראשוני, כאשר מגיעים אל הבנק לחתימה על הסכם משכנתא.

הרעיון הוא להשיג את מסלול המשכנתא הטוב ביותר האפשרי, כאשר הלוואה מהירה מאפשרת את השילוב האופטימלי של החזרי התשלומים עם ההוצאות הרגילות, בזכות הגמישות הרבה של המסלולים אצל הסוג הזה של ההלוואות. החזרי ההלוואה המהירה יתרחשו במקביל להחזרי המשכנתא, אך בסופו של דבר הלווים יקבלו את התנאים הטובים ביותר מבחינתם, אלו שלא היו מצליחים לקבל לעולם – אם לא היה להם הון ראשוני גבוה מספיק.

ערכו השוואה בין דירות שונות באותו איזור

גם כאשר יש לכם כבר מסגרת תקציבית ברורה ובחרתם איזור שבו תרצו להשקיע ולרכוש בו נכס, חשוב להבין כי ממש על אותו מטראז' – ייתכן שקיימות כמה וכמה אופציות נדל"ניות מבחינתכם. חשוב מאוד לבדוק לעומק את כדאיותה של כל עסקת נדל"ן בפני עצמה ואת המאפיינים של הנכסים בכל אחת מן האופציות.

ייתכן שתגלו, שדירה אחת עתידה להיות מבוקשת במיוחד לעומת דירה שכנה, רק בגלל תוספת של חצי חדר, או קרבה אל תחנת אוטובוס לדוגמה. הדבר יכול להוות עבורכם מקפצה אמיתית, למציאת שוכרים קבועים ואמינים שישמחו לשכור את הנכס שלכם לטווח ארוך, בזכות היתרונות הרבים שבו.

החליטו על תקציב לשיפוצים ולהלבשת הבית

הלוואה מהירה יכולה להיות עבורכם רלוונטית לא רק בשביל ההון הראשוני אלא גם להמשך, לחלק האחרון של הדירה שנקרא "הלבשת הבית". דירה להשקעה תצריך, פעמים רבות, שיפוצים כאלה ואחרים, רכישת כלים סניטריים חדשים או ריהוט וקניית טקסטיל שיהפוך את הנכס לאטרקטיבי עבור שוכרים פוטנציאליים.

דיגיטל פיננסים תעניק לכם מידע חשוב ורלוונטי, המותאם במיוחד אליכם, שיאפשר לכם לקבל החלטה מושכלת בנוגע לסכום ההלוואה שדרוש לכם. בחירת סכום ההלוואה הנכון ומציאת המסלול הנוח ביותר להחזר התשלומים להלוואה, יקדם אתכם כמה צעדים קדימה – בדרך לדירה החדשה שלכם.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!