נדל"ן מניב בארה"ב

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

נדל"ן מניב בארה"ב – כל מה שאתם חייבים להכיר על השקעות נדל"ן בארצות הברית!

נדלן מניב בארהבחושבים להתחיל להשקיע את חסכונותיכם בענף הנדל"ן? חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים שיבטיחו שתעשו זאת נכון. אנשים רבים משקיעים את כל חסכונותיהם בענף הנדל"ן ללא היכרות עם מצב שוק הדיור בישראל, אפשרויות ההשקעה השונות וטיפים מעשיים לאיתור נכסים אטרקטיביים במיוחד. אז אם אם רוצים לעשות זאת נכון וליהנות מבחירה נכונה של נכסים אטרקטיביים שישביחו את ערכם ויניבו אחוזי תשואה גבוהים מידי שנה, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. מעבר לכלל הדגשים החשובים בהם נעסוק מטה, חשוב שתכירו את החלופה המרכזית של השקעות נדל"ן. אנשים רבים שחוששים להפסיד את כל כספם בענף ההשקעות בוחרים לשכן את חסכונותיהם בתוכניות חיסכון בנקאיות. תוכניות החיסכון הבנקאיות נתפסות בעיני רבים כאפיק חיסכון בטוח ונטול כל סיכון. אז לפני שאתם ממהרים לבחור לחסוך בתוכניות חיסכון שהבנקים משווקים בתור מסלולי חיסכון ללא סיכון, חשוב שתכירו את הסיכונים במסלול שהבנקים היו שמחים שלא תכירו.

 

חושבים לחסוך בתוכניות חיסכון בנקאיות? הכירו את הסיכונים שלא ימהרו לחשוף בפניכם

תוכניות החיסכון הבנקאיות משווקות בתור תוכניות חיסכון ללא סיכון. אך האם הן באמת שומרים על החיסכונות שלכם מפני הפסדים. התשובה היא לא בדיוק. הבנקים לא ממהרים להסביר ללקוחות כי כל החיסכונות בתוכניות הללו חשופים לפגיעת האינפלציה. האינפלציה היא עליית מחירים כללית הגוררת שחיקה של כוח הכסף. נכון לכתיבת שורות אלה, האינפלציה בישראל עומדת על לא פחות מ 4.1%. בארצות הברית המצב חמור יותר, שם האינפלציה עומדת על 8.6% בשנה. במילים אחרות, החסכונות שבחרתם לשכן בתוכניות החיסכון הבנקאיות במטרה לשמור על ערכם מפני הפסדים, הפסידו השנה כ 4.1% מערכם. רוצים להגן על החיסכונות מפני שחיקת האינפלציה? אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להשקיע נכון בענף הנדל"ן וליהנות מאחוזי תשואה זהים או גבוהים מאחוזי האינפלציה.

שוק הדיור בישראל לעומת שוק הדיור בארצות הברית – הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים מישראל בוחרים להשקיע מעבר לים

משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים להשקיע במדינות רבות מעבר לים. שוק הדיור המקומי זינק בעשרות אחוזים בשנים האחרונות ובכ 15% רק בשנה החולפת, מה שגורם למשקיעים רבים לחשוב שישנן הזדמנויות טובות יותר בשווקים שונים בעולם. איפה בדיוק? אחד מיעדי ההשקעה המבוקשים ביותר בעולם הוא ארצות הברית. למה דווקא ארצות הברית? בשורות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים שהשוק המקומי מציע למשקיעי נדל"ן מכל רחבי העולם. רגע לפני שנמנה את היתרונות, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות הכלכלה המקומית ומצב שוק הדיור.

 

כלכלה יציבה וחזקה המבטיחה הגנה על כספם של המשקיעים

הכלכלה המקומית בארצות הברית נחשבת לכלכלה הגדולה והחזקה ביותר בעולם. במה זה מתבטא ומדוע זה מעניין את המשקיעים? כלכלה חזקה ויציבה מצליחה להתמודד עם מצבים כלכליים מורכבים, לרבות משברים בסדרי גודל עולמיים. הכלכלה של ארצות הברית מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם, מה שמעלה את רמת הבטיחות בהשקעה במחוזותיה. מתמודדים עם משבר כלכלי? כלכלה חזקה תדע לעשות את כל הנדרש בכדי לצמצם פגיעה ולמנוע מהמשקיעים הזרים הפסדים משמעותיים. ומה עם שוק הדיור המקומי? שוק הדיור בארצות הברית חווה התרסקות עם פרוץ המשבר הכלכלי העולמי שהחל בשנת  2008. המשבר הכלכלי גרם למחירי הדיור להיחתך בעשרות אחוזים תוך זמן קצר. אך בשל יציבותה ועמידותה של הכלכלה המקומית, מחירי הדיור לא איחרו להתאושש. כבר בשנת 2009 ירידות המחירים נבלמו, והחל משנת 2013 ניכר כי המחירים נעים במגמה עולה, ברורה ויציבה.

 

היתרונות הגדולים שארצות הברית מציעה למשקיעים בה

חושבים לרכוש נדל"ן מניב בארה"ב? הכירו את כל היתרונות ששוק הדיור שם מציע לכלל המשקיעים. כפי שציינו מעלה, משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע דווקא בארה"ב. מדוע? הנה לכם כל היתרונות הגדולים:

 

  • כלכלה חזקה ויציבה

היתרון הראשון הוא כמובן יציבותה של הכלכלה המקומית. כלכלה יציבה מבטיחה למשקיעים שמירה מיטבית על כל כספם. בעת משברים כלכליים, כלכלות יציבות וחזקות יודעות בדיוק מה נדרש לעשות בכדי להקטין את הפגיעה בשוק הדיור ולהגן על כספם של כל המשקיעים הזרים. מחפשים השקעה עם סיכון נמוך? נדל"ן מניב בארה"ב יכול להתאים לכם.

 

  • מחירי דיור נמוכים

מחירי הדיור בארה"ב נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. בישראל משקיעים רבים נאלצים להתפשר על נכסים קטנים וישנים באזורי פריפריה. תמורת אותו סכום הם יוכלו לרכוש דירת פאר חדשה הממוקמת בפריים לוקיישן בארה"ב. מעבר לכך, המחירים בארה"ב מגלמים פוטנציאל השבחה גדול. משקיעים רבים בוחרים לוותר על השקעה בגבולות ישראל בטענה כי המחירים בשוק המקומי כבר הספיקו לזנק, מה שלא ניתן לומר על מחירי הדיור בארה"ב. אם לא די בכך, ישנו כלל אצבע שמלווה משקיעים רבים בבחירת השקעותיהם – ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. ואכן, אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נמוכים – בין 2.1% ל 4.7% בלבד. ומה המצב בארה"ב? המשיכו ליתרון הבא.

 

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 6% ל 11% בכל שנה

אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בארה"ב גבוהים למדי ועומדים על לא פחות מ 6% עד 11% בכל שנה. נדל"ן מניב בארה"ב מאפשר למשקיעים ליהנות משילוב מנצח של השקעה בעלת סיכון נמוך עם אחוזי תשואה גבוהים. חשוב להדגיש כי במידה והמשקיעים בארה"ב יבחרו להשכיר את הנכסים לתיירים, הם יוכלו ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים אף יותר.

  • מגמת עלייה ברורה – מגמת העלייה החלה בשנת 2013!

חשוב להדגיש כי למרות שמחירי הדיור בארה"ב עדיין לא זינקו כמו מחירי הדיור בישראל, הם עדיין מצויים במגמת עלייה ברורה ויציבה שהחלה משנת 2013. קרוב לעשור של עליות מחירים יציבות ומתונות מעניק למשקיעים הערכה מושכלת שפני המחירים צפונה.

 

  • תיירות עניפה – עשרות מיליוני תיירים בשנה

יתרון נוסף הוא כמובן התיירים הרבים שפוקדים את שטחה של ארה"ב בכל שנה. עשרות מיליוני תיירים מגיעים למדינות רבות בארצות הברית למטרות תיירות. מדוע זה נספר כיתרון למשקיעים באזור? מכמה סיבות מרכזיות, והן:

 

  1. התיירים הרבים מגדילים את הביקוש לדיור, מה שמאיץ את עליית מחירי הדיור והשכירות.
  2. משקיעים רבים בוחרים להשכיר נכסים לתיירים. השכרת נכסים תיירים מאפשרת למשקיע ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד – בין 11% ל 15% בממוצע שנתי.

 

 

הכירו את מסלולי ההשקעה הגדולים והמבוקשים ביותר

נשמע מעניין? לפני שאתם יוצאים למסע חיפושים אחר הדירה הטובה ביותר להשקעה, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בארה"ב. בניגוד למקובל לחשוב, ענף הנדל"ן כולל מגוון רחב של מסלולי השקעה שונים. מסלולי ההשקעה שונים זה מזה הן בהון העצמי הנדרש, הן בטווחי זמן ההשקעה, הן ברמות הסיכון והן ברווח הצפוי. ריכזנו עבורכם את מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בארה"ב, והם:

 

  • נדל"ן מניב

מסלול הדגל של ענף הנדל"ן הוא המסלול המניב. המסלול כולל את כמות המשקיעים הגדולה ביותר ונחשב למסלול הבטוח והפשוט ביותר. משקיעים רבים בתחילת דרכם בוחרים במסלול זה ונהנים מיתרונות רבים על פני המסלולים האחרים. במסגרת המסלול המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים.

 

היתרונות, החסרונות והסיכונים הגדולים במסלול הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה בטוח ופשוט לתפעול. מסלול זה מניב אחוזי תשואה נמוכים ביחס למסלולים האחרים – בין 6% ל 11% ברחבי ארצות הברית.
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש. המסלול מצריך מהמשקיעים להתעסק עם שוכרים.
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מעליית מחירי הנכס ומהשכרתו. מסלול השקעה זה הוא מסלול ארוך טווח.

 

 

  • נדל"ן על הנייר

מסלול ההשקעה השני בגודלו בארצות הברית הוא מסלול השקעות נדל"ן על הנייר. מסלול זה מעט מסוכן יותר מהמסלול הקודם, אך גם הרווח הצפוי מעט גבוה יותר. במסגרת המסלול המשקיע רוכש דירה על הנייר (לא בנויה) במחירי הנחה של בין 10% ל 30% מתחת למחירי השוק. לאחר תום כל שלבי הבנייה ועם קבלת המפתח, המשקיע ימכור את הנכס במחירי שוק ואף מעט למעלה מכך. הרווח הוא הדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה.

 

היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול זה הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה הכולל רכישת נכסים במחירי הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. מסלול השקעה בעל רמת סיכון מעט גבוהה יותר מהמסלול המניב.
מסלול השקעה קצר טווח – בין שנה וחצי לארבע שנים. מסלול השקעה ללא הכנסה פסיבית מידי חודש.
מסלול השקעה ללא צורך בהתעסקות עם שוכרים. מסלול השקעה הכולל הצמדה למדד של שארית התשלום.

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!