השקעות נדל"ן בפלורידה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

בטוחים שהדרך הבטוחה ביותר לשמור על כספיכם היא להשאיר אותו בבנק? ההפך הוא הנכון! הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה היא להשאיר את כל חסכונותיכם בתוכניות חיסכון בנקאיות או גרוע מכך, בחשבון העו"ש.
איך מפסידים אם כל החיסכונות נשארים בבנק וערכם המספרי לא משתנה? במילה אחת, אינפלציה. ערכם המספרי של החיסכונות שלכם אמנם לא ישתנה, אך ערכם בפועל ישחק מידי שנה. האינפלציה התמידית גורמת לעליות מחירים של כ 2% מידי שנה ולעיתים אף יותר. התייקרות המחירים שוחקת את ערך הכסף כך שגם אם ערכו המספרי לא משתנה כלל, הוא עדיין יכול לקנות הרבה פחות.
עד לפני כעשור שנים אנשים היו יכולים למלא סל קניות של מוצרים בסיסיים רבים ב 100 שקלים בלבד, כיום אותם 100 שקלים לא ימלאו שליש מאותו סל קניות הכולל את אותם מוצרים בדיוק. במילים אחרות, הכסף שלכם נשחק כשהוא נשאר ללא כל תנועה בתוכניות החיסכון נטולות הריבית שהבנקים מציעים לכם. אז מה עושים? בשורות הבאות נערוך סקירה מלאה אודות השקעות נדל"ן באחת המדינות האטרקטיביות ביותר בעולם, פלורידה.

למה דווקא נדל"ן? הכירו את החלופה הבטוחה והרווחית לתוכניות החיסכון של הבנק!

למה דווקא נדל"ן? ואם כבר נדל"ן, אז למה מעבר לים ולא פה בישראל? הסיבה המרכזית בגינה השקעות נדל"ן נחשבות לחלופה הטובההאם כדאי להשקיע בנכסינדל"ן בפלורידה ביותר להחזקת כל חסכונותיכם בבנק היא בטיחות ההשקעה. השקעות נדל"ן נתפסות כהשקעות בטוחות המבטיחות למשקיעים מוצר פיזי שערכו רק עולה ועולה עם השנים. הכלל הראשון שחשוב שתזכרו הוא: תנועות מחירי הדיור בישראל ובעולם מושפעות ממאזן הכוחות בין הביקוש להיצע. ככל שהביקוש גבוה יותר מההיצע הקיים, כך מחירי הדיור עולים וכן להיפך, ככל שההיצע הקיים גדול יותר מהביקש, מחירי הדיור יורדים. בעזרת נתונים פשוטים אלה ניתן לבחון את מצבו של שוק הדיור בישראל או בפלורידה ולהעריך האם מחירי הנכסים יקרים וצפויים לרדת או שמא מדובר במחירים נמוכים שצפויים להמשיך צפונה בשנים הקרובות. רוצים להעריך את מצב המחירים לעוד שנים ארוכות? בחנו את קצב השינוי בביקושים ובהתחלות הבנייה. אם רמות הביקוש עולות בקצב מהיר יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, נדמה שהפער בין ההיצע לביקוש ימשיך לגדול ויחריף את עליות המחירים לעוד שנים ארוכות. מנגד, אם קצב התחלות הבנייה מהיר יותר מקצב גידול הביקושים, סביר להניח שצפוייה התמתנות מחירים ואף ירידה בשנים הקרובות.

למה דווקא פלורידה? הכירו את כל היתרונות הגדולים שיש לפלורידה להציע למשקיעיה

למה להשקיע בנדל"ן דווקא בפלורידהאז הבנו שהשקעות נדל"ן נחשבות להשקעות בטוחות בנכסים שניתן להעריך אם מחירם צפוי לעלות למשך שנים ארוכות קדימה, אך למה דווקא פלורידה? מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים כך שמחירי דירות באזורי הביקוש מצריכים מהמשקיע המתחיל לגייס הון עצמי של מאות אלפי שקלים. פלורידה לעומת זאת מציעה למשקיעיה הזדמנות של ממש. פלורידה היא אחת המדינות הגדולות ביותר בארה"ב וממוקמת במקום השלישי בכמות האנשים מכל מדינותיה. על אף כמות האנשים הגדולה, שטחה של פלורידה אינו נכנס לעשרת הגדולים בארה"ב והגיע למקום ה 22 בלבד. נתון זה בלבד מבהיר כמה מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע הקיים בפלורידה אינו מאוזן. הביקושים גבוהים משמעותית מההיצע שפלורידה יכולה להציע, מה שמאפשר למשקיעי נדל"ן רבים לקבוע בבטחה שערכי הנכסים באזור צפויים לעלות בעשרות אחוזים במרוצת השנים. נשמע מעניין? ריכזנו עבורכם את כל היתרונות בגינם משקיעי נדל"ן רבים מסמנים את פלורידה כיעד האטרקטיבי ביותר לשנים הקרובות הן:

  1. כלכלה מקומית גדולה ויציבה – הכלכלה המקומית בפלורידה תופסת מקום של כבוד ברשימת חמשת הכלכלות הגדולות, היציבות והבטוחות ביותר בארצות הברית. הכלכלה המקומית מהווה כ 5% מכל כלכלת האיחוד ובמילים אחרות, מדובר על כ 1.11 מיליארד דולר שהם כ 51,700 דולר לנפש. משקיעי נדל"ן רבים רואים ביציבות הכלכלה המקומית יתרון משמעותי המבטיח את בטיחות השקעתם. כלכלות חזקות ויציבות יודעות להתמודד בצורה נכונה וטובה עם לא מעט אתגרים כך ששוק הדיור אינו צפוי להיפגע. כמו כן, כלכלות חזקות משקמות אזורים נחלשים, מוסיפות רכבות תת קרקעיות ושלל נתיבי תחבורה ציבורית, יוזמות לפיתוחים עסקיים ועוד. כלל השינויים הללו מעלים את ערכי הנכסים באזור, מה שכמובן תורם רבות לרמת הבטיחות בהשקעה.
  2. גידול מתמיד במקומות התעסוקה במדינה – חברות ענק כמו חברת החלל נאס"א ועוד שלל תעשיות נוספות בחרו את מקום מושבם דווקא בפלורידה. מעבר לכך שזה מעיד על בטיחותן בכלכלה המקומית, זה מאפשר לאנשים המתגוררים באזור ליהנות מאפשרויות תעסוקה רבות. גם הייצור המרשים של פירות וירקות מפלורידה לכל רחבי העולם מצריך כוח עבודה משמעותי המספק פרנסה למקומיים רבים. למה זה חשוב? ככל שיש יותר מקומות עבודה אחוז המובטלים נמוך יותר, מה שמעיד על כלכלה בריאה, חזקה ויציבה.
  3. אחד ממרכזי התיירות הגדולים בעולם – פלורידה מארחת משטחה כ 100,000,000 תיירים מידי שנה! התיירים הרבים מגיעים ליהנות מהפארקים הגדולים של אולפני יוניברסל, סי וורלד, דיסניוורלד ואף מרכז החלל הקנדי שמצליח למשוך לא מעט תיירים לבקר בשטחו. מעבר לכך, בפלורידה תוכלו למצוא לא מעט עיירות חוף מרשימות המספקות לתיירים ים גדול ורחב ידיים, חופים מרשימים, חיי לילה עשירים ועוד. כלל התיירים הללו אמנם לא מתכננים להתגורר באזור לתקופות ארוכות אך גם אם מגיעים לימים בודדים, הם זקוקים לקורת גג לגור בה, מה שמעלה כמובן את רמות הביקוש. יתרון נוסף שיש מהגעתם של התיירים הרבים לשטחה של פלורידה הוא הצורך בהיערכות והכנה של לא מעט אנשי צוות, מה שמספק עבודה למקומיים רבים במהלך השנה. עם לא די בכך, התיירים הרבים משוועים לדירות נופש להשכרה לטווחי זמן קצרים, מה שמאפשר למשקיעים להשקיע בדירות נופש לטווחי זמן קצרים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד.
  4. אחוזי התשואה הגבוהים – יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד לציבור המשקיעים הוא אחוזי התשואה הגבוהים שניתן לקבל מהשכרתמה היתרונות של השקעה בנדל"ן בפלורידה נכסים בפלורידה. אחוזי התשואה הממוצעים מנכסים המוצעים להשכרה בפלורידה נעים בין 7% ל 9% וישנם אזורים בהם התשואה גבוהה יותר. אחוזי תשואה אלה נחשבים לגבוהים ביחס למדינות רבות בכל רחבי העולם ובמיוחד ביחס לישראל. אחוזי התשואה המתקבלים מנכסים במרכז ישראל עומדים על כ 2.7% בלבד!
  5. מחירי הנכסים בלפלורידה – תמורת כ 250,000 דולר תוכלו לקבל דירה יפה באזורים טובים שתניב לכם בממוצע כ 1,800 דולר מידי חודש. מחירים נמוכים אלה מאפשרים גם למשקיע הממוצע להתחדש עם נכסים איכותיים באזורים מנצחים. בישראל, מחירי הנכסים הממוקמים באזורי הביקוש מתחילים מכ 1,500,000 שקלים, מה שמקשה על משקיעים קטנים רבים לאתר את הנכס הטוב ביותר עבורם.
  6. רמות הביקוש גבוהות משמעותית מההיצע הקיים – כפי שהצגנו מעלה פלורידה כוללת כמות גדולה של תושבים הממקמים אותה במקום השלישי ברשימת המדינות עם הכי הרבה תושבים בארה"ב. אך שטחה של פלורידה רחוק מהמקום השלישי בגודלו בכל ארצות הברית. שטחה של פלורידה הגיע למקום ה 22 בלבד מכל מדינות ארה"ב מה שאומר שרמות הביקוש גבוהות משמעותית מכמות ההיצע שהמדינה יכולה להציע. נתון זה מבהיר כי מחירי הנכסים באזור צפויים לעלות לעוד שנים ארוכות מה שמסייע למשקיעי נדל"ן רבים להרגיש בנוח עם כל השקעותיהם בפלורידה.

כלל היתרונות הללו הופכים את פלורידה לאחת המדינות המבוקשות ביותר בעולם מה שמושך גם לא מעט משקיעים זרים. אחוזי התשואה הגבוהים מהשכרת הנכסים בשילוב רמות ביקוש גבוהות משמעותית מההיצע הקיים יבטיחו למשקיעים המאושרים הכנסה חודשית גבוהה ועליית ערך של עשרות אחוזים בשנים בודדות. לסיכום כל היתרונות הגדולים ביותר של פלורידה:

 

כלכלה מקומית גדולה ויציבה מהווה כ 5% מכלכלת האיחוד, כ 1.11 מיליארד דולר שהם כ 51,700 דולר לנפש
גידול במקומות התעסוקה במדינה חברות חלל, ייצוא של פירוק וירקות לכל העולם, היערכות לכ 100,000,000 תיירים מידי שנה ועוד
אחד ממרכז התיירות הגדולים בעולם פארקים רבים כמו דיסניוורלד,סי וורלד, יוניברסל, מרכז החלל ועוד
אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת הנכסים כ 7% עד 9% תשואה בממוצע, ישנם אזורים רווחיים אף יותר
מחירי הנכסים בפלורידה מחירים אטרקטיביים המאפשרים גם למשקיע הממוצע להתחדש בנכס טוב להשקעה בכ 250,000 דולר בלבד
ביקוש גבוה מההיצע הקיים מקום שלישי בארה"ב בכמות האזרחים ומקום 22 בלבד בגודל שטחה של המדינה.

המיסים המקומיים בפלורידה – יתרון נוסף להשקעה באזור!

אז אם גם לכם אפשרות ההשקעה בפלורידה נשמעת מעניינת, חשוב שתכירו עוד מספר נקודות חשובות שיעזרו לכם לבחור נכון את האזור הטוב ביותר להשקעה, להתכונן לכל ההוצאות הנלוות הנדרשות עם רכישת נכס בפלורידה, להכיר את כל המיסים המקומיים

כיצד להשביח דירה בפלורידה להשקעה בנדל"ן

ולבחור במסלול ההשקעה המתאים ביותר עבורכם. נתחיל מהמיסוי המקומי בפלורידה. תחילה חשוב לפתוח ולומר כי שיטת המיסוי בפלורידה שונה בתכלית משיטת המיסוי בישראל. בשונה ממדינות רבות בכל רחבי העולם המנסות להכביד על משקיעים זרים המעוניינים להתחדש עם נכסים בשטחן, בפלורידה דווקא בוחרים לחבק את המשקיעים הזרים. המיסים שתידרשו לשלם בפלורידה נמוכים משמעותית מהמיסים שתידרשו לשלם בישראל. כמה נמוכים?

  • בפלורידה אתם לא נדרשים לשלם מע"מ עם רכישת הדירה – בישראל כל משקיע נדרש לשלם מע"מ עבור הנכס החדש. הפטור מתשלום זה בפלורידה מתבטא בלא מעט כסף מה שהופך את פלורידה לאטרקטיבית במיוחד.
  • רוב ככל חובות המס הקיימים בישראל ובמדינות רבות בכל רחבי העולם, לא קיימות בפלורידה. תשלומי המס היחידים שמשקיעים מחוייבים לשלם עם רכישת דירה להשקעה הם מיסים כלפי הרשויות הפדרליות. ברוב המקרים המיסוי שהמשקיע ידרש לשלם בשורה התחתונה יעמוד על כ 1.5% מסך העסקה, מיסוי נמוך במיוחד שחוסך למשקיעים הזרים עשרות אלפי שקלים בכל עסקה!

הוצאות נלוות שאתם חייבים לקחת בחשבון

ומה לגבי הוצאות נלוות? ישנן מספר הוצאות נלוות שאתם חייבים לקחת בחשבון. משקיעי נדל"ן רבים בתחילת דרכם לא יודעים לחשב את כל ההוצאות הנלוות שהם צריכים לשלם עבור דירתם החדשה, מה שגורר לא מעט הפתעות לא נעימות של הוצאות לא מתוכננות. רוצים להיות מוכנים לכל תרחיש? חשוב שתכירו את ההוצאות החשובות והגדולות ביותר שיש לכל עסקת נדל"ן בכל רחבי העולם.

  • הערכת שמאי
  • תשלום לעורך דין
  • ביטוח בית
  • שיפוץ במידת הצורך

 

כלל ההוצאות הנלוות הללו משתנות מאוד בין האזורים השונים ולכן חשוב לבדוק כמה תידרשו לשלם עבור כלל השירותים החיוניים הללו לפני שאתם סוגרים את העסקה. כלל ההוצאות הנלוות יכולות להפוך כל עסקה מרוויחה לעסקה מפסידה ולכן חשוב להכיר את התמונה המלאה מראש.

לא כל השכונות בערים הגדולות של פלורידה מבוקשות כל כך – כך תדעו לאתר את השכונות המבוקשות ביותר!

כעת נעבור למאפיינים החשובים ביותר של השכונה המנצחת בערים הבולטות של פלורידה. חשוב לדעת כי בחינה כללית של כל פלורידה או אף של ערים גדולות ומרכזיות בה אינה מספיקה. במטרה לאתר את הנכס האטרקטיבי ביותר להשקעה אתם חייבים לבחון את השכונות הטובות ביותר בערים הבולטות של המדינה. על אף שבאופן כללי רמות הביקוש בפלורידה כולה גבוהות משמעותית מרמת ההיצע הקיים, ישנן שכונות מבוקשות במיוחד ולעומתן שכונות אחרות שאינן מבוקשות כלל. בחירת נכס בשונה שאינה מבוקשת תמנע מכם את כל היתרונות הרבים שהוצגו מעלה. אז איך בוחרים נכון את השכונה האטרקטיבית ביותר להשקעה בפלורידה? ישנם מספר מאפיינים לשכונה מנצחת שאתם חייבים להכיר.

  1. קרבה מרכז העיר – שכונות הממוקמות סמוך למרכזי הערים הגדולות של פלורידה ברוב המקרים יהיו שכונות מבוקשות במיוחד. הסיבה לכך היא הקרבה לאתרים רבים הממוקמים במרכזי הערים. אנשים רבים יהיו מוכנים לשלם  יותר כסף מידי חודש במטרה ליהנות ממרחק הליכה למרכזים שונים כמו קניות, פנאי ובידור. ברוב המקרים מרכזי הערים כוללות מרכזים מסחריים רבים המסייעים להעלאת ביקוש הנכסים הסמוכים.
  2. קרבה לנתיבי תחבורה ציבורית – נתיבים מרכזיים של תחבורה ציבורית מסייעים אף הם להעלאת הביקושים לנכסים סמוכים.מה השכונות המבוקשות בפלורידה להשקעות נדל"ן צירים ראשיים של תחבורה ציבורית לרבות אוטובוסים, רכבות, רכבות קלות, רכבות תחתיות ועוד מאפשרים למתגוררים בשכונות הסמוכות להגיע בקלות, בנוחות ובמהירות לנקודות יעד רבות בכל רחבי העיר. נקודה זו הופכת את השכונות הסמוכות למבוקשות במיוחד ומאפשרת למתגוררים בה לוותר על הרכב הפרטי, לחסוך לא מעט זמן יקר על פקקים וליהנות מהתניידות נוחה ויומיומית למקום עבודתם או למרכזי קניות, בידור ופנאי שונים בכל רחבי העיר.
  3. קרבה למרכזי קניות – בערים רבות בפלורידה ישנם מרכזים מסחריים הכוללים קניונים ושלל חנויות שונות שאינם ממוקמים במרכזי העירם. שכונות הסמוכות למרכזים אלה נהנות מביקוש יותר בהשוואה לשכונות מרוחקות שאינן מבוקשות כלל.
  4. קרבה לחוף הים – כמובן שגם שכונות הסמוכות לחופי ים נחשבות למבוקשות יותר בהשוואה לשכונות מרוחקות. נכסים הממוקמים קו ראשון לים יקרים בישרות אחוזים בהשוואה לנכסים המרוחקים מהנוף המרשים. רוב המשקיעים בוחרים נכסים הממוקמים במרחק הליכה של מספר דקות בודדות מחוף הים במטרה ליהנות ממחיר יחסית נמוך (בעשרות אחוזים בהשוואה לנכסים הממוקמים בקו ראשון לים) ומביקוש גבוה במיוחד.
  5. קרבה למרכזי בילוי, פנאי ובידור – נכסים הקרובים לאזורי פנאי, בילוי ובידור מושכים לא מעט זוגות צעירים שישמחו להתגורר במרחק הליכה קצר ממרכזי בילוי שונים.
  6. קרבה לאתרים תיירותיים – נכסים הסמוכים לאתרים תיירותיים מאפשרים למשקיעים ליהנות מביקוש גבוה במיוחד בשל הגעתם של תיירים רבים מידי שנה. הביקוש הגדול לא ישפיע רק על עליות מחירי הנכס אלא גם על עליות אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו. השכרת נכסים בפלורידה מניבים כ 7% עד 9% תשואה מידי שנה בעוד נכסים המושכרים לתיירים לתקופות זמן קצרות יכולים להניב כ 10% עד 15% מידי שנה.

הערים הגדולות והאטרקטיביות ביותר שיש לפלורידה להציע

בחינה מעמיקה של כלל המאפיינים הללו וצירוף של כמה שיותר מהם בשכונה שתבחרו תבטיח לכם בחירה נכונה בשכונה אטרקטיבית במיוחד. משקיעי נדל"ן רבים בוחרים את הנכסים המנצחים בהתאם למאפיינים הללו ונהנים מביקוש רב, מעליית מחירים מהירה וכמובן מהשכרת הנכסים במהלך כל ימות השנה. בחרנו עבורכם את הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה בפלורידה בהן רוב ככל המשקיעים הזרים בוחרים להשקיע את כספם.

  • ג'קסונוויל – הנקודה הראשונה בגינה משקיעי נדל"ן רבים בפלורידה בוחרים דווקא את העיר ג'קסונוויל היא מחירי הנכסים באזור.מה הערים שלפלורידה יש להציע עבור משקיעי נדל"ן העיר ג'קסונוויל נפגעה מהמשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008 באיחור של כמה שנים בהשוואה לאזורים רבים בכל רחבי העולם ולכן גם היציאה מהמשבר לקחה לה מספר שנים לאחר שאזורים רבים כבר הספיקו להתאושש. במילים אחרות, מחירי הדיור בג'קסונוויל עדיין לא עשו את הזינוק שערים רבות הספיקו לעשות לאחר הצניחה במשבר, מה שמגלם פוטנציאל עלייה גבוה במיוחד. המחירים הנמוכים ופוטנציאל העלייה המובטח מצליחים למשוך משקיעים זרים רבים מכל רחבי העולם שרואים בג'קסונוויל הזדמנות של ממש. חוששים למצבה הכלכלי של העיר עקב היציאה האיטית מהמשבר של 2008? אין לכם מה לדאוג. העיר מארחת בשטחה חברות ענק, בנקים מרכזיים ובסיסים צבאיים המבטיחים את יציבותה הכלכלית של העיר לאורך שנים ארוכות. כמו כן העיר כוללת יציאה להפלגות נופש רבות מה שמרכז בה לא מעט תיירים מכל רחבי העולם.
  • מיאמי– מיאמי היא העיר המרכזית של פלורידה שמצליחה לרכז לא מעט עיניין מצידם של תיירים ומשקיעים רבים כאחד. מיאמי כוללת מעל 6,000,000 תושבים מקומיים ועוד לא מעט תיירים מידי שנה. "השער של אמריקה", נמל מפורסם לחיוב בכל רחבי העולם ממוקם במיאמי, מה שמאפשר כניסה ויציאה ימית בקלות. מעבר לכך, העיר מיאמי כוללת קשרים עסקיים עם ערים ומדינות רבות בכל רחבי העולם ומוגדרת על ידי אנשי מקצוע רבים כאחת הערים עם קשרי המסחר הטובים ביותר. אם לא די בכך, העיר מיאמי מצליחה לרכז מיליוני תיירים מידי שנה המגיעים לבקש בשטחה, נחשבת למוקד ספורט עולמי ומוקד למגוון כנסים מרכזיים ובין לאומיים. נתונים אלה מבטיחים את המשך התפתחותה של מיאמי גם בשנים הבאות.
  • אורלנדו- אורלנדו היא העיר המתויירת ביותר בארצות הברית ומושכת מידי שנה עשרות מיליוני תיירים. בשנת 2019 טרם התפרצות הקורונה הגיעו לשטחה לא פחות מ 75,000,000 תיירים במהלך השנה. הפארקים הגדולים והמרהיבים בשטחה הם המוקד המרכזי שמצליח למשוך כמות תיירים גדולה במיוחד. דיסניוורלד, אולפני יוניברסל ופארק המים הגדול סיוורלד הן מוקדים תיירותיים למילינים מידי שנה. מעבר לכך, ברחבי העיר ישנן תעשיות חלל שונות, מרכזי לימוד רבים להשכלה גבוהה, שלושה נמלי תעופה ועוד. כלל הנתונים הללו מבטיחים למשקיעים באזור ליהנות מכמות גדולה של שוכרים פוטנציאליים במהלך כל ימות השנה. חשוב להדגיש כי אזורים הסמוכים למרכזי השכלה גבוהה מאפשרים למשקיעים להציע את הנכסים שלהם להשכרת שותפים, מה שכמובן יעלה באופן משמעותי את אחוזי התשואה. אחוזי תשואה על דירות שותפים באורלנדו יכולים להגיע עד לכ 15% מידי שנה.

רוב המשקיעים הזרים בפלורידה בוחרים במסלולי ההשקעה הבאים:

רוצים להתחיל להשקיע בערים הגדולות של פלורידה וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים ועליית ערך הנכסים? בחרנו עבורכם את מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר באזור. עולם הנדל"ן מציע למשקיעיו לא מעט מסלולי השקעה שונים כשהעיקריים שבהם הם: מסלול נדל"ן מניב, מסלול נדל"ן מסחרי, רכישת קרקעות להפשרה ובנייה, רכישת דירות לעסקאות אקזיט, רכישת דירות חדשות מקבלן על הנייר במחירי פריסייל ועוד. מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר להשקעות בפלורידה הם נדל"ן מניב ורכישת קרקעות.

נדל"ן מניב

מסלול השקעות נדל"ן מניב הוא מסלול ארוך טווח הכולל רכישת דירה והשכרתה לאורך שנים. מסלול זה נחשב למסלול הגדול, הבטוח והרווחי לאורך זמן בעולם הנדל"ן. משקיעי נדל"ן מתחילים רבים בוחרים במסלול זה בשל היותו פשוט במיוחד. כל שאתם נדרשים לעשות זה לאתר את הדירה האטרקטיבית ביותר בעיר המרכזית ובשכונה החמה ולהתחיל ליהנות מהשקעה מניבה שתרוץ לאורך שנים. לאחר רכישת הדירה ההשקעה תניב למשקיע הכנסה חודשית ופסיבית לחלוטין המעוגנת בחוזה לתקופות זמן ארוכות. נשמע מעניין? ריכזנו את כל היתרונות והחסרונות של מסלול השקעה בנדל"ן מניב.

יתרונות במסלול השקעות נדל"ן מניב:

  1. מסלול השקעה בטוח – הביקוש לדיור קשיח ובפלורידה הוא גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שהופך את ההשקעה לבטוחה במיוחד.
  2. מסלול השקעה עם הכנסה חודשית – מסלול השקעה זה מבטיח למשקיעיו הכנסה חודשית קבועה ומעוגנת בחוזה.
  3. רווחים כפולים – המסלול המניב מניב למשקיעיו רווחים משני אפיקים שונים. האפיק הישיר הוא כמובן ההכנסה החודשית מהשכרת הנכס והאפיק השני הוא מעליית ערכו של הנכס. בחירה נכונה של דירה מנצחת בשכונה אטרקטיבית תבטיח לכם עליית ערך משמעותית במרוצת השנים.

חסרונות וסיכונים במסלול השקעות נדל"ן מניב:

  • התעסקות עם שוכרים – משקיעים רבים לא אוהבים להתעסק עם שוכרים, בטח שמדובר בהשקעות מעבר לים.
  • בחירה של שוכרים שלא עומדים בהחזר החודשי – בחירה לא נכונה של שוכרים מפוקפקים עלולה לגרור את המשקיע לבעיות משפטיות שונות.
  • רכישת קרקעות להשקעה

מסלול השקעה נוסף ושכיח במיוחד בפלורידה הוא רכישת קרקעות. לא מעט משקיעים בוחרים לרכוש קרקעות מופשרות לבנייה בפלורידה במטרה להכפיל ואף לשלש את השקעתם עם בניית הנכסים על הקרקע. מסלול נוסף ואפשרי הוא רכישת קרקעות חקלאיות שעדיין לא עברו את הליך הפשרתן, מה שמאפשר למשקיע לרכוש אותן במחירים נמוכים במיוחד וליהנות מאחוזי תשואה תלת ספרתיים עם הפשרת הקרקעות לבנייה. כך או כך, חשוב להדגיש שמדובר במסלול השקעות בעל רמת סיכון גבוהה משמעותית מרמת הסיכון במסלול הנדל"ן המניב. כפיצוי על כך גם אחוזי התשואה הפוטנציאליים בהשקעה זו גבוהים הרבה יותר מההשקעה הסולידית לרכישת דירה לטווחי זמן ארוכים. אם אתם בוחרים במסלול השקעה זה חשוב להיעזר באנשי מקצוע המכירים את כל פרטי הזיהוי של קרקעות בעלות פוטנציאל השבחה גבוה תוך זמן קצר. אחרת, ייתכן שתבחרו בקרקע שלא תעבור השבחה במשך שנים ארוכות.

יתרונות במסלול השקעות של קרקעות:

  1. עלות הקרקע נמוכה – עלויות הקרקע מאפשרות גם למשקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך במיוחד ליהנות מקרקע באזורים חמים בפלורידה.
  2. פוטנציאל רווח גדול במיוחד – פוטנציאל הרווח בקרקעות להשקעה גדול במיוחד. משקיעים שידעו לבחור נכון את הקרקע הטובה ביותר שתעבור את הליך ההשבחה תוך זמן קצר יוכלו ליהנות מהכפלה ואף שילוש השקעתם.

חסרונות וסיכונים במסלול השקעות של קרקעות:

  1. סכנה בבחירת קרקעות שאינן יושבחו – השקעות בקרקע חקלאית או אף מופשרת ללא היתרי בנייה עלולה להיות מסוכנת במיוחד. ישנן קרקעות שלא עוברות את תהליך ההפשרה המיוחל מה שעלול להשאיר את המשקיע עם קרקע שערכה לא עולה במשך שנים ארוכות.

לסיכום, פלורידה מספקת הזדמנויות רבות עבור משקיעיה – בחרו נכון את האזורים המבוקשים ביותר ותוכלו ליהנות מתשואה גבוהה ועליית ערך של עשרות אחוזים!

לסיכום, פלורידה מציעה למשקיעיה נכסים עם רמות ביקוש גבוהות במיוחד במחירים נוחים ועם אחוזי תשואה שנתיים הנעים בין 7% ל 9% מידי שנה. בחרו את מסלול ההשקעה המתאים לפרופיל המשקיע שלכם, אתרו את הערים המרכזיים ובחרנו את השכונות המנצחות על פי הפרמטרים שהובאו מעלה והתחילו להשקיע בהצלחה!

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!