השקעות נדל"ן בניו יורק – כל הסיבות בגינן משקיעים ישראלים בוחרים להשקיע מעבר לים!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות הגדולים ביותר של השקעות נדל"ן בניו יורק. כפי שציינו לעילמשקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים להתחיל להשקיע את מיטב כספם מעבר לים. מחירי הדיור בישראל זינקו בעשורים האחרונים במאות אחוזים כך שהמחירים כיום גבוהים במיוחד. מעבר לעובדה שהמחירים הגבוהים מקשים על המשקיעים הקטנים להצליח לרכוש נכסים אטרקטיביים, אחוזי התשואה המתקבלים על דירות מגורים יקרות כל כך נעים בין 2.2% באזורי המרכז ל 5% באזורי פריפרייה. לכן, משקיעים רבים מישראל בוחרים להשקיע במדינות רבות בכל רחבי העולם.

בעידן המודרני בו העולם כולו הופך לכפר גלובלי קטן, השקעות מעבר לים הופכות פשוטות, מהירות וזולות במיוחד. אז אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות של שווקי הנדל"ן בעולם, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים ביותר של השקעות נדל"ן בניו יורק, בדגשים החשובים שיש להביא בחשבון בהשקעות נדל"ן מעבר לים, הסיבה המרכזית בגינה גם אתם חייבים למשוך את חסכונותיכם מהבנק ולהתחיל להשקיע וכמובן בשיטה הפשוטה שתעזור לכם להעריך נכון את שווי הנכסים בכל רחבי העולם.

סולדים מהשקיות ופוחדים מהפסדים? כנראה שאתם בוחרים בדרך שמבטיחה לכם הפסדים גדולים מידי שנה!

אז רגע לפני שניגע בכל היתרונות הגדולים של השקעות נדל"ן בניו יורק, חשוב לגעת בזיבה המרכזית בגינה גם אתם חייבים למשוך את כל החסכונות מהבנק. כסף שיושב בבנק ללא כל תנועה או עם תנועה אפסית מהריביות הנמוכות המוצעות בתוכניות החיסכון הבנקאיות כיום, מפסיד מערכו לא מעט מידי שנה. עליות המחירים הכלליות שוחקות את כוח המטבע, מה שגורם לאנשים רבים לאבד כ 2% מערך כל החסכונות שלהם בכל שנה. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% בממוצע בכל שנה ולכן, הדרך היחידה להגן על שחיקת כוח הקנייה של החיסכונות שלכם היא להשקיע באפיק השקעה שיניב יותר מ 2% בשנה. אז גם אם אתם כלל לא מתעניינים בהשקעות נדל"ן או אף סולדים מהמחשבה על הפסד חסכונותיכם בהשקעות לא נכונות, חשוב שתדעו שהדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף היא להשאיר את מיטב חסכונותיכם בבנק.

הכירו את כל היתרונות הגדולים של השקעות נדל"ן בניו יורק

חושבים להתחיל להשקיע? ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות הגדולים ביותר של השקעות נדל"ן בניו יורק. כפי שציינו לעיל, מחירי הדיור בישראל הרקיעו שחקים בשנים האחרונות עד כדי מצב של שחיקת אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת הנכסים. אחד מכללי האצבע החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר מתוך שינה הוא: ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שהוא יניב מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. זרת אחת הסיבות בגינן משקיעים רבים מישראל בוחרים להשקיע מעבר לים. אך למה דווקא בניו יורק? הנה לכם כמה מהיתרונות המרכזיים שכדאי שתכירו:

  • אחוזי תשואה גבוהים

מחירי הדיור הגבוהים בישראל מאפשרים למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה נמוכים במיוחד. עליות המחירים במהלך יותר משני עשורים רצופים הפכו את ישראל להרבה פחות אטרקטיבית להשקעה ממדינות רבות בכל רחבי העולם. זינוק המחירים שהחל בישראל לפני כשני עשורים, מתחיל היום באזורים שונים ולכן המשקיעים בוחרים להשקיע בהן את מיטב כספם. אחוזי התשואה שהמשקיע בניו יורק יכול לקבל מהשכרת הנכס שלו נעין בין 5.5% ללא פחות מ 12% באזורים מסויימים. אחוזי תשואה אלה גבוהים משמעותית מהתשואה הממוצעת בישראל.

  • עליות ערך יציבות שצפויות להמשיך

מעבר לאחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת הנכסים, המשקיעים רוצים שערך הנכס עצמו יעלה. השקעות נדל"ן בניו יורק מניבות בשניםהשקעות נדל"ן בניו יורק מניבות בשנים האחרונות עלייה ממוצעת של כ 4% מידי שנה באופן יציב כך שגם אתם תוכלו ליהנות מעליית ערך הנכסים בניו יורק האחרונות עלייה ממוצעת של כ 4% מידי שנה באופן יציב כך שגם אתם תוכלו ליהנות מעליית ערך הנכסים בניו יורק. עלייה יציבה זו אינה צפויה לעצור בשנים הקרובות, כך שגם רמות הבטיחות בהשקעה זו נחשבות לגבוהות. השקעות נדל"ן בניו יורק יבטיחו לכלל המשקיעים גם אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת הנכס וגם עליות ערך גבוהות מידי שנה!

  • יעד תיירותי בינלאומי

אחד היתרונות הגדולים ביותר של השקעות נדל"ן בניו יורק הוא התיירים הרבים שמגיעים לבקר בכל שטחה של ניו יורק. מדוע התיירים מהווים יתרון גדול כל כך? משתי סיבות מרכזיות, האחת היא מעליית הביקושים והשניה היא מהאפשרות של המשקיעים להציע את הנכסים להשכרה לטווחי זמן קצרים. נתחיל מיתרון העלאת הביקושים. בשביל להבין לעומק את תנועות מחירי הדיור אתם חייבים להכיר את הגורמים המשפיעים על המחירים. הגורמים הגדולים ביותר המשפיעים על מחירי הדיור הם: הביקוש וההיצע. מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע הוא זה שקובע האם מחירי הדיור ימשיכו לטפס או שמא יתחילו להיבלם או אף לרדת.

כלל אצבע שאתם חייבים לזכור מתוך שינה – כך מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע משפיע על תנועות מחירי הדיור בכל רחבי העולם

כלל אצבע נוסף שאתם חייבים לזכור מתוך שינה הוא: כשהביקוש גבוה מההיצע הקיים בשוק, מחירי הדיור עולים וכך גם להיפך, כשההיצע בשוק גדול מהביקוש הקיים, מחירי הדיור יורדים. התייריים הרבים שמגיעים לבקר בכל שטחה של ניו יורק צריכים קורת גג לישון בה, גם אם מדובר בביקור קצר של מספר ימים בודדים. הצורך בדיור מעלה את הביקושים באזור ומטה את מאזן הכוחות לטובת הביקושים. כזכור, כשרמות הביקוש גבוהות מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים ולכן כלל התיירים מהווים יתרון השקעה משמעותי שגורם למחירי הדיור באזור לעלות. מעבר לכך, הדיירים הרבים נדרשים לקורת גג לישון סה למספר ימים בודדים, מה שמאפשר למשקיעים באזורים תיירותיים להציע את הדירה שלהם להשכרות קצרות טווח לתיירים. השכרת נכס לתקופות קצרות יניב אחוזי תשואה גבוהים משמעותית מהשכרת אותו נכס למשפחה לתקופות ארוכות. השכרת נכסים לתקופות זמן קצרות בניו יורק יכולים להניב למשקיע בין 10% ל 25% תשואה מידי שנה (בחישוב העובדה שלא בכל יום יהיה דייר בנכס).

חושבים להתחיל להשקיע בניו יורק? חשוב שתדעו להעריך שווי נכסים בצורה מדוייקת בכל רחבי העולם!

אז אם כלל היתרונות הללו נשמעים לכם מעניינים ואתם מתכננים להשקיע את מיטב חסכונותיכם בעולם הנדל"ן מעבר לים, חשוב שתכירוהשכרת נכסים לתקופות זמן קצרות בניו יורק יכולים להניב למשקיע בין 10% ל 25% תשואה מידי שנה עוד מספר נקודות חשובות שיבטיחו שתעשו זאת נכון. הנקודה הראשונה היא הערכת שווי הנכסים. היכולת להעריך שווי נכסים בצורה מדוייקת היא יכולת חיונית וחשובה לכל משקיע. לא מעט משקיעים לא יודעים להעריך נכסים וסומכים על מתווכים, תחושות בטן או בעלי נכסים בעת הרכישה. לא אחת בחירות מעין אלה מובילות משקיעים לעסקאות מפסידות ולכן חשוב שתכירו את השיטה הפשוטה שתעזור לכם להעריך בצורה מדוייקת את מחירי הנכסים. השיטה הפשוטה והמדוייקת ביותר היא שיטת ההשוואה במסגרתה המשקיע נדרש להשוות את הנכס הרלוונטי לנכסים דומים שנמכרו לא מזמן.

הדגשים החשובים שיעזרו לכם להעריך במדוייק שווי של כל נכס

שיטת ההשוואה חושפת בפני המשקיע את המחיר הראלי שהשוק היה מוכן לשלם עבור נכס דומה מאוד באותו אזור ובאותו תקופת זמן, מה שמהווה את ההערכה המדוייקת ביותר. על מנת להעריך נכון בשיטת ההשוואה, ישנם לא מעט פרמטרים חשובים שצריך להביא בחשבון והם:

  1. גודל השטח הבנוי בדירה
  2. גודל שטח המרפסת, הגג או החצר
  3. חניה בטאבו
  4. ממ"ד
  5. מעלית
  6. גיל הבניין
  7. מצב פנים הדירה
  8. שיפוץ תשתיות חשמל ואינסטלציה
  9. מיקום הנכס
  10. מועד המכירה

התייחסות לכלל הנקודות הללו ולעוד רבות נוספות במטרה לערוך השוואה מיטבית בין הנכס שאתם רוצים להעריך לבין נכסים דומים שנמכרו בעבר תבטיח לכם דיוק רב. חשוב להדגיש כי שיטה זו משמשת לא מעט אנשי מקצוע בתחום המצליחים להעריך מחירי נכסים בצורה מדוייקת בעזרת שיטת ההשוואה. איפה תוכלו למצוא את כל המידע אודות נכסים שנמכרו בעבר? כיום יש לא מעט אתרים איכותיים ואמינים ברשת המספקים את כל המידע הנדרש אודות נכסים שנמכרו. בישראל ישנם אתרים ממשלתיים המעלים את כל העסקאות שבוצעו כך שתוכלו לערוך מיקוד למיקום המדוייק של הנכס אותו אתם רוצים להעריך. אז רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומתחילים לחפש את הנכס הבא להשקעה בניו יורק, חשוב שתכירו כמה ממסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר כיום.

מסלולי ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר בעולם:

  • נדל"ן מניב למגורים

מסלול ההשקעה הראשון והגדול מכולם הוא כמובן מסלול השקעות נדל"ן מניב. מסלול השקעות נדל"ן מניב למגורים כולל רכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות. מסלול זה נחשב למסלול פשוט ובטוח במיוחד כך שהוא מתאים למשקיעים בתחילת דרכם. מעבר לכך, הוא כולל עוד לא מעט יתרונות משמעותיים כאשר המרכזי שבהם הוא רווח משני אפיקים שונים, האחד הוא מהשכרת הנכס (מה שמניב למשקיע בניו יורק בין 5.5% ל 12% מידי שנה), והשני הוא מעליי. ערך הנכס (בכ 4% בכל שנה בניו יורק). ריכזנו עבורכם את כל היתרונות, החיסרונות והסיכונים של המסלול:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול בטוח ופשוט מילוי כל צורכי השוכרים
מסלול הכולל הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה סיכון בבחירת שוכרים מפוקפקים שלא עומדים בתשלום החודשי
מסלול הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו סיכון בבחירת שוכרים מפוקפקים שלא מוכנים לפנות את הדירה בתום התאריך הנקוב בחוזה
  • דירות על הנייר במחירי "פריסייל"

מסלול השקעה נוסף ושכיח במיוחד הן בישראל והן בניו יורק הוא מסלול רכישת דירות על הנייר במחירי פריסייל. קבלנים ויזמים מכל רחביהשקעות נדל"ן בכלל והשקעות נדל"ן בניו יורק בפרט מספרים עבור המשקיעים מגוון רחב של אפשרויות השקעה הכוללות לא מעט יתרונות על פני כל אפיק השקעה אחר העולם בוחרים להציע מספר דירות למכירה על הנייר מכל פרוייקט. דירה על הנייר כוללת לא מעט חיסרונות בהשוואה לרכישת דירה קיימת ולכן הקבלנים מבינים שהם צריכים להציע את הדירה למכירה במחירי פריסייל. מחירי פריסייל מגלמים הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק, מה שמאפשר למשקיע לרכוש בזול ולמכור ביוקר. המשקיע במסלול זה רוכש דירה במחירי הנחה משמעותיים, ממתין את כל שלבי הבנייה ובעת קבלת המפתח מוכר את הנכס במחירי שוק. ריכזנו עבורכם את כל היתרונות, החיסרונות והסיכונים במסלול השקעה זה:

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת נכסים בהנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק סיכון בבחירת קבלן מפוקפק שלא עומד בכל התחייבויותיו
ללא התעסקות עם שוכרים כלל אין אפשרות להשכיר את הנכס – אין הכנסה פסיבית
רווח נזיל בתום תקופת הבנייה רוב הקבלנים מצמידים למדד את שארית התשלום

לסיכום, השקעות נדל"ן בכלל והשקעות נדל"ן בניו יורק בפרט מספרים עבור המשקיעים מגוון רחב של אפשרויות השקעה הכוללות לא מעט יתרונות על פני כל אפיק השקעה אחר. אם גם אתם רוצים להצליח לשמור על ערך הכסף שלכם מפני שחיקת האינפלציה ואף ליהנות מרווחים נאים וכמעט בטוחים בכל שנה, השקעות נדל"ן בניו יורק הם התשובה הטובה ביותר עבורכם.

משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים להתחיל להשקיע את מיטב כספם מעבר לים. לאחר למעלה משני עשורים בהם מחירי הדיור בישראל לא הפסיקו לעלות,השקעות נדל"ן בניו יורק -מאפשרים למשקיעים קטנים ליהנות מנכסים איכותיים כעת, ישנם רבים הסבורים שניתן ליהנות מתנאי השקעה אטרקטיביים יותר במדינות רבות מכל רחבי העולם. אחד היעדים האהובים ביותר על ישראלים רבים – ניו יורק. אם גם אתם חושבים להשקיע את מיטב החיסכונות שלכם בנדל"ן מעבר לים אך לא יודעים כיצד לעשות זאת, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע ביתרונות הגדולים שניו יורק מציעה למשקיעיה, בדרך הפשוטה להשקיע מעבר לים, בסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים בוחרים להשקיע דווקא בניו יורק ועוד מספר דגשים חשובים וטיפים מקצועיים שיעזרו לכם לבחור נכון. אז רגע לפני שאתם יוצאים למסע השקעות מעבר לים, הנה לכם כל המידע החיוני ביותר שיוכל לחוסך לכם אלפי, או אף עשרות אלפי שקלים.

חוששים להשקיע בנדל"ן? כנראה שהחיסכונות שלכם נשחקים מידי שנה!

ראשית, חשוב לפתוח בחלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בכל רחבי העולם. רבים מישראל סבורים כי מחירי הדיור המקומיים בועתיים וצפויים להתפוצץ בעתידהשקעות נדל"ן בניו יורק -מחירי הדיור בניו יורק מאפשרים למשקיעים מכל רחבי העולם ליהנות מהזדמנויות רבות הקרוב. החלופה המרכזית עבורם היא תוכניות חיסכון בנקאיות המשווקות כתוכניות נטולות סיכון. אך האם הן באמת שומרות על ערך הכסף שלכם? לא בדיוק. האינפלציה התמידית בישראל ובעוד לא מעט מדינות מתפתחות בכל רחבי העולם עומדת על כ 2% בכל שנה. עליות המחירים הכלליות שוחקות את כוח הקנייה של הכסף, מה שאומר כי במידה והכסף שלכם יושב בחשבון העו"ש ללא תנועה, ערכו הראלי (ולא המספרי!), יורד בכ 2% בכל שנה. תוכניות החיסכון הבנקאיות אמנם עדיפות על חשבון העו"ש, אך עדיין מניבות תשואה אפסית (נמוכה משמעותית משיעור האינפלציה הממוצע), מה שאומר כי כלל הבוחרים באפיק זה מפסידים לא מעט כסף מידי שנה.

הכירו את כל ההבדלים בין שוק הדיור בניו יורק לבין שוק הדיור בישראל

אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על ערך הכסף לאורך שנים מפני שחיקת האינפלציה היא השקעות נדל"ן. שוק הדיור המקומי מספק למשקיעים בו הזדמנויותנדל"ן ללא הון עצמי מוגבלות בהשוואה לשווקים רבים מכל רחבי העולם. מחירי הדיור בישראל נמצאים בשיאה של מגמת עלייה ארוכת שנים. בעשורים האחרונים מחירי הדיור עלו במאות אחוזים כך שערך הנכסים הוכפל ואף שולש באזורי הביקוש. לאחר גל עליות ארוך וחד כל כך – המחירים גבוהים, פוטנציאל הגידול קטן ואחוזי התשואה נמוכים. נתונים אלה מובילים אותנו לאחד מכללי האצבע שאתם חייבים לזכור מתוך שינה. ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשורה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. בערי המרכז, בהן המחירים נעים בין 1,850,000 ל 2,350,000 בממוצע, אחוזי התשואה ינועו בין 2.2% ל 3% מידי שנה. לעומת זאת, בערי פריפריה, בהן מחירי הנכסים נעים בין 800,000 ל 1,400,000, אחוזי התשואה ינועו בין 3.5% ל 5.5% בכל שנה.

מדינה השוכנת בצפון ארצות הברית ומושכת מיליוני תיירים מידי שנה

מחירי הדיור בניו יורק מאפשרים למשקיעים מכל רחבי העולם ליהנות מהזדמנויות רבות. גם משקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך שיוכלו לרכוש נכס נידח וקטן בישראל, יוכלו לרכוש נכס גדול בפריים לוקיישן במדינות רבות בכל רחבי העולם. בשורות הבאות נגע בכמה יתרונות מרכזיים למדינת ניו יורק בגינם משקיעים רבים מכל רחבי העולם נוהרים למחוזותיה. אך קודם לכן, חשוב שתכירו כמה מאפיינים בולטים של המדינה. מדינת ניו יורק שוכנת בצפון ארצות הברית והיא כוללת בשטחה קרוב ל 20,000,000 תושבים. אולבני היא בירת המדינה אך ניו יורק סיטי היא העיר הגדולה ביותר בשטחה. שוק הדיור באסור החל במגמת עלייה משמעותית החל משנת 2017 וצפוי להמשיך במגמה גם במהלך שנת 2022. נשמע מעניין? הכירו את כל היתרונות שניו יורק מציעה לכל משקיעיה.

היתרונות הגדולים של ניו יורק:

אחד היעדים התיירותיים ביותר בעולם!
מדינת ניו יורק נחשבת לאחת המדינות המתויירות ביותר בעולם. מיליוני תיירים מבקרים במחוזותיה מידי שנה, מה שכמובן מהוות יתרון משמעותי לשוק הדיורהאם רכישה באמצעות השקעות נדל"ן קרקע למכירה היא עדיפה, או שמא רכישת בניין מגורים או מבנה שמייצר הכנסה המקומי. התיירים הרבים, על אף ששהותם קצרה, משפיעים באופן ישיר על רמות הביקושים לדיור במדינה, מה שמוביל אותנו לכלל אצבע נוסף שאתם חייבים לזכור. כל עוד הביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים, המחירים עולים וכך גם להיפך. לכן, התיירים הרבים שמעלים את הביקושים, מתדלקים את מגמת עליית מחירי הדיור באזור.

יתרון נוסף הוא האפשרות להשכיר את הנכסים תוך זמן קצר. באזורים רבים בכל רחבי העולם בהם רמות הביקושים נמוכות, המשקיעים מתקשים למצוא שוכרים. לעומת זאת, באזורי ביקוש ניתן למצוא שוכרים תוך זמן קצר ולחסוך מספר חודשים בהן הדירה עומדת ריקה ללא הכנסה. אם לא די בכך, התיירים הרבים מאפשרים למשקיעים להציע דיור לשכירות לטווחי זמן קצרים. השכרת דירה לטווחי זמן קצרים מניבה אחוזי תשואה גבוהים משמעותית מהשכרת דירה לטווחי זמן ארוכים. התשואה השנתית יכולה להגיע ל 20% משכירות בלבד.

מחירי דיור אטרקטיביים

מחירי הדיור בניו יורק אטרקטיביים וישנם אזורים רבים בהם ניתן למצוא נכסים במחירים נמוכים. ב 250,000 דולר ניתן ליהנות מנכסים איכותיים באזוריםהשקעות נדל"ן בניו יורק -- ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך פוטנציאל ההשבחה שלו גדול יותר. אטרקטיביים. המחירים הנמוכים (בהשוואה למחירי הדיור בישראל) מהווים כמה יתרונות בולטים, והם:

  • מאפשרים למשקיעים קטנים ליהנות מנכסים איכותיים – משקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך? מחירי הדיור בניו יורק יאפשרו לכם לרכוש נכסים מניבים במחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי הדיור בישראל.
  • פוטנציאל השבחה גדול יותר – ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך פוטנציאל ההשבחה שלו גדול יותר. מחירי הדיור בישראל בשיאי כל הזמנים ולאחר מאות אחוזי עלייה בעשורים האחרונים כוללים פוטנציאל השבחה מוגבל. לעומת זאת, מחירי הדיור בניו יורק שרק החלו מגמת עלייה משמעותית בשנת 2017, יכולים להמשיך לעלות לעוד שנים ארוכות.

אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת נכסים

יתרון נוסף ומשמעותי שניו יורק מציעה לכל משקיעיה הוא אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת נכסים. כפי שציינו מעלה, קיים קשר ישיר בין מחיר הנכס לבין אחוזי התשואה שניתן לקבל מהשכרתו. ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. אחוזי התשואה בניו יורק גבוהים מאלה שניתן לקבל מישראל. דירות סטודיו במנהטן יכולות להניב לבעליהן כ 7% תשואה מידי שנה, ולעומתן דירות בנות שלושה חדרים (יקרות יותר) יניבו לבעליהן כ 5.5% תשואה "בלבד".

ברוצ'סטר דירות פרטיות יכולות להניב למשקיעים בהן כ 12% ואף למעלה מכך. אחוזי תשואה אלה נחשבים לדימיוניים בשוק הדיור בישראל, ולכן משקיעים רבים

יתרון נוסף ומשמעותי שניו יורק מציעה לכל משקיעיה הוא אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת נכסים

כל כך בוחרים להתחיל להשקיע מעבר לים.

מגמת עלייה ברורה במחירי הדיור – צפי של כ 5% נוספים לשנת 2022!

מחירי הדיור בניו יורק החלו מגמת עלייה ברורה ומשמעותית החל משנת 2017. עד שנת 2017 מחירי הדיור עלו לאיטם באחוזים בודדים מידי שנה. אך בשנים האחרונות מגמת העלייה הפכה תלולה יותר ובשנים האחרונות העלייה השנתית עומדת על כ 5% בכל שנה. השקעות נדל"ן לטווחי זמן ארוכים יאפשרו לכם ליהנות הן מתשואה שנתית מהשכרת נכסים והן מעליית ערך הנכס.

נשמע מעניין? הכירו את כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בניו יורק

אז רגע לפני שאתם מתחילים במסע החיפושים אחרי הדירה האטרקטיבית ביותר להשקעה בכל רחבי ניו יורק, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה הקיימים.השקעות נדל"ן אינן מסתכמות ברכישת דירה והשכרתה לאורך שנים ארוכות. כיום יש מבחר עשיר של מסלולי השקעה אטרקטיביים שיוכלו להניב לכם תשואה נאה מהשקעות נדל"ן בניו יורק. בניגוד למקובל לחשוב, השקעות נדל"ן אינן מסתכמות ברכישת דירה והשכרתה לאורך שנים ארוכות. כיום יש מבחר עשיר של מסלולי השקעה אטרקטיביים שיוכלו להניב לכם תשואה נאה מהשקעות נדל"ן בניו יורק. ריכזנו עבורכם את מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר.

נדל"ן מניב

נדל"ן מניב הוא מסלול הדגל בענף השקעות הנדל"ן. מסלול זה נחשב למסלול הגדול, הבטוח והפשוט ביותר, ולכן משקיעים רבים בתחילת דרכם בוחרים דווקא בו. במסגרת המסלול המשקיעים רוכשים נכס ומשכירים אותו לטווחי זמן ארוכים. היתרון הבולט במסלול זה הוא שיש לו שני אפיקי רווח שונים. אפיק הרווח הראשון הוא מהשכרת הנכס ואפיק הרווח השני הוא מעליית ערכו במרוצת השנים.

היתרונות, החסרונות והסיכונים שאתם חייבים להכיר:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה גדול, פשוט ובטוח סיכון בבחירת שוכרים שלא עומדים בתשלום החודשי או לא שומרים על פנים הדירה
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש התעסקות עם כל צורכי השוכרים במהלך שהותם בדירה
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו אחוזי תשואה יחסית נמוכים בהשוואה לתשואה במסלולים מקבילים. נעים בין 5% ל 12% בניו יורק

 

נדל"ן על הנייר

מסלול השקעות נוסף ושכיח במיוחד הוא מסלול רכישה על הנייר. משקיעים רבים בוחרים לרכוש נכסים על הנייר בהנחה משמעותית של בין 10% ל 30% ממחיריהשקעות נדל"ן בניו יורק -מסלול השקעות נוסף ושכיח במיוחד הוא מסלול רכישה על הנייר השוק. הסיבה המרכזית בגינה קבלנים מוכנים לעשות הנחות גדולות כל כך לדירות הנמכרות על הנייר היא החסרונות הרבים ברכישה זו. דירה על הנייר מגלמת סיכון שהקבלן לא יצליח לעמוד בכל התחייבויותיו, אינה מאפשרת למשקיע להשכיר את הנכס וליהנות מהכנסה חודשית ועוד. לכן, דירות על הנייר נמכרות בהנחה גדולה ומאפשרות למשקיעים למכור אותן במחירי שוק לאחר תום שלבי הבנייה.

היתרונות, החסרונות והסיכונים שאתם חייבים להכיר:

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת דירה בהנחה של בין 10% ל 30% ממחירי שוק סיכון בבחירת קבלן שלא מצליח לעמוד בכל התחייבויותיו
ללא התעסקות עם שוכרים ללא הכנסה פסיבית מידי חודש
תנאי מימון נוחים במיוחד שארית התשלום צמודה למדד לאורך כל שנות הבנייה

 

אקזיט בנדל"ן

מסלול ההשקעה האחרון שכדאי שתכירו לפני שתבחרו את המסלול המתאים ביותר עבורכם הוא מסלול אקזיט בנדל"ן. מסלול זה נחשב למסלול המצריך עבודההשקעות נדל"ן בניו יורק מאפשרות למשקיעים רבין מכל רחבי העולם ליהנות ממבחר עשיר של מסלולי השקעה שיניבו אחוזי תשואה של שעות ארוכות מידי שבוע, כך שאתם אתם מחפשים השקעה פסיבית, כלל לא בטוח שהמסלול הזה יתאים לכם. במסגרת המסלול המשקיע מאתר נכסים הנמכרים במחירים נמוכים ממחירי שוק, משביח אותם בעזרת שיפוץ קוסמטי מהיר וזול ומוכר אותם במחירי שוק לאחר מספר חודשים בלבד. חשוב להדגיש שהמסלול מחייב עבודת שטח לאיתור הנכסים המתאימים ביותר להשקעת אקזיט.

היתרונות, החסרונות והסיכונים שאתם חייבים להכיר:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעות נזיל המאפשר להגדיל הון עצמי תוך מספר חודשים בלבד סיכון בבחירת נכס פגום מבחינה פיזית או משפטית
רכישת נכסים במחירים נמוכים ממחירי שוק ללא הכנסה פסיבית מידי חודש
היכרות עמוקה עם שוק הדיור המקומי בו בחרתם להשקיע מסלול המצריך שעות ארוכות של עבודה

לסיכום, השקעות נדל"ן בניו יורק מאפשרות למשקיעים רבין מכל רחבי העולם ליהנות ממבחר עשיר של מסלולי השקעה שיניבו אחוזי תשואה גבוהים מאלה שניתן לקבל בישראל.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!