פרויקטים להשקעה – כך תדעו לזהות את הפרויקטים האטרקטיביים ביותר להשקעה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

לא מעט אנשים בישראל בוחרים פרויקטים להשקעה בענף הנדל"ן. שוק הדיור בישראל מוכיח יציבות ארוכת שנים במגמת עליה בלתילא מעט אנשים בישראל בוחרים פרויקטים להשקעה בענף הנדל"ן. שוק הדיור בישראל מוכיח יציבות ארוכת שנים במגמת עליה בלתי פוסקת פוסקת, מה שמושך עוד ועוד משקיעים חדשים מידי שנה. מחירי הדיור בישראל עלו בעשורים האחרונים במאות אחוזים ונדמה שימשיכו באוצה מגמה גם בשנים הבאות. אז אם גם אתם מחפשים פרויקטים להשקעה שיאפשרו לכם להשקיע את מיטב חסכונותיכם וליהנות מעליית ערך של עשרות אחוזים ותשואה גבוהה מהשכרת הנכס, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים שאתם חייבים להכיר לפני בחירת ההשקעה המתאימה ביותר עבורכם. אך רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים, חשוב להדגיש שגם אם מעולם לא חשבתם להשקיע את חסכונותיכם בענף הנדל"ן, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות, הן יחסכו לכם לא מעט כסף במרוצת השנים.

מחירי הדיור בישראל בועתיים? כך תדעו להעריך את מצב המחירים בישראל

אנשים רבים כיום חוששים להתחיל להשקיע את מיטב חסכונותיהם בענף הנדל"ן בטענה כי המחירים מנופחים, בועתיים ועומדים פסע לפני תחילתה של מגמת ירידה. אחרים, חוששים מענף ההשקעות ללא כל קשר למחירי הדיור, בטענה כי רוב המשקיעים מפסידים. אם גם אתם שייכים לאחת הקבוצות הללו, בטח התעניינתם באפיק חיסכון נטול סיכון שהבנקים בישראל מציעים לכל לקוחותיהם. הבנקים בישראל משווקים תוכניות חיסכון ללא סיכון ועם ריבית חיובית לכלל הציבור. נשמע מעניין? לפני שאתם ממהרים לתוכניות הללו, חשוב שתדעו שהדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה היא לשכן את מיטב חסכונותיכם בתוכניות חיסכון מעין אלה. הסיבה לכך היא האינפלציה ששוחקת את כוח הקנייה של הכסף בכל שנה.

אם גם אתם מחפשים פרויקטים להשקעה שיאפשרו לכם להשקיע את מיטב חסכונותיכם וליהנות מעליית ערך של עשרות אחוזים ותשואה גבוהה

אפיק ההשקעה המסוכן ביותר – תוכניות חיסכון בנקאיות

הבנקים בישראל לא מספקים ללקוחותיהם כי האינפלציה הממוצעת בישראל שעומדת על כ 2% מידי שנה, גבוהה משמעותית מהריבית החיובית האפסית שהם מציעים במסלולי החיסכון. במילים אחרות, מסלולים אלה מבטיחים לכלל הבוחרים בהם ירידת ערך מהירה יותר מעלייתו בגין הריבית האפסית המוצעת במסלולים. חשוב להדגיש, ההפסד השנתי אינו נראה לעין בלתי מקצועית. אם תבדקו את מאזן החיסכון שלכם תראו כי הסכום נותר בעינו ללא כל שינוי. ההפסד בא לידי ביטוי בכוח הקנייה של הכסף, ולא בערכו המספרי. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא קניית סל מוצרים בסופר. עד לפני עשור הייתם יכולים להגיע לכל סופר שכונתי מצויידים בשטר בודד של 100 שקלים בלד ולמלא בעזרתו סל קניות מכובד. כיום, אותו סל בדיוק הכולל את אותם המוצרים, יחייב אתכם לשלם הרבה יותר.

השקעות נדל"ן כהתמודדות מיטבית עם שחיקת האינפלציה

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם שחיקת האינפלציה היא בעזרת פרויקטים להשקעה בענף הנדל"ן. אם גם אתם חוששים להצטרף לענף הנדל"ן בשיאי כל הזמנים לאחר שנים ארוכות של מאות אחוזי עלייה, חשוב שתכירו את מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע. בדיקה מקצועית של מאזן הכוחות תאפשר לכם להבין האם מחירי הדיור באמת בועתיים והאם מגמת העלייה ארוכת השנים עומדת לפני שינוי שיביא לתחילתן של ירידות.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם שחיקת האינפלציה היא בעזרת פרויקטים להשקעה בענף הנדל"ן.

ביקוש, היצע והשפעת מאזן הכוחות ביניהם על מחירי הדיור בכל רחבי העולם

מחירי הדיור בישראל מושפעים באופן ישיר ממאזן הכוחות בין הביקוש להיצע. כל עוד רמת הביקושים גבוהה מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים בהתמדה וביציבות, ולא משנה כמה ינסו לבלום אותם בעזרת מחאות ציבוריות, תוכניות דיור ממשלתיות או העלאת מס הרכישה למשקיעים. וכך גם להיפך, כל עוד ההיצע הקיים גדול מהביקוש לדיור בישראל, המחירים יורדים. בדיקה מעמיקה של אנשי מקצוע בתחום מעלה כי נכון לכתיבת שורות אלה, רמות הביקושים לדירות מגורים בישראל גבוהות באחוזים רבים מההיצע הקיים במשק, מה שאומר כי המחירים אינם מנופחים או בועתיים.

מחירי הגיור בישראל צפויים להמשיך צפונה – הבלימה עדיין לא נראית באופק!

נקודה נוספת שניתן להסיק מבדיקת מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע היא תנועות מחירי הדיור בשנים הקרובות. כל עוד לא יחול שינוילפני שתבחרו פרויקטים להשקעה, חשוב שתכירו את הגורמים המשפיעים על הביקוש וההיצע בישראל בתחום זה משמעותי במאזן הכוחות שיוביל לירידת ביקושים או לגידול ניכר של ההיצע הקיים, מחירי הדיור בישראל ימשיכו במגמת העלייה ארוכת השנים לשבירת שיאים חדשים. אם לא די בכך, אנשי המקצוע בתחום העומלים רבות להקמת פרויקטים להשקעה שיניבו תשואה גבוהה לכל משקיע יודעין להעריך את תנועות המחירים לעוד שנים ארוכות קדימה. השיטה הפשוטה היא בחינת קצב גידול הביקושים לעומת קצב גידול ההיצע בישראל. בדיקה זו תוביל לאחת מהאפשרויות הבאות:

קצב גידול הביקוש לדיור מהיר יותר מקצב גידול ההיצע מצב זה יוביל להמשך עליות מחירים בקצב מהיר יותר
קצב גידול הביקוש לדיור זהה לקצב גידול ההיצע מצב זה יוביל לשמירה על המצב הקיים, שוק בעלייה ימשיך לעלות ושוק בירידה ימשיך לרדת באותו קצב
קצב גידול הביקוש לדיור איטי יותר מקצב גידול ההיצע מצב זה יוביל לבלימת העליות ואף לתחילתן של ירידות בשנים הבאות

לפני שתבחרו פרויקטים להשקעה, חשוב שתכירו את הגורמים המשפיעים על הביקוש וההיצע בישראל, כל שתוכלו להעריך את השינויים הצפויים בהם בשנים הקרובות. הביקוש בישראל נגזר ממספר משתנים, העיקריים שבהם הם: גידול טבעי, הגירה חיובית, כמות גדולה של מתגרשים וכן כמות גדולה של משקיעים. מנגד, ההיצע בישראל נגזר בעיקר מקצב התחלות הבנייה החדשות שצפויות להבשיל לכדי דירות מגורים בעוד מספר שנים. אנשי מקצוע רבים בתחום המקדמים פרויקטים להשקעה מסבירים כי שלבי הבירוקרטיה הנדרשים בכדי לקבל את האישור המיוחל לרדת לשטח ולהתחיל לבנות ארוכים ומייגעים במיוחד. נתון זה משפיע באופן ישיר על התחלות הבנייה החדשות המשפיעות על הניצע העתידי – מה שתומך בהערכה כי קצב גידול ההיצע אינו צפוי לזנק בקצב מהיר במיוחד.

מה הם המאפיינים של פרויקטים להשקעה שצפויים להניב למשקיעים בהם את הרווח הגדול ביותר מבחינת אחוזי התשואה

כל מה שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו להשקיע

אז אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע את כל חסכונותיכם בענף הנדל"ן בישראל, חשוב שתכירו את כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר, את אפשרויות המימון האטרקטיביות וכמובן את המאפיינים של פרויקטים להשקעה שצפויים להניב למשקיעים בהם את הרווח הגדול ביותר.

  • מסלולי ההשקעה

בניגוד למקובל לחשוב, ענף הנדל"ן מציע לכלל משקיעיו מבחר עשיר של מסלולי השקעה אטרקטיביים במיוחד. מסלול הדגל הוא המסלול המוכר והגדול ביותר הכולל רכישת דירת מגורים והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. אך מעבר למסלול זה, ישנם עוד מסלולים רבים שיאפשרו לכם להתאים את המסלול המדוייק עבורכם הן מבחינת רמת הסיכון שאתם מוכנים לקחת בהשקעה, הן מבחינת צפי הרווח שלכם והן מבחינת טווח זמן ההשקעה. פרויקטים להשקעה כוללים מבחר מסלולים, ריכזנו עבורכם את המסלולים הגדולים והמבוקשים ביותר, והם:

  1. נדל"ן מניב – מסלול זה הוא המסלול הגדול ביותר בענף ובמסגרתו המשקיעים רוכשים דירת מגורים ומשכירים אותה לטווחי זמןפרויקטים להשקעה כוללים מבחר מסלולים, ריכזנו עבורכם את המסלולים הגדולים והמבוקשים ביותרארוכים. המסלול פשוט למדי כך שאם אתם בתחילת הדרך כמשקיעים, ייתכן שנדל"ן מניב הוא המסלול הטוב ביותר עבורכם. אחוזי התשואה הממוצעים מהשכרת הנכסים נעים בין 2.2% לאזורי המרכז לבין 5% באזורי פריפריה.
  2. נדל"ן מסחרי -מסלול השקעה זה דומה מאוד למסלול הנדל"ן המניב שהוצג מעלה, אך בנכסים מסחריים. במסגרת המסלול המשקיע רוכש חנות, משרד או כל נכס מסחרי ומשכיר אותו לטווחי זמן ארוכים. אחוזי התשואה הממוצעים מהשכרת נכסים מסחריים גבוהים יותר ונעים בין 5% ל 10% מידי שנה
  3. אקזיט בנדל"ן – מסלול אקזיט בנדל"ן אינו מתאים לכל משקיע ומחייב השקעה של מספר שעות בכל שבוע. במסגרת המסלול, המשקיע רוכש נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק, משביח אותם בעזרת שיפוץ קוסמטי ומוכר אותם במחירי שוק לאחר מספר חודשים בלבד.
  4. נדל"ן על הנייר – מסלול זה נחשב לאחד המסלולים הגדולים והפשוטים ביותר. במסגרתו, המשקיע רוכש דירה על הנייר ונהנה מהנחה משמעותית של בין 10% ל 30% ממחיר השוק. לאחר תום שלבי הבניה עם קבלת המפתח, המשקיע ימכור את הנכס במחירי שוק ויהנה מהדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה.

כלל אפשרויות ההשקעה הללו יאפשרו לכם לבחור מסלול השקעה מותאם לצרכים שלכם הן מבחינת ההשקעה, הן מבחינת הסיכון,
הן

המאפיינים הבולטים של פרויקטים להשקעה שצפויים להסב למשקיעים בהם עשרות אחוזי רווח בשנים הקרובות

מבחינת הרווח הצפוי והן מבחינת תקופת ההשקעה. משקיעים רבים בתחילת דרכם מכירים את מסלול הדגל בלבד ובוחרים בו על אף שאינו מתאים עבורם, מחוסר ידיעה. לכן, לפני שאתם מתחילים להשקיע, חשוב לאפיין את פרופיל המשקיע שלכם, להבין מה הצרכים והציפיות שלכם מההשקעה ולבחור נכון את המסלול המיטבי עבורכם. כעת, חשוב לעבור לאפשרויות המימון שיסייעו למנף את כספיכם לרכישת נכסים בכל המסלולים.

  • אפשרויות המימון

כיום יש לא מעט אפשרויות מימון אטרקטיביות שיסייעו לכם לרכוש נכסים להשקעה עם הון עצמי נמוך או אף ללא הון עצמי כלל. ריכזנו עבורכם את אפשרויות המימון הטובות והכדאיות ביותר לרכישות נדל"ן, והן:

  1. משכנתא – הלוואת המשכנתא מאפשרת למשקיעים רבים ליהנות ממינוף כל חסכונותיהם לרכישת נכסים להשקעה. הלוואת המשכנתא מתאפיינת במתן סכומי כסף גדולים, לטווחי זמן ארוכים ובריביות נמוכות במיוחד. הבנקים בישראל מאפשרים למשקיעים לקבל עד 75% מימון לרכישת דירה ראשונה וכן עד 50% מימון לרכישת דירה שניה.
  2. הלוואות חוץ בנקאיות – הלוואה חוץ בנקאית מתאפיינת במתן סכומי כסף קטנים, לטווחי זמן בינוניים ובריביות גבוהות. משקיעים רבים מעדיפים להימנע מהלוואות חוץ בנקאיות אך הסיבה המרכזית בגינה הם בכל זאת משתמשים בהלוואות אלה היא כהשלמת ההון העצמי הנדרש לקבלת המשכנתא.
  3. משקיע משלם – אפשרות נוספת היא לצרף משקיע משלם לעסקה שיעמיד לרשותכם את הכסף הנדרש בתמורה לרווחים. כיום יש לא מעט משקיעים פסיביים שישמחו להעמיד את חסכונותיהם בידי משקיעים אקטיביים שיודעים לאתר את העסקאות הנכונות.

מאפיינים של פרויקטים מנצחים להשקעה

כל שנותר לכם זה להכיר את המאפיינים הבולטים של פרויקטים להשקעה שצפויים להסב למשקיעים בהם עשרות אחוזי רווח בשנים הקרובות. המאפיינים הבולטים ביותר של השקעות מנצחות בפריים לוקיישן הם:

  1. קרבה לנתיבי תחבורה ראשיים.
  2. קרבה למרכזי תחבורה ציבורית (אוטובוסים, רכבת קלה, רכבת ישראל).
  3. קרבה למרכזי קניות שונים (קניונים, חנויות ביגוד, חנויות הנעלה, חנויות מזון מהיר ועוד).
  4. קרבה למרכזי תעסוקה המאפשרים לכלל המתגוררים באזור למצוא מקומות עבודה טובים.
  5. קרבה למוסדות לימוד אקדמיים – משקיעים רבים בוחרים את אזורי ההשקעה שלהן בסמיכות למרכזי לימוד להשכלה גבוהה בגין מספר יתרונות מרכזיים, והם:
  • ביקוש גבוה – כלל האזור נהנה מהגעתם של סטודנטים מכל רחבי הארץ המעלים את רמות הביקוש.
  • שוכרים טובים – סטודנטים נחשבים לשוכרים טובים שיודעים לשמור על הנכס ומקפידים לשלם בזמן.
  • שותפים – השכרת דירה למספר שותפים מאפשרת למשקיע למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים מידי שנה.

לסיכום, לפני שאתם ממהרים להתחיל להשקיע, חשוב לוודא שאתם מכירים את כל הפרטים החשובים והדגשים המקצועיים אודות מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע, מסלולי השקעה נבחרים, אפשרויות מימון אטרקטיביות וכמובן מאפיינים ראשיים לאזורים מבוקשים במיוחד.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!