דוידסון נדל"ן – קבוצת דוידסון חתומה על עשרות פרוייקטים מוצלחים בערים רבות בישראל!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

קבוצת דוידסון נדל"ן חתומה על לא מעט פרוייקטים מוצלחים של דירות מגורים ומשרדים בערים רבות ברחבי הארץ. אזורי הפעילות האהובים על קבוצת דוידסון נדל"ן הם: תל אביב, מודיעין, רמת השרון, בת ים, פתח תקווה ועוד ערים רבות בישראל. הקבוצה עוסקת בתחום מזה לא מעט שנים ויודעת לאתר את הקרקעות האטרקטיביות ביותר להשקעה. אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע הענף הנדל"ן, פרוייקטים של דוידסון נדל"ן יוכלו להתאים לכם. אנשי המקצוע של הקבוצה עומלים רבות לאיתור מדוייק של האזורים החמים ביותר להשקעה במטרה להבטיח לכלל רוכשי הדירות בפרוייקט עליית ערך משמעותית במרוצת השנים. אך רגע לפני שתרכשו את הדירה הראשונה שלכם, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות מצב שוק הדיור בישראל.

יושבים על הגדר וממתינים לירידת מחירים? הכירו את דעתם של מומחי קבוצת דוידסון בנושא

אנשים רבים בישראל יושבים על הגדר בציפייה שמחירי הדיור יבלמו ואף יתחילו המגמת ירידה. במהלך שני העשורים האחרונים, מחירי

קבוצת דוידסון נדל"ן חתומה על לא מעט פרוייקטים מוצלחים של דירות מגורים ומשרדים בערים רבות ברחבי הארץ.

הדיור בישראל זינקו בעשרות אחוזים כך שמחירי הנכסים הכפילו ואף שילשו את ערכם תוך זמן קצר.
כיום, כשהמחירים בשיאי כל הזמנים, רבים סבורים שהם מנופחים ועומדים פסע לפני תחילתה של מגמת ירידה. אם גם אתם חוששים לרכוש נדל"ן בישראל במחירי שיא כל הזמנים, ישנן שתי נקודות מרכזיות שאתם חייבים להכיר.

שחיקת כוח הקנייה בעקבות האינפלציה התמידית בישראל

ראשית, חשוב לדעת כי החלופה המרכזית של השקעות בשוק הנדל"ן היא תוכניות חיסכון בנקאיות ללא סיכון. תוכניות חיסכון אלה אינן

אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע הענף הנדל"ן, פרוייקטים של דוידסון נדל"ן יוכלו להתאים לכם

שומרות על ערך הכסף שלכם מפני שחיקת האינפלציה, מה שאומר שכל עוד הריבית החיובית מהמסלול נמוכה מכ 2% מידי שנה, ערך הכסף שלכם יורד בעקבות עליות המחירים.

האינפלציה התמידית בישראל עומדת על כ 2% בשנה ממוצעת, ולכן כוח הקנייה של כסף שיושב בתוכניות חיסכון בנקאיות נפגע מידי שנה.

הסיבה המרכזית בגינה מחירי הדיור פשוט לא מפסידים לעלות

שנית, חשוב שתכירו את הכוחות המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל. אנשי המקצוע מבית דוידסון נדל"ן מסבירים כיאנשי המקצוע מבית דוידסון נדל"ן מסבירים כי הכוחות המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל הם הביקוש וההיצע בלבד הכוחות המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל הם הביקוש וההיצע בלבד. כל עוד הביקוש גבוה מההיצע, מחירי הדיור ימשיכו לעלות, ולא משנה כמה הם עלו בעבר. ראיה לכך ניתן לראות בשנים האחרונות בהן הממשלה ניסתה לבלום את מחירי הדיור בכל דרך (תוכנית מחיר למשתכן, העלאת מס הרכישה למשקיעים, הגבלת אפשרויות המימון לרכישת דירה שניה ואף מחאות ציבוריות רבות), ללא הצלחה. הסיבה לכך היא שמאזן הכוחות בין הביקוש להיצע בישראל אינו שוויוני, הביקושים גבוהים משמעותית מההיצע הקיים, מה שגורם לאנשי המקצוע מבית דוידסון נדל"ן להעריך שהמחירים ימשיכו במגמת העלייה לעוד שנים ארוכות.

תחרות לא הוגנת – גידול התחלות הבנייה החדשות לא עומד בקצב גידול הביקושים

הביקושים לדיור בישראל נגזרים מהגירה חיובית, גידול טבעי, כמות מתגרשים גדולה וכמובן לא מעט משקיעים. מנגד, ההיצע

דוידסון נדל"ן מסבירים כי קצב התחלות הבנייה החדשות בישראל איטי, בשל הליכים בירוקרטיים ארוכים ומורכבים

בישראל נגזר בעיקר מקצב התחלות הבנייה החדשות. דוידסון נדל"ן מסבירים כי קצב התחלות הבנייה החדשות בישראל איטי, בשל הליכים בירוקרטיים ארוכים ומורכבים שהקבלנים ויזמים נדרשים לעבור עד לקבלת האישורים המיוחלים לרדת לשטח ולהתחיל לבנות.

הגידול התמידי בביקוש לדיור לצד ההתנהלות האיטית של הגדלת ההיצע בישראל מובילים למשוואה ברורה, הביקושים צפויים להמשיך לגבור על ההיצע הקיים, מה שאומר שמחירי הדיור עוד רחוקים משלב הבלימה. דוידסון נדל"ן יודעים לנצל את ההזדמנויות הרבות בערים האטרקטיביות של ישראל ומספקים לכל לקוחותיהם פרוייקטים מוצלחים במיוחד.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!