יועץ נדל"ן המלצות – יועצים רבים מציעים שירותי ליווי משקיעים, החל מאיתור הנכס וכלה בחתימת החוזה והכנסת שוכרים

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אנשים רבים בוחרים להיעזר ביועץ נדל"ן מקצועי שיסייע להם לבחור נכון את ההשקעה הטובה והמתאימה ביותר עבור מלוא הצרכים האישיים שלהם. אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע את מיטב חסכונותיכם בענף הנדל"ן חשוב שתכירו את כל הטיפים המקצועיים והדגשים החשובים אודות הענף. אך גם אם מעולם לא חשבתם להשקיע בענף הנדל"ן, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיוכלו לחסוך לכם לא מעט כסף מידי שנה. בשורות הבאות נגע בעוד לא מעט נקודות מרכזיות בענף השקעות הנדל"ן, לרבות מסלולי השקעה נבחרים, מצב שוק הדיור המקומי ועוד.

מפחדים מהשקעות? הכירו את החלופה המרכזית במדינת ישראל

אך קודם לכן, חשוב תשכירו היטב את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל – תוכניות חיסכון בנקאיות. תוכניות חיסכון בנקאיות מבטיחות לכלל הבוחריםטרם פניתם ליועץ נדל"ן,חשוב תשכירו היטב את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל - תוכניות חיסכון בנקאיות. בהן משירה מיטבית על הכסף מפני הפסדים (ללא חשיפה להשקעות כלל). אך האם תוכניות החיסכון של הבנקים באמת שומרות על הכסף שלכם? לא ממש. הבנקים לא מספרים ללקוחותיהן שהאינפלציה הממוצעת במדינת ישראל עומדת על כ 2% מידי שנה, הרבה יותר מהריבית החיובית שניתן לקבל במסלולי ההשקעה השונים. האינפלציה שוחקת את כוח הקנייה של הכסף, מה שאומר שכלל הבוחרים בתוכניות חיסכון בנקאיות מפסידים לא מעט כסף מידי שנה. רוצים להגן על החיסכונות שלכם מפני שחיקת האינפלציה חשוב שתכירו את הדרך המרכזית לעשות זאת – השקעות נדל"ן.

שירותי ליווי משקיעים – כך תבחרו נכון את הנכס המתאים ביותר עבורכם

כיום יש לא מעט יועצי נדל"ן מקצועיים ומומלצים שעוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ומציעים שירותי ליווי משקיעים לאורך כל הדרך, החל מאיתור הנכס המתאיםכיום יש לא מעט יועצי נדל"ן מקצועיים ומומלצים שעוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ומציעים שירותי ליווי משקיעים לאורך כל הדרך ועד לרגע חתימת החוזה. אך האם זה הזמן הנכון לקנות נדל"ן בישראל? הרי רבים סבורים כי לאחר גל עליות של מאות אחוזים ובמחירי שיא כל הזמנים, המחירים צפויים להתחיל להיבלם בקרוב ואף לרדת בשנים הקרובות. יועץ נדל"ן מומלץ מכיר את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל כך שהוא יודע להעריך האם המחירים עומדים לפני בלימה או שמא צפויים להמשיך לזנק גם בשנים הבאות.

כלל ברזל – כל עוד הביקוש גבוה מההיצע הקיים, המחירים עולים!

הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור הם: ביקוש והיצע. אחד מכללי האצבע החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר הוא – כל עוד הביקוש גבוה מההיצע, המחירים עולים, ולא משנה כמה הם כבר עלו בעבר. בדיקה מקצועית של יועץ נדל"ן מומלץ מעלה כי הביקוש לדיור גבוה משמעותית מההיצע הקיים בישראל, מה שאומר שלא רק שהמחירים אינם צפויים להיבלם בקרוב, אלא הם עתידים להמשיך את מגמת העלייה לעוד שנים ארוכות. רוצים להשקיע נכון? יועץ נדל"ן מקצועי יסייע לכם לעשות זאת תוך התאמת הנכס למיטב הצרכים האישיים שלכם.

כך תצליחו לבחור את השכונות המבוקשות ביותר בכל ערי ישראל

חשוב להדגיש ולומר שבדיקת מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע ברזולוציה ארצית אינה מספיקה. על אף שהביקוש גובה מההיצע במדינת ישראל, עדיין ישנםיועץ נדל"ן מומלץ ישמח לעמוד לשירותכם בהליך בחירת הנכס הראשון שלכם למטרות השקעה. אזורים בהם ההיצע גבוה מהביקוש, מה שאומר שמחירי הנכסים שם לא צפויים לרשום עליות מרשימות במיוחד. איך יודעים לזהות את האזורים המבוקשים ביותר? ישנם מספר מאפיינים שכדאי שתכירו.

המאפיינים של השכונות המבוקשות ביותר הם:

  1. קרבה לנתיבי תנועה ראשיים
  2. קרבה לנתיבי תחבורה ציבורית מרכזיים
  3. קרבה למרכזי מסחר
  4. קרבה למרכזי תעסוקה
  5. קרבה למוסדות לימוד אקדמיים.

כלל הנקודות הללו יעזרו לכם לאתר את השכונות המבוקשות ביותר בכל רחבי הארץ. יועץ נדל"ן מומלץ ישמח לעמוד לשירותכם בהליך בחירת הנכס הראשון שלכם למטרות השקעה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!