קורס נדל"ן – הכירו את הסיבה המרכזית לעליית מחירי הדיור בישראל, הצפי למחירים בשנים הקרובות ומסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

עולם הנדל"ן בישראל מציע לרבים לא מעט מסלולי השקעה אטרקטיביים שהפכו בשנים האחרונות לחלופה של טבע, שכונתה בעבר "מניית העם". רבים רואים בהשקעות נדל"ן השקעה בטוחה שתשמור על ערך הכסף שלהם מפני שחיקת האינפלציה ואף תאפשר להם ליהנות מרווחים מרשימים. נשמע לכם מעניין? כיום יש לא מעט קורסי נדל"ן מקצועיים שיאפשרו לכם להכיר לעומק את כל מסלולי ההשקעה הקיימים, את מצבו של הנדל"ן בישראל, את כל הסיבות בגינן מחירי הדיור דוהרים קדימה ללא מעצורים במשך למעלה משני עשורים רצופים, את הערכת המחירים לשנים הבאות וכמובן את הדרך לבחור נכון את מסלול ההשקעה המתאים ביותר לפרופיל המשקיע שלכם. בשורות הבאות נגע בלא מעט מהנקודות הללו, אך קודם לכן חשוב לגעת בנקודה חשובה ורלוונטית לרוב הקוראים את השורות הללו.

השקיעו בקירות ולא בתוכניות חיסכון בנקאיות – רק כך תצליחו לשמור על ערך הכסף שלכם מפני שחיקת האינפלציה

אחת הסיבות המרכזיות בגינן רבים כיום בוחרים להשקיע את מיטב חסכונותיהם בעולם הנדל"ן היא הריבית האפסית שהבנקים מציעים בתוכניות החיסכון שלהם. אנשים רבים שומרים את כל חסכונותיהם בתוכניות חיסכון בנקאיות נטולות ריבית או גרוע מכך, בחשבון העו"ש, מה שגורם להם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. הבנק אומנם יודע לשמור על הערך המספרי של הכסף שלכם, אך לא על כוח הקנייה שלו. הפקדתם 20,000 שקל לתוכנית חיסכון בנקאית? כנראה שתוכלו לקבל בחזרה בעוד מספר שנים את אותם 20,000 שקל בתוספת כמה מאות שקלים, ובכל זאת הפסדתם לא מעט כסף מידי שנה. איך? במילה אחת, אינפלציה.

מה זה אינפלציה ואיך זה משפיע על כל החיסכונות שלי? כל מה שאתם חייבים להכיר!

האינפלציה פירושה עליית מחירים כללית השוחקת את ערך הכסף שלכם. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך שתוכל להבהיר לכם אתלפני שנגע בכל הדגשים החשובים אודות קורס נדל"ן, חשוב שתכירו את מצב שוק הנדל"ן בישראל נושא שחיקת כוח הקנייה היא רכישת סל קניות למשפחה ממוצעת בישראל. אם עד לפני מספר שנים יכלתם לגשת לכל סופר מצויידים בשטר אחד של 100 שקלים ובעזרתו למלא סל קניות שלם, כיום אותו שטר בדיוק יצליח למלא פחות מחצי מאותו סל קניות הכולל את אותם מוצרים בדיוק. אז אמנם הגעתם לסופר עם ערך מספרי זהה של הכסף (100 שקלים), אך בכל זאת הצלחתם לקנות הרבה הרבה פחות בגלל עליות המחירים ושחיקת כוח הקנייה של הכסף.

האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה ממוצעת, מה שאומר שכל עוד תוכניות החיסכון של הבנק מניבות לכם פחות מ 2% מידי שנה, אתם מפסידים כסף. אז מה עושים? השקעות נדל"ן. השקעות נדל"ן נתפסות בעיני רבים כיום כחלופה הטובה ביותר של תוכניות החיסכון הבנקאיות וזאת לאור כמה יתרונות משמעותיים שיש לאפיק השקעה זה על פני כל שאר האפיקים הקיימים כיום. אז לפני שנגע בכל הדגשים החשובים אודות קורס נדל"ן, חשוב שתכירו את מצב שוק הנדל"ן בישראל ותבינו מדוע כל כך הרבה אנשים כיום בוחרים להשקיע את כספם בקירות, ולא בתוכניות חיסכון בנקאיות.

מחירי הדיור שוברים שיא אחרי שיא במשך למעלה משני עשורים רוצים, קרובים לסוף?

אז כידוע, שוק הדיור בישראל נמצא במגמת עלייה ארוכה במיוחד של למעלה משני עשורים רצופים. מחירי הדיור בישראל שוברים שיא

קורס השקעות נדל"ן ריכז עבורכם את כל המאפיינים החשובים ביותר של שכונות שערך הנכסים בהן צפוי לעלות בקצב מהיר יותר בהשוואה לאזורים אחרים ברחבי הארץ
קרדיט תמונה: freepik

אחר שיא וזאת על אף כל ניסיונות הממשלות השונות לבלום את מחירי הדיור. בין כלל ניסיונותיהן של הממשלות ניתן למנות את העלאת מס הרכישה למשקיעים מ 5% ל 8% מהשקל הראשון, תוכניות דיור מוזלות לזוגות צעירים כמו "המחיר למשתכן" "מחיר מטרה" ועוד. על כף כלל הניסיונות הללו מחירי הדיור המשיכו לזנק והשלימו עליה של מאות אחוזים בעשורים האחרונים. שואלים את עצמכם מה גורם לעליות החדות הללו לאורך כל כך הרבה שנים? איך הממשלה לא מצליחה לבלום את המחירים? והאם מחירי הדיור בישראל הגיעו לתקרת זכוכית ולמחירים בועתיים שיהיה להם קשה להמשיך לעלות מהם? בשורות הבאות נענה על כלל השאלות הללו כך שבעוד מספר דקות של קריאה תוכלו להחליט האם גם אתם מצטרפים לרכבת הנדל"ן הישראלית.

הכירו את השיטה הפשוטה לבחון את הצפי למחירי הדיור בישראל בשנים הקרובות

ראשית, חשוב שתכירו את הגורם המרכזי המשפיע על תנועות מחירי הדיור בישראל בפרט ובכל מקום בעולם בכלל. הגורם המרכזי המשפיע על תנועות מחירי הדיור הוא מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע הקיים במשק. בעזרת משוואה פשוטה ניתן לדעת האם מחירי הדיור צפויים להתמתן ולהתחיל לרדת בטווח הזמן הקרוב או שמא המחירין ימשיכו להרקיע שחקים בדרך צפונה לכבישת שיאים חדשים. ככל שרמות ההיצע הקיים בשוק גבוהות יותר מהביקוש לדיור, מחירי הנכסים ירדו וכך גם להיפך, ככל שהביקוש לדיור גבוה יותר מההיצע הקיים במשק, מחירי הדיור יעלו, ולא משנה כמה הממשלה תנסה לבלום אותם. מצב הדיור בישראל ברור, רמות הביקושים גבוהות משמעותית יותר מההיצע הקיים בשוק, מה שאומר כי מבחינה מעמיקה של הנתונים נדמה שלא רק שמחירי הדיור בישראל אינם יקרים, אלא הם אפילו זולים בהשוואה למה שהם צפויים להיות בעוד מספר שנים של עליות מחירים. כל ניסיונותיה של הממשלה לא יצליחו לשנות את השפעת מאזן הכוחות של הביקוש וההיצע לטווחי זמן ארוכים.

מתכננים להשקיע לטווחי זמן ארוכים? כך תדעו להעריך מה יהיו מחירי הדיור בישראל גם בעוד שנים ארוכות

שנית, חשוב להדגיש כי בחינת מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע מצביע על מצב השוק כיום. במידה ויחולו שינויים ברמות הביקוש או ברמות ההיצע, ההערכה שמחירי הדיור בישראל ימשיכו צפונה עלולה להשתנות. אז איך תדעו האם כדאי להשקיע בעולם הנדל"ן שכל רגע הממשלה יכולה לייצר שינוי שיגדיל משמעותית את ההיצע הקיים ויגרום להתמתנות ואף לירידות מחירים? בעזרת שיטה נוספת ניתן להעריך מה צפוי לקרות עם מחירי הדיור בעוד שנים ארוכות קדימה. משקיעי נדל"ן רבים בוחנים את שוק הדיור בו הם מתכננים לרכוש נכסים להשקעה לטווחי זמן ארוכים במטרה לוודא שערך הנכסים יעלה לאורך כל תקופת ההשקעה.

למרות שהמשקיעים אינם ניחנים ביכולות נבואה, בעזרת שיטה פשוטה הם יודעים להעריך בהערכה מושכלת מה צפוי למחירי הדיור בעוד שנים ארוכות קדימה. השיטה הפשוטה כוללת השוואה בין קצב גידול הביקושים בישראל (המושפע בעיקר מריבוי טבעי, הגירה חיובית, אחוזי גירושים גבוהים ועוד) לקצב התחלות הבנייה החדשות שיהפכו להיצע קיים בשוק בעוד מספר שנים. בחינת הנתונים הללו בישראל מוכיחה שגם בעוד מספר שנים מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע ישאר בעינו כך שמחירי הדיור צפויים להמשיך לעלות לעוד שנים ארוכות קדימה.

מחליטים להוציא את חסכונותיכם מתוכניות החיסכון הבנקאיות ולהתחיל להשקיע בנכסי נדל"ן מניבים? הכירו את מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר!

מחליטים שהגיע הזמן לעצור את ההפסדים על כל חסכונותיכם שיושבים בתוכניות חיסכון בנקאיות? חשוב שתכירו את כל מסלוליקורס נדל"ן מדגיש שמסלול ההשקעה הגדול ביותר הוא כמובן מסלול השקעת נדל"ן מניב ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר הקיימים בעולם הנדל"ן. משקיעים רבים לא מודעים לעובדה שעולם הנדל"ן מציע למשקיעיו מבחר גדול של אפשרויות השונות זו מזו בעיקר באחוזי התשואה השנתיים וברמות הסיכון השונות. ריכזנו עבורכם את מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר שמצליחים למשוך כמות גדולה של משקיעים מכל רחבי הארץ.

  • מסלול השקעות נדל"ן מניב

מסלול ההשקעה הגדול ביותר הוא כמובן מסלול השקעת נדל"ן מניב. מסלול השקעה זה כולל רכישת דירה והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. הסיבות המרכזיות בגינן אנשים רבים בוחרים דווקא במסלול השקעות זה הן: מסלול נדל"ן מניב נחשב לפשוט במיוחד כך שאתם לא נדרשים לידע מקצועי או ניסיון רב שנים טרם ההשקעה, מסלול עם רמת בטיחות גבוהה במיוחד מהסיבה הפשוטה שמדובר במסלול ארוך טווח ובמסגרתו תמיד יהיה ניתן להשכיר את הנכס וליהנות מתשואה שנתית קבועה ומעוגנת בחוזה, מסלול זה כולל הכנסה חודשית פסיבית ללא כל התעסקות ועוד. מנגד, חשוב לדעת שהבוחרים ליהנות מכלל היתרונות שצויינו מעלה בוחרים גם להתפשר על אחוזי התשואה. ישנם מסלולים אחרים המניבים אחוזי תשואה גבוהים יותר אך עם רמות סיכון גבוהות יותר. לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים של המסלול:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה בטוח במיוחד אחוזי תשואה יחסית נמוכים בהשוואה למסלולי השקעה אחרים
מסלול השקעה פסיבי המניב תשואה שנתית מעוגנת בחוזה התעסקות עם שוכרים
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – השכרת הנכס ועליית ערכו במרוצת השנים סיכון בבחירת שוכרים מפוקפקים שלא יעמדו בתשלומים החודשיים

 

 

  • מסלול השקעות רכישה על הנייר במחירי "פריסייל"

מסלול השקעה נוסף הוא מסלול רכישת דירה על הנייר במחירי פריסייל. לא מעט משקיעי נדל"ן בוחרים לרכוש דירה על הנייר במחיריהאם מומלץ להשקיע בנדל"ן מניב לאחר קורס נדל"ן פריסייל המגלמים הנחה של בין 10% ועד 30% ממחירי השוק. למה שהקבלן ימכור דירות מוזלות כל כך? בעיקר בגין עניינים תזרימיים. הקבלן נדרש לתזרים מזומנים לניהול נכון של מגוון פרוייקטים ולכן הוא מציע למכירה דירות על הנייר שעדיין לא נבנו. דירות אלה מגלמות רמות סיכון מעט גבוהות יותר בהשוואה לדירה בנויה, מה גם שלא ניתן ליהנות מהכנסה חודשית מהשכרת הנכס לאורך כל תקופת בנייתו, מה שמחייב את הקבלן להוריד מחירים בשביל להפוך את הדירה לאטרקטיבית.

מסלול השקעה זה כולל רכישה על הנייר, החזקה לאורך כל שלבי הבנייה ומכירה סמוך לקבלת המפתח במחירי השוק או אף למעלה מכך. חשוב להדגיש כי קבלנים רבים מאפשרים למשקיעים במסלול זה ליהנות מתנאי תשלום אטרקטיביים במיוחד הנקראים 80/20. 20% משווי הדירה בעת חתימת החוזה ועוד 80% בעת קבלת המפתח. אפשרות מימון זו מאפשרת לרבים ללא הון עצמי גבוה להשקיע את מיטב כספם במסלול זה ולמכור את הנכס לפני קבלת המפתח והצורך לשלם עוד 80% נוספים. לסיכום היתרונות והחסרונות של מסלול השקעה זה:

יתרונות חסרונות וסיכונים
תנאי תשלום נוחים – 20% במעמד החתימה ועוד 80% עם קבלת המפתח רמת סיכון מעט גבוהה יותר בהשוואה למסלול השקעות נדל"ן מניב
הנחה משמעותית של בין 10% ל 30% ממחירי השוק ללא הכנסה חודשית ופסיבית מהשכרת הנכס
ללא התעסקות עם שוכרים

לסיכום, עולם הנדל"ן מבטיח לכלל המשקיעים בו מגוון מסלולי השקעה שונים שיוכלו להתאים גם לפרופיל המשקיע שלכם. מבחינת מאזן הכוחות בין רמות הביקוש להיצע הקיים במשק עולה כי מחירי הדיור בישראל אינם נמצאים במחירים בועתיים או יקרים במיוחד. לדעת אנשי מקצוע רבים בתחום מחירי הדיור הנוכחיים בישראל אינם יקרים כלל ואף זולים בהשוואה למחירי הדיור הממוצעים שיהיו בעוד מספר שנים. לכן, אם גם אתם רוצים לעצור את שחיקת כל חסכונותיכם בתוכניות החיסכון הבנקאיות, קורס נדל"ן מקצועי יוכל להכשיר אתכם לכל הנדרש בשביל להתחיל להשקיע. ישנם מסלולי השקעה המחייבים התמקצעות כמו מסלול עסקאות אקזיט או מסלול קרקעות חקלאיות להשקעה המאפשרות למשקיעים להגדיל את ההון העצמי תוך זמן קצר או להרוויח מאות אחוזי תשואה על קרקע חקלאית שעברה הליך הפשרה.

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!