דירות להשקעה בארצות הברית

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

דירות להשקעה בארצות הברית – כך תדעו לבחור נכון את ההשקעה הטובה ביותר בארצות הברית!

דירות להשקעה בארצות הבריתחושבים להתחיל להשקיע את החיסכונות שלכם בענף הנדל"ן? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר על ענף השקעות הנדל"ן, לרבות מצב שוק הדיור בישראל, היכרות נרחבת עם החלופה המרכזית של השקעות נדל"ן, היכרות עם כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בענף ועוד. מעבר לכך, נכיר את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעה, לרבות כל היתרונות שהוא מציע בהשוואה לאפשרויות ההשקעה בישראל. אז רגע לפני שאתם רוכשים דירה להשקעה באופן כמעט שרירותי או בהמלצת מתווך, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו מקרוב את כל הדגשים שיעזרו לכם לבחור נכון – השקעה מנצחת.

 

חוששים מהשקעות? הכירו את הסיכונים באפשרות "הבטוחה" ביותר – תוכניות חיסכון בנקאיות שאינן חשופות למסלולי השקעה!

ראשית, חשוב להכיר את החלופה המרכזית לענף השקעות הנדל"ן – תוכניות חיסכון בנקאיות. אנשים רבים בישראל בפרט ובעולם בכלל, חוששים לאבד את כל כספם בענף ההשקעות ובוחרים באפיק ההשקעה הבטוח ביותר. הבנקים מציעים תוכניות חיסכון בנקאיות נטולות סיכון (אך גם נטולות ריבית משמעותית), מה שמצליח למשוך לא מעט אנשים לתוכניות הללו. אך האם הן באמת בטוחות? לא בדיוק. הבנקים לא ממהרים להסביר ללקוחותיהם כי כל חסכונותיכם חשופים לשחיקת האינפלציה. האינפלציה בעולם מתחילה להרים את ראשה ונכון לכתיבת שורות אלה (רבעון שני לשנת 2022), האינפלציה בישראל עומדת על 4.1% ובארצות הברית על לא פחות מ 8.6%. רוצים להגן על החיסכונות שלכם מפני שחיקת האינפלציה? הדרך הטובה ביותר היא בעזרת השקעות נדל"ן נכונות.

אז למה לא בישראל? הכירו את כל הסיבות בגינן משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים להשקיע מעבר לים

שנית, חשוב שתכירו את מצב שוק הדיור בישראל. הבנתם שאתם רוצים להשקיע את חסכונותיכם בענף הנדל"ן? כעת חשוב לבחור את מקום ההשקעה. בשנים האחרונות משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי ישראל בוחרים להשקיע את מיטב כספם מעבר לים. מדוע? היכרות ים מצב שוק הדיור בישראל תעזור לכם להבין. שוק הדיור בישראל נמצא בעיצומה של מגמת עלייה ארוכת שנים (למעלה מעשור). בשנים האחרונות מחירי הדיור זינקו בלא פחות מעשרות אחוזים ובכ 15% רק בשנה החולפת בלבד. נתונים אלה גורמים למשקיעים רבים להאמין שישנם שווקי דיור אטרקטיביים יותר במדינות רבות ברחבי העולם. החיסרונות הבולטים מהמחירים הגבוהים של מחירי הדיור בישראל הם:

 

  1. דחיקת משקיעים קטנים – נדרשים להתפשר על דירות קטנות וישנות באזורי פריפריה.
  2. פוטנציאל השבחה מוגבל – רכישת נכסים במחירי שיא כל הזמנים מגלמת פוטנציאל השבחה קטן.
  3. אחוזי תשואה נמוכים – אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נעים בין 2.1% ל 4.7% בלבד.

 

למה דווקא ארצות הברית? הכירו מקרוב את כל היתרונות שהיא מעניקה למשקיעיה

אז איפה כדאי להשקיע את כל החיסכונות שלכם? בשורות הבאות נכיר את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם – דירות להשקעה בארצות הברית. למה דווקא ארצות הברית? ריכזנו עבורכם את כל המידע החיוני שאתם חייבים להכיר טרם ההשקעה באזור. תחילה חשוב להדגיש כי הכלכלה של ארצות הברית נחשבת לכלכלה הגדולה, החזקה והיציבה ביותר בעולם. משקיעים רבים בוחרים את מקום השקעתם בהתאם ליציבות הכלכלה המקומית. כלכלה יציבה מבטיחה למשקיעים שהם בידיים טובות, כך שגם אם יחול משבר כלכלי בעת השקעתם, רמת הנזק תהיה נמוכה בהשוואה למדינות בהן הכלכלות אינן יציבות, עמידות וחזקות. ומה מצב שוק הדיור המקומי? המשבר הכלכלי העולמי שהחל בשנת 2008 פגע אנושות בשוק הדיוק ברוב מדינות ארצות הברית.

 

שוק הדיור במגמת עלייה ברורה, יציבה ומתונה

שוק הדיור חווה ירידה משמעותית של עשרות אחוזים במחיר בעקבות המשבר הכלכלי העולמי. משקיעים רבים נאלצו למכור נכסים בהפסדים גדולים, מה שפגע אנושות בתדמית יציבותה של ארצות הברית. אך בשנת 2013 חל שינוי משמעותי. החל משנת 2013 ארצות הברית חווה עליית מחירים יציבה במשך כעשור רצוף. עליות המחירים המתונות מבטיחות למשקיעים יציבות וביטחון. נשמע מעניין? בשורות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים בגינם משקיעים רבים מכל רחבי העולם מצביעים על מדינות רבות בארצות הברית כיעדים אטרקטיביים במיוחד למטרות השקעה. אך קודם לכן, חשוב שתכירו את המדינות הכדאיות ביותר להשקעה, והן:

 

  • ניו יורק
  • וושינגטון
  • אוהיו
  • פלורידה
  • קנטקי
  • נבאדה
  • קליפורניה
  • אטלנטה
  • אינדיאנה
  • טקסס

דירות להשקעה בארצות הברית: היתרונות הגדולים של השקעה בארצות הברית

לדעת משקיעים רבים המדינות הללו כוללות יתרונות השקעה רבים שמאפשרים למשקיעים ליהנות מתשואה גבוהה מהשקעה בטוחה. אז מהן היתרונות הגדולים? הנה לכם רשימת יתרונות שארצות הברית מציעה למשקיעים בה.

 

  • מצב שוק הדיור בארצות הברית – עלייה יציבה של כעשר שנים רצופות

מחירי הדיור בארצות הברית מוכיחים יציבות במשך למעלה מעשר שנים. בעשור האחרון מחירי הדיור עולים ביציבות שמבטיחה למשקיעים חוסר תנועתיות והשקעה בטוחה. חשוב להדגיש כי על אף העליות בשנים האחרונות, עדיין מחירי הדיור בארצות הברית נמוכים מאוד בהשוואה למדינות רבות בכל רחבי העולם.

 

  • יציבות הכלכלה המקומית

הכלכלה המקומית של ארצות הברית נחשבת לכלכלה הגדולה והחזקה ביותר בעולם. מדוע זה מעניין משקיעים שרוכשים נכסים בשטחה של ארה"ב? כלכלה בטוחה מבטיחה יציבות השקעה. כלכלות גדולות וחזקות יודעות להתמודד עם משברים כלכליים בצורה טובה ולמזער ככל הניתן את הפגיעה במשקיעים זרים. הכלכלה המקומית הוכיחה את איתנותה ועמידותה בפני משברים רבים, כמעט ללא כל פגיעה במשקיעים. נתונים אלה מבטיחים למשקיעים השקעות בטוחות ויציבות.

 

  • מחירי הדיור – נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לישראל

מחירי הדיור בארצות הברית נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. כפי שציינו מעלה, למרות עליות המחירים בעשור האחרון, עדיין מחירי הדיור המקומיים נמוכים למדי. לשם השוואה, ישנן דירות פאר בארה"ב שעלותם נמוכה מדירת 3 חדרים קטנה באזורי פריפריה בישראל. מדוע המחירים הנמוכים נספרים כיתרון עבור המשקיעים? מכמה סיבות מרכזיות והן:

 

 

אפשרות השקעה למשקיעים עם הון עצמי מוגבל בישראל, משקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל נאלצים להתפשר על דירות קטנות וישנות באזורי פריפריה. עם אותו סכום השקעה, המשקיעים בארצות הברית יכולים ליהנות מדירות יוקרה גדולות וחדשות באזורי פריים לוקיישן.
פוטנציאל השבחה גדול מחירי הדיור הנמוכים מגלמים פוטנציאל השבחה גבוהה. בשונה ממצב שוק הדיור בישראל, השוק בארצות הברית לא זינק בעשרות אחוזים בשנים האחרונות. נתון זה מאפשר למחירים להמשיך ולעלות למשך שנים ארוכות.
אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת נכסים אחד מכללי האצבע שאתם חייבים להכיר בתור משקיעים – ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר, וכן להיפך, ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר.

 

 

  • אחוזי תשואה מהשכרת נכסים – בין 6% ל 11% בכל שנה

אחוזי התשואה מהשכרת נכסים במדינות רבות בארצות הברית נעים בין 6% ל 11% בכל שנה. אחוזי תשואה אלה נחשבים לגבוהים למדי, בטח בהשוואה לאחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל. בישראל באזורי המרכז המשקיעים מקבלים בין 2.1% ל 3.4% תשואה בכל שנה ואילו באזורי פריפריה התשואה מעט גבוהה יותר ונעה בין 3.5% ל 4.7%. הסיבה המרכזית לפער באחוזי התשואה שמתקבלים באזור המרכז ובאזור פריפריה נובעת ממחירי הנכסים. באזורי המרכז עלות הנכסים גבוהה בעשרות אחוזים בהשוואה לעלות הנכסים באזורי פריפריה.

 

  • תיירים רבים מבקרים בשטחה של ארצות הברית בכל שנה

אחד היתרונות הגדולים ביותר שגורם למשקיעים רבים לבחור להשקיע את מיטב כספם דווקא בארצות הברית הוא התיירות העניפה בשטחי מדינות רבות. ארצות הברית מצליחה למשוך עשרות מיליוני תיירים מידי שנה, מה שמהווה יתרון גדול לציבור המשקיעים. מדוע? מכמה סיבות מרכזיות, והן:

 

גידול בביקוש לדיור למרות שהתיירים הרבים מגיעים למחוזותיה של ארצות הברית לטיולים קצרים של מספר ימים עד מספר שבועות, הם עדיין זקוקים לקורת גג לישון תחתיה, מה שמעלה את הביקוש לדיור. עליית ביקושים לדיור מובילה לעליית מחירי הנכסים ומחירי השכירויות בקצב מהיר.
אפשרות למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד – בין 11% ל 15% בממוצע משקיעים רבים בוחרים להשכיר את הנכסים לתיירים שמגיעים לטווחי זמן קצרים. השכרות קצרות טווח מאפשרות למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד, בין 11% ל 15% בשנה בממוצע.

 

חושבים להתחיל להשקיע את כל חסכונותיכם בענף הנדל"ן בארצות הברית? חשוב שתכירו את המסלולים המרכזיים להשקעה.

 

מסלולי ההשקעה המובילים בארצות הברית הם:

  1. נדל"ן מניב.
  2. נדל"ן על הנייר.
  3. נדל"ן מסחרי.
  4. רכישת דיור למטרות אקזיט.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!