עתלית נדל"ן – הכירו את כל השינויים שצפויים להזניק את עתלית ולשלש את כמות התושבים בה תוך זמן קצר!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעי נדל"ן רבים בישראל נושאים את עיניהם אל עבר המושבה הממוקמת בצפון הארץ ושמה עתלית. בשנים האחרונות עתלית הצליחה לרכז עניין רב בקרב לא מעט שמשקיעי נדל"ן בישראל הסבורים כי עליית הערך בת מאות האחוזים שאזורי המרכז חוו בשנים האחרונות, המושבה עתלית עתידה לחוות בשנים הקרובות. אם גם אתם תמיד רציתם להיכנס לעגלת הנדל"ן הדוהרת של ישראל אך לא ידעתם איך, בשורות הבאות נגע בכמה וכמה נתונים חשובים שיוכלו לעניין אתכם. החל מעליות המחירים באזורי הביקוש בישראל, דרך הכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות המחירים, אפשרויות מימון עסקאות נדל"ן, מסלולי השקעה נבחרים וכלה בכל היתרונות בגינם משקיעי נדל"ן רבים ומקצועיים מצביעים דווקא על עתלית כיעד האטרקטיבי ביותר בישראל להשקעות נדל"ן.

חוששים להתחיל להשקיע ובוחרים לשמור על הכסף בתוכניות חיסכון של הבנק? תוכניות החיסכון גורמות לכם להפסיד לא מעט כסף בכל שנה!

רגע לפני שנצלול לעומק הדברים, חשוב שתבינו מדוע השורות הבאות חייבות לעניין אתכם גם אם אף פעם לא חשבתם להשקיע בעולם הנדל"ן. הסיבה המרכזית בגינה כל תושב בישראל חייב להכיר את מסלולי ההשקעות הגדולים והאטרקטיביים ביותר בעולם הנדל"ן היא האינפלציה. האינפלציה היא עליית מחירים כללית השוחקת את כוח הקנייה של הכסף שלכם. במילים אחרות, כל עוד הכסף שלכם לא מושקע, הוא מאבד מערכו לא מעט בכל שנה. האינפלציה הממוצעת בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה, מה שאומר שכל חסכונותיכם מפסידים כ 2% מערכם בכל שנה. איך מפסידים אם הכסף נשאר שמור בתוכנית חיסכון בנקאית ללא כל סיכון? מבחינה מספרית הסכום ישאר ללא כל שינוי אך מבחינת כוח הקנייה שלו תחול ירידה משמעותית.

משקיעי נדל"ן רבים בישראל נושאים את עיניהם אל עבר המושבה הממוקמת בצפון הארץ ושמה עתלית.

עליות מחירים כלליות שוחקות את כוח הקנייה של כסף שיושב בבנק ללא כל תנועה

הדרך הטובה ביותר להסביר זאת בצורה ברורה היא בעזרת דוגמת עגלת הקניות. אם עד לפני עשור שנים הגעתם לסופר השכונתי מצויידים בשטר אחד של 100 שקלים בלבד ובעזרתו הצלחתם למלא סל קניות עם לא מעט מוצרים בסיסיים, כיום אותו שטר של 100 שקלים לא יצליח למלא אף לא חצי מאותו סל קניות הכולל את אותם מוצרים בדיוק. הסיבה לכך היא פגיעה בכוח הקנייה של הכסף. התייקרות המחירים הכללית לא תפגע בסכום המספרי של החיסכון שלכם, אך תפגע בכוח הקנייה שלו. לכן, אנשים רבים כיום מחפשים אחר אפיק ההשקעות האטרקטיבי ביותר שאינו כולל רמות סיכון גבוהות ומגיעים לעולם הנדל"ן. מחירי הדיור בישראל נמצאים בתנופה בלתי פוסקת מזה למעלה משני עשורים רצופים. במהלך השנים הללו מחירי נכסים באזורים רבים בכל רחבי ישראל הכפילו ואף שילשו את ערכם. אז האם ישראל של שנת 2021 מספקת הזדמנות נדל"ן למשקיעים המקומיים או שמא היא נמצאת בסיום גל עליות מתמשך שעתיד להוביל בקרוב להתמתנות ואף לירידות מחירים?

הכירו את כל היתרונות הגדולים ביותר שעתלית מציעה לכל המשקיעים בה

על מנת לענות על השאלה הזאת אתם חייבים להכיר את הכוחות המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל. אך רגע לפניעתלית ממוקמת בסמוך לאזורי טבע מרשימים ביופיים, לצידי חוף ים, מרחק נסיעה קצר מחיפה ופארק ההייטק המספק עבודה לאנשים רבים ורק 45 דקות נסיעה מלב תל אביב ברכבת שניגע במשוואה הפשוטה שתסייע לכם להעריך האם המחירים ממשיכים צפונה או שמא צפויה בלימה בשנים הקרובות, ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות הגדולים ביותר של עתלית נדל"ן. כפי שציינו לעיל, משקיעים רבים מצביעים על עתלית כיעד הבא שצפוי להתפוצץ עם עליות מחירים חדות בשנים הקרובות. הסיבות המרכזיות לכך הן:

  • אישור תוכנית מתאר רחבת ידיים

תוכנית המתאר שאושרה בשנת 2020 קובעת כי היישוב עתלית צפוי לשלש את גודלו בשנים הקרובות. במסגרת התוכנית צפויות להיבנות עוד 7,200 יחידות דיור שעתידות להקפיץ את כמות התושבים באזור מ 8,000 ל 24,000 תוך מספר שנים. מעבר לכך, התוכניות השונות כוללות התחדשות עירונית מסיבית, פירוק מבנים ישנים וחסרי שימוש (כמו תחנת רכבת משנות ה 50), שיקום מבנים ישנים, הוספת תשתיות לקליטת מקומיים רבים חדשים ועוד. כלל השינויים הללו צפויים לעורר את עתלית לעליית מחירים משמעותית של עשרות אחוזים תוך זמן קצר.

  • מיקום מנצח

עתלית ממוקמת בסמוך לאזורי טבע מרשימים ביופיים, לצידי חוף ים, מרחק נסיעה קצר מחיפה ופארק ההייטק המספק עבודה לאנשים רבים ורק 45 דקות נסיעה מלב תל אביב ברכבת. מיקום האזורים משפיע רבות על תנועות המחירים שלהם ונדמה שלעתלית יש מיקום מנצח. כלל השינויים שהובאו מעלה במסגרת תוכנית המתאר בשילוב המיקום המנצח צפויים להוביל את עתלית לעליות מחירים משמעותיות.

  • מעבר ממועצה מקומית עצמאית לועד מקומי במועצה אזורית חוף הכרמל

עד שנת 2003 עתלית הונהגה על ידי מועצה מקומית עצמית כמעט ללא סמכויות ויכולת לערוך שינויים נדרשים באזור. כיום, עתלית מונהגת על ידי מועצה אזורית חוף הכרמל, מה שמקצה לה תקציבים ומאפשר לה לערוך שינויים נדרשים לרווחת התושבים.

המחירים בישראל לא אמורים לרדת קצת אחרי גל עליות רצוף של למעלה מעשרים שנה? כנראה שלא!

החלטתם לעצור את שחיקת החסכונות לכם בחשבונות העו"ש או בתוכניות חיסכון בנקאיות והשקעות נדל"ן בעתלית נשמעות לכםמה היתרונות בהשקעה בנדל"ן בהודו מעניינות? חשוב שתכירו את הגורמים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל לפני שתתחילו להשקיע. הגורמים המשפיעים על תנועות המחירים הם הביקוש וההיצע הקיים בשוק. ככל שהביקוש לדיור גבוה יותר מהניצע הקיים, מחירי הדיור עולים וכן להיפך, ככל שההיצע הקיים בשוק גדול יותר מהביקוש לדיור, המחירים יורדים. משוואה פשוטה זו מאפשרת לכם לבחון את מצב הדיור בישראל ולהבין כי מחירי הדיור לא סתם עולים, הם אינם בועתיים וכנראה שלא צפויים לשנות כיוון בשנים הקרובות.

הדרך הפשוטה להעריך האם מחירי הדיור ממשיכים צפונה או שמא אנו צפויים לראות התמתנות מחירים בקרוב

הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים ולכן המחירים ממשיכים לעלות על אף כל ניסיונות הממשלות השונות לבלום אותם. אך בחינת המצב הנוכחי לא מעניינת את המשקיעים לטווחי זמן ארוכים. לכן, אנשי מקצוע בתחום בוחנים בעזרת שיטה פשוטה את העתיד הצפוי למחירי הדיור בישראל. על אף שעוד לא נמצא משקיע נדל"ן שניחן ביכולות נבואה, בעזרת שיטה פשוטה משקיעים רבים מצליחים לנבא תנועות מחירים כלליות לעוד שנים ארוכות קדימה. השיטה הפשוטה כוללת השוואה בין קצב ריבוי האוכלוסיה, גידול ההגירה החיובית, כמות הגירושים וכמות המשקיעים לבין קצב התחלות הבנייה החדשות.

  • אם קצב הגידול בישראל מהיר יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, המחירים צפויים להמשיך לעלות בקצב מהיר יותר.
  • אם קצב הגידול בישראל זהה לקצב התחלות הבנייה החדשות, המצב הנוכחי צפוי להישאר (שוק עולה בישראל).
  • אם קצב הגידול בישראל איטי יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, ייתכן שמחירי הדיור עומדים לפני בלימה ואף ירידת מחירים בשנים הבאות.

מבדיקה מקצועית עולה שקצב גידול ההיצע בישראל על ידי התחלות בנייה חדשות נמוך במיוחד. בישראל כל יזן וקבלן נדרשים לעבורמשקיעים רבים נוהרים לעתלית בגין כלל היתרונות שצויינו לעיל. הליכי בירוקרטיה ארוכים ומייגעים המעכבים כל פרוייקט. במדינות רבות בכל רחבי העולם כל הליכי הבנייה קצרים ומהירים בעשרות אחוזים בהשוואה לתהליכים הארוכים והאיטיים בישראל. לכן, אנשי מקצוע רבים העוסקים בעולם הנדל"ן סבורים כי מחירי הדיור בישראל עוד רחוקים מהשיא ובשנים הקרובות ימשיכו לשבור שיאים חדשים. מחליטים לקפוץ לעגלה הדוהרת של עולם הנדל"ן בישראל? חשוב שתדעו לעשות זאת נכון תוך התאמה מלאה למירב הצרכים שלכם.

הכירו את מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר בישראל

בשונה מהמקובל לחשוב, עולם הנדל"ן אינו מסתכם ברכישת דירות להשקעה והשכרתן לתקופות זמן ארוכות. כיום יש מגוון עשיר של מסלולי השקעה אפשריים המבטיחים למשקיעים בהם תשואה שונה על הכסף. הבדלי התשואה מגיעים משולבים עם הבדלי סיכום כך שככל שפוטנציאל הרווח גדול יותר, כך גם הסיכון בהשקעה גדול יותר. בחרנו עבורכם את המסלולים המרכזיים שמרבית משקיעי הנדל"ן בישראל בוחרים.

  • נדל"ן מניב

המסלול הראשון הוא המסלול הגדול, היציב והבטוח ביותר – נדל"ן מניב. מסלול השקעה בנדל"ן מניב כולל רכישת נכס והשכרתו לתקופות זמן ארוכות. מסלול השקעה זה נחשב לבטוח במיוחד כך שאם אתם מחפשים מסלול סולידי שישמור על ערך הכסף שלכם מפני שחיקת האינפלציה ויאפשר לכם ליהנות מרווחים נאים כמעט ללא סיכון, זה המסלול עבורכם. מעבר לכך, ישנם עוד יתרונות רבים בגינן מסלול זה הפך למסלול ההשקעה המרכזי בעולם הנדל"ן בכל רחבי העולם. ריכזנו עבורכם את כל היתרונות והחסרונות המשמעותיים שאתם חייבים להכיר אודות מסלול השקעה בנדל"ן מניב:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה בטוח ופשוט אחוזי תשואה יחסית נמוכים הנעים בין 2.2% באזורי מרכז ל 4.8% באזורי פריפריה
מסלול השקעה עם הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה טיפול בכל צורכי השוכרים
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – האחד מהשכרת הנכס, והשני מעליית ערכו סיכון בבחירת שוכרים מפוקפקים שלא עומדים בתשלום החודשי או לא מוכנים לפנות את הדירה בתום התאריך הנקוב בחוזה

 

  • עסקאות אקזיט בנדל"ן

מסלול השקעה נוסף ושכיח במיוחד הוא מסלול השקעה בעסקאות אקזיט בנדל"ן. לא מעט משקיעי נדל"ן בישראל שרוצים להגדיל את ההון העצמי שלהם תוך זמן קצר בוחרים להשקיע במסלול אקזיט. מסלול זה מחייב את המשקיעים להשקיע זמן רב בחיפוש אחר הנכס המתאים ביותר. הרעיון הגדול של מסלול השקעה זה הוא לאתר נכסים זולים במחירים נמוכים ממחירי השוק, לשפץ אותם (שיפוץ קוסמטי בלבד), ולמכור אותם במחירי שוק ואף למעלה מכך. ישנן לא מעט סיבות בגינן אנשים מוכרים נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק. הסיבות המרכזיות הן:

  • דירות לשיפוץ כללי
  • דירות ירושה
  • דירות מכונס נכסים
  • דירות שחייבות להימכר
  • דירות נטושות

איתור נכסים במחירים מוזלים ממחירי השוק מצריכים עבודה כך שאם אתם מתכננים להמשיך במשרה מלאה בעדותכם הקבועה במהלך ההשקעה, מסלול זה פחות מתאים לכם. ריכזנו את כל היתרונות והחסרונות של מסלול השקעה באקזיט נדל"ן:

יתרונות חסרונות וסיכונים
הגדלת ההון העצמי תוך זמן קצר מסלול המצריך עבודה יומיומית
מסלול השקעה אקטיבי סיכון בבחירת נכסים פגומים
איתור נכסים במחירי מציאה סיכון בהערכה לא נכונה שלא אחת מובילה לעסקאות מפסידות

לסיכום, אם גם אתם רוצים להשתלב בעולם הנדל"ן בישראל, עתלית היא ללא ספק מושבה מצויינת להתחיל ממנה. משקיעים רבים נוהרים לעתלית בגין כלל היתרונות שצויינו לעיל. חשוב להדגיש שגם אם אין לכם הון עצמי גבוה במיוחד, בעזרת מגוון אפשרויות מימון כמו הלוואת משכנתא, הלוואות לכל מטרה, הלוואות חוץ בנקאיות, משכון נכסים קיימים, משקיעים משלמים ועוד, תוכלו לרכוש נכסים להשקעה בקלות ובאחוזי מימון גבוהים במיוחד. כל שאתם צריכים לעשות זה לאתר נכס אטרקטיבי במיקום מנצח בעתלית וליהנות מעליית ערך משמעותית בשנים הקרובות.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!