רכישת דירה בארה"ב

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

רכישת דירה בארה"ב – חושבים להתחיל להשקיע בנדל"ן? הנה לכם מדריך השקעות נדל"ן בארה"ב!

רכישת דירה בארהבמשקיעים רבים מכל רחבי העולם מסמנים את ארה"ב כאחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעה בכל רחבי העולם. מדוע? בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל היתרונות שארצות הברית מעניקה לכלל המשקיעים בה. אך קודם לכן, חשוב להכיר את נסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים מישראל בוחרים להשקיע מעבר לים בשנים האחרונות. אם גם אתם מתעניינים בענף השקעות נדל"ן הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נכיר את מצב שוק הדיור בישראל, נכיר את החלופה המרכזית לענף השקעות הנדל"ן – תוכניות החיסכון הבנקאיות, נכיר את כל מסלולי ההשקעה המובילים בענף וכמובן נכיר את המדינות הבולטות שמצליחות למשוך את מלוא תשומת ליבם של המשקיעים. אז רגע לפני שאתם יוצאים למסע החיפושים אחר הנכס האטרקטיבי ביותר להשקעה בארה"ב, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיעניקו לכם את כל הכלים שיעזרו לכם לעשות זאת.

 

רכישת דירה בארה"ב: משקיעי נדל"ן רבים מישראל מכירים בחסרונות הגדולים של שוק הדיור המקומי

אך רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים ולהיכרות עם היתרונות הגדולים של ארצות הברית, חשוב שתכירו את הסיבות המרכזיות בגינן משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים לוותר על השוק המקומי לטובת השקעות מעבר לים. כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות משקיעי נדל"ן רבים בוחרים לצאת מגבולות ישראל ולהשקיע בשווקי דיור רבים מכל רחבי העולם. מדוע? היכרות עם שוק הדיור המקומי תעזור לכם לענות על כך.

 

זינוק מחירי הדיור מבריח משקיעים רבים מגבולות ישראל – הכירו את כל החסרונות הגדולים של השוק המקומי

שוק הדיור בישראל במגמת עלייה חדה מזה למעלה מעשר שנים רצופות. מחירי הדיור זינקו בעשרות אחוזים בשנים האחרונות והשלימו כ 15% עלייה רק בשנה האחרונה. העליות הללו מסייעות למחירים לשבור שיא אחרי שיא בקצב מסחרר, מה שממקם את שוק הדיור הישראלי כאחד מהשווקים היקרים בעולם. איך זה משפיע על המשקיעים? עליית מחירים חדה ומחירי דיור גבוהים כוללים מספר חסרונות, בחרנו עבורכם את המשמעותיים ביותר.

 

החסרונות הגדולים של שוק הדיור הישראלי הם:

  • מחירי דיור גבוהים

מחירי הדיור הגבוהים בישראל דוחקים את המשקיעים הקטנים מאזורי המרכז. משקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל נאלצים לרכוש נכסים קטנים, ישנים ובאזורי פריפריה בלבד. באותו מחיר, הם יכולים לרכוש דירות פאר באזורי פריים לוקיישן במדינות רבות בארצות הברית.

 

  • פוטנציאל השבחה מוגבל

מחירי הדיור הגבוהים מגלמים פוטנציאל השבחה מוגבל. ישנן מדינות רבות בכל רחבי ארצות הברית בהן מחירי הדיור עלו במתינות בשנים האחרונות. מחירים הדיור במדינות אלה נמוך בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל, מה שמאפשר למשקיעים בהן ליהנות מפוטנציאל השבחה גדול במיוחד. משקיעים רבים חוששים לרכוש נכסים במחירי שיא כל הזמנים, בטח לאחר עלייה חדה כמו זאת שנראתה בשוק הדיור המקומי.

 

  • אחוזי תשואה נמוכים – בין 2.1% ל 4.7% בכל שנה

הסיבה השלישית והמרכזית בגינה משקיעים רבים בישראל בוחרים להשקיע במדינות רבות מעבר לים היא אחוזי התשואה הנמוכים שמתקבלים מהשכרת נכסים בישראל. מחירי הדיור הגבוהים בישראל גורמים לשחיקת אחוזי התשואה. אחד מכללי האצבע החשובים ביותר שמנחים משקיעים קבים בבחירת השקעותיהם הוא – ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. כלל זה עובד גם הפוך – ככל שמחיר הנכס נמוך יותר כך אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרתו גבוהים יותר. ניתן לראות זאת באחוזי התשואה שמתקבלים בארה"ב. המשקיעים בארה"ב נהנים מאחוזי תשואה גבוהים משמעותית מאלה המתקבלים בישראל – בין 6% ל 11% בכל שנה.

 

הבטיחו לכם תוכנית חיסכון נטולת סיכון? כנראה שלא אמרו את כל האמת!

חוששים מהשקעות? חושבים על תוכניות חיסכון נטולות סיכון? חשוב שתכירו את כל הסיכונים שהבנקים לא ממהרים לחשוף. ראשית, חשוב לדעת שתוכניות החיסכון הבנקאיות אמנם אינן חשופות לאפיקי השקעה, אך הן גם אינן מניבות אחוזי תשואה של ממש. נכון לכתיבת שורות אלה תוכניות החיסכון הבנקאיות מניבות מספר עשיריות אחוז בלבד. שנית, הבנקים לא ממהרים לספר ללקוחותיהם שכל כספם חשוף לפגיעת האינפלציה. האינפלציה בישראל נכון לרבעון השני של 2022 עומדת על 4.1%. כלל החוסכים בתוכניות החיסכון הבנקאיות מפסידים כ 4% מכל כספם בכל שנה. אז לפני שאתם ממהרים לבחור באפשרות "הבטוחה" שמבטיחה הגנה מלאה על כל חסכונותיכם מפני הפסדים, חשוב להביא בחשבון גם את שחיקת כוח הקנייה של הכסף – אינפלציה.

 

איך מגנים על כל החיסכונות מפני שחיקת האינפלציה? אחת הדרכים הטובות ביותר היא השקעות נדל"ן בארצות הברית. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על רכישת דירה בארה"ב – כך תצליחו לבחור נכון השקעה מנצחת!

 

הכירו מספר נתונים חשובים אודות השקעות נדל"ן בארה"ב

תחילה חשוב להקדים מספר נתונים חשובים אודות ארצות הברית. ארצות הברית מונה למעלה מ 300,000,000 תושבים המתגוררים בשטחה. מצבה הכלכלי מאפשר למשקיעים רבים להיות סמוכים ובטוחים כי גם במקרה של משבר כלכלי, הממשל המקומי ידע למנוע מהם הפסדים של ממש. ארה"ב נחשבת למעצמה כלכלית הכוללת יציבות, עמידות ואיתנות בהתמודדות עם שלל מצבים מורכבים. משקיעים רבים בוחרים להשקיע בכלכלות יציבות וחזקות במטרה לוודא כי גם אם יחול משבר כלכלי, מחירי הנדל"ן יהיו האחרונים להיפגע. אך על אף יציבותה ועמידותה הכלכלית של ארה"ב, המשבר העולמי של 2008 הצליח להשפיע גם עליה. מחירי הדיור נחתכו בעשרות אחוזים והחלו להתאושש בשנת 2012. החל משנת 2013 ארה"ב מציגה מגמת עלייה יציבה וברורה בשוק הדיור, מה שמושך משקיעים רבים למחוזותיה. בשורות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים בגינן משקיעים רבים מסמנים את ארצות הברית כאחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם.

קראו עוד: מיסוי נדל"ן בארה"ב 

היתרונות הגדולים של רכישת דירה בארה"ב הם:

  • כלכלה חזקה ויציבה

הכלכלה של ארצות הברית נחשבת לכלכלה החזקה והיציבה ביותר בעולם. משקיעים רבים בוחרים להשקיע את כספם במדינות בהן הכלכלה יציבה ואיתנה. כלכלות חזקות יודעות להתמודד מצויין עם משברים, מה שמונע מהמשקיעים בהן להתמודד עם הפסדים גדולים. ארצות הברית הוכיחה לא פעם את עמידותה עם משברים כלכליים מורכבים, כך שהמשקיעים הרבים מרגישים מספיק בנוח להשקיע במחוזותיה את כל חסכונותיהם. בטיחות ההשקעה חשובה לכם? ארצות הברית מבטיחה לכם השקעה עם רמות בטיחות גבוהות במיוחד.

 

  • מחירי דיור נמוכים

מחירי הדיור הנמוכים כוללים לא מעט יתרונות למשקיעים מכל רחבי העולם. נכון לכתיבת שורות אלה, מחירי הדיור בארצות הברית נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. עלות דירת 3 חדרים קטנה וישנה בישראל תאפשר למשקיעים לרכוש דירת יוקרה גדולה וחדשה בארצות הברית. היתרונות הגדולים ביותר של המחירים הנמוכים הם:

 

  • המחירים הנמוכים מאפשרים למשקיעים עם הון עצמי מוגבל לרכוש נכסים אטרקטיביים בפריים לוקיישן.
  • המחירים הנמוכים מגלמים פוטנציאל השבחה גבוה – מחירי הדיור בארה"ב עדיין לא זינקו (כפי שזינקו מחירי הדיור בישראל).
  • אחוזי תשואה גבוהים – כפי שציינו מעלה, ככל שמחירי הדיור גבוהים יותר, כך אחוזי התשואה נמוכים יותר וכן להיפך, ככל שמחירי הדיור נמוכים יותר, כך אחוזי התשואה גבוהים יותר.

 

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 6% ל 11% בכל שנה!

אחוזי התשואה שמתקבלים מהשכרת נכסים אטרקטיביים בארה"ב נעים בין 6% ל 11% בכל שנה. אחוזי תשואה אלה גבוהים משמעותית מאחוזי התשואה המתקבלים בישראל. המשקיעים בישראל נאלצים להסתפק באחוזי תשואה הנעים בין  2.1% ועד 4.7% בכל שנה.

 

  • תיירות עניפה – עשרות מיליוני תיירים בכל שנה

יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד הוא כמובן התיירות העניפה בארצות הברית. מדינות רבות בארצות הברית מצליחות למשוך למחוזותיהן עשרות מיליוני תיירים בכל שנה. מדוע זה נחשב יתרון למשקיעים? מכמה סיבות מרכזיות, והן:

  • עלייה בביקוש לדיור – למרות שרוב ככל התיירים שמגיעים למחוזותיה של ארצות הברית מגיעים לימים עד שבועות בלבד, הם עדיין זקוקים לקורת גג לגור תחתיה. לכן הם מגדילים את הביקוש לדיור, במיוחד באזורים התיירותיים ביותר. עליית הביקוש מביאה לעליית מחירי הדיור ועליית מחירי השכירות, מה שכמובן מטיב עם המשקיעים.
  • אפשרות להשכיר נכסים לתיירים – יתרון נוסף בתיירים הרבים הוא אפשרות השכרת נכסים לטווחי זמן קצרים. משקיעים רבים בוחרים להשכיר נכסים לתיירים לטווחי זמן קצרים, מה שמסב להם אחוזי תשואה גבוהים במיוחד. אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים לטווחי זמן קצרים בארה"ב נעים בין 11% ל 15% תשואה בכל שנה.

 

חשוב להדגיש שארצות הברית מציעה למשקיעים בה מגוון מסלולי השקעה גדולים ומבוקשים במיוחד. מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר הם: נדל"ן מניב, נדל"ן מסחרי, נדל"ן על הנייר וכמובן עסקאות אקזיט בנדל"ן.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!