נדל"ן בקייב – הכירו את כל הסיבות בגינן משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים להתחיל להשקיע מעבר לים

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

לא מעט משקיעי נדל"ן ישראלים בוחרים בשנים האחרונות להתחיל להשקיע מעבר לים. מחירי הדיור בישראל עולים בקצב מסחרר ולאחר גל עליות של כמעט שני עשורים, המחירים כיום בשיאילא מעט משקיעי נדל"ן ישראלים בוחרים בשנים האחרונות להתחיל להשקיע מעבר לים בכלל ובקייב בפרט כל הזמנים לאחר מאות אחוזי עלייה בשנים האחרונות. המחירים הגבוהים הופכים את ההשקעות בישראל להרבה פחות אטרקטיביות מכמה סיבות מרכזיות, והן:

  1. המחירים הגבוהים מקשים על משקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל, להתחדש בנכסים אטרקטיביים באזורי ביקוש.
  2. המחירים הגבוהים מגלמים פוטנציאל צמיחה נמוך בהשוואה לאזורים בהם המחירים נמוכים ורחוקים משיאי כל הזמנים.
  3. המחירים הגבוהים פוגעים באופן ישיר באחוזי התשורה שניתן לקבל מהשכרת הנכסים. נכסים להשקעה בישראל מניבים בין 2% תשואה באזורי המרכז ל 5% תשואה באזורי פריפריה, בעוד שבמדינות רבות מכל רחבי העולם ניתן לקבל בין 7% ל 15% תשואה מידי שנה.

אז אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע מעבר לים, חשוב שתכירו את אחד היעדים החמים ביותר שמצליחים לעניין משקיעים רבים מכל רחבי העולם – קייב, בירת אוקראינה.

למה דווקא קייב? כל מה שחשוב שתכירו על בירתה של אוקראינה

קייב כוללת לא מעט יתרונות משמעותיים למשקיעים ישראלים שבוחרים להמיר את מרכז השקעותיהם אל מעבר לים. בחרנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים שכדאי שתכירו אודות בירתה של- ישראלים רבים בוחרים להשקיע  דווקא בנדל"ן בקייב שבאוקראינה בשל הקרבה הפיזית שלה לישראל אוקראינה.

היתרונות הגדולים ביותר שהופכים את קייב ליעד אטרקטיבי להשקעות נדל"ן הם:

  • מרחק של שלוש שעות טיסה מישראל – ישראלים רבים בוחרים להתחיל להשקיע מעבר לים דווקא בקייב שבאוקראינה בשל הקרבה הפיזית שלה לישראל. מרחק שלוש שעות טיסה בלבד מפריד בין המדינות.
  • מוסדות להשכלה גבוהה – קייב נחשבת למרכז השכלה גבוהה של אוקראינה, מה שמושך לא מעט סטודנטים למחוזותיה. משקיעים רבים בוחרים להשקיע בערים עם מוסדות לימוד להשכלה גבוהה בשל מספר יתרונות:
  1. ביקוש גבוה – הסטודנטים הרבים מעלים את הביקוש לדיור באזור.
  2. שוכרים טובים – סטודנטים נחשבים לשוכרים טובים שמקפידים לשלם בזמן ושומרים על פנים הדירה.
  3. השכרה לשותפים – סטודנטים רבים שוכרים דירות עם שותפים, מה שמאפשר למשקיעים ליהנות מתשואה גבוהה במיוחד.
  • מרכז פוליטי, תרבותי וכלכלי – בקייב יש מרכזים פוליטיים, תרבותיים וכלכליים המבטיחים לכלל המתגוררים באזור שילבו של תרבות וכלכלה עניפה. נתונים אלה מעלים את הביקושיםהשקעה בנדל"ן בקייב בגלל שבקייב יש מרכזים פוליטיים, תרבותיים וכלכליים המבטיחים לכלל המתגוררים באזור שילבו של תרבות וכלכלה עניפה לדיור בקייב ומאפשרים למחירי הנכסים לעלות ביציבות.
  • יעד תיירותי המושך תיירים רבים מכל רחבי העולם – קייב מצליחה למשוך למחוזותיה לא מעט תיירים מכל רחבי העולם, מה שכמובן מגדיל את הביקוש. למרות שהתיירים מגיעים לתקופות זמן קצרות, הם עדיין צריכים קורת גג לישון תחתיה.
  • כלכלה מקומית יציבה –  הכלכלה המקומית נחשבת ליציבה, מה שמושך משקיעים רבים לאוקראינה בכלל ולקייב בפרט. כמות המובטלים באזור נמוכה והאינפלציה אף היא נשארת בגבולות הרצויים של בין 1% ל 3% לכל היותר.
  • תשואה גבוהה מהשכרת הנכסים – התשואה הממוצעת בישראל מהשכרת נכסים נעה בין 2% ל 5% מידי שנה בעוד בקייב התשואה הממוצעת מהשכרת נכסים בכל שנה נעה בין 10% ל 12%.

בחרו נכון ותיהנו מהשקעה מתגמלת במיוחד!

לסיכום, השקעות נדל"ן מעבר לים בכלל, ובקייב בפרט יאפשרו לכם ליהנות ממחירים נוחים ומאחוזי תשואה גבוהים. אך לפני שאתם ממהרים לרכוש נכסים להשקעה בקייב, חשוב להדגיש להביא בחשבון את כל ההוצאות הנלוות שאתם צריכים לשלם, לרבות המיסים המקומיים, שירותי תיווך, שירותי עורך דין העוסק בתחום המקרקעין ועוד. בחרו נכון ותוכלו ליהנות מנכסים אטרקטיביים ובמחירים נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירים בישראל.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!