השקעות נדל"ן הכנסה פסיבית – הכירו את הדרך הפשוטה והבטוחה לייצר הכנסה פסיבית וקבועה מידי חודש!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אנשים רבים חולמים על הכנסה פסיבית וקבועה המעוגנת בחוזה משפטי. אחת הדרכים הטובות ביותר לייצר הכנסה פסיבית קבועה ומעוגנת בחוזה היא השקעות נדל"ן. ענף השקעות הנדל"ןאם גם אתם מתעניינים בענף השקעות הנדל"ן וחולמים על הכנסה פסיבית וקבועה מידי חודש, הגעתם למקום הנכון. בישראל מבטיח לכלל הבוחרים בו מבחר עשיר של אפיקי השקעה שונים. בניגוד למקובל לחשוב, השקעות נדל"ן אינן מסתכמות ברכישת דירת מגורים והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. מסלולי ההשקעה השונים, שונים זה מזה הן ברמות הסיכון, בן בטווחי ההשקעה, הן בצפי הרווחים והן בשיעור ההון העצמי שהמשקיע ידרש להביא מהבית. אז אם גם אתם מתעניינים בענף השקעות הנדל"ן וחולמים על הכנסה פסיבית וקבועה מידי חודש, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים אודות שוק הדיור בישראל, מצב מחירי הדיור, היכרות עם הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור, מסלולי ההשקעה השונים, אפשרויות המימון האטרקטיביות ועוד.

בטוחים שמחירי הדיור בישראל הגיעו לשיאם? חשוב שתכירו את החלופות הקיימות להשקעות נדל"ן בישראל

אך לפני שנצלול שכל להיכרות מעמיקה עם ענף השקעות הנדל"ן בישראל, חשוב לגעת בנקודה חשובה אודות החלופה המרכזית של השקעות נדל"ן – תוכניות חיסכון בנקאיות. גם אם מעולם לאהשקעות נדל"ן הכנסה פסיבית בקרית אתא מציעה למשקיעיה מגוון פרוייקטים של התחדשות עירונית שצפויים לחדש שכונות רבות במחוזותיה חשבתם להשקיע את מיטב חסכונותיכם בענף הנדל"ן, מוטב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות, שיוכלו לחסוך לכם הפסדים רבים במרוצת השנים. לא מעט אנשים כיום סבורים שמחירי הדיור בישראל מופקעים. לטענתם, עליות מחירים של מאות אחוזים בשנים האחרונות, הכניסו את שוק הדיור המקומי לסוג של בועה. אז מהי החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל? ניחשתם נכון, תוכניות חיסכון בנקאיות.

חיסכון בבנק – ללא סיכונים וללא חשיפה לאפיקי השקעה שונים

תוכניות חיסכון בנקאיות מבטיחות לכלל הבוחרים בהן הגנה מלאה מפני הפסדים. תוכניות החיסכון אינן חשופות לאפיקי השקעה כלל, מה שמבטיח לכלל הבוחרים באפיק זה, הגנה מלאה על מיטב חסכונותיו. אך האם תוכניות החיסכון באמת מצליחות לשמור על חיסכונות כלל הבוחרים בהן? התשובה היא ממש לא. הבנקים לא מסבירים ללקוחותיהם שהאינפלציה התמידית במדינת ישראל גבוהה משמעותית מהריבית החיובית המוענקת לכלל הבוחרים בתוכניות החיסכון הבנקאיות. מה זה אינפלציה ואיך היא קשורה לחסכונות של כולנו? אז בקיצור נמרץ, אינפלציה פירושה עליות מחירים כלליות. עליות המחירים פוגעות באופן ישיר בכוח הקנייה של החיסכונות שלנו ומביאות לשחיקתם.

הכירו את האינפלציה – כך היא שוחקת את כוח הקנייה של הכסף שלנו!

חשוב להדגיש, פגיעתה של האינפלציה שקטה ונסתרת מעיניהם של רבים. הערך המספרי של החיסכון לא ישתנה, מה שגורם לרבים לפספס את פגיעתם של האינפלציה. הדוגמה הטובה ביותרהשקעות נדל"ן הכנסה פסיבית בעיר חיפה אף היא מצליחה למשוך למחוזותיה לא מעט משקיעים מכל רחבי ישראל לכך היא קנייה בסופר. חיסכון של 100 שקלים לפני מספר שנים איפשר לכם למלא עגלת סופר מלאה בלא מעט מוצרים בסיסיים. כיום, אותו חיסכון בדיוק של 100 שקלים, לא יצליח למלא את אותה עגלה הכוללת את אותם מוצרים בדיוק. על אף שהערך המספרי של החיסכון נותר בעינו (100 שקלים), כוח הקנייה שלו ירד במרוצת השנים כך שערכו הראלי נמוך יותר. בטוחים שתוכנית חיסכון בנקאית "נטולת סיכון" היא המקום הבטוח ביותר שישמור על החיסכונות שלכם מפני הפסדים? הסתכלות נכונה תבהיר כי ההפך הוא הנכון – תוכניות חיסכון בנקאיות הן המקום הבטוח ביותר להפסדים בכל שנה.

לאחר עליית משולחות רסן של מאות אחוזים בשנים האחרונות – מחירי הדיור בישראל מנופחים?

אז איך שומרים על החסכונות מפני שחיקת האינפלציה? אחת הדרכים הטובות ביותר לכך היא השקעות נדל"ן. השקעות נדל"ן מאפשרות לכלל המשקיעים ליהנות הן מהכנסה פסיבית מידי חודש מהשכרת הנכסים והן מעליית ערכם במרוצת השנים. עם זאת, חשוב להבהיר כי גם בהשקעות נדל"ן ניתן להפסיד לא מעט כסף, ולכן לפני שאתם ממהרים לבחור את מסלול ההשקעה הטוב והמתאים ביותר עבורכם, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים וטיפים מקצועיים אודות ענף השקעות הנדל"ן בישראל. תחילה חשוב לפתוח בהיכרות עם מצב שוק הדיור המקומי. מחירי הדיור בישראל נמצאים בשיאו של גל עליות ארוך של למעלה מעשר שנים. במהלך גל העליות המחירים השלימו עלייה של מאות אחוזים וערכי הנכסים הכפילו, ובמקומות מסוימים אף שילשו את ערכם. אז האם זה הזמן הנכון להצטרך לענף השקעות הנדל"ן בישראל?

כך תדעו להעריך את מחירי הדיור בישראל בעוד מספר שנים

שאלה זו מטרידה רבים. לא מעט אנשים בטוחים שעליות המחירים בישראל חסרות בסיס ופרופורציה, מה שהוביל את השוק למחירים בועתיים. לשיטתם, המחירים כיום גבוהים וצפויים להתחיל מגמת ירידה בשנים הקרובות. בשביל להבין האם זה באמת המצב בישראל, חשוב להכיר את המשתנים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור.

ביקוש היצע
המרכיבים הביקוש לדיור בישראל נגזר ממספר משתנים מרכזיים, והם:

 

●        גידול טבעי.

●        הגירה חיובית.

●        כמות גדולה של מתגרשים.

●        כמות גדולה של משקיעים.

ההיצע בישראל נגזר ממספר משתנים מרכזיים, והם:

 

●        מתן אישורי בנייה ליזמים וקבלנים.

●        קצב התחלות הבנייה החדשות.

מצב נוכחי רמות הביקוש בישראל גבוהות. ההיצע בישראל נמוך מכדי לספק את הביקוש כולו.
מצב עתידי קצב גידול הביקוש מעיד על כך שגם בעתיד, רמות הביקוש לגיור בישראל ישארו גבוהות. קצב התחלות הבנייה החדשות איטי מקצב גידול הביקושים, מה שאומר שהמחסור בביקושים צפוי להישאר בעינו גם בשנים הבאות.

אחד מכללי האצבע החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר בתור משקיעי נדל"ן הוא – כל עוד רמות הביקוש גבוהות מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים. בדיקה מעמיקה של מאזן הכוחות ביןהשקעות נדל"ן הכנסה פסיבית בבאר שבע נחשבת לעיר המשקיעים המעוניינים ליהנות מהכנסה פסיבית ובטוחה מהשכרת הנכסים שלהם הביקוש להיצע בישראל מעלה כי הביקושים גבוהים משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומר שהמחירים הנוכחיים אינם בועתיים. יתרה מכך, כל עוד לא יחול שינוי משמעותי במאזן הכוחות, מחירי הדיור בישראל צפויים להמשיך לעלות לעוד שנים ארוכות קדימה. קבלנים רבים בישראל מדווחים על הליכים בירוקרטיים ארוכים ומורכבים שפוגעים באופן ישיר בקצב התחלות הבנייה החדשות, מה שמחזק את ההערכה כי מחירי הדיור בישראל אינם קרובים לבלימה ולתחילתה של שינוי מגמה.

הערים הבולטות להשקעה בישראל

מחליטים להצטרף לענף השקעות נדל"ן בישראל? בחרנו עבורכם כמה מהערים הבולטות שמצליחות למשוך את מרבית המשקיעים בישראל.

  1. קרית אתא – קרית אתא מציעה למשקיעיה מגוון פרוייקטים של התחדשות עירונית שצפויים לחדש שכונות רבות במחוזותיה. הפרוייקטים הללו עתידים לשנות את פניהן של שכונות רבות ולמשוך זוגות צעירים רבים שישמחו ליהנות ממחירים אטרקטיביים ואיכות חיים. מעבר לכך, בעיר צפויה לעבור רכבת קלה שתחבר בין נצרת לחיפה, מה שיאפשר לרבים להגיע בקלות ובמהירות מביתם למקום עבודתם.

מחיר דירות ממוצעות בנות שלושה חדרים נע סביב 690,000 שקלים. אחוזי התשואה הממוצעים באזור עומדים על לא פחות מ 4.3% בממוצע!

2. חיפההעיר חיפה אף היא מצליחה למשוך למחוזותיה לא מעט משקיעים מכל רחבי ישראל. לעיר יש לא מעט יתרונות להציע למשקיעיה, וביניהם: פרוייקטים שונים של התחדשויות עירוניות,השקעות נדל"ן הכנסה פסיבית באשדוד -רובע ב' באשדוד נחשב לאזור המבוקש ביותר על ידי משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי הארץ פינוי מרכזי זיהום הפוגעים ברמות הביקוש לאזור, מרכזי למידה אקדמיים ועוד. מרכזי למידה אקדמיים נחשבים ליתרון מובהק למשקיעים מכמה סיבות מרכזיות, והן:

  • ביקוש גבוה לשכירות – סטודנטים רבים שמגיעים לאזור מעלים את רמות הביקושים בשכונות השונות.
  • שוכרים טובים – סטודנטים נחשבים לשוכרים טובים שמקפידים לשלם בזמן ושומרים על פנים הדירה.
  • אחוזי תשואה גבוהים – סטודנטים רבים לא יכולים להרשות לעצמם לשכור דירה לבד. לכן, רבים מהם שוכרים עם שותפים, מה שמאפשר למשקיעים למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד.

מחירי דירות בנות 3 חדרים באזור נע בסביבות 700,000 שקלים בממוצע. דירות אלה מניבות כ 4.2% תשואה מידי שנה.

3.באר שבעבאר שבע נחשבת לעיר המשקיעים המעוניינים ליהנות מהכנסה פסיבית ובטוחה מהשכרת הנכסים שלהם. היתרון הגדול ביותר של העיר באר שבע הוא האוניברסיטה, שמצליחה למשוך סטודנטים רבים מידי שנה. המשקיעים בוחרים לרכוש נכסים הסמוכים לאוניברסיטה (מרחק הליכה של מספר דקות), ונהנים מכמות אדירה של שוכרים פוטנציאליים. מרבית השוכרים בוחרים לשכור דירות עם שותפים, מה שמבטיח אחוזי תשואה גבוהים במיוחד. מחירי דירות בשכונה ו' בבאר שבע נעים סביב 690,000 שקלים. דירות מעין אלה מאפשרות למשקיעים ליהנות מכ 3.8% תשואה בכל שנה.

4.אשדוד -רובע ב' באשדוד נחשב לאזור המבוקש ביותר על ידי משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי הארץ. אזור זה נמצא בצפונה של העיר ומאפשר לכלל הבוחרים בו ליהנות מיציאות נוחות מהעיר, קרבה למכללה האקדמית להנדסה, קרבה למרכזי קניות וכן קרבה לפארק בן גוריון. מעבר לכלל היתרונות הללו, האזור מתאפיין בהתחדשות עירונית בקצב מהיר, מה שעתיד לשנות את פני השכונה תוך מספר שנים בודדות.
מחירי דירות ברובע ב' אשדוד נעים סביב 1,100,000 שקלים לדירת 3 חדרים. דירה שיכולה להניב למשקיעים בה כ 3.6% תשואה בממוצע.

5.תל אביב -שכונת התקווה בתל אביב נחשבת לפנינה של ממש לדעתם של משקיעים רבים. השכונה סובלת לאורך שנים ארוכות מתדמית שלילית והזנחה של ממש, מה שפוגע קשות ברמות

השקעות נדל"ן הכנסה פסיבית בכרמיאל, המחירים הנמוכים והעתיד הצפוי לעיר גורמים למשקיעים רבים לבחור להשקיע דווקא בכרמיאל.

הביקושים לאזור. רמות הביקושים הנמוכות משפיעות באופן ישיר על מחירי הדיור באזור, שנותרו נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לאזורים שונים בכל רחבי העיר. ברוב המקרים, השכונות הטובות מושכות את השכונות הנחלשות במרוצת השנים, כך שערך השכונות מדביק את הפער. שכונת התקווה מתחילה את השינוי המיוחל ומאפשרת למשקיעים רבים למצוא נכסים במחירים שפויים, כאלה שניתן רק לחלום עליהם במחוזות שונים בעיר תל אביב.
המחיר הממוצע לדירה בת שלושה חדרים בשכונת התקווה בתל אביב עומד על כ 1,600,000 שקלים. דירה זו יכולה להניב למשקיעים בה כ 3.3% תשורה מידי שנה.

6.כרמיאל –העיר כרמיאל נחשבת בעיני משקיעים רבים לאחת הערים המעניינות בישראל. במחוזותיה השונים תוכלו למצוא שכונות הממוקמות לצידי מרכזים מסחריים, תחבורה ציבורית ואף תחנת רכבת ישראל המאפשרת לכלל הגרים באזור לצאת ולהיכנס לעיר בקלות ובמהירות. המחירים הנמוכים והעתיד הצפוי לעיר גורמים למשקיעים רבים לבחור להשקיע דווקא בכרמיאל. חשוב להדגיש כי ישנן שכונות המתמלאות אט אט באוכלוסיה חרדית, מה שצפוי להעלות את הביקושים של האוכלוסיה לדירות באזור.
המחיר הממוצע לדירה בת שלושה חדרים עומד על כ 600,000 שקלים. דירה שיכולה להניב למשקיעים בה כ 4.1% תשואה מידי שנה.

7. קרית ים –קרית ים כוללת שכונות הממוקמות בקרבה לחוף הים, מה שמושך משקיעים רבים לרכוש נכסים באזור. מעבר לכך, שכונות רבות במחוזותיה צפויות לעבור שלבי התחדשות עירונית בעתיד הקרוב, מה שעתיד לשנות את המראה הכללי של שכונות רבות ומיושנות. אם לא די בכך, צפויה להיפתח בקרוב תחנת רכבת חדשה שתאפשר לכלל המתגוררים באזור ליהנות מיציאההשקעות נדל"ן הכנסה פסיבית בבת ים - אחת הערים המרכזיות בארץ, בת ים, מצליחה למשוך את תשומת ליבם של משקיעי נדל"ן רבים בישראל וכניסה נוחה מכל רחבי הארץ.
המחיר הממוצע לדירה בת שלושה חדרים בקרית ים נע סביב 670,000 שקלים. דירה שיכולה להניב למשקיעיה כ 4.2% תשואה בכל שנה.

8. בת ים – אחת הערים המרכזיות בארץ, בת ים, מצליחה למשוך את תשומת ליבם של משקיעי נדל"ן רבים בישראל. העיר בת ים סבלה מתדמית שלילית במשך שנים ארוכות, מה שפגע ברמות הביקוש לדיור בעיר. אך בשנים האחרונות, שמה של בת ים עובר שינוי משמעותי, כך שזוגות צעירים ומשפחו. צעירות רבות בוחרות להשתקע במחוזותיה. מעבר לכך, המיקום הגאוגרפי של העיר מהווה יתרון של ממש. נסיעה קצרה של מספר דקות בודדות מהעיר בת ים תאפשר לכלל המתגוררים בה להגיע ללב תל אביב. אם לא די בכך, הטיילת המרשימה והחוף היפה בעיר מהווים מוקד תיירותי מערים רבות, מה שהופך את בת ים לאטרקטיבית במיוחד.

המחיר הממוצע לדירה בת שלושה חדרים בבת ים עומד על כ  1,500,000 שקלים. דירה שיכולה להניב למשקיעים בה כ 3.4% תשואה בכל שנה.

לסיכום הערים הבולטות ביותר להשקעה בישראל:

עיר מחיר אחוזי תשואה שנתיים
קרית אתא כ 690,000 שקלים לדירה ממוצעת בת 3 חדרים. כ 4.2% תשואה ממוצעת מידי שנה.
חיפה כ 700,000 שקלים לדירה ממוצעת בת 3 חדרים. כ 4.2% תשואה ממוצעת מידי שנה.
באר שבע כ 690,000 שקלים לדירה ממוצעת בת 3 חדרים. כ 3.8% תשואה ממוצעת מידי שנה.
אשדוד כ 1,100,000 שקלים לדירה ממוצעת בת 3 חדרים. כ 3.6% תשואה ממוצעת מידי שנה.
תל אביב כ 1,600,000 שקלים לדירה ממוצעת בת 3 חדרים. כ 3.3% תשואה ממוצעת מידי שנה.
כרמיאל כ 600,000 שקלים לדירה ממוצעת בת 3 חדרים. כ 4.1% תשואה ממוצעת מידי שנה.
קרית ים כ 670,000 שקלים לדירה ממוצעת בת 3 חדרים. כ 4.2% תשואה ממוצעת מידי שנה.
בת ים כ 1,500,000 שקלים לדירה ממוצעת בת 3 חדרים. כ 3.4% תשואה ממוצעת מידי שנה.

מסלולי ההשקעה הגדולים בישראל

חשוב להדגיש כי בכל עיר ישנן שכונות מבוקשות יותר ומבוקשות פחות. גם בערים האטרקטיביות ביותר להשקעה בישראל, אתם חייבים לדעת לבחור נכון את הנכס הטוב ביותרהשקעות נדל"ן הכנסה פסיבית בתחום הנדל"ן המניב, המהווה את מסלול הדגל של ענף השקעות הנדל"ן. עבורכם הממוקם בשכונה מובילה עם ביקוש גבוה במיוחד. אך לפני שאתם ממהרים לבחור, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה המרכזיים בישראל.

  • נדל"ן מניב

נדל"ן מניב הוא מסלול הדגל של ענף השקעות הנדל"ן. מסלול זה נחשב לגדול, לבטוח ולפשוט מכולם, ולכן משקיעים רבים בתחילת דרכם בוחרים להשקיע בנדל"ן מניב. במסגרת המסלול, המשקיעים רוכשים דירת מגורים ומשכירים אותה לטווחי זמן ארוכים. לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה גדול, בטוח ופשוט מילוי כל צורכי השוכרים במהלך שהותם בדירה
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש סיכון בבחירת שוכרים שלא עומדים בתשלום החודשי
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו אחוזי תשואה יחסית נמוכים מהשכרת נכסים – נעים בין 2.2% ל 5.5% תשואה בכל שנה

 

  • נדל"ן על הנייר

מסלול השקעות נוסף וגדול במיוחד הוא מסלול על הנייר. במסגרת מסלול זה רוכשי הדירות נהנים ממחירי פריסייל המגלמים הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. הנחות אלה ניתנות לרוכשים שמוכנים לרכוש נכסים על הנייר, על כל המשתמע מכך. היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול זה הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול המאפשר למשקיעים לרכוש נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק סיכון שהקבלן לא יעמוד בכל התחייבויותיו
ללא התעסקות עם שוכרים כלל ללא הכנסה פסיבית מידי חודש
תנאי תשלום נוחים במיוחד שארית התשלום צמודה למדד לאורך כל שנות הבנייה

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!