מתווך נדל"ן משכורת

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

לא מעט אנשים כיום רוצים להשתלב בענף הנדל"ן ובוחרים להתחיל את דרכם בתור מתווכים. מתווך מקצועי לומד את שטח העבודה שלו על בוריו, מכיר את מחירימהו מתווך נדל"ן ומה ה משכורת שלו  - כל מה שחשוב שתכירו על ענף תיווך הנדל"ן בארץ השוק, רואה לא מעט נכסים מידי יום ומדבר עם מוכרים וקונים רבים המעוניינים לבצע עסקאות נדל"ן בשלל סגנונות. לכן, רבים בוחרים להתחיל את דרכם בענף בתור מתווכים, אך לפני שכם אתם ממהרים להצטרף, ריכזנו עבורכם מספר דגשים חשובים שאתם חייבים לדעת אודות עבודתם של המתווכים ומשכורתם מידי חודש.

כל המעוניין להצטרף לענף התיווך חייב לעבור מבחן מקצועי מבית משרד המשפטים

ראשית, חשוב לדעת שענף תיווך הנדל"ן עבר שינוי משמעותי בתחילת שנת 1996. עד שנת 1996, כל אדם יכל לשווק עצמו בתור מתווך מקצועי ולעסוק בתחום

ראשית, חשוב לדעת שענף תיווך הנדל"ן עבר שינוי משמעותי בתחילת שנת 1996 וכך גם המשכורות של מתווכי נדל"ן

ללא כל תעודת הכשרה או ידע מקצועי נרחב. החל מ 1996, כל מתווך מקצועי חייב לעבור מבחן קפדני מבית משרד המשפטים הכולל תוכן לימודי רב להיכרות כוללת של כל צדדי העסקה. מתווך נדל"ן שלא יעבור את המבחן של משרד המשפטים לא יקבל רישיון תקף לעסוק בתחום. המבחן נועד בכדי להבטיח הן למוכרים והן לקונים אנשי מקצוע מיומנים המכירים את תפקידם על בוריו, לרבות תוכן מקצועי בפן המשפטי. אז אם גם אתם חושבים על עולם התיווך, חשוב לדעת שכיום יש לא מעט קורסים מקצועיים שנועדו להכשיר את כל המעוניין בכל התוכן המקצועי הנדרש למבחן הגדול.

הכירו את תפקידו של המתווך המקצועי – גישור על כל פער בין הקונים למוכרים ויצירת עסקה מיטבית לשני הצדדים

שנית, חשוב שתכירו את תפקידו המרכזי של מתווך נדל"ן מקצועי. התפקיד המרכזי של מתווך נדל"ן הוא לגשר על כל פער בין הקונים למוכרים במטרה לייצר עסקה שתטיב עם שני הצדדים. מתווכים רבים כושלים בתפקידם ומשרתים את צורכי המוכר בלבד, מה שמונע עסקאות רבות או מייצר עסקאות שמטיבות עם המוכרים בלבד. לכן, אם אתם חושבים להשתלב בתחום, חשוב לדעת שתפקידכם הוא למצוא את עמק השווה בין הצדדים כך שכולם יצאו נשכרים. חשוב לזכור, הקונים משלמים לא מעט עבור שירותי התיווך, כ 2% פלוס מע"מ משווי הנכס.

שכר המתווכים נגזר משווי הנכס הנמכר – ככל שהנכס יקר יותר, עלות התיווך יקרה יותררבים מהמעוניינים להצטרף לענף התיווך לא יודעים דבר וחצי דבר אודות השתכרותו הממוצעת של מתווך נדל"ן מקצועי.

ומה לגבי השכר? רבים מהמעוניינים להצטרף לענף התיווך לא יודעים דבר וחצי דבר אודות השתכרותו הממוצעת של מתווך נדל"ן מקצועי. לכן, ישנן מספר דגשים שחשוב שתכירו. ראשית, חשוב לדעת כי קיים הבדל מהותי בין מתווך נדל"ן פרטי לבין מתווך נדל"ן העובד עם משרדי תיווך גדולים. שנית, חשוב להבין כי מתווכים הינם עובדים עצמאיים, מה שאומר שאם הם לא מבצעים עסקאות, הם לא מקבלים תשלום עבור עבודתם. השכר של מתווכי הנדל"ן נגזר מהעסקאות שהם מבצעים, כ 2% פלוס מע"מ מהקונים. חשוב לשים לב כי השכר נקבע באחוזים משווי הנכס, ולכן ככל שהדירה יקרה יותר, כך השכר עבור שירותי התיווך יהיו גבוהים יותר.

לסיכום, ענף התיווך יבטיח לכם התעסקות יומיומית עם שלל נכסים, אך לא יבטיח לכם משכורת קבועה

לסיכום, חשוב להבין שענף תיווך נדל"ן מקצועי עבר שינוי משמעותי בשנת 1996, וכיום הוא מחייב את כל המעוניין להצטרף אליו לעבור מבחן קפדני של משרד המשפטים. תפקידו המרכזי של המתווך הוא לגשר על כל פער בין הקונים למוכרים ולמצוא את עמק השווה שיאפשר לשני הצדדים ליהנות מעסקה מיטבית. באשר לשכרו של המתווך, הוא נגזר מהעסקאות שהוא מצליח לסגור והתשלום נקבע באחוזים ביחס למחיר הנכס – כך שככל שהנכס יקר יותר כך השכר עבור שירותי התיווך גבוהים יותר.

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!