נדל"ן ממשלתי – אתרים ממשלתיים שיעזרו לכם להעריך בצורה מדויקת שווי של כל נכס!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעי נדל"ן רבים נעזרים באתרים ממשלתיים לאיתור עסקאות מנצחות. אם גם אתם רוצים לעלות על רכבת הנדל"ן בישראל שדוהרת צפונה כבר למעלה משני עשורים רצופים, חשוב שתכירו את האתרים הממשלתיים שיוכלו לסייע לכם להעריך את מחירי הנכסים באזור. בשורות הבאות נגע באתרים האמינים ביותר שמספקים נתונים חשובים אודות עסקאות נדל"ן בכל רחבי ישראל, בשיטה הפשוטה להעריך מחירי נכסים, בכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות המחירים וכמובן בשאלה הגדולה – האם מחירי הדיור בישראל לא גבוהים מידי לאחר למעלה משני עשורים רצופים של עליות? בעזרת כלל הנתונים הללו, תצליחו לבחור את המיקום המנצח לרכישת דירה להשקעה, תבחרו נכון נכס במחירים אטרקטיביים וכמובן תדעו לנהל נכון את כל תקופת ההשקעה. אז רגע לפני שנצלול לעומקם של פרטים, חשוב שתכירו את הסיבה הפשוטה בגינה ממש לא כדאי לכם לשמור על כל חסכונותיכם בתוכניות חיסכון בנקאיות.

חוששים מהפסדים? השארת חסכונותיכם בבנק היא הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף!

אנשים רבים חוששים להתחיל להשקיע את מיטב חסכונותיהם בטענה כי הם יכולים להפסיד לא מעט כסף. מגיל קטן חינכו את כולנו שעולם ההשקעות לא ורוד כפי שהוא נראה והוא טומן למשקיעים רבים לא מעט סכנות והפסדים. אז אם גם אתם חוששים להשקיע את מיטב חסכונותיכם, הגעתם למקום הנכון. החלופה הבטוחה ביותר לכל מסלולי ההשקעות השונים היא תוכנית חיסכון בנקאית. רבים בטוחים כי תוכנית חיסכון בנקאית אמנם לא תסב לבוחרים בה אחוזי תשואה גבוהים על הכסף, אך היא לפחות מבטיחה שמירה על הערך המספרי של סכום החיסכון מפני הפסדים. אך האמת שונה בתכלית. האמת היא שתוכנית חיסכון בנקאית היא הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. על אף השמירה על הסכום המספרי של החיסכון, כוח הקנייה שלו יורד בכ 2% מידי שנה! כיצד? במילה אחת, אינפלציה.

האינפלציה והשפעתה על כל החסכונות שלכם

אינפלציה פירושה עליות מחירים בכל מוצרי המשק, ובישראל היא עומדת על עליות כלליות של כ 2% מידי שנה. איך זה גורם לכםהשקעות נדל"ן ממשלתי נחשבות להשקעות בטוחות בהשוואה להשקעות בשוק ההון או במסלולי השקעה נוספים להפסיד? כל חסכונותיכם היושבים בתוכניות חיסכון בנקאיות נטולות ריבית יכולות לקנות הרבה פחות בכל שנה. אם עד לפני כעשור שנים יכלתם למלא סל קניות למשפחה ממוצעת ולחזור עם עודף משטר של 100 שקלים, כיום אותם 100 שקלים בדיוק לא יצליחו למלא חצי מאותו סל הכולל את אותם מוצרים בדיוק. הסיבה לכך היא עליות המחירים הכללית מידי שנה. במילים אחרות, הערך המספרי של החיסכונות שלכם ישמרו ללא הפסדים בתוכנית חיסכון בנקאית, אך כוח הקנייה שלהם ירד בכ 2% מידי שנה, מה שיגרום להפסד של כסף רב במרוצת השנים. מבינים שתוכניות חיסכון נטולות ריבית לא באמת שומרות על הכסף שלכם אך לא יודעים במה כדאי להשקיע? הכירו את הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים מכל רחבי העולם בכלל ומישראל בפרט בטוחים שהשקעות נדל"ן הן ההשקעות הבטוחות והרווחיות ביותר.

היתרונות הבולטים של השקעות נדל"ן על פני כל מסלול השקעות אחר הן:

  • רמת בטיחות גבוהה

השקעות נדל"ן נחשבות להשקעות בטוחות בהשוואה להשקעות בשוק ההון או במסלולי השקעה נוספים. תנועות מחירי הנדל"ן איטיות ובטוחות ללא הפתעות שיכולות להשפיע על עליות או ירידות של עשרות אחוזים. מסיבה זו משקיעים רבים רואים בהשקעות נדל"ן מסלול השקעה בטוח ורווחי המגן על כל חסכונותיהם מפני שחיקת האינפלציה ואף מאפשר להם להרוויח לא מעט כסף במרוצת השנים.

  • הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה

יתרון נוסף בגינו משקיעים רבים בוחרים לנתב את כל כספם דווקא לעולם הנדל"ן הוא האפשרות ליהנות מהכנסה חודשית קבועה ומעוגנת בחוזה. השכרת נכסים מבטיחה למשקיעים הכנסה חודשית נוספת וקבועה, מה שלא ניתן למצוא באפיקי ההשקעה האחרים. רכישת דירה והשכרתה לאורך שנים תבטיח למשקיע הכנסה חודשית מעוגנת בחוזה במקביל לעליית ערך הנכס במרוצת השנים.

  • עליות רציפות לאורך שנים ארוכות

מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים, ולא נראה שמשהו יצליח לבלום אותם בקרוב. אם גם אתם חוששים לרכוש נכסים במחירים גבוהים לאחר גל עליות ארוך ומשמעותי, חשוב שתדעו שהמחירים של היום צפויים להיחשב לזולים בעוד מספר חודשים. על אף עליות של מאות אחוזים בעשורים האחרונים וניסיונות רבים של כלל הממשלות בדרך לבלום את מחירי הדיור, מבחינה מעמיקה ומקצועית של הכוחות המשפיעים על תנועות המחירים נדמה שהמחירים ימשיכו בדרכם צפונה לעוד שנים ארוכות. בהמשך המאמר נכיר את הכוחות המשפיעים על מחירי הדיור ונלמד לבחון את מצב המחירים בישראל.

  • מגוון אפשרויות השקעה

בשונה מהמקובל לחשוב, עולם השקעות הנדל"ן אינו מסתכם ברכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות. עולם הנדל"ן מספק לבוחרים בו מבחר עשיר של אפשרויות השקעה השונות זה מזה ברמות בטיחות ההשקעה, באחוזי התשואה הצפויים וברמת המעורבות של המשקיע. בין כלל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר ניתן למנות מסלול רכישה על הנייר במחירי פריסייל, נדל"ן מניב, נדל"ן מסחרי, עסקאות אקזיט מהירות ועוד. כלל האפשרויות הללו יבטיחו שגם אתם תוכלו למצוא את המסלול המתאים ביותר לפרופיל המשקיע האישי שלכם. פרופיל המשקיע בנוי מהזמן הפנוי שיש לכם, ממטרת ההשקעה שלכם, מהסכום שתרצו להשקיע, מהסיכון שתהיו מוכנים לקחת ועוד.

מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע – הכירו את מרכיבי הביקוש וההיצע של שוק הדיור בישראל

חושבים לעצור את שחיקת כוח הקנייה של חסכונותיכם שיושבים בתוכניות חיסכון שונות או גרוע מכך, בחשבונות העו"ש? חשוב שתכירועולם השקעות הנדל"ן אינו מסתכם ברכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות. מקרוב את מאזן הכוחות המשפיע על תנועות מחירי הדיור בכל רחבי העולם. מאזן הכוחות הבסיסי ביותר שנלמד בשיעור ראשון למבוא לכלכלה הוא כמובן מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע. הביקוש לדיור קשיח (כל אדם צריך קורת גג לגור בה) ולכן גידול הביקוש מושפע באופן ישיר מגידול האוכלוסיה. הביקוש לדיור בישראל מושפע בעיקר מגידול טבעי, הגירה חיובית, כמות גירושים גבוהה וציבור משקיעים המחזיקים ביותר מדירה אחת. כאשר הביקוש גבוה יותר מההיצע הקיים בשוק, מחירי הדיור עולים, ולא משנה כמה הממשלות השונות ינסו לבלום אותם. ההיצע הקיים בשוק נגזר מקצב התחלות הבנייה החדשות, מה שלא נמנה כאחד מצדדיה החזקים ביותר של מדינת ישראל. הבירוקרטיה והאישורים הנדרשים להתחלות בניה חדשות בישראל גורמים לתהליך להיות איטי, מה שגורר ניצחון ארוך שנים של הביקושים על פני ההיצע הקיים בשוק.

חוששים להצטרף לרכבת הנדל"ן במחירי שיא כל הזמנים? כך תדעו להעריך האם המחירים צפויים להמשיך צפונה או שמא להתחיל להיבלם

אז האם לאחר שנים ארוכות של עליות מחירים שהכפילו ואף שילשו את ערך הנכסים באזורים רבים בכל רחבי ישראל, המחירים עומדים בפני תקרת זכוכית שתביא להתמתנות מחירים או אף לירידות? בחינת מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע מעלה שהמחירים צפויים להמשיך לרשום שיאים חדשים לעוד לא מעט שנים קדימה. אחת השיטות הטובות ביותר להעריך את תנועות המחירים לעוד שנים ארוכות קדימה היא לחשב את קצב התקדמות התחלות הבנייה החדשות לעומת קצב גידול האוכלוסייה בישראל. אם קצב גידול האוכלוסייה מהיר יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, סביר להניח שמאזן הכוחות ישאר כפי שהוא גם בעוד שנים ארוכות, מה שיוביל לעליות מחירים נוספות. מנגד, במידה וקצב התחלות הבנייה החדשות מהיר יותר מקצב גידול האוכלוסיה, כנראה שהמחירים עומדים בפני התמתנות בשנים הקרובות או אף תחילתן של ירידות.

השיטה הפשוטה להעריך את שווי הנכס שאתם מתעניינים בו – שימוש נכון באתרים ממשלתיים

אם לאחר בחינת מצב הביקושים הגועשים בישראל החלטתם לעלות על רכבת הנדל"ן ולרכוש נכסים להשקעה, חשוב שתכירו את אחד הכלים החשובים ביותר שיעזרו לכם להעריך את שווי הנכס בו אתם מתעניינים. אנשים רבים רוכשים נכסים ללא היכרות מעמיקה עם מחירי הנכסים באזור, מה שיכול לגרום לרכישה במחירים מופקעים. רוצים לאתר מציאות? השלב הראשון הוא לדעת איך להעריך את שווי הנכס. אחת השיטות הטובות ביותר שמסייעות למשקיעי נדל"ן רבים כיום להעריך שווי נכסים בכוחות עצמם ובצורה מדוייקת היא שיטת ההשוואה. שיטת ההשוואה להערכת נכסים מצריכה לערוך השוואה בין הנכס שרוצים להעריך לבין נכסים דומים ככל הניתן שנמכרו בחודשים האחרונים. ככל שתצליחו למצוא יותר נכסים שדומים לנכס המוערך בכמה שיותר פרמטרים, הערכת שווי הנכס תהיה מדוייקת יותר. איך מגיעים לפרטי הנכסים שנמכרו? ישנם לא מעט אתרי נדל"ן ממשלתי המעלים את כל העסקאות שבוצעו בכל רחבי הארץ. משקיעים רבים נעזרים באתרים אלה במטרה לוודא כי המחיר הנדרש על הנכס בו הם מתעניינים, אינו גבוה מידי.

השכונה המנצחת בעיר האטרקטיבית ביותר – אל תתפשרו על אזור ההשקעה שלכם!

 

רגע לפני שאתם בוחרים את העיר או השכונה הטובה ביותר להשקעה, ריכזנו עבורכם מספר נקודות חשובות המשפיעות על רמות הביקושים באזורים השונים. חשוב להדגיש כי בחינת רמת הביקוש הארצית אינה מספיקה. על מנת לאתר נכון את האזור המנצח להשקעה, חשוב לבחור ערים עם רמות ביקוש גבוהות במיוחד (מה שצפוי לגרום למחירי הנכסים בהן לעלות) ולאתר את השכונות המנצחות בערים האטרקטיביות ביותר. ייתכן שבאותה העיר יהיו שכונות מבוקשות שמחירי הנכסים בהן יעלו בעשרות אחוזים בעוד שמחירי הנכסים בשכונות סמוכות בקושי יזוזו. איך תאתרו את השכונות המנצחות? הנה לכם כמה נקודות שיעזרו בכך:

  • קרבה לנתיבי תחבורה ראשיים

שכונות הממוקמות בסמוך לנתיבי תחבורה ראשיים ולתחבורה ציבורית נוחה לכל כיוון, נחשבות למבוקשות במיוחד.

  • קרבה למרכזי קניות ומסחר

שכונות הממוקמות לצידי קניונים ואזורי מסחר שונים מבטיחות לגרים בהן נגישות לחנויות ביגוד, הנעלה, מקומות עבודה ועוד. יתרונות אלה מעלים את רמות הביקוש לשכונות במרחק הליכה מהמרכזים השונים.

  • קרבה לאתרים תיירותיים

שכונות הממוקמות לצידי אתרים תיירותיים (לא בהכרח אתרים היסטוריים המושכים תיירים מכל רחבי העולם), נחשבות למבוקשות בהשוואה לשכונות המרוחקות מהם.

  • קרבה למוסדות לימוד להשכלה גבוהה

משקיעים רבים בוחרים לרכוש נכסים בקרבת מוסדות לימוד להשכלה גבוהה במטרה ליהנות מביקוש גדול להשכרת הדירה. סטודנטיםישנם לא מעט אתרי נדל"ן ממשלתי המעלים את כל העסקאות שבוצעו בכל רחבי הארץ. רבים רוצים לגור לצידי האוניברסיטה להם, מה שכמובן משפיע רבות על הביקוש לשכונות הסמוכות. מעבר לכך שהסטודנטים מעלים את הביקוש כך שניתן יהיה להשכיר כל נכס באזור בקלות רבה, הם נחשבים לשוכרים טובים שיודעים לעמוד בתשלומים החודשיים ולשמור על פנים הדירה. משקיעים רבים משכירים את הנכסים הסמוכים למוסדות לימוד לכמה שותפים ונהנים מאחוזי תשואה גבוהים משמעותית בהשוואה להשכרת נכסים למשפחות.

מסלול הדגל של משקיעי הנדל"ן מכל רחבי העולם הוא מסלול נדל"ן מניב. מסלול נדל"ן מניב נחשב למסלול בטוח ופשוט המבטיח למשקיעיו הכנסה פסיבית וחודשית מהשכרת הנכס. ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות והחסרונות הבולטים של המסלול:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה פשוט ובטוח התעסקות עם שוכרים
הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה אחוזי תשואה הנעים בין 2.2% ל 5%
שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו בחירת שוכרים שלא מצליחים לעמוד בתשלום החודשי

לסיכום, השקעות נדל"ן נכונות יבטיחו לכם הגנה מלאה מפני שחיקת כוח הקנייה של חסכונותיכם מהאינפלציה התמידית. בחרו נכון, אתרו את האזורים המבוקשים והעריכו את שווי הנכס בעזרת אתרי נדל"ן ממשלתי.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!