השקעות נדל"ן חיפה – המדריך השלם להשקעות נכונות ובטוחות בשוק הנדל"ן בישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אנשים רבים כיום מבינים שכל כספי החיסכונות שלהם שיושבים בבנק מאבדים מערכם מידי שנה. האינפלציה התמידית במדינת ישראל גורמת לכך שכל כספי החיסכונות בפק"מ או אף בתוכניות החיסכון יאבדו מערכם כ 2% מידי שנה. אז אם אתם בטוחים שהדרך הבטוחה ביותר לשמור על ערך הכסף שלכם מפני הפסדים, חשוב לדעת שההפך הוא הנכון, הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה היא להשאיר כל חסכונותיכם בבנק. אז מה החלופה? השקעות נדל"ן בחיפה. הנדל"ן בישראל נמצא בעיצומו של גל עליות משמעותי שנמשך למעלה משני עשורים רצופים. האם מדובר בבועה? בשורות הבאות נגע ביתרונות הגדולים של השקעות נדל"ן בחיפה, הסיבות המרכזיות בגינן שוק הנדל"ן בישראל נמצא בעליות מחירים חסרות רסן מזה למעלה מ 20 שנה, נבחן את המציאות כיום ונעריך האם מדובר בבועה או שמא פני השוק עדיין צפונה, נציג את השכונות האטרקטיביות ביותר להשקעה בעיר חיפה ועוד. אז אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע את כספכם בעולם הנדל"ן, המדריך הבא יעשה לא לא מעט סדר.

חוששים לרכוש נכסים במחירי שיא של כל הזמנים? ייתכן שבעוד שנה המחירים של היום יחשבו למחירי מציאה!

תחילה חשוב לפתוח בהיכרות עם הכוחות המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור. בדומה לכל מוצר הנמכר בשוק, מחירי הדירות בישראל נעות בהתאם להיצע וביקוש. כלל אצבע ראשון שאתם חייבים לזכור הוא: ככל שההיצע גדול יותר, מחירי הדיור יורדים וכן להיפך, ככל שהביקוש גדול יותר, מחירי הדיור עולים. כלל זה מאפשר למשקיעי נדל"ן לבחון בצורה מדוייקת את האזורים בהם הם מתכננים להשקיע ולהעריך האם מחירי הנכסים שם צפויים לרדת או לעלות בשנים הקרובות. אז במדינת ישראל חלו עליות מחירים של מאות אחוזים במשך למעלה משני עשורים רצופים בשל רמות ביקוש גבוהות מאוד לעומת ההיצע הקיים, לא הגענו לשיא? אולי כדאי להמתין שמחירי הדיור יתחילו לרדת ורק אז להתחדש בנכס להשקעה? התשובה לשתי השאלות הללו היא כנראה שלא. בחינה מדוייקת של מצב הכוחות השולטים במחירי הדיור מבהירה שישראל אינה נמצאת במצב בועתי ומחירי הדיוק לא עתידים לרדת בקרוב, אף לא להיבלם.

שוק הדיור הישראלי אינו נמצא בבועה – בחינת הביקוש לעומת ההיצע מראה שפני המחירים צפונה לעוד לא מעט שנים קדימה

רמות הביקוש בישראל גבוהות משמעותית מההיצע הקיים ואף גדלות בקצב מהיר יותר בהשוואה לכמות התחלות הבנייה, מה שאומר שמאזן הכוחות בין הביקוש וההיצע בישראל כאן בשביל להישאר. מחירי הדיור ברוב אזורי הארץ צפויים להמשיך לעלות בשנים הקרובות כך שאם אתם חוששים להתחדש בנכסים להשקעה במחירי שיא כל הזמנים, קיים סיכוי סביר מאוד שבעוד שנה, מחירי הדיור של היום יראו לנו מחירי מציאה. אך חשוב להדגיש ולומר, בחינה כללית של הביקוש מול ההיצע בכל ישראל אינה מספיקה בשביל להתחיל להשקיע. ישנם אזורים רבים בהם הביקוש נמוך משמעותית מאזורים אחרים כך שמחירי הנכסים שם צפויים להישאר כמעט ללא תנועה. לכן, חשוב לבחון את רמות הביקוש וההיצע בהתאם לעיר, לשכונה ואף לרחוב שמעניין אתכם.

החסרונות והיתרונות של השקעה בנדל"ן בחיפה

למה נכסים זולים מניבים אחוזי תשואה גבוהים יותר? כל מה שחשוב שתכירו

כלל נוסף בעזרתו משקיעי נדל"ן רבים בוחרים את ההשקעות שלהם הוא: ככל שמחיר הנכס זול יותר, כך אחוזי התשואה שהוא יניב למשקיעים בו יהיו גבוהים יותר. אחוזי התשואה נגזרים מהרווח השנתי ביחס למחיר הרכישה. ישנם אזורים רבים בכל רחבי הארץ בהם מחירי הנכסים עומדים על כ 2,000,000 שקלים ומעלה. לעומתם, ישנם אזורים בהם תוכלו להתחדש בנכסים במחירים הנעים בין 500,000 שקלים ל 650,000 שקלים. השכירות שתתקבל מדירה בשווי 2,000,000 שקלים ברוב המקרים תהיה נמוכה יותר מפי ארבע מהשכירות שתתקבל מדירה בשווי 500,000 שקלים. במילים אחרות, ככל שהנכס שלכם זול יותר, אחוזי התשואה השנתיים שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. נכסים במרכז הארץ שמחירם נע בין 1,500,000 שקלים ומעלה מניבים בממוצע כ 2.5% תשואה בעוד נכסים באזורי דרום או צפון הארץ במחירים של כ 700,000 שקלים מניבים בממוצע כ 4% תשואה שנתית. אז למה דווקא חיפה אתם שואלים? ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות הגדולים ביותר שיש לחיפה להציע למשקיעיה.

היתרונות הגדולים של חיפה:

היתרונות הגדולים ביותר של חיפה על פני ערים רבות בכל רחבי ישראל

  • מחירי הנכסים באזור – מחירי הדיור בחיפה עדיין נמוכים ומאפשרים גם למשקיעים עם הון עצמי נמוך להתחדש עם נכסים טובים באזורים חמים. מעבר לכך, המחירים הנמוכים מאפשרים למשקיעים הרבים שנוהרים לחיפה ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים יותר עבור השכרת הנכס מידי שנה. במילים אחרות, חיפה מציעה למשקיעיה ליהנות ממחירים אטרקטיביים ללא התפשרות על אחוזי התשואה השנתיים!
  • עיר מתפתחת – העיר חיפה עוברת לא מעט שינויים בשנים האחרונות במטרה לשנות את תדמיתה. הרשות המקומית עומלת רבותחיפה כעיר מתפתחת להשקעה בנדל"ן מניב על שיקום אזורים נחלשים ופיתוח אזורים חזקים בעיר, מה שכמובן עתיד לבוא לידי ביטוי בעליית ערך כלל הנכסים באזור. בשנים האחרונות מחירי הדיור בחיפה נמצאים בעליות תמידיות, מה שצפוי להימשך לעוד לא מעט שנים קדימה. זכרו, עיר שעדיין לא עשתה את זינוק המחירים שלה בעקבות הזנחה או מכל סיבה אחרת, היא עיר בעלת פוטנציאל גדול הרבה יותר בהשוואה לערים הגדולות והנוצצות.
  • המרכז של הצפון – חיפה היא העיר המרכזית הבלעדית בכל המחוז הצפוני, מה שמבטיח לה רמות ביקוש גבוהות במיוחד. רמות ביקוש גבוהות יותר מההיצע הקיים באזור יבטיחו עליות מחירים לכלל הנכסים במחוזות המבוקשים בחיפה, מה שיכול להסב למשקיעים רווח נוסף של עשרות אחוזים מעליית ערך הנכס, מלבד אחוזי התשואה הגבוהים מהשכרתו.
  • בעיר יש שני מוסדות אקדמיים גדולים – מוסדות אקדמאיים מהווים את אחד היתרונות הגדולים ביותר לכלל הנכסים הנמצאים בקרבתם. סטודנטים רבים הלומדים במוסדות הלימוד רוצים לגור בקרבת מקום למשך כל שנות לימודם. מנגד, סטודנטים שאינם עובדים שעות ארוכות במהלך היום לא תמיד יכולים להרשות לעצמם לשכור דירה לבד, מה שגורם לרבים להתחבר לקבוצות ולשכור דירות שותפים. מה היתרונות שזה מקנה למשקיע? ראשית, סטודנטים נחשבים לשוכרים טובים שיודעים לעמוד בכל מועדי התשלומים ולשמור על הדירה כמעט ללא פגע. שנית, השכרת דירה לכמה שותפים מגדילה משמעותית את אחוז התשואה שניתן לקבל מהדירה. השכרת דירה ממוצעת למשפחה תניב כ 3.2% תשואה בעוד השכרת אותה דירה לכמה שותפים תניב בין 5% ל 6.5% מידי שנה.

כך תדעו לאתר את השכונות הכדאיות ביותר להשקעה – כל הדגשים החשובים של המשקיעים הגדולים!

רגע לפני שאתם מגיעים לחרוש את שוק הדיור בחיפה, חשוב שתכירו כמה מהבדיקות החשובות ביותר שכדאי לעשות בשביל לאתר את השכונה האטרקטיבית ביותר להשקעה. כפי שציינו לעיל, בחינת העיר חיפה אינה מספיקה בשביל להתחיל להשקיע בה. בשביל לבחור נכון את האזור החם ביותר בחיפה חשוב לבחון את השכונות השונות. איך עושים את זה? מדריך השקעות נדל"ן בחיפה ריכז עבורכם כמה מהפרמטרים החשובים ביותר אותם בוחנים משקיעי נדל"ן רבים ומנוסים בכל רחבי העולם.

  • קרבה לנתיבי תחבורה ציבורית – אנשים רבים מעדיפים לגור בשכונות הקרובות לנתיבי תחבורה ציבורית. שכונות הממוקמות לצידי תחנות מרכזיות או תחנות רכבת יהנו מרמות ביקוש גבוהות יותר מה שיאפשר למשקיע להשכיר את הנכס במהירות וליהנות מעליית ערך גבוהה יותר. הקירבה לנתיבית התחבורה הציבורית (אוטובוסים, רכבת ישראל, רכבת קלה) יאפשרו למתגוררים באזור להגיע לכל רחבי הארץ בקלות ובמהירות.
  • קרבה לאזורי מסחר, קניונים, מסעדות, פנאי ובידור – אזורים הממוקמים בקרבה לאזורי מסחר, קניות, קניונים, מסעדות ומקומות בילוי שונים מצליחים למשוך ביקוש גבוה להשכרת נכסים באזור. משקיעים שרוצים להיות סמוכים ובטוחים שדירתם לא תישאר ריקה עד שיצליחו למצוא את השוכר המתאים, חייבים לוודא שהשכונה בה הם מתעניינים ממוקמת באזורי פריים לוקיישן לצד כל החנויות ומקומות הבילוי השונים. אזורים אלה מושכים לא מעט צעירים שלא תמיד יכולים להרשות לעצמם לשכור דירה לבד, מה שמאפשר למשקיע להציע את דירתו כדירת שותפים שתניב לו אחוזי תשואה גבוהים במיוחד.
  • קרבה למוסדות לימוד להשכלה גבוהה – קרבת נכסים למוסדות לימוד להשכלה גבוהה מהווה יתרון גדול. סטודנטים רבים רוצים לגור בקרבה למקום לימודיהם, מה שמאפשר למשקיעים באזור ליהנות מרמות ביקוש גבוהות במיוחד. מעבר לכך שרמות הביקוש משפיעות על מחירי הנכסים, הן מבטיחות שהדירה לא תעמוד ריקה ותכניס למשקיעים הכנסה חודשית ופסיבית מידי חודש. יתרון נוסף הוא כמובן השכרת דירות שותפים. דירת שותפים מניבה אחוזי תשואה גבוהים הרבה יותר בהשוואה לדירה המושכרת למשפחה.
  • אזור מתפתח – משקיעי נדל"ן רבים בוחרים באזורים נחלשים שצפויים לעבור פיתוח משמעותי בשנים הקרובות. בחיפה ישנם לא מעט אזורים שהרשות המקומית מתכננת להם מתיחת פנים ושינויים רבים ומשמעותיים בשנים הקרובות. בדרך כלל מחירי הנכסים באזורים נחלשים אלה יהיו נמוכים, מה שמגלם פוטנציאל רווח גדול יותר בעת עליית המחירים עם השלמת כל תוכניות הפיתוח.
    השקעת נדל"ן בחיפה באיזו שכונה להשקיע

השכונות האטרקטיביות ביותר להשקעה בעיר חיפה

כלל היתרונות הללו ועוד רבים נוספים גורמים למשקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי הארץ לסמן את חיפה כיעד האטרקטיבי ביותר להשקעה בישראל. נשמע לכם מעניין? ריכזנו עבורכם את כל השכונות הכדאיות ביותר להשקעה בהן תוכלו ליהנות הן מתשואה שנתית גבוהה מהשכרת הנכסים והן מעליות ערך משמעותיות בשנים הקרובות.

קריית חיים מזרחית -שכונת קריית חיים מזרחית הוקמה בשנות ה 30 וכוללת ברובה דירות צמודות קרקע. שכונה זו מציעה למשקיעים נכסים ישנים במחירים אטרקטיביים. מדוע בחרנו את השכונה כאחת השכונות הטובות ביותר להשקעה בחיפה? מכמה סיבות. א. מחירי הנכסים בה זולים. ב. מצבה הפיזי מחייב שינויים שינויים רבים בשנים הקרובות, מה שכמובן עתיד לעלות את ערך הנכסים בה. ג. השכונה ממוקמת בסמיכות למרכזי קניות ובמרחק נסיעה קצר אף לביג וחוצות המפרץ. כלל הנתונים הללו גורמים למשקיעים רבים לראות בשכונה הישנה הזדמנות של ממש. מחיר דירה בת שלושה חדרים בשכונה עומד על כ 830,000 שקלים. דירה כזו תניב למשקיעי בה כ 3.9% תשואה מידי שנה.

יזרעאליה  – יזרעאליה היא אחת השכונות הכדאיות ביותר להשקעה בחיפה בפרט ובארץ כולה בכלל. לשכונה יש לא מעט יתרונות משמעותיים שגורמים למשקיעים רבים לסמן אותה כשכונה הטובה ביותר בחיפה. בכל רחבי השכונה יש בנייני רכבת רבים וכמה בניינים חדשים רבי קומות. השכונה ממוקמת בקרבה לספורטק, לגרנד קניון ולמנהרות הכרמל, מה שמבטיח למשקיעים ביקוש אדיר לדירות מגורים באזור. הקרבה לאחד ממרכזי הקניות הגדולים ביותר בישראל היא יתרון ענק שיש לשכונה על פני אזורים רבים בכל רחבי הארץ. מעבר לכך, הרשות המקומית מתכננת לסלול באזור טיילת שתצפה על הוואדיות המקומיות ותאפשר לרבים להגיע בעזרת אופניים בלבד לאתרים רבים בשכונה. אם לא די בכך, שכונת יזרעאליה כוללת בתי ספר טובים במיוחד, מה שמגדיל את הביקושים מקרב משפחות. מחירי הנכסים באזור עדיין לא עשו את הזינוק שלהם ובתמורה ל 835,000 שקלים בלבד תוכלו לקבל דירת שלושה חדרים בשכונה שתניב לכם כ 4.05% תשואה מידי שנה.

הדר עליון –הדר עליון היא שכונה וותיקה בחיפה הממוקמת בקרבה למרכז הכרמל. הגנים הבהאים שמושכים תיירים קבים מידי שנה אף הם סמוכים לשכונה הותיקה ובמידה ותבחרו נכון את הנכס שלכם, ייתכן שתוכלו להביט למפרץ חיפה מחלונות דירתכם. חשוב להדגיש כי הליכה רגלית בשכונה עלולה להיות קשה ומעייפת בשל העליות והירידות הרבות באזור. מסיבה זו מחירי הנכסים עדיין זולים יחסית, מה שמאפשר עליות משמעותיות עם פיתרון הבעיה. הפיתרון שהרשות המקומית עוסקת בו כרגע הוא שימוש בדרגנועים לכל תושבי המקום, מה שכמובן יכול להקל משמעותית את ההתניידות באזור. תוכנית זו עדיין לא יצאה לפועל ולא ברור מתי עתידה לצאת. דירת שלושה חדרים בשכונת הדר עליון הותיקה תעלה לכם כ 815,000 שקלים ותניב כ 4.02% תשואה מידי שנה.

תל עמל – תל עמל אף היא שכונה וותיקה שהוקמה בשנות ה 20 במטרה לקלוט הגירה משמעותית. רוב ככל המתגוררים באזור הם יוצאי ברית המועצות. מחפשים סביבה צעירה? לא בטוח ששכונת תל עמל היא השכונה המתאימה לכם. השכונה לא מצליחה למשוך משפחות צעירות ורוב הגרים בה הם אנשים מבוגרים. אז למה בכל זאת הכנסנו אותה לרשימת השכונות האטרקטיביות ביותר להשקעה בחיפה? בגלל הסטודנטים. מיקומה של השכונה בדרך לטכניון גורם לסטודנטים רבים להתגורר בה. בקרבת השכונה ישנם צירי תחבורה ציבורית רבים ובעתיד עוד עתידים להיות כאלה שיעברו בשכונה וישנעו סטודנטים לטכניון. כלל הנתונים הללו מאפשרים למשקיעים רבים להתחדש עם נכסים בשכונת תל עמל הותיקה והזולה וליהנות מהשכרת הנכסים לסטודנטים רבים. עלות דירת מגורים בת שלושה חדרים באזור עומדת על כ 660,000 שקלים ומניבה כ 4.7% תשואה מידי שנה.

נווה פז  – שכונת נווה פז ממוקמת בצידה המזרחי של העיר בקרבה לבר יהודה ולקווי המטרונית השונים. בשונה מתל עמל, שכונת נווההאם כדאי להשקיע בנכסים מניבים בחיפה פז מצליחה למשוך משפחות צעירות וכמות הילדים בשכונה גבוה משמעותית מכמות הילדים בתל עמל. אחד מהחסרונות הבולטים ביותר בשכונה הוא הפרשי הגובה בינה לבין נקודות מרכזיות רבות בעיר, מה שיחייב את הגרים בה לעלות לא מעט מדרגות מידי יום. אך הרשות המקומית מתכננת לשלב מטרונית נוספת באזור שתגיע עד למכללה ולטכניון, מה שעתיד למשוך לא מעט סטודנטים לאזור. כבר היום סטודנטים רבים מתגוררים בשוכנה בדירות שותפים ולכן בחרנו לכלול את השכונה כאטרקטיבית להשקעה. המחירים הנמוכים בשכונה מבטיחים למשקיעים פוטנציאל רווח גדול במיוחד עם אחוזי תשואה גבוהים מידי שנה. עלות דירת מגורים בת שלושה חדרים בשכונה עומדת על כ 685,000 שקלים ומניבה כ 4.5% תשואה מידי שנה.

קריית שמואל – שכונת קרית שמואל ממוקמת בפאתי העיר חיפה וכוללת רוב תושבים דתיים. רמות הביקוש לשכונה גבוהות במיוחד מה שתורם לעליות מחירים מתמשכות. חשוב להדגיש ולומר כי בשונה משכונות רבות בעיר, קריית שמואל נחשבת לצעירה יותר עם כמות שיא של אחוז הילדים המתגוררים בשכונה. נתון זה מצליח למשוך משפחות צעירות רבות לאזור ולהרים את רמות הביקושים עוד יותר. כמו כן השכונה ממוקמת בקרבה לתחנות רכבת מקומיות כך שכלל המתגוררים בשכונה יכולים להגיע לכל רחבי הארץ בקלות ובמהירות. הקרבה לרכבת מהווה יתרון משמעותי שמצליח למשוך לא מעט משקיעים לקריית שמואל. דירת שלושה חדרים באזור עולה כ 700,000 שקלים ומניבה כ 4.3% תשואה מידי שנה.

כלל השכונות הללו מאפשרות למשקיעים רבים ליהנות מקרבה למוסדות לימוד להשכלה גבוהה, למרכזי קניות גדולים ולנתיבי תחבורה ציבורית. אחוזי התשואה השנתיים מנכסים בשכונות שנבחרו גבוהים מאוד בהשוואה לממוצע בישראל ומהווים תמריץ נוסף למשקיעים רבים. הנה לכם טבלת סיכום הכוללת את כל השכונות האטרקטיביות ביותר להשקעה בעיר חיפה.

שכונה מחיר ממוצע אחוזי תשואה מהשכרה
קריית חיים מזרחית 830,000 שקלים 3.9% תשואה שנתית
יזראעליה 835,000 שקלים 4.05% תשואה שנתית
הדר עליון 815,000 שקלים 4.02% תשואה שנתית
תל עמל 660,000 שקלים 4.7% תשואה שנתית
נוה פז 685,000 שקלים 4.5% תשואה שנתית
קריית שמואל 700,000 שקלים 4.3% תשואה שנתית

הכל על מימון עסקאות נדל"ן – הדרך להתחדש בנכס נוסף ללא חיסכונות של עשרות אלפי שקלים

לפני שאתם מתחילים להשקיע את כל חסכונותיכם בנכסים שונים בעיר חיפה, חשוב שתכירו את כל אפשרויות המימון הקיימות בישראל. אנשים רבים בטוחים שבשביל להתחיל להשקיע בנדל"ן בישראל הם חייבים להיות מבוססים עם חסכונות שמנים של מאות אלפי שקלים. בשורות הבאות נסביר כיצד ניתן לרכוש נכסים להשקעה בעיר חיפה בפרט ובכל רחבי הארץ בכלל עם הון עצמי נמוך או אף ללא הון עצמי כלל.

כיצד לנבא את מחירי הנדל"ן בחיפה להשקעהמשכנתא – אז אפשרות המימון הגדולה והמוכרת ביותר לרכישת נכסים היא כמובן הלוואת המשכנתא. הלוואת המשכנתא היא הלוואה לטווחי זמן ארוכים, עד 30 שנה בישראל, ובסכומים גדולים. ישנם רבים שלוקחים מיליוני שקלים בהלוואת משכנתא עם פריסה נוחה לשנים ארוכות. ומה עם הריביות? הריביות בהלוואת המשכנתא נמוכות במיוחד ולכן כל משקיעי הנדל"ן בוחרים למצות את ההלוואה עד תום. בישראל הבנקים המקומיים מאפשרים לציבור לקחת עד 75% משווי הנכס בהלוואת משכנתא לנכס ראשון ועד 50% משווי הנכס לדירה שניה והלאה. כלומר, אדם שירצה לרכוש דירה ראשונה בשווי 1,000,000 שקלים, יצטרך להביא מהבית כ 250,000 שקלים ואילו אדם שירצה לרכוש דירה שניה בשווי 1,000,000 שקלים, יצטרך להביא מהבית כ 500,000 שקלים. איך הלוואת המשכנתא זולה כל כך? הבנק המלווה משעבד לרשותו את הנכס שנרכש בעזרת ההלוואה, כך שגם אם במרוצת הנשים הלווה יקלע לקשיים כלכליים שלא יאפשרו לו להחזיר את כל תשלומי המשכנתא, תמיד הבנק יוכל לשעבד לרשותו את הדירה, להציע אותה למכירה ולקבל בחזרה את כל כספי ההלוואה. חשוב להדגיש שלהלוואת המשכנתא יש מסלולים אפשריים רבים ולכן מומלץ להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות פרטי שירכיב במיוחד עבורכם תמהיל משכנתא אישי המתאים לכלל הצרכים שלכם.

הלוואה קצרת מועד– אפשרות נוספת היא הלוואה קצרת מועד. הלוואה זו מסייעת למשקיעים רבים להשלים את ההון העצמי שהן צריכים להביא מהבית במטרה לקבל את ההשלמה של הלוואת המשכנתא. תנאי הלוואה זו שונים בתכלית מהלוואת המשכנתא – ההלוואה ניתנת לתקופות זמן קצרות יחסית של עד 5 שנים, סכומי ההלוואה נמוכים וריביות ההלוואה גבוהות. אפשרות מימון זו היא אינה האפשרות הטובה ביותר אך היא מצליחה לסייע לרבים לקבל את הלוואת המשכנתא.

שעבוד נכס קיים – אפשרות נוספת היא שעבוד נכס הקיים ברשותכם. יש לכם נכס ללא משכנתא? תוכלו לקבל עד 50% משוויו בהלוואת משכנתא. משקיעים רבים משעבדים נכסים שברשותם במטרה ליהנות מ 50% מימון לרכישת נכסים נוספים. כלומר, אם יש לכם דירה בשווי 1,300,000 שקלים, תוכלו לקבל 650,000 שקלים בתנאי משכנתא לטובת השקעה בנכסים נוספים. חשוב להדגיש שבקבלת 50% משווי הדירה בתנאי משכנתא,  50% משווי הדירה משועבד חזרה לבנק, מה שאומר שתחזרו לשלם משכנתא מידי חודש. אך חשוב להדגיש שבמידה ותצליחו לאתר נכס טוב בחיפה שמניב אחוזי תשואה גבוהים, הנכס יצליח לכסות את כל החזרי המשכנתא החדשים כך שלא תידרשו להוציא שקל נוסף מכיסכם.

משקיעי נדל"ן רבים נעזרים באפשרויות המימון השונות במטרה למנף נכון את כספם וליהנות מאחוזי רווח גבוהים במיוחד. כעת, חשוב שתכירו גם את מסלולי ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר בעיר חיפה לפני שתצאו לדרך.

הנדל"ן המניב – מסלול ההשקעות הגדול ביותר בישראל

מה אפשרויות המימון של רכישת נכס נדל"ן בחיפהמסלול ההשקעה הראשון הוא כמובן מסלול השקעות נדל"ן מניב. מסלול השקעות זה נחשב למסלול הפשוט, הבטוח והפסיבי ביותר. משקיעים רבים בתחילת דרכם בוחרים במסלול השקעות זה ונהנים מהשקעה בטוחה ופשוטה שמניבה להם הכנסה חודשית קבועה ומעוגנת בחוזה. עיקרי המסלול הם: רכישת דירת מגורים והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. בשונה ממסלולי השקעות רבים אחרים, המסלול המניב היא מסלול השקעות לטווחי זמן ארוכים. למסלול יש לא מעט יתרונות כאשר אחד היתרונות המרכזיים ביותר שלו הוא הנאה משני אפיקי רווח שונים. משקיעי נדל"ן מניב יהנו מהכנסה חודשית קבועה מהשכרת הנכס וכמובן גם מעליית ערך הנכס במרוצת השנים. בחירה נכונה של דירת מגורים אטרקטיביות באחת מהשכונות שהובאו מעלה בחיפה, תאפשר לכם ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד ומעליות ערך של עשרות אחוזים תוך שנים בודדות.

יתרונות

  1. שני אפיקי רווח – אחד מהשכרת הנכס ואחד מעליית ערכו.
  2. מסלול השקעה פשוט – כל שתידרשו לעשות זה לאתר נכס, לרכוש אותו וליהנות מהשקעה רצה לאורך זמן.
  3. הכנסה חודשית קבועה – משקיעים רבים רואים בהכנסה חודשית קבועה ופסיבית יתרון משמעותי ולכן רבים מהם בוחרים במסלול השקעות זה.

חסרונות וסיכונים

  1. התעסקות עם שוכרים – בחירה לא נכונה של שוכרים מפוקפקים עלולה לגרום לבעיות בתשלום החודשי ואף לצורך בהליך משפטי.
  2. אחוזי תשואה נמוכים יחסית – נדל"ן מסחרי יכול להניב למשקיעיו אחוזי תשואה גבוהים יותר.

אקזיט בנדל"ן – הכירו את השיטה להגדיל את ההון העצמי שלכם תוך מספר חודשים ספורים

מסלול השקעה נוסף שמתאים לעיר חיפה הוא מסלול אקזיט בנדל"ן. משקיעי נדל"ן רבים המשקיעים בחיפה בוחרים במסלול השקעות אקזיט שעיקרו: רכישת נכס במחיר נמוך ממחירי השוק, השבחה ומכירה במחירי השוק. איך עושים את זה? אחת השיטות הטובות ביותר בחיפה היא לרכוש נכסים זולים באזורים ישנים הסמוכים למוסדות ההשכלה הגבוהה, לשפץ בשיפוץ קוסמטי את הנכס ולהכניס אליו מספר סטודנטים שותפים. נכס זה יוצע למכירה בחירים גבוהים ממחיר השוק בשל אחוזי התשואה הגבוהים שהוא מניב, אודות לשותפים. משקיעים פסיבים רבים מכל רחבי הארץ ישמחו לשלם קצת יותר ממחיר השוק בשביל הכנסה חודשית גבוהה מדירת מגורים הממוקמת בקרבה למוסדות להשכלה גבוהה.

יתרונות

  1. כספי ההשקעה נזילים – השקעות לטווח קצר של מספר חודשים בלבד.
  2. הגדלת הון עצמי תוך זמן קצר – מסלול זה מאפשר למשקיעים בו ליהנות מרווחים גדולים תוך מספר חודשים בלבד.

חסרונות וסיכונים

  1. ללא הכנסה חודשית קבועה – מסלול השקעה זה אינו כולל הכנסה פסיבית כלל.
  2. סכנה באיתור נכס פגום – לא אחת הנכסים שנמכרים במחירים זולים ממחירי השוק הם נכסים פגומים מבחינה פיזית או משפטית, מה שלא תמיד ניתן לזהות במעמד הרכישה.

אנשים רבים מכל רחבי הארץ בוחרים להשקיע בבירת הצפון, חיפה. העיר חיפה כוללת לא מעט יתרונות שמצליחים למשוך משקיעים רבים למחוזותיה. לפני שנגע בשכונות הבולטות ביותר שסומנו על ידי המשקיעים, חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות אודות מחירי הדיור בישראל בכלל ובחיפה בפרט. מחירי הדיור בישראל נמצאים במגמת עלייה ארוכה במיוחד שהחלה לפני למעלה משני עשורים. במהלך העשורים הללו, מחירי הדיור זינקו בלא פחות ממאות אחוזים, הכפילו ושילשו את מחירי הנכסים.

המחירים בשיא כל הזמנים? אל חשש, הם לא צפויים להיבלם בקרוב

חוששים להצטרף לחגיגת הנדל"ן בשוק הדיור הישראלי בשיאי כל הזמנים לאחר מאות אחוזי עליה בשנים האחרונות? חשוב שתכירו אתהכירו את השכונות הכדאיות ביותר להשקעה בנדל"ן בעיר הצפונית חיפה  מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע ואת השפעתו על מחירי הדיור בישראל. כל עוד הביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים, המחירים עולים, ולא משנה כמה ינסו לבלום אותם. ראיה לכך ניתן לראות מהשנים האחרונות בהן מחירי הדיור המשיכו בזינוק מחירים על אף תוכניות הממשלה, מחיר למשתכן, מחאות ציבוריות והעלאת מס הרכישה למשקיעים מ 5% ל 8% כבר מהשקל הראשון.

הכירו את השכונות הכדאיות ביותר להשקעה בעיר חיפה

נכון לכתיבת שורות אלה הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומר שמחירי הדיור אינם מנופחים ואף צפויים להמשיך במגמת העלייה לעוד שנים רבות. חושבים לרכוש נדל"ן בחיפה? בחרנו עבורכם שתיים מהשכונות המבוקשות ביותר שמצליחות לעניין משקיעים רבים מכל רחבי הארץ.

  • קריית אליעזר, חיפה – מיקומה של שכונת קריית אליעזר הוא מצפון חיפה, סמוך לבת גלים ולחוף הים. השכונה כוללת בעיקר מבנים ישנים ומוזנחים המאפשרים למשקיעים ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד. מדוע בחרנו בשכונה זו כאחת מהשכונות החמות ביותר להשקעה בעיר חיפה? בעיקר בשל הפיתוח המסיבי שהרשות המקומית מתכננת באזור. קריית אליעזר צפויה ליהנות מפרוייקטים רבים של התחדשות עירונית שיביאו לשינוי ניכר בכל חלקי השכונה. השיכונים הנמוכים ומבני הרכבת צפויים לעבור מתיחת פנים משמעותית שתביא לגידול ביקושים ולעלייה במחירי הנכסים באזור.המחיר הממוצע לדירת שלושה חדרים בשכונת קריית אליעזר הוא 800,000 שקלים, דירה שצפויה להניב למשקיעים בה כ 3.5% תשואה מידי שנה.
  • קריית חיים מערבית, חיפה  – שכונת קריית חיים מערבית ממוקמת ממש על הים, מה שהופך אותה לאטרקטיבית במיוחד. הסיבה המרכזית בגינה השכונה לא נהנתה בשנים האחרונות מעליית ביקוש ומזינוק מחירים היא הקרבה לחוות מכלי הגז ובתי הזיקוק. האתרים הללו נחשבים לאתרים מזהמים במיוחד המשפיעים על איכות האוויר הכללית באזור. אז מדוע בכל זאת קריית חייםהשקעת נדל"ן בחיפה בשכונת קריית חיים מערבית אשר ממוקמת ממש על הים מערבית נכנסה לרשימת השכונות המועדפות על ידי משקיעים רבים? בשל הבטחות של הרשות המקומית לפנות את האתרים המזהמים הללו, מה שצפוי להזניק את מחירי הדיור באזור תוך זמן קצר. מעבר לכך, השכונה מתאפיינת בשיכונים ודירות צמודות קרקע ישנות במיוחד, מה שמזמין פרוייקטים רבים של התחדשות עירונית. נקודה זו אף היא צפויה לעורר את זינוק מחירי הדיור באזור, מה שמושך משקיעים רבים למחוזותיה של קריית חיים מערבית.

המחיר הממוצע לדירת שלושה חדרים בשכונת קריית חיים מערבית הוא 750,000 שקלים, דירה שצפויה להניב כ 4% תשואה מהשכרתה.

היערכו נכון לכל המיסים וההוצאות הנלוות ובחרו נכון את הנכס הטוב ביותר להשקעה

לסיכום, חיפה נדל"ן מציעה לא מעט הזדמנויות השקעה. משקיעי נדל"ן רבים מישראל מסמנים את השכונות שצויינו מעלה כשכונות האטרקטיביות ביותר להשקעה בישראל. בחירה נכונה של הנכס המתאים ביותר לפרופיל המשקיע שלכם תוך היערכות נכונה לכל ההוצאות הנלוות והמיסים הכלולים ברכישת דירה בישראל, תבטיח לכם השקעה מוצלחת שתניב אחוזי תשואה גבוהים מידי שנה.

נדל"ן בחיפה מומלץ בקריית אליעזר, חיפה - מיקומה של שכונת קריית אליעזר הוא מצפון חיפה, סמוך לבת גלים ולחוף הים

לסיכום, חיפה מציעה למשקיעיה נכסים אטרקטיביים במחירים זולים ועם אחוזי תשואה גבוהים במיוחד!

לסיכום, השקעות נדל"ן בעיר חיפה מבטיחות לכלל המשקיעים אחוזי תשואה גבוהים משמעותית מהתשואה הממוצעת בישראל ונכסים רבים עם פוטנציאל השבחה גדול. רוצים להתחיל להשקיע? השכונות שהובאו מעלה יוכלו לעניין אתכם.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!