אוקראינה ישראל נדל"ן חוות דעת – חברת נדל"ן מקצועית המציעה ללקוחותיה השקעות נדל"ן באוקראינה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אוקראינה ישראל נדל"ן הינה חברה המתמחה בשיווק נכסים באוקראינה בכלל ובקייב בפרט. חברה יזמית זו מבטיחה לכל ללקוחותיה את סיועם של אנשי המקצוע הטובים ביותר שמכירים את אוקראינה על כלל אזוריה השונים ויודעים לאתר את האזורים החמים שמחירי הנכסים בהם צפויים לזנק בעשרות אחוזים בשנים הקרובות. אוקראינה ישראל נדל"ן חוות דעת מסייעת למשקיעים רבים ליהנות מהשקעות נדל"ן מעבר לים במחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי הדיור בישראל ועם תשואה שנתית דו ספרתית מהשכרת הנכסים. נשמע מעניין? בשורות הבאות נגע בכל הדגשים שחשוב שתכירו אודות חברת אוקראינה ישראל נדל"ן חוות דעת, היתרונות הגדולים של השקעות נדל"ן מעבר לים, הסיבה בגינה אוקראינה מצליחה למשוך כל כך הרבה משקיעים מכל רחבי העולם וכמובן לא מעט פרטים אודות מס הרכישה המקומי, הוצאות נלוות שחשוב לקחת בחשבון, מחירי נכסים ועוד.

בטוחים שהשקעות מעבר לים כוללות סיכון גבוה להפסדים גדולים? חשוב שתכירו כמה נתונים מעניינים אודות החלופה, תוכניות החיסכון בנקאיות

רגע לפני שאתם מתבצרים בעמדתכם השמרנית בטענה כי כל ההשקעות כוללות סיכון גדול להפסדים משמעותיים, בטח כשמדובר בהשקעות נדל"ן מעבר לים, חשוב שתכירו נתון מעניין אודות כל חסכונותיכם שיושבים בפק"מ ובתוכניות חיסכון בנקאיות שונות. רבים סבורים כי הדרך הטובה ביותר לשמור על מיטב החסכונות ללא סיכון כלל היא להשאיר את הכסף בבנק אך האמת הפוכה לגמרי. השארת כל חסכונותיכם בבנק (ולא משנה עד כמה תוכנית החיסכון שהציעו לכם נשמעת אטרקטיבית), גורמת לכם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה, מה ששוחק את כוח הקנייה של החיסכונות שלכם ב 2% בכל שנה. אם עד לפני עשור יכלתם להגיע לסופר השכונתי מצויידים ב 100 שקלים בלבד ולמלא עגלת קניות למשפחה ממוצעת, כיום אותם 100 שקלים בדיוק לא יצליחו למלא אף לא חצי מאותה עגלה הכוללת את אותם המוצרים. הסיבה לכך היא האינפלציה התמידית המייקרת את המחירים בכ 2% בכל שנה.

מחירי הנדל"ן בישראל ואחוזי התשואה הממוצעים באזורים השונים

אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על ערך הכסף שלכם מפני שחיקת האינפלציה ואף ליהנות מרווחים גדולים (במידה ותדעו לבחור נכוןאז למה דווקא אוקראינה? כדאי שתכירו את כל היתרונות שיש לה להציע לכם. נכס טוב במיקום אטרקטיבי), היא השקעות נדל"ן. מחירי הדיור בישראל עלו במאות אחוזים בשני העשורים האחרונים, מה שהופך את ההשקעות בישראל להרבה פחות אטרקטיביות. אחוזי התשואה הממוצעים שתוכלו לקבל מהשכרת דירה בישראל עומדים על בין 2.2% באזורי מרכז הארץ ועד 4.7% באזורי פריפריה. מעבר לכך, לאחר שני עשורים רצופים של עליות ללא מעצורים, מחירי הדיור בישראל יקרים במיוחד ומחייבים את המשקיעים להביא מהבית הון עצמי גבוה. החסרונות הללו גורמים למשקיעים רבים מישראל ובראשם חברת אוקראינה ישראל נדל"ן חוות דעת להשקיע בנכסים מעבר לים. אז למה דווקא אוקראינה? כדאי שתכירו את כל היתרונות שיש לה להציע לכם.

הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים מכל רחבי העולם סימנו את אוקראינה כאחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם הן:

  • כלכלה יציבה וצומחת

הכלכלה המקומית באוקראינה נחשבת לכלכלה יציבה במיוחד שמצליחה לעמוד איתנה מול קשיים רבים. משקיעים רבים מכל רחבי העולם מרגישים בטוחים להשקיע את כספם ביעד עם כלכלה יציבה ובטוחה שתצליח להתגבר על כל מהלומה ללא פגיעה משמעותית במחירי הדיור ובמשקיעים הזרים.

  • שואפת לבחירות דמוקרטיות

בשנים האחרונות אוקראינה עוברת לא מעט שינויים משמעותיים המקרבים אותה לתרבות העולם המערבי, לרבות בחירות דמוקרטיות.

מס הרכישה באוקראינה עומד על כ 2% בלבד, מה שגורם למשקיעים רבים לסמן את אוקראינה כאטרקטיבית במיוחד.
קרדיט תמונה: freepik

כיום, מחירי הנכסים מתומחרים על בסיס המצב הנוכחי כך שמעבר של אוקראינה לשלטון דמוקרטי צפוי להוביל לזינוק משמעותי במחירי הדיור באזור. משקיעים רבים מכל רחבי העולם אוהבים וודאות ולכן משטר דמוקרטי ויציב צפוי למשוך עוד משקיעים רבים לרחבי אוקראינה שכמובן יגדילו את הביקושים ויובילו לעליות מחירים.

  • מס רכישה נמוך

מס הרכישה באוקראינה עומד על כ 2% בלבד, מה שגורם למשקיעים רבים לסמן את אוקראינה כאטרקטיבית במיוחד. מס הרכישה למשקיעים בישראל עלה לאחרונה ל 8%, מה שהופך אותה להרבה פחות אטרקטיבית בהשוואה לאוקראינה (מעבר לפערי האחוזים, המחירים בישראל גבוהים משמעותית מה שמחייב משקיעים לשלם 8% השווים עשרות ואף מאות אלפי שקלים).

  • קייב כיעד תיירותי עולמי

קייב, בירת אוקראינה נחשבת לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעה. הסיבות המרכזיות לכך הן: המרכזים הממוקמים בתחום העיר, התיירות הענפה מכל רחבי העולם וצפי להמשך שגשוג והתפתחות לשנים הבאות. מסיבה זו חברת אוקראינה ישראל נדל"ן חוות דעת בוחרת להתמקד בנכסים הממוקמים בקייב ומצליחה לאתר ללקוחותיה נכסים שמחירם צפוי לזנק בעשרות אחוזים בשנים הקרובות, מעבר לאחוזי התשואה השוטפים מהשכרת הנכס. תיירים רבים מכל רחבי העולם כוללים שני יתרונות מרכזיים, האחד הוא כמובן העלאת הביקושים לאזור (על אף שתיירים רבים מגיעים לתקופות זמן קצרות, הם עדיין צריכים קורת גג לגור בה למשך שהותם באזור). העלאת הביקושים באה לידי ביטוי בעליות מחירים. היתרון השני הוא אפשרות להשכיר נכסים לתיירים לתקופות זמן קצרות. נכסים בקייב המושכרים לתיירים לתקופות זמן קצרות אמנם יצריכו התעסקות ולא יעניקו וודאות חוזית לבעליהם, אך יוכלו להניב כ 20% תשואה מידי שנה!

לסיכום היתרונות הגדולים שחברת אוקראינה ישראל נדל"ן חוות דעת רואה באוקראינה בכלל ובקייב בפרט:

כלכלה יציבה וצומחת כלכלה יציבה מבטיחה למשקיעים מספר שכבות הגנה לפני פגיעה במחירי הדיור המקומיים
הופכת דמוקרטית שלטון דמוקרטי מבטיח למשקיעים יציבות והיגיון, מה שחשוב מאוד למשקיעים רבים מכל רחבי העולם שצפויים להסתער על אוקראינה בעת השינוי
מס רכישה נמוך מס הרכישה באוקראינה עומד על 2% בלבד (בישראל דירה שניה חייבת במס רכישה בשיעור של לא פחות מ 8%!)
קייב כיעד תיירותי עולמי העיר קייב מצליחה למשוך תיירים רבים מכל רחבי העולם מידי שנה, מה שמגדיל את הביקושים, מוביל לעליות מחירים ומאפשר למשקיעים להשכיר נכסים לטווחי זמן קצרים בתשואה עודפת!

התאימו את מסלול ההשקעה לפרופיל המשקיע שלכם – השקעות נדל"ן אינן מסתכמות ברכישת דירה והשכרתה לטווח ארוך!

לאחר שנגענו בכל היתרונות הגדולים של אוקראינה, חשוב לגעת במספר דגשים חשובים של מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר. חברת אוקראינה ישראל נדל"ן חוות דעת מציעה עבור לקוחותיה מבחר מסלולי השקעה אטרקטיביים במיוחד. בשונה מהמקובל לחשוב,חברת אוקראינה ישראל נדל"ן חוות דעת מציעה עבור לקוחותיה מבחר מסלולי השקעה אטרקטיביים במיוחד השקעה בנדל"ן אינה חייבת להיות נדל"ן מניב למגורים על ידי רכישת נכס והשכרתו לתקופות זמן ארוכות. ישנם מסלולי השקעה רבים וטובים השונים זה מזה הן ברווחים והן ברמות הסיכון השונות, כך שתוכלו להתאים לפרופיל המשקיע שלכם את ההשקעה המיטבית.

בין כלל מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר באוקראינה ניתן למנות את מסלול השקעת נדל"ן מניב, נדל"ן מסחרי, עסקאות אקזיט של קנייה בזול, השבחה ומכירה ביוקר, עסקאות על הנייר במחירי פריסייל נמוכים ב 10% עד 30% ממחירי השוק ועוד. רגע לפני שאתם בוחרים את המסלול המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם, חשוב שתכירו את מיטב היתרונות והחסרונות של המסלולים הבולטים.

מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר באוקראינה שאתם חייבים להכיר

  • נדל"ן מניב

אז המסלול הראשון והגדול מכולם הוא כמובן נדל"ן מניב. מסלול זה כולל רכישת נכס והשכרתו לאורך זמן. חברת אוקראינה ישראל נדל"ן חוות דעת מציעה ללקוחות רבים להתחדש עם נכסים להשקעה בעיר קייב ולהשכיר אותם לתיירים לתקופות זמן קצרות. מסלול השקעה זה נחשב לבטוח מבין כל מסלולי ההשקעה הקיימים ללא התפשרות משמעותית על רמת הרווחיות שלו. לכן, אנשים רבים כיום בוחרים להשקיע את מיטב חסכונותיהם במסלול השקעה של נדל"ן מניב.

היתרונות, החסרונות והסיכונים הגדולים שאתם חייבים להכיר בהשקעת נדל"ן מניב הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה בטוח ופשוט במיוחד אחוזי תשואה נמוכים בהשוואה למסלולי השקעה אחרים בענף הנדל"ן
מסלול השקעה המניב הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה סיכון בבחירת שוכרים שלא מצליחים לעמוד בכל התשלומים החודשיים/הורסים את פנים הדירה/לא מוכנים לפנות את הדירה בתום התאריך הנקוב בחוזה
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו התעסקות עם שוכרים – מתן מענה לבעיות ותקלות שונות בדירה לאורך כל תקופת השכרת הנכס

 

  • דירות על הנייר במחירי פריסייל מוזלים

מסלול השקעה נוסף שחשוב שתכירו הוא מסלול השקעה הכולל רכישת דירות על הנייר במחירי פריסייל. חברת אוקראינה ישראל נדל"ן חוות דעת מציעה עבור לקוחותיה דירות חדשות על הנייר במחירים נמוכים ב 10% עד 30% ממחירי השוק. הסיבה בגינה קבלנים רבין מציעים למשקיעים דירות על הנייר במחירים מוזלים כל כך היא למטרת ניהול נכון של תזרים מזומנים לפרוייקט ולעוד לא מעט פרוייקטים נוספים. מכירת דירה על הנייר כוללת מספר חסרונות בגינם הקבלנים חייבים להציע את הדירה במחירים מוזלים, והם:

  • לא ניתן להשכיר את הדירה במשך כל שנות בנייתה
  • קיים סיכון שהקבלן לא יצליח לעמוד בכל התחייבויותיו
  • ברוב המקרים רכישת דירה על הנייר תחייב את הרוכשים להיות צמודים למדד על הסכום שעוד לא שילמו

מסלול השקעה זה מאפשר למשקיעים לקנות במחירי פריסייל מוזלים, להמתין עד לקבלת המפתח ולמכור מיד עם קבלתו במחירי שוק. היתרונות, החסרונות והסיכונים של מסלול זה הם:

יתרונות חסרונות
קנייה במחירי פריסייל מוזלים בכ 10% עד 30% ממחירי השוק סיכון יחסית גבוה – ייתכן שהקבלן לא יצליח לעמוד בכל התחייבויותיו
ללא צורך בהתעסקות עם שוכרים לא ניתן להשכיר את הדירה לאורך כל תקופת בנייתה
תנאי מימון אטרקטיביים – קבלנים רבים מציעים ללקוחותיהן לשלם 20% במעמד החתימה ועוד 80% במעמד קבלת המפתח ברוב המקרים דירות הנמכרות על הנייר מחייבות את הרוכשים להיצמד למדד בכל הסכום שעדיין לא שולם

לסיכום, חברת אוקראינה ישראל נדל"ן מחזיקה צוות מומחים שידעו לאתר עבורכם את ההשקעות החמות ביותר!

לסיכום, בחירה נכונה של ההשקעה המתאימה ביותר לפרופיל המשקיע שלכם מבית אוקראינה ישראל נדל"ן חוות דעת, תבטיח לכם הגנה מלאה על כל חסכונותיכם מפני שחיקת האינפלציה. מעבר לשמירה על ערך הכסף, חברת אוקראינה ישראל נדל"ן מחזיקה צוות אנשי מקצוע מיומנים שיודעים לזהות את האזורים החמים ביותר שמחירי הנכסים בהם צפויים לזנק בעשרות אחוזים תוך זמן קצר, מה שכמובן יסב רווחים נאים למשקיעים. היכרות עם כלל מסלולי ההשקעה הקיימים בעולם הנדל"ן תאפשר לכם לבחור נכון את המסלול הטוב ביותר עבור ציפיות ההשקעה שלכם, טווחי זמן ההשקעה, רמות הסיכון שאתם מוכנים לקחת ועוד. לכן, רגע לפני שאתם מושכים את כל חסכונותיכם מתוכניות סגורות של הבנקים השונים, חשוב לערוך היכרות מלאה עם כל מסלולי ההשקעה שחברת אוקראינה ישראל נדל"ן מציעה ללקוחותיה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!