מה חשוב לדעת על השקעות נדל"ן בדובאי?

ישראלים רבים מבינים כי כדאי להם מאוד לבחון השקעות שונות מעבר לים. יוקר המחייה בישראל גורם לכך שזה כמעט בלתי אפשרי למצוא נכסי נדל"ן שווים להשקעה. מהסיבה הזאת לא מעט ישראלים בוחנים מדינות שונות שבהן כדאי מאוד להשקיע. אחת מהשחקניות החדשות שנכנסו לתחום הזה היא דובאי, בעיקר בזכות הסכמי אברהם. עד לא מזמן ישראלים לא היו יכולים לדמיין את עצמם משקיעים במדינה הזאת. כיום החלום הופך למציאות כאשר ישראלים יכולים גם לבקר במדינה, וכמובן שגם להשקיע בה. מה אתם צריכים לדעת על השקעות נדל"ן בדובאי? האמת היא שיש לא מעט דברים שחובה להכיר. בסופו של יום לא תוכלו להשקיע במדינה שאינכם מכירים אותה בכלל. במדריך הבא ננסה לעשות לכם היכרות ראשונית עם המדינה הקסומה הזאת.

 

דובאי היא לא רק יעד תיירותי

כאשר אתם מדמיינים את הטיול המושלם, ככל הנראה דובאי הייתה מיד עולה לכם לראש. זה נכון שמדובר על יעד קסום לכל מי שרוצה לטייל בעולם, יש ביעד הזה כל כך הרבה דברים לראות. עם זאת עליכם להבין כי בנוסף לתיירות ברחבי המדינה תוכלו למצוא לא מעט השקעות נדל"ן כדאיות. כל משקיע שמגיע לבקר ביעד כזה או אחר על גבי הגלובוס ינסה לבחון את כדאיות ההשקעה בו. כבר עכשיו אנו יכולים לספר לכם כי מדובר על יעד מושלם להשקעה, בטח עבור ישראלים.

 

כמה עולה לרכוש נדל"ן בדובאי?

האמת היא שאי אפשר לצאת בקביעה חד משמעית, שכן לכל נכס יש את המחירים שלו. עם זאת קשה למצוא עוד מדינה בעולם שבה הנדל"ן יקר כמו מדינת ישראל. אפשר להגיד בפה מלא כי יהיה לכם יותר נוח לרכוש נדל"ן בדובאי בהשוואה לתל אביב. כך שאם אתם כבר מחפשים מקום משתלם, זה ללא ספק יכול להיות יעד מעולה. תוכלו למצוא ברחבי המדינה אזורים יקרים יותר ופחות, אתם אלה שקובעים היכן תרצו לרכוש. המחירים יכולים לנוע בין מיליון ₪ לדירה עד ארבע מיליון ₪ לדירות יוקרה.

 

האם ישראלים יכולים לרכוש נדל"ן בדובאי?

הממשלה המקומית מעודדת משקיעים מכל העולם להגיע ולהשקיע בדובאי. זוהי הסיבה שבגללה מדובר על אחת מהמדינות שהכי התפתחו בעשורים האחרונים. אם הייתם רואים את דובאי לפני 30 שנה, לא הייתם מאמינים כי כך היא תראה היום. לפיכך אתם בוודאי כבר מבינים כי ישראלים מוזמנים להגיע להשקיע בדובאי. בדיוק כמו שכל משקיע אחר מכל מדינה אחרת יכול להגיע להשקיע בנכסים שונים. ההיצע הוא רחב מאוד, כך שאין סיבה שלא תמצאו את הנכס המושלם לכם. הכי חשוב שתעשו בחירה שתהיו שלמים איתה, ותוכלו להגשים את חלומכם. סוף כל סוף תהיה לכם דירה משלכם, דבר שלא היה יכול לקרות בישראל.

 

מה עושים ביום שאחרי רכישת הנכס?

ישנם משקיעים ישראלים שמחליטים להעביר את החיים שלהם לדובאי על מנת לעשות כסף. אם אתם לא מתכננים לעבור לגור בדובאי, מוטב כי תחפשו חברת ניהול מקומית. חברת הניהול תדאג לכל מה שקורה עם הנכס, כאשר אתם תהיו אלה שיקצרו את הפירות. הטיסות לדובאי הן לא מאוד יקרות, עם זאת לא תוכלו לעלות על טיסה כל שבוע או שבועיים. בתור התחלה מוטב לעבוד עם חברת ניהול מקומית שתעשה לכם לא מעט סדר באפשרויות. עם הזמן תוכלו למצוא את עצמכם מצליחים לשלוט על מה שקורה לגמרי לבד. השקעות נדל"ן בדובאי יכולות לפתוח בפניכם מגוון אפשרויות שעד כה לא היו אפשריות.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!