השקעות נדל"ן בקליבלנד – המדריך המלא להשקעות נדל"ן באחת הערים המסחריות ביותר בארה"ב

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים בשנים האחרונות לחפש את ההשקעות הבאות שלהם מעבר לים. יש לכך מספר סיבות, המרכזיות שבהן הן: מחירי הדיור הגבוהים בישראל, אחוזי התשורה הנמוכים מהשכרת נכסים יקרים, שוק דיור לאחר עליות רצופות של למעלה משני עשורים. המחירים הגבוהים באזורי הביקוש בישראל מחייבים את המשקיע להביא מהבית סכומי כסף גדולים של כמה מאות אלפי שקלים לכל הפחות, מה שמקשה על משקיעים קטנים ללא הון עצמי גבוהה לאתר עסקאות אטרקטיביות באזורי הביקוש. נרושה נוספת המשמשת ככלל אצבע לכל משקיעי הנדל"ן בעולם – ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר וכן להיפך, ככל שמחיר הנכס זול יותר, כך אחוזי התשואה מהשכרתו יהיו גבוהים יותר.

מחירי הדיור ואחוזי התשואה בערי הביקוש של ישראל

האם כדאי להשקיע בנכסים מניבים בקליבלנדדוגמה טובה לכך ניתן לראות כשבוחנים את אחוזי התשואה המתקבלים באזורי הביקוש היקרים בישראל. בערים המרכזיות בהן מחירי הנכסים מתחילים מ 1,500,000 שקלים כמו תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, חולון או בת ים אחוזי התשואה נעים בין 2.2% ועד 3.5% בלבד. לעומת זאת, אזורי פריפרייה בהם מחירי הנכסים מתחילים מכ 600,000 שקלים כמו עפולה, נהריה, באר שבע, נתיבות, ואף חדרה – אחוזי התשואה גבוהים הרבה יותר ונעים בין 4% ל 5.5% תשואה מידי שנה.

אז ישראל הפכה מאתגרת למשקיעי נדל"ן רבים וכבר הספיקה לעשות את זינוק המחירים שלה בשני העשורים האחרונים, אך למה דווקא קליבלנד? משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם מסמנים את קליבלנד כאחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם לשנים הקרובות. ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב ביותר אודות קליבלנד, לרבות כלל היתרונות בגינם המשקיעים נוהרים דווקא לשם, המיסים המקומיים שהמשקיע הזר ידרש לשלם, האזורים האטרקטיביים ביותר בעיר ומסלולי ההשקעה הרווחיים והגדולים ביותר באזור. נשמע מעניין? הכירו את אחת הערים הגדולות והמבוקשות ביותר בעולם.

הכירו את קליבלנד לעומק – כל הסיבות בגינן היא מצליחה למשוך משקיעים רבים מכל רחבי העולם

קליבלנד היא עיר גדולה במדינת אוהיו בארצות הברית ואם נדייק, השניה בגודלה במדינה. העיר כוללת לא פחות מכ 350,000 תושבים רק באזור מרכזה ועוד כ 1,700,000 תושבים בשטחיה הנוספים. אחת הסיבות המרכזיות בגינה משקיעי נדל"ן רבים מתעניינים מזה לא מעט שנים דווקא בקליבלנד היא המכרה הקשה שהעיר ספגה במשבר הסאב פריים. ערים רבות ספגו מהלומה לא פשוטה עם פרוץ המשבר אך נראה שמחירי הדיור בקליבלנד עדיין לא הספיקו להתאושש. לאחר ירידה של כמה עשרות אחוזים במחירי הדיור בעקבות המשבר, כיום ניתן למצוא לא מעט נכסים במחירי מציאה שעדיין לא הספיקו להשלים את תיקון המחירים המלא.

עלייה במחירי הדיור – קליבלנד בתנופה!

האם מחירי הדיור בקליבלנד בעליה החל משנת 2014 ניכר כי קליבלנד הצליחה לעלות על המסלול הבטוח לתיקון מחירי הדיור כלפי מעלה כך שאין כל סיבה לחשוש מעלייה איטית או אף מהישארות המחירים ברמות הנמוכות. החל משנת 2014 קליבלנד מצליחה להציג עלייה משמעותית במחירי הנכסים, אך היא עדיין רחוקה ממחירי השיא שהיו טרם פרוץ משבר הסאב. גם מבחינה כלכלית נדמה שהעיר עלתה על המסלול הנכון עם עלייה בתמ"ג בעשרות אחוזים במהלך העשור האחרון. התמ"ג כיום עומד על למעלה מ 120 מיליארד דולר בעוד שלפני עשור הוא עמד על למעלה מ 50% פחות. יש לכך מספר סיבות אך המרכזית שבהן היא הופקינס, נמל התעופה בעיר שמייצא עשרות טונות של סחורות לכל רחבי העולם. קליבלנד נשמעת לכם מעניינת?

הכירו את כל היתרונות הגדולים שהיא מציעה למשקיעיה:

  1. ריבוי מקומות העבודה – בעיר קליבלנד חלים לא מעט שינויים תעסוקתיים המהווים מספר יתרונות. ראשית, כלל המתגוררים באזור נהנים מאפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות המאפשרות להם לחיות ברווחה כלכלית. שנית, השינויים התעסוקתיים ממתגים את העיר קליבלנד כמרכז טכנולוגי של ארצות הברית, מה שכמובן ימשוך לא מעט חברות גדולות, משקיעים גדולים ותקציבים כלכליים לפיתוח האזור. כלל השינויים הללו צפויים להפוך את קליבלנד לעיר מפותחת ומתפתחות בקצב מהיר, מה שכמובן משפיע על מחירי הדיור בכל רחבי העיר.
  2. חברות גדולות המעסיקות עובדים רבים – בעיר ממוקמות לא מעט חברות ענק המעסיקות עשרות אלפי עובדים מידי יום. מעבר לעובדה שגם נתון זה מאפשר לכל תושבי העיר ליהנות ממקומות עבודה רבים, הביקוש לכלל הנכסים באזור מיקומן של החברות הגדולות עולה באופן משמעותי. משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם בוחרים להתחדש עם נכסים הסמוכים ל Cleveland Clinc במטרה ליהנות מביקוש אדיר להשכרת נכסים באזור על ידי חלק גדול מ 32,000 העובדים במקום. כמו כן בעיר נמצא גם מרכז מחקר של נאס"א, גופים פיננסיים גדולים ועוד לא מעט חברות המספקות עבודה לאלפי אנשים שישמחו לשכור דירת מגורים בסמוך למקום עבודתם.
  3. מרכז לימודים אקדמיים – בעיר ישנו קמפוס אוניברסיטאי גדול של קייס ווסטרן ריזרב. קמפוס זה מצליח למשוך לא מעט סטודנטיםמה היתרונות והחסרונות של רכישת נדל"ן מניב בקליבלנד להתגורר בשכונות הסמוכות. למה זה נספר בתור יתרון לעיר? משקיעי נדל"ן אוהבים אזורים הסמוכים למרכזי לימוד אקדמאיים מכמה סיבות שונות. ראשית, הסטודנטים הרבים שמגיעים ללמוד בקמפוס ישמחו להתגורר בקרבה למוסד הלימודים שלהם. נתון זה מעלה משמעותית את רמות הביקוש להשכרת נכסים בקרבת מקום הקמפוס. שנית, סטודנטים נחשבים לשוכרים טובים שיודעים לשלם בזמן את כל חובותיהם ולשמור על פנים הדירה ללא פגע. שלישית, הסטודנטים לא תמיד יכולים להרשות לעצמם לשכור דירה לבד ולכן פעמים רבות הם בוחרים באפשרות של שותפים. דירות שותפים מאפשרות למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים משמעותית מאחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת הנכס למשפחה בלבד.
  4. מיקוח משתלם – כידוע, כל משקיעי הנדל"ן מתייחסים בכובד ראש לשלב המשא ומתן על מחיר הקנייה. במדינות רבות בכל רחבי העולם (כולל בישראל), ניהול נכון של משא ומתן יוריד אחוזים בודדים במחיר הדירה הראשוני שפורסם על ידי המוכר. בקליבלנד לעומת זאת הסיפור שונה בתכלית. משקיעי נדל"ן רבים אוהבים להשקיע דווקא בקליבלנד בשל כוח המיקוח שמצליח להוריד את מחיר הרכישה בעשרות אחוזים. כוח המיקוח החזק מאפשר למחירי הדיור הנמוכים באזור להפוך אטרקטיביים במיוחד לאחר הוזלה של בין 15% ועד 30% בממוצע.
  5. רוב הנכסים מושכרים – בשונה מישראל, בקליבלנד יש תרבות השכרת הכסים עשירה ומפוארת. לא כולם שואפים לרכוש דירה משלהם ורבים מהמקומיים חיים בשלום עם השכרת נכסים לתקופות זמן ארוכות במיוחד. נתון זה אף הוא מהווה יתרון משמעותי עבור משקיעים הנהנים משוק שוכרים גדול במיוחד ומהשקעות פסיביות שיאפשרו להם להשכיר את הנכס לשנים ארוכות ללא צורך בחיפוש שוכרים מידי שנה.
  6. מחירי הנכסים – כפי שציינו לעיל, מחירי הנכסים בקליבלנד עדיין לא הספיקו לתקן את כל הירידות ממשבר הסאב פריים. במהלך המשבר נכסים רבים באזור נחתכו בעשרות אחוזים מה שעדיין מאפשר למשקיעי נדל"ן רבים לאתר נכסים במחירי מציאה. המחיר למטר ממוצע בערים המרכזיות והמבוקשות ביותר הוא כ 1,250 דולר בעוד המחיר הממוצע למטר באזורים מעט מרוחקים ממרכז העיר הוא כ 700 דולר בלבד. מה גובה השכירות שניתן לקבל באזורים השונים? במרכזי העיר המבוקשים ביותר תוכלו לקבל כ 2,300 דולר לדירות גדולות ואילו באזורים המרוחקים תקבלו כ 1,500 דולר מהשכרת דירות גדולות. כך או כך מדובר על אחוזי תשואה גבוהים משמעותית מאחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל. אחוזי התשואה מהשכרת דירת מגורים בקליבלנד עומדים על כ 8% בממוצע.

למה אסור לכם להשאיר את כל החיסכונות בתוכנית החיסכון של הבנק? הדרך הבטוחה להפסדים משמעותיים!

כלל היתרונות הללו נשמעים לכם כמו הזדמנות של ממש? ישנם עוד לא מעט פרטים שאתם חייבים להכיר על קליבלנד לפני שתחליטו האם כדאי לכם להשקיע בה. לפני שניגע בעוד מספר נקודות חשובות אודות השקעות נדל"ן בעיר, חשוב שתכירו את הסיבה המרכזית בגינה אסור לכם להמשיך ולהשאיר את כל כספיכם בתוכניות החיסכון של הבנק. אנשים רבים סבורים שהדרך הבטוחה ביותר לשמור על ערך הכסף מפני הפסדים היא להשאיר אותו בבנק ללא השקעות כלל. האמת היא, שהדרך הזאת היא הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. אמנם מבחינה מספרית לא יחול שום שינוי בסכום הכסף שלכם, אך מבחינת ערכו יחולו שינויים משמעותיים שיגרמו לכם להפסיד המון כסף במרוצת השנים. אז למה השארת הכסף בתוכנית חיסכון בנקאית תגרום לכם להפסיד?

במילה אחת, אינפלציה. האינפלציה התמידיות בישראל ובעולם שוחקת את ערך הכסף שלכם. כיצד? אינפלציה גורמת לעליות מחירים תמידיות בגובה של כ 2% בממוצע מידי שנה. עליות מחירים אלה גורמים לכל שקל שלא עלה יחד איתם, לקנות פחות. אם בעבר נדרשתם ל 100 שקלים בלבד בשביל לקנות סל מוצרים מלא לבית ממוצע, כיום אותם 100 שקלים בדיוק לא יספיקו למלא חצי מאותו סל הכולל את אותם מוצרים. הסיבה לכך היא עליית המחירים ששוחקת את ערך הכסף שלכם. רוצים להגן על כל חסכונותיכם מפני האינפלציה? כדאי שתתחילו להוצאת החסכונות מתוכניות החיסכון נטולות הריבית שהבנקים מציעים כיום ותתחילו להשקיע באפיק ההשקעות הגדול והבטוח ביותר, השקעות נדל"ן.

הכירו את השיטות הפשוטות לאתר את האזורים החמים ביותר להשקעה בכל רחבי העולם!

אז החלטתם שעולם הנדל"ן הוא ההשקעה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם והחלטתם שקליבלנד על כלל יתרונותיה מצליחה לעניין אתכם? חשוב שתכירו את כל הפרמטרים בעזרתם משקיעי נדל"ן גדולים מכל רחבי העולם מצליחים לאתר את השכונות והרחובות הטובים ביותר להשקעה. רגע לפני שניגע בכל הפרמטרים החשובים שאתם חייבים להכיר מתוך שינה, חשוב להקדים ולהסביר אודות הכוחות המשפיעים על תנועות מחירי הדיור. הכוחות הגדולים ביותר המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בכל רחבי העולם הם ביקוש והיצע. מאזן הכוחות ביניהם הוא זה שגורם לעליות או ירידות מחירים במרוצת השנים. ככל שהביקוש גדול יותר מההיצע הקיים, מחירי הנכסים עולים וכן להיפך, ככל שההיצע הקיים גדול יותר מרמת הביקושים באזור, מחירי הנכסים יורדים. בעזרת משוואה פשוטה זו משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם יודעים לאתר את המדינות והערים האטרקטיביות ביותר להשקעה שמחירי הנכסים בהן צפויים לעלות בעשרות אחוזים תוך זמן קצר.

גם אם אתם לא נביאים, כך תוכלו לנבא את תנועות מחירי הדיור בעתיד!

כיצד לנבא את מחירי הנדל"ן בקליבלנדישנה דרך נוספת להעריך את תנועת המחירים בשנים הקרובות. במטרה להעריך את תנועות המחירים לעוד מספר שנים קדימה, חשוב לבחון את קצב הגידול ברמות הביקוש לעומת קצב התחלות הבנייה החדשות. קצב התחלות הבנייה החדשות מייצג את היצע הנכסים שיהיו בעוד מספר שנים. במידה וקצב גידול הביקושים מהיר יותר מקצב הגדלת ההיצע על ידי התחלת בנייה חדשה, כנראה שמאזן הכוחות בין הביקוש להיצע יגרום לעליות מחירים לעוד שנים ארוכות וכן להיפך, במידה וקצב התחלות הבנייה מהיר יותר מקצב גידול הביקושים, כנראה שמחירי הדיור צפויים להתחיל לרדת בשנים הקרובות. הכללים הללו יסייעו גם לכם לבחון נכון אזורי השקעה שונים בכל רחבי הארץ והעולם כך שתוכלו להתחדש עם נכסים להשקעה באזורים שמחירי הדיור בהם צפויים לעלות בהווה ובעתיד.

איך מזהים את השכונה המנצחת בקליבלנד? הנה כל הפרמטרים החשובים עליהם שמים דגש משקיעי נדל"ן מקצועיים מכל רחבי העולם:

  1. קרבה לנתיבים ראשיים שלתחבורה ציבורית – משקיעים רבים בוחרים נכסים הממוקמים בסמיכות לנתיבי תחבורה ציבורית המאפשרים תנועה חופשית, מהירה ונוחה לכל רחבי העיר. רמות הביקוש לנכסים אלה גבוהות משמעותית בהשוואה לרמות הביקוש לנכסים מרוחקים מנתיבים מרכזיים בשל העובדה הפשוטה שאנשים רוצים להגיע למקום העבודה שלהם, למרכזי קניות, לאזורי בילוי, פנאי ובידור בקלות ובמהירות מדירת מגוריהם. כיום יש לא מעט אפשרויות של תחבורה ציבורית המאפשרות לרבים להשאיר את הרכב בחניה הסמוכה לדירתם ולהתנייד בקלות ובנוחות עם רכבות, אוטובוסים ומוניות.
  2. קרבה למרכזי קניות – נקודה נוספת שחשוב שתכירו לפני שאתם בוחרים את השכונה המנצחת בקליבלנד היא חשיבות הקרבה למרכזי קניות מקומיים. אנשים רבים יהיו מוכנים לשלם שכירות גבוהה יותר אם כל מרכזי הקניות שהם צריכים יהיו ממוקמים מרחק הליכה מדירתם. מרכזי קניות הכוללים קניונים, סופרים גדולים, חנויות ביגוד והנעלה יעשו פלאים למחירי הנכסים שלכם. רמות הביקושים באזור גבוהות במיוחד מה שתורם כמובן לעליית ערך הנכס והשכרתו בכל ימות השנה.
  3. קרבה למרכזי פנאי, בידור ובילוי – בדומה לדגשים שהובאו מעלה, גם הקירבה למרכזי בילוי חשובה לא פחות מהקרבה לנתיביאיך לבחור את השכונה להשקעה מניבה בקליבלנד תחבורה ציבורית או למרכזי קניות שונים. אנשים רבים המגיעים עייפים אחרי ימי עבודה ארוכים ישמחו לצאת למקומות בילוי שונים הממוקמים במרחק הליכה מדירתם. אזורים הממוקמים לצידי מרכזי בילוי גדולים וחיים מצליחים למשוך יותר זוגות צעירים הנחשבים שוכרים טובים ואמינים במיוחד כך שמעבר לרמות הביקוש הגבוהות באזור, תוכלו ליהנות גם משוכרים איכותיים יותר.
  4. קרבה למוסדות לימוד להשכלה גבוהה – בקליבלנד יש לא מעט אוניברסיטאות המרכזות כמויות גדולות של סטודנטים. רבים מהם מחפשים דירות מגורים בקרבה למוסד הלימודים מה שמעלה משמעותית את רמות הביקוש לשכונות הממוקמות בקרבה לאוניברסיטאות השונות. חשוב להדגיש שלא רק שכונות הממוקמות במרחק הליכה נהנות מהסתערות הסטודנטים אלא גם שכונות מעט מרוחקות שדרכי ההגעה אליהן פשוטה (בעזרת נתיבי תחבורה ציבורית ישירים וכו'). למה הסטודנטים מהווים יתרון? מכמה סיבות – ראשית, הסטודנטים נחשבים לשוכרים טובים שיודעים לשמור על פנים הנכסים ולשלם שכירות בזמן. שנית, סטודנטים רבים לא יכולים להרשות לשכור דירה לבד ולכן הם שוכרים דירה עם שותפים. דירת שותפים תניב למשקיע אחוזי תשואה גבוהים משמעותית מאלה שדירת מגורים רגילה תניב לו. דירת מגורים רגילה בקליבלנד יכולה להניב כ 8% תשואה מידי שנה בעוד דירת שותפים יכולה להניב כ 12% מידי שנה.
  5. קרבה למקומות עבודה גדולים – כפי שציינו לעיל, קליבלנד כוללת מרכזי תעסוקה גדולים במיוחד המבטיחים עבודה לעשרות אלפי עובדים תחת קורת גג אחת. נתון זה מצליך למשוך לא מעט משקיעי נדל"ן לאזורים אלה מכמה סיבות מרכזיות. באזורים אלה רמות הביקוש גבוהות במיוחד. עשרות אלפי עובדים ישמחו לגור קרוב למקום עבודתם, מה שיאפשר להם לצאת יותר מאוחר מידי בוקר ולהגיע יותר מוקדם מידי ערב. רמות הביקוש הגבוהות יבטיחו למשקיעים עליות מחירים משמעותית של הנכסים במרוצת השנים וכמובן השכרת הנכס לאורך כל ימות השנה ולטווחי זמן ארוכים.

מתכננים להתחדש בנכס להשקעה בקליבלנד? הכירו את כל המיסים וההוצאות הנלוות!

במידה ותקפידו על בחירת השכונה הטובה ביותר להשקעה בקליבלנד על פי הנקודות הללו, תוכלו ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים, מביקוש גבוה ומעליית ערך משמעותית של הנכס שלכם. כעת, חשוב שתכירו עוד מספר דגשים אודות מיסים מקומיים שתידרשו לשלם בכל עסקת נדל"ן וכן עוד לא מעט הוצאות הלוואת שחשוב שתקחו בחשבון לפני כל עסקה. אז באשר למיסוי המקומי יש בשורות טובות ויש בשורות רעות, נתחיל בטובות. בקליבלנד לא תידרשו לשלם מס רכישה כלל. בכל אוהיו משקיעי הנדל"ן פטורים מתשלומי מס רכישה, מה שהופך כל עסקה לרווחית במיוחד. הבשורות הרעות הן שהמשקיע ידרש לשלם מס של 30% מהכנסותיו מהשכרת הנכס. מס זה נחשב למס גבוה יחסית אך בגלל שהוא מחושב על סכומים נמוכים, הוא לא צפוי לפגוע באופן משמעותי ברווחיות העסקה.

כמו כן חשוב לדעת שבעזרת מגוון טפסים ובקשות ניתן לקבל פטור על חלק מהניכויים הללו. משקיעי נדל"ן רבים בכל רחבי העולם בכלל ובקליבלנד בפרט לא מחשבים את כל ניכויי המיסים וההוצאות הנלוות טרם ביצוע כל רכישה, מה שלא אחת מותיר אותם עם עסקאות מפסידות. במטרה להימנע מכך, קיימת חשיבות רבה להכיר בכל המיסים וההוצאות הנלוות לפני שמבצעים עסקה. ההוצאות הנלוות שחשוב לקחת בחשבון הן בעיקר הוצאות עורך דין העומדות על כ 1% בממוצע משווי הנכס וכו שיפוץ הנכס במידת הצורך. אם בחרתם לרכוש דירת מגורים ישנה ולהשביח אותה, אתם חייבים להכיר את עלויות השיפוץ שאתם צריכים לפני שתבצעו את העסקה.

כך תשביחו את הנכס בעלויות מינימליות ותוך זמן קצר – הכירו את השיפוץ הקוסמטי!

כיצד להשביח דירה בקליבלנד שנרכשה כהשקעה מניבה

משקיעים רבים בוחרים בשיפוץ הקוסמטי כשיפוץ הטוב ביותר להשבחת נכסים להשקעה. רבים בטוחים שכל שיפוץ חייב לכלול הרמת מרצפות, שבירת קירות, צביעת קירות מחדש, החלפת תשתיות חשמל ואינסטלציה ועוד. עבודות השיפוצים הללו יעלו לכם לא מעט כסף ללא צורך אמיתי בכך. משקיעי נדל"ן בכל רחבי העולם בוחרים דווקא בשיפוץ קוסמטי, מהיר וזול במיוחד. השיפוץ הקוסמטי אינו כולל הרמת מרצפות, החלפת תשתיות חשמל, החלפת תשתיות אינסטלציה שבירת קירות או צבייה מחודשת של כל הדירה. השיפוץ הקוסמטי כולל הדבקת מרצפות חדשות על הריצוף הישן, הדבקת טפטים איכותיים על קירות החדרים, חידוש מטבחים, הוספת וילונות ושיפור כללי של כל מה שרואים מבחוץ. שיפוץ קוסמטי זה מתמקד בעיקר לכל מה שרואים, ובמה שלא רואים הוא לא נוגע. מחפשים שיפוץ זול ומהיר שישפר פלאים את מראה הנכס שלכם? השיפוץ הקוסמטי הוא הפיתרון הטוב ביותר עבורכם. רגע לפני שתצאו עם כל הכלים המקצועיים שקיבלתם לחרוש את קליבלנד במטרה לאתר את השכונה המנצחת והנכס הטוב ביותר להשקעה, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר באזור.

עולם הנדל"ן כולל לא מעט מסלולי השקעה אפשריים – הכירו את פרופיל המשקיע שלכם!

עולם הנדל"ן מציע למשקיעיו לא מעט מסלולי השקעה השטנים זה מזה הן בהון העצמי שתידרשו להביא מהבית, הן ברמות הסיכון, הן בתקופות ההשקעה וכמובן גם ברווחים האפשריים. לפני שתבחרו את המסלול המתאים ביותר עבורכם, חשוב שתכירו את פרופיל המשקיע האישי שלכם. היכרות מעמיקה עם פרופיל המשקיע תאפשר לכם לדעת בדיוק מהו מסלול ההשקעה הטוב ביותר עבורכם. איך תכירו את פרופיל המשקיע שלכם? תשאלו את עצמכם שאלה פשוטה, מה מטרת ההשקעה? במידה ומטרת ההשקעה שלכם היא להגדיל את ההון העצמי שלכם במהירות, כנראה שמסלול להשקעות אקזיט הוא המסלול המתאים לכם ביותר. במידה ומטרת ההשקעה שלכם היא לייצר הכנסה חודשית קבועה ויציבה לאורך שנים, כנראה שמסלול השקעות נדל"ן מניב הוא המסלול הטוב ביותר עבורכם. ישנן עוד לא מעט אפשרויות השקעה נוספות שיוכלו לענות לכם כמעט על כל צורך. בשורות הבאות נגע בדגשים המרכזיים של מסלולי ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר בהם רוב ככל משקיעי הנדל"ן בוחרים.

נדל"ן מניב – מסלול ההשקעה הגדול והאטרקטיבי ביותר!

מה המסלול המנצח בעבור נדל"ן מניב בקליבלנד

המסלול הראשון הוא מסלול ההשקעה הגדול ביותר בו רוב המשקיעים הזרים בקליבלנד בוחרים, נדל"ן מניב. מסלול השקעות נדל"ן מניב מאפשר למשקיעים בו ליהנות מהכנסה חודשית קבועה המעוגנת בחוזה ומרמת בטיחות גבוהה במיוחד. עיקרי מסלול ההשקעה הם: רכישת נכסים לתקופות זמן ארוכות, השכרתם והנאה משני אפיקי רווח שונים, האחד הוא מהשכרת הנכסים – כ 8% מידי שנה מעוגן בחוזה, וכן מעליית ערך הנכסים. בחירה נכונה של שכונה מבוקשת בקליבלנד לצד מקומות עבודה, צירי תחבורה ציבורית, מוסדות לימוד להשכלה גבוהה ועוד יאפשרו לכם ליהנות מעליית ערך משמעותית של עשרות אחוזים במרוצת השנים. חשוב להדגיש שגם המסלול הבטוח ביותר כולל סיכונים מסויימים המסתכמים בהתעסקות עם שוכרים. ריכזנו עבורכם את כל היתרונות והחסרונות של מסלול השקעות נדל"ן מניב:

יתרונות 

  1. מסלול בטוח – הביקוש הקשיח לדיור מבטיח שלא משנה מה יקרה, תמיד יהיו אנשים שירצו לשכור את הנכס שלכם (במידה ובחרתם נכון באזורי ביקוש).
  2. מסלול פסיבי – מסלול זה מאפשר למשקיעיו ליהנות מהכנסה חודשית פסיבית מעוגנת בחוזה.
  3. מסלול בעל שני אפיקי רווח שונים – מסלול זה מאפשר למשקיעיו ליהנות מתשואה שנתית גבוהה של כ 8% מהשכרת הנכס בקליבלנד וכן מעוד לא מעט אחוזי רווח מעליית שווי הנכס עם השנים.

חסרונות וסיכונים

  1. אחוזי תשואה יחסית נמוכים – ישנם מסלולי השקעה עם אחוזי תשואה גבוהים יותר (שלרוב מגיעים גם עם רמות סיכון גבוהות יותר).
  2. התעסקות עם שוכרים – בחירה לא נכונה של שוכרים מפוקפקים עלולה לגרום לכם להתמודד עם שוכרים שאינם מצליחים לעמוד בתשלום החודשי או שאינם מוכנים לפנות את הדירה בתאריך הנקוב בחוזה.

מסלול השקעה שכיח בקליבלנד – רכישת דירות חדשות על הנייר

מסלול השקעה נוסף ושכיח בקליבלנד הוא רכישת דירות חדשות על הנייר במחירי פריסייל. קבלנים רבים נדרשים לניהול נכון של תזרים מזומנים ולכן הן מוציאים למכירה מספר דירות על הנייר מכל פרוייקט. רכישת דירה על הנייר נחשבת למעט מסוכנת יותר בהשוואה לרכישת דירה בנויה בשל העובדה הפשוטה כי לא ניתן לדעת בוודאות שהקבלן אכן יצליח להשלים את הפרוייקט בהצלחה עד תום. לכן, דירות על הנייר נמכרות במחירי פריסייל נמוכים בכ 10% עד 30% ממחירי השוק באזור. במילים אחרות, משקיעים רבים רוכשים דירות על הנייר במחירים מוזלים ומוכרים אותן עם קבלת המפתח במחירי השוק.

יתרונות

  1. טווחי זמן קצרים – תקופת ההשקעה נעה בין שנתיים עד 4 שנים לכל היותר.
  2. רווח גדול ונזיל – בתום תקופת ההשקעה המשקיע יקבל את הקרן פלוס הרווח ויצא מהעסקה.
  3. ללא התעסקות עם שוכרים – במהלך כל תקופת ההשקעה המשקיע רק ממתין לתום הפרוייקט ולמכירת הדירה עם קבלת המפתח.

חסרונות וסיכונים

  1. ללא הכנסה חודשית פסיבית – לאורך כל תקופת ההשקעה המשקיע לא יהנה מהכנסה כלל.
  2. אפיק רווח אחד בלבד – בשונה ממסלול השקעות נדל"ן מניב, מסלול השקעה זה כולל אפיק רווח אחד בלבד.

לסיכום, קליבלנד מציעה למשקיעיה לא מעט אפשרויות השקעה אטרקטיביות שיכולות להניב אחוזי תשואה כפולים ומכופלים מאלה שניתן לקבל פה בישראל. הקפידו על כלל הדגשים ובחרו נכון את השכונה המנצחת והאטרקטיבית ביותר להשקעה!

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!