השקעות נדל"ן בלאס וגאס- כל מה שחשוב שתכירו על לאס וגאס!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים להשקיע מעבר לים בשנים האחרונות. בפסקאות הבאות נגע בכל הסיבות המרכזיות בגינן השקעות נדל"ן מעבר לים משתלמות ומתגמלות יותר, נציג את אחד היעדים החמים בעולם שמצליח למשוך למחוזותיו משקיעים רבים מכל רחבי העולם וכמובן נביא את היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלולי ההשקעה המרכזיים מעבר לים. אך לפני שנצלול לתוכן המקצועי, חשוב שתכירו את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל ובעולם. אנשים רבים בישראל סבורים כי מחירי הדיור בועתיים ללא כל הצדקה. שוק הדיור המקומי נמצא בשיאו של גל עליות ארוך שנים שבמהלכו מחירי הנכסים הכפילו ואף שילשו את עצמם. רבים מהחוששים להפסיד את כספם בהשקעות נדל"ן בוחרים בחלופה המרכזית בישראל ובמקומות רבים בעולם – תוכניות חיסכון בנקאיות.

חוסכים בתוכניות חיסכון בנקאיות? ייתכן שאתם מפסידים לא מעט כסף בכל שנה!

תוכניות חיסכון בנקאיות מבטיחות לכלל הבוחרים בהן הגנה מלאה על כל החיסכונות מפני הפסדים. אפיקי החיסכון הללו אינם חשופים להשקעות כלל, מה שמאפשר לחוסכים בהם לישון בשקט. אך האם תוכניות

הסיבה הראשונה בגינה משקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע מעבר לים היא המחירים הגבוהים, ורבים שוקלים השקעות נדל"ן בלאס וגאס

החיסכון הללו באמת שומרות על חיסכונות הציבור מפני הפסדים? ההפך הוא הנכון. תוכניות החיסכון הבנקאיות מבטיחות הפסדים שנתיחם לכל הבוחרים בהן. הסיבה לכך נעוצה בפרט חשוב שהבנקים לא טורחים לחשוף בפני לקוחותיהם – הריבית החיובית המוענקת בכל מסלולי החיסכון נמוכה מהאינפלציה בישראל (ובעוד מדינות רבות בכל רחבי העולם). האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% בכל שנה, אחוז גבוה משמעותית מהריבית המוענקת בתוכנית החיסכון.

הכירו את האינפלציה ואת השפעתה על החיסכונות שלכם – שחיקת כוח הקנייה של הכסף

האינפלציה פירושה עליות מחירים כלליות הגורמות לשחיקת כוח הקנייה של הכסף. חשוב להדגיש כי ההפסד לא נראה לעין, ולכן רבים כלל לא מודעים אליו. הסכון המספרי של החיסכון ישאר ללא כל שינוי, אך כוח הקנייה ירד בכ 2% מידי שנה. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא עלות עגלת קניות בסופר. עד לפני מספר שנים שטר בודד של 100 שקלים הספיק בכדי למלא סל קניות של מגוון מוצרים בסיסיים. כיום, אותו שטר של 100 שקלים (הערך המספרי זהה), לא יצליח למלא את אותו הסל הכולל אותם מוצרים בדיוק. הסיבה לכך היא כמובן עליית המחירים במרוצת השנים. על אף שמדובר באותו סכום בדיוק, כוח הקנייה שלו ירד בעקבות האינפלציה. רוצים להגן על החיסכונות שלכם בפני שחיקת עליות המחירים? חשוב שתבחרו אפיק השקעה המניב אחוזי תשואה זהים לגובה האינפלציה לכל הפחות.

מחירי הדיור בישראל – כל הסיבות בגינן משקיעים רבים נוהרים אל מעבר לים

 רבים שוקלים להשקיע בהשקעות נדל"ן בלאס וגאס בעקבות מחירי הדיור בישראל זינקו בעשרות אחוזים בעשור האחרון, מה שמשפיע רבות על פוטנציאל הרווח בעתיד.

אחד מאפיקי ההשקעה הגדולים ביותר בעולם הוא כמובן ענף הנדל"ן. חושבים להשקיע בענף הנדל"ן אך מחירי הדיור בישראל לא מאפשרים לכם? ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב שתכירו על השקעות נדל"ן מעבר לים. אחד מיעדי ההשקעות האטרקטיביים ביותר בעולם הוא לאס וגאס. לפני שנגע בכל היתרונות הגדולים שיש לאס וגאס להציע למשקיעים רבים הנוהרים לשטחה מכל רחבי העולם, חשוב שתכירו את החסרונות הגדולים של השקעות נדל"ן בישראל. כפי שציינו מעלה, משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים בשנים האחרונות להשקיע את מיטב כספם מעבר לים. מדוע? בחרנו עבורכם כמה מהסיבות המרכזיות:

  1. מחירים גבוהים –הסיבה הראשונה בגינה משקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע מעבר לים היא המחירים הגבוהים. המחירים הגבוהים סוגרים לא מעט דלתות בפני משקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל. דירה ממוצעת בת שלושה חדרים באזורי מרכז הארץ תעלה למעלה מ 1,600,000 שקלים, מה שמחייב את המשקיעים להביא מהבית כ 400,000 שקלים הון עצמי (וזאת בהנחה שמדובר בדירה ראשונה כך שהמשקיע יקבל 75% מימון!). באזורי הפריפריה ניתן למצוא נכסים זולים יותר. דירה ממוצעת בת שלושה חדרים תעלה כ 1,000,000 שקלים.
  2. פוטנציאל רווח מוגבל –מעבר לעובדה שהמחירים הגבוהים סוגרים דלתות רבות בפני לא מעט משקיעים, הם גם מגלמים פוטנציאל רווח מוגבל. כפי שהזכרנו מעלה, מחירי הדיור בישראל זינקו בעשרות אחוזים בעשור האחרון, מה שמשפיע רבות על פוטנציאל הרווח בעתיד. מחירי הדיור לא יוכלו להמשיך לעלות באותו קצב.
  3. אחוזי תשואה נמוכים –אחד מכללי האצבע שאתם חייבים להכיר בתור משקיעים – ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. ניתן לראות זאת היטב באזורי הארץ השונים. באזורי המרכז התשואה הממוצעת המתקבלת מהשכרת נכסים עומדת על כ 2.8% בכל שנה, בעוד באזורי פריפריה התשואה הממוצעת גבוהה משמעותית ועומדת על כ 3.8% בממוצע.

מעבר לים ישנן מדינות רבות שמחירי הדיור במחוזותיהן נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לישראל. אז אם החלטתם להתחיל להשקיע מעבר לים, חשוב שתכירו את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם, יעד שמצליח למשוך אלפי משקיעים מכל רחבי העולם – לאס וגאס.

היכרות קצרה עם לאס וגאס – מצבה הכלכלי, מחירי הדיור וכלל אפשרויות ההשקעה במחוזותיה השקעות נדל"ן בלאס וגאס - משקיעים רבים מכל רחבי העולם אוהבים להשקיע בערים חזקות עם כלכלה מבוססת

ראשית, נפתח בהיכרות כללית עם עמודי היסוד של לאס וגאס. העיר כוללת כ 500,000 תושבים בשטחה ועוד כ 2,000,000 תושבים במטרופולין שלה. מרכיב מרכזי בכלכלה המקומית הוא התיירות העניפה באזור. לאס וגאס מושכת למחוזותיה מיליוני תיירים מידי שנה, מה שמבטיח לה איתנות כלכלית. המשבר הכלכלי העולמי שפרץ ב 2008, הגיע ללאס וגאס וחתך את מחירי הדיור באזור בעשרות אחוזים. לקראת שנת 2012, הממשל המקומי הצליח להשתלט על האירוע ולהביא לבלימת המחירים בעזרת עידודים שונים להעלאת הביקושים. החל משנת 2013 ניכר שלאס וגאס עלתה על דרך המלך ומאז מחירי הדיור עולים באופן יציב וקבוע. העיר מציעה לכל משקיעיה מבחר עשיר של אפשרויות השקעה, כך שתוכלו לבחור מסלול השקעה בהתאמה אישית לצרכים שלכם. נשמע מעניין? ריכזנו עבורכם את כל היתרונות הגדולים ביותר של לאס וגאס, והם:

  1. כלכלה מתחזקת –הכלכלה המקומית של לאס וגאס נמצאת במסע התחזקות והתבססות לאחר המשבר הכלכלי העולמי שפקד אותה ב 2008. משקיעים רבים מכל רחבי העולם אוהבים להשקיע בעריםהשקעות נדל"ן בלאס וגאס -צמחירי הדיור במחוזותיה של לאס וגאס נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. חזקות עם כלכלה מבוססת. ערים אלה ידעו להתמודד היטב עם משברים וימנעו ככל הניתן פגיעה בשוק הנדל"ן המקומי.
  2. עליות יציבות במחירי הנדל"ן- מחל משנת 2013 מחירי הדיור בלאס וגאס נמצאים במגמת עלייה ברורה ויציבה. לאחר המשבר הכלכלי ב 2008, מחירי הדיור בלאס וגאס נחתכו בעשרות אחוזים, מה שמאפשר להם להמשיך לעלות עוד לא מעט. העלייה היציבה במחירי הדיור צפויה להמשיך גם בשנים הבאות. בשנה שעברה מחירי הדיור עלו בלא פחות מ 11% וגם בשנה הבאה המחירים צפויים להמשיך לעלות בעוד כ 5% נוספים.
  3. מחירים אטרקטיביים –מחירי הדיור במחוזותיה של לאס וגאס נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. נתון זה מאפשר למשקיעים קטנים רבים שלא מצליחים לרכוש נכס להשקעה בישראל, לרכוש נכסים טובים בפריים לוקיישן בלאס וגאס. מחיר חציוני של דירות בלאס וגאס נע סביב 231,000$. המחירים האטרקטיביים מגלמים מספר יתרונות נוספים, כמו פוטנציאל רווח גדול ואחוזי תשואה גבוהים, מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה.
  4. אחוזי תשואה גבוהים –כפי שציינו מעלה, ככל שמחיר הנכס זול יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. אז גם אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בלאס וגאס גבוהים משמעותית מאחוזי התשורה המתקבלים בישראל. בישראל אחוזי התשואה נעים בין 2.2% בתל אביב לבין 5% תשואה במגדל העמק. לעומת זאת, אחוזי התשואה הממוצעים בלאס וגאס עומדים על לא פחות מ 6.6% בכל שנה.
  5. תיירות עניפה –התיירות העניפה בלאס וגאס מהווה את אחד היתרונות הגדולים ביותר שיש לעיר להציע לכל משקיעיה. העיר לאס וגאס מצליחה למשוך עשרות מיליוני תיירים מידי שנה. התיירים מגיעים להתרשם מהמלונות המפוארים, מבתי הקזינו המרשימים, משלל מופעים וכמובן מהחופש שלאס וגאס מייצגת. התיירים הרבים מבטיחים למשקיעים מספר יתרונות, והם:
  • רמות ביקוש גבוהות – על אף שהתיירים מגיעים לשטחה של לאס וגאס לתקופות זמן קצרות, הם זקוקים לקורת גג לשהות בה, מה שמעלה את רמות הביקושים לכל האזורים הסמוכים למוקדי התיירות בעיר.  השקעות נדל"ן בלאס וגאס בעקבות אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בלאס וגאס גבוהים משמעותית מאחוזי התשורה המתקבלים בישראל.
  • עליות מחירי דיור ושכירות – הביקוש הגבוה מוביל באופן ישיר לעליות מחירים. הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור הם ביקוש והיצע. ככל שהביקוש גבוה מההיצע, המחירים עולים.
  • אפשרות להשכיר נכסים לתיירים – עשרות מיליוני התיירים הפוקדים את לאס וגאס מידי שנה שוכרים לא מעט דירות הסמוכות לאזורי התיירות הגדולים בעיר. השכרת נכסים לתיירים לתקופות זמן קצרות מאפשרת למשקיע ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד. השכרות קצרות טווח יכולות להסב למשקיע 20% תשואה מידי שנה ואף למעלה מכך.

לסיכום כלל היתרונות שהעיר לאס וגאס מציעה למשקיעיה:

יתרון הסבר קצר
כלכלה מתחזקת הכלכלה המקומית מוכיחה את יציבותה בשנים האחרונות ונמצאת במגמת עלייה מתמדת החל משנת 2013.
עליות יציבות במחירי הנדל"ן לאחר המשבר הכלכלי העולמי ב 2008, מחירי הדיור בלאס וגאס נחתכו בעשרות אחוזים. ארבע שנים לאחר מכן המחירים נבלמו ומאז הם עולים בקצב יציב ובטוח שצפוי להמשיך גם בשנים הבאות.
מחירים אטרקטיביים מחירי הדיור בלאס וגאס מאפשרים גם למשקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך להתחדש בנכסים בפריים לוקיישן. מחיר חציוני הוא 231,000$ בלבד.
אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת נכסים אחוזי התשורה המתקבלים מהשכרת נכסים בלאס וגאס גבוהים. אחוזי התשואה הממוצעים בישראל עומדים על כ 3% בעוד בלאס וגאס המשקיעים נהנים מכ 6.6% בכל שנה.
תיירות עניפה – עשרות מיליוני תיירים בשנה! לאס וגאס מושכת למחוזותיה עשרות מיליוני תיירים מידי שנה. נתון זה מהווה יתרון משמעותי מכמה סיבות, והן:

 

●        עליית ביקושים

●        עליית מחירים (הן שכירות והן קנייה)

●        אפשרות להשכיר את הנכס בקלות

●        אפשרות להשכיר לטווחי זמן קצרים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד.

הכירו את כל ההוצאות הנלוות שאתם חייבים להביא בחשבוןהתיירות העניפה בלאס וגאס מהווה את אחד היתרונות הגדולים ביותר שיש לעיר להציע לכל משקיעיה, מה שמושך משקיעים רבים להשקיע בלאס ווגאס בנדל"ן

לאור כלל היתרונות שהובאו מעלה ורגע לפני שאתם ממהרים להתחיל להשקיע מעבר לים, חשוב שתכירו גם את החיסרונות וההוצאות הנלוות שחשוב להביא בחשבון. משקיעים רבים בתחילת דרכם לא מביאים בחשבון את כל ההוצאות הנלוות הכלולות בהשקעה מעבר לים, מה שיכול להפוך כל עסקה רווחית על הנייר, לעסקה מפסידה בפועל. לכן, ריכזנו עבורכם את ההוצאות הנלוות שאתם חייבים להביא בחשבון לפני שאתם בוחרים את ההשקעה הבאה שלכם, והם:

  1. עורך דין מקומי
  2. חברת השקעות מקומית
  3. מיסים מקומיים
  4. נסיעות למקום ההשקעה (לא חובה)
  5. חברת ניהול ואחזקה
  6. שיפוץ לנכס (בהתאם לצרכים)

כל ההוצאות הללו חייבות להילקח בחשבון טרם ההשקעה. משקיעים שיביאו בחשבון את כלל ההוצאות שצויינו מעלה ובכל זאת העסקה תתברר כרווחית וכדאית, יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם בוחרים נכון.

מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בלאס וגאס

 על אף שהתיירים מגיעים לשטחה של לאס וגאס לתקופות זמן קצרות, הם זקוקים לקורת גג לשהות בה, מה שמעלה את רמות הביקושים לכל האזורים הסמוכים למוקדי התיירות בעיר, מה שמעודד להשקיע בנדל"ן

לפני שאתם יוצאים לשטח במטרה לאתר את הנכס האטרקטיבי ביותר עבורכם בלאס וגאס, חשוב שתכירו את כל מסלולי ההשקעה הגדולים והכדאיים ביותר באזור. ראשית, חשוב להדגיש כי בניגוד למקובל לחשוב, ענף הנדל"ן אינו מסתכם ברכישת דירת מגורים והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. ענף הנדל"ן מציע לכלל הבוחרים בו מבחר עשיר של מסלולי השקעה שונים השונים זה מזה הן ברמת הבטיחות, בן בטווחי הזמן והן ברווחים הצפויים. אז בשביל שתצליח לבחור את מסלול ההשקעה המתאים ביותר עבורכם, ריכזנו את המאפיינים המרכזיים של מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בלאס וגאס.

  • נדל"ן מניב

נדל"ן מניב הוא מסלול הדגל של ענף הנדל"ן בכל רחבי העולם. מסלול זה נחשב לגדול ביותר בשל היותו מסלול בטוח ופשוט במיוחד. משקיעים רבים בתחילת דרכם בוחרים במסלול זה ונהנים מהשקעה פסיבית ובטוחה. אחד היתרונות הבולטים ביותר במסלול זה הוא העובדה שהבוחרים בו נהנים משני אפיקי רווח שונים. הראשון הוא מהשכרת הנכס והשני הוא מעליית ערכו במרוצת השנים. לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה גדול ובטוח תשלום לחברת אחזקה לטיפול בכל צורכי הנכס
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש סיכון בבחירת שוכרים שלא מצליחים לעמוד בתשלום החודשי
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו אחוזי תשואה יחסית נמוכים העומדים על כ 6.6% בכל שנה

 

  • נדל"ן על הניירעשרות מיליוני התיירים הפוקדים את לאס וגאס מידי שנה שוכרים לא מעט דירות הסמוכות לאזורי התיירות הגדולים בעיר. השכרת נכסים לתיירים לתקופות זמן קצרות מאפשרת למשקיע ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד.

מסלול השקעות נוסף ומבוקש במיוחד בלאס וגאס הוא מסלול השקעה על הנייר. במסגרת מסלול זה המשקיע רוכש דירה על הנייר במחירי פריסייל מוזלים. המחירים המוזלים מבטיחים למשקיע הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. למה שהקבלן ימכור נכסים במחירים מוזלים? מכירה על הנייר נועדה בכדי לאפשר לקבלן וליזם ליהנות ממימון כבר בתחילתו של הפרוייקט. מכירת דירה על הנייר כוללת לא מעט חסרונות בהשוואה למכירת דירה קיימת (סיכון שהקבלן לא יעמוד בהתחייבויותיו, לא ניתן ליהנות מהשכרת הנכס ועוד) ולכן הקבלן חייב למכור מספר נכסים במחירי פריסייל מוזלים. מיד עם קבלת המפתח המשקיע יוכל למכור את הדירה במחירי שוק וליהנות מהדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה. לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול:

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת נכסים במחירים מוזלים ב 10% עד 30% ממחירי השוק סיכון שהקבלן לא יעמוד בכל התחייבויותיו
ללא התעסקות עם שוכרים או חברות אחזקה ללא הכנסה פסיבית מידי חודש
טווחי זמן קצרים עד בינוניים בלבד שארית התשלום צמודה למדדים

 

  • אקזיט בנדל"ן

מסלול ההשקעה האחרון הוא מסלול אקזיט בנדל"ן. מסלול זה אינו מתאים למשקיעים בתחילת דרכם ומחייב עבודה של שעות ארוכות מידי שבוע. במסגרת מסלול השקעה זה המשקיע מאתר נכסים הנמכרים במחירים נמוכים ממחירי השוק, משביח אותם בעזרת שיפוץ קוסמטי זול ומהיר, ומוכר אותם במחירי שוק מספר חודשים לאחר מכן. היתרון הבולט של מסלול זה הוא האפשרות להגדיל את ההון העצמי תוך מספר חודשים בודדים. לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול זה:

יתרונות חסרונות וסיכונים
אפשרות להגדיל את ההון העצמי בעשרות אחוזים תוך מספר חודשים סיכון בבחירת נכס פגום מבחינה פיזית או מבחינה משפטית
מציאת נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק שעות ארוכות של עבודה מידי שבוע
יכולת שיפוץ זולה ומהירה (היכרות עם אנשי מקצוע מתאימים) לא מתאים למשקיעים בתחילת דרכם

לסיכום, השקעות נדל"ן בלאס וגאס מציעות לכלל המשקיעים לא מעט יתרונות המבטיחים כלכלה יציבה, עליות מחירים תמידיות, אחוזי תשואה גבוהים ועוד. אם גם אתם חושבים להצטרף לענף השקעות הנדל"ן מעבר לים, ללא כל ספק לאס וגאס היא אחת הערים הכדאיות ביותר להשקעה מכל רחבי העולם.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!