סלע נדל"ן – הכירו את אחת מחברות ההשקעה הגדולות בישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חברת סלע נדל"ן היא חברה מובילה להשקעות נדל"ן ברחבי הארץ. החברה עוסקת בנדל"ן מניב של נכסים מסחריים שונים, כמו משרדים, מלונות, מסחר, לוגיסטיקה, חניונים ועוד.
מומחי חברת סלע נדל"ן מאמינים במסלול השקעות נדל"ן מניב לטווחי זמן ארוכים, ולכן החברה כולה מתבססת על השקעות נדל"ן לטווחי זמן ארוכים. אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן אך חוששים שהמחירים בועתיים ועומדים פסע לפני תחילתה של מגמת ירידה, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים מבית סלע נדל"ן.

הדגשים החשובים של המשקיעים המקצועיים מבית סלע נדל"ן

ראשית חשוב להבין כי רוב ככל החלופות להשקעות נדל"ן יגרמו לכם להיפגע מעליית האינפלציה. אחת החלופות השכיחות ביותר לאנשים רבים שחוששים להשקיע בענף הנדל"ן היא תוכניותמומחי חברת סלע נדל"ן מאמינים במסלול השקעות נדל"ן מניב לטווחי זמן ארוכים, ולכן החברה כולה מתבססת על השקעות נדל"ן לטווחי זמן ארוכים. חיסכון בנקאיות. תוכניות חיסכון בנקאיות מבטיחות לבוחרים בהן שמירה על חסכונותיהם ללא חשיפה למסלולי סיכון כלל. אך בפועל, כל כספי החוסכים חשופים לשחיקת האינפלציה. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה בממוצע, מה שאומר שכל עוד מסלולי החיסכון מציעים ריביות נמוכות מ 2% בשנה, כלל הבוחרים בהם מפסידים כסף. אז אם גם אתם מחפשים מקום טוב יותר לחסכונות שלכם, סלע נדל"ן העוסקים בתחום מזה לא מעט שנים יוכלו להעניק לכם מספר טיפים חשובים.

  • הכירו את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל – בניגוד לדעתם של רבים באשר למחירי הדיור בישראל, אנשי המקצוע מבית סלע נדל"ן סבורים שמחירי הדיור אינם בועתיים ואף אינם צפויים להיבלם בקרוב. הערכה זו מבוססת על נתונים של רמות הביקוש וההיצע בישראל. הגורמים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בארץ הם הביקוש וההיצע. כל עוד ביקוש גבוה מההיצע הקיים במדינה, מחירי הדיור עולים ללא מעצורים, וכך גם להיפך. בדיקה מקצועית של משקיעים מבית סלע נדל"ן מעלה כי הביקוש לדיור ולנכסים מסחריים בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומר שהמחירים בישראל נכון לשנת 2022 אינם מנופחים ואף אינם צפויים לנשות מגמה בעתיד הקרוב. כל עוד מאזן הכוחות ישאר כפי שהוא, מחירי הנכסים צפויים להמשיך לטפס לעוד שנים ארוכות.
  • הכירו את יסודות הנדל"ן המניב –  משקיעי סלע נדל"ן בוחרים להתמקד במסלול השקעת נדל"ן מניב לטווחי זמן ארוכים. ענף הנדל"ן מציע לכלל משקיעיו מבחר גדול של מסלולי השקעה,אנשי המקצוע מבית סלע נדל"ן סבורים שמחירי הדיור אינם בועתיים ואף אינם צפויים להיבלם בקרוב הבולטים שבהם הם:
  1. אקזיט בנדל"ן – מסלול הכולל רכישת דירה במחיר נמוך ממחיר השוק, השבחתה על ידי שיפוץ קוסמטי ומכירה במחירי שוק לאחר מספר חודשים.
  2. נדל"ן על הנייר – מסלול הכולל רכישת נכסים על הנייר בהנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק, המתנה עד לתום שלבי הבנייה ומכירת הנכס במחירי שוק.
  3. קרקעות חקלאיות להשקעה – רכישת קרקע חקלאית שאינה מיועדת לבנייה, המתנה עד להפשרתה ומכירה לאחר עליית ערך משמעותית של מאות אחוזים.

מסלול השקעות נדל"ן מניב נחשב למסלול הגדול והבטוח ביותר בענף. המסלול כולל רכישת נכסים והשכרתם לטווחי זמן ארוכים. הבוחרים במסלול זה נהנים הן מעליית ערך הנכסים במרוצת השנים והן מאחוזי תשואה המתקבלים מידי חודש מהשכרת הנכסים. סלע נדל"ן בוחרים במסלול הנדל"ן המניב כמסלול העיקרי בכל השקעותיהם. בין כלל ההשקעות השכיחות ביותר של חברת סלע נדל"ן ניתן למנות את השכרת המשרדים, השכרת נכסים מסחריים, השכרת נכסים לוגיסיטיים, השכרת חניונים, השכרת מלונאות ועוד.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!