ברקמייר נדל"ן – חברת נדל"ן חמה ומשפחתית הכוללת סוללת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שישמחו להעמיד לרשותכם את כל ניסיונם בתחום!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חברת ברקמייר נדל"ן מציעה לכל לקוחותיה שירות מקצועי הכולל ליווי מלא עד לשלבי רכישת הנכס המתאים ביותר עבורם. חברת ברקמייר נדל"ן מתמחה באסור פרדס חנה כרכור ומטביחה לכלל לקוחותיה היצע עשיר של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שעובדים בשיתוף פעולה לאיתור הנכסים האטרקטיביים ביותר. מעבר לשירות המקצועי, חברת ברקמייר נדל"ן מתאפיינת ביחס חם ומשפחתי כך שמהרגע הראשון תוכלו להרגיש בבית. חשוב להדגיש שהחברה מזמינה כל לקוח למשרדיה על מנת להכיר היטב את צרכיו ולהתאים עבורו את הנכסים האטרקטיביים ביותר באזור כולו. החברה אינה דורשת כל תשלום על פגישת היכרות מורחבת כך שאתם לא נדרשים לשלם כל עוד החברה לא הצליחה לאתר עבורכם את הנכס הטוב ביותר למירב הצרכים שלכם. אז אם גם אתם תמיד רציתם להצטרף לרכבת הדוהרת של עולם הנדל"ן בישראל ולא ממש ידעתם איך, חברת ברקמייר נדל"ן תשמח להעמיד לרשותכם את כל שנות הניסיון שלה בתחום כך שתוכלו לרכוש את הנכס הראשון שלכם בליווי צמוד של אנשי המקצוע מהשורה הראשונה.

הכירו את כל הטיפים המקצועיים לבחירה נכונה של נכסים להשקעה!

בשורות הבאות נגע בכל הנקודות החשובות שמנחות את חברת ברקמייר נדל"ן למציאת נכסים אטרקטיביים במיוחד להשקעה, בשיטהחברת ברקמייר נדל"ן מתאפיינת ביחס חם ומשפחתי כך שמהרגע הראשון תוכלו להרגיש בבית פשוטה שתעזור לכם להעריך באופן עצמאי שווי כל נכס שתראו, במגוון מסלולי השקעה שונים בעולם הנדל"ן, בכיוון מחירי הדיור בישראל גם בשנים הבאות ובסיבה המרכזית בגינה אתם חייבים להמשיך לקרוא את המאמר גם אם אף פעם לא חשבתם להשקיע בנדל"ן. אז נתחיל מהסוף, הסיבה המרכזית בגינה אתם חייבים להמשיך לקרוא את השורות הבאות. לא מעט אנשים בוחרים לשמור על מיטב חסכונותיהם בתוכניות חיסכון בנקאיות או אף בחשבון העו"ש במטרה להבטיח שמירה מיטבית על כל כספם מפני הפסדים. גם אתם כאלה? חשוב שתדעו שהשארת כל חסכונותיכם בבנק היא הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה.

לא מתעניינים בהשקעות נדל"ן? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות!

איך אפשר להפסיד אם הכסף שמור בתוכנית חיסכון בנקאית ללא כל סיכון? במילה אחת, אינפלציה. האינפלציה פירושה עליות מחירים כלליות בכל מוצרי המשק השיעור ממוצע של כ 2% מידי שנה בישראל. איך עליות המחירים גורמות לכם להפסיד כסף? הערך המספרי של החיסכונות שלכם בבנק ישאר בעינו ללא כל תזוזה, אך כוח הקנייה שלו יפגע משמעותית מעליית המחירים במרוצת השנים. הגורם המרכזי בגינו אנשים רבים בטוחים שהדרך הבטוחה ביותר לשמור על כספם מפני הפסדים היא פשוט להשאירו בבנק הוא חוסר השינוי בערך המספרי של החיסכון. אם תכניסו לתוכנית חיסכון 100,000 שקלים, תוכלו לקבל את אותו הסכום בדיוק (בתוספת כמה שקלים מהריבית האפסית המוצעת כיום בתוכניות חיסכון בנקאיות), גם בעוד עשר שנים מרגע ההפקדה, אך כוח הקנייה של הכסף שלכם ירד משמעותית.

100 שקלים של היום שווים כמו 100 שקלים של פעם? הערך המספרי זהה אך כוח הקנייה משתנה מידי שנה!

הדוגמה הטובה ביותר שתבהיר לכם את תמונת פגיעת האינפלציה היא סל קניות בסופר. עד לפני עשר שנים יכלתם להגיע לסופרחברת ברקמייר נדל"ן מכירה היטב את כל הטיפים החשובים שהופכים כל משקיע ממוצע למשקיע מקצועי השכונתי מצויידים בשטר אחד בלבד של 100 שקלים ולמלא בעזרתו סל קניות הכולל מוצרים בסיסיים למשפחה ממוצעת. כיום, אותם 100 שקלים בדיוק לא יצליחו למלא אפילו לא חצי מאותו סל קניות הכולל את אותם המוצרים. הסיבה לכך היא עליות המחירים הכלליות ששחקו את כוח הקנייה של הכסף כך שעל אף שהגעתם לסופר מצויידים באותו שטר בדיוק, הצלחתם לקנות הרבה פחות ממה שקניתם בעזרתו לפני מספר שנים. לכן, גם אם מעולם לא חשבתם להתחיל להשקיע את מיטב חסכונותיכם בעולם הנדל"ן, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיקנו לכם מספר טיפים חשובים לשמירה מיטבית על החיסכונות שלכם מפני שחיקת האינפלציה.

ביקוש, היצע ומה שביניהם – מדוע מחירי הדיור בישראל לא מפסיקים לעלות גם לאחר שני עשורים רצופים של זינוק מחירים?

הבנתם שהשארת כל חסכונותיכם בבנק גורמת לכם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה? רוצים להתחיל להשקיע אך לא יודעים במה? בשורות הבאות נגע במספר דגשים חשובים אודות אחד ממסלולי ההשקעה הגדולים והבטוחים ביותר, השקעות נדל"ן. חברת ברקמייר נדל"ן מכירה היטב את כל הטיפים החשובים שהופכים כל משקיע ממוצע למשקיע מקצועי שמצליח לאתר עסקאות מצליחות באזורים החמים ביותר. לפני שנצלול לשיטת הערכה של שווי כל נכס שתראו, לדרך הפשוטה לאתר את האזורים הכדאיים ביותר להשקעה וכמובן להיכרות עם כמה ממסלולי ההשקעה הגדולים והמבוקשים ביותר בישראל, חשוב שתכירו את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל. הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור הם:

  • ביקוש – הביקוש בישראל נגזר מריבוי טבעי, הגירה חיובית, תיירות חוץ, כמות גירושים (מתגרשים שעד לא מזמן הסתפקו בדירהחשוב שתכירו את הדרך המקצועית של חברת ברקמייר נדל"ן לצפות את תנועות מחירי הדיור בישראל לעוד מספר שנים קדימה משותפת, לאחר הגירושין ידרשו לדירה נוספת), ציבור המשקיעים. חשוב להדגיש שהביקוש לדיור הוא ביקוש קשיח כך שכל אדם נדרש לקורת גג לגור בה. במילים אחרות, כל גידול באוכלוסיה משפיעה באופן ישיר על גידול בביקושים לנדל"ן.
  • היצע – לעומת הביקוש הנגזר מלא מעט משתנים, ההיצע נגזר מכמות התחלות הבנייה החדשות בישראל. התחלות הבנייה החדשות יבשילו לכדי דירות מגורים בעוד מספר שנים, מה שיגדיל את ההיצע הקיים בשוק.

מאזן הכוחות בישראל ברור – הביקוש גבוה מההיצע!

מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע הוא המשפיע על תנועות מחירי הדיור בישראל. אם הביקושים גבוהים מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים וכך גם להיפך, אם ההיצע הקיים גדול יותר מהביקוש, מחירי הדיור יורדים. תמונת המצב בישראל ברורה – בישראל רמות הביקושים גבוהות משמעותית מרמות ההיצע הקיים ולכן מחירי הדיור עולים. מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים על אף כל ניסיונות הממשלות השונות לבלום אותם. בשנים האחרונות מחירי הדיור זינקו במאות אחוזים, מה שגורם לרבים לחשוש לרכוש נכסים במחירי שיא כל הזמנים. אם גם אתם סבורים שמחירי הדיור בישראל בועתיים ועומדים לפני תקרת זכוכית שיתקשו לעבור, חשוב שתכירו את הדרך המקצועית של חברת ברקמייר נדל"ן לצפות את תנועות מחירי הדיור בישראל לעוד מספר שנים קדימה.

השיטה הפשוטה להעריך את מחירי הדיור בעוד שנים ארוכות – חישוב קצב הגידול בביקושים לעומת קצב גידול התחלות הבנייה החדשות

נכון לכתיבת שורות אלה, היצע הדיור בישראל נמוך משמעותית מרמות הביקושים, מה שמעיד על כך שמחירי הדיור אינם בועתיים. אך מה לגבי העתיד? חברת ברקמייר נדל"ן יודעת להעריך את תנועות מחירי הדיור בישראל בעזרת שיטה פשוטה. כל שאתם נדרשים לעשות בשביל לצפות את תנועות מחירי הדיור בסבירות גבוהה זה לערוך השוואה בין קצב גידול הביקושים לקצב גידול התחלות הבנייה החדשות בישראל. השוואה זו תוביל לאחת מהתוצאות הבאות:

  • קצב גידול הביקושים מהיר יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות – מה שמעיד על המשך עליות של מחירי הדיור בקצב מהיר יותר.
  • קצב גידול הביקושים זהה לקצב התחלות הבנייה החדשות – מה שמעיד על כך שהמצב ישאר כפי שהוא (אם השוק יורד הוא ימשיך לרדת ואם הוא עולה הוא ימשיך לעלות)
  • קצב גידול הביקושים איטי יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות – מה שמעיד על כך שמחירי הדיור צפויים להיבלם בשנים הקרובות ואף להתחיל לרדת.

השיטה הפשוטה להעריך במדוייק מחיר של כל נכס – כך תדעו להעריך נכסים בכוחות עצמכם!

חברת ברקמייר נדל"ן בוחנת את מצב השוק עבור כל לקוחותיה על מנת להבטיח עסקאות נדל"ן מוצלחות. מבחינה מקצועית עולה כי ישנם אזורים רבים בישראל שרמות הביקוש בהם גבוהות משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומר שמחירי הנכסים צפויים לזנק בעשרות אחוזים תוך זמן קצר. רגע לפני שאתם עולים על רכבת הנדל"ן הדוהרת של ישראל, חשוב שתכירו את השיטה הפשוטה להעריך את שווי הנכסים וכן את כל מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר. השיטה הפשוטה בעזרתה חברת ברקמייר נדל"ן יודעת להעריך במדוייק את שווי הנכסים השונים היא שיטת ההשוואה. שיטת ההשוואה להערכת נכסים מצריכה להשוות את הנכס הרלוונטי לנכסים דומים שנמכרו בעבר.השיטה הפשוטה בעזרתה חברת ברקמייר נדל"ן יודעת להעריך במדוייק את שווי הנכסים השונים היא שיטת ההשוואה. ככל שתמצאו יותר נכסים הדומים לנכס שלכם, תוכלו להעריך טוב יותר את שווי הנכס שלכם.

הפרמטרים החשובים ביותר שחשוב להכניס בהשוואה להערכת שווי הנכסים

כיום יש לא מעט אתרים איכותיים המאפשרים לכם להגיע לכל העסקאות שבוצעו בעבר בערים השונות, בשכונות ואף ברחובות שתבחרו. מיקוד זה בתוספת מיקוד פרמטרים נוספים אודות הדירה עצמה יאפשרו לכם להגיע לדירות דומות שנמכרו באיזור הרלוונטי ובתקופת הזמן האחרונה. אז מה חשוב שתכללו בהשוואה? בחרנו עבורכם כמה מהפרמטרים החשובים ביותר:

  1. גודל השטח הבנוי של הדירה
  2. גודל מרפסת, גג או גינה
  3. קומת הדירה
  4. מעלית בבניין
  5. גיל הבניין
  6. מצב פנים הדירה
  7. שיפוץ תשתיות חשמל ואינסטלציה
  8. חניה בטאבו
  9. ממ"ד
  10. אזור הנכסים

השוואת כלל הנקודות הללו יבטיחו לכם דיוק מרבי בהערכת שווי הנכס. חברת ברקמייר נדל"ן עורכת השוואה בין כל הנקודות הללו ועודחברת ברקמייר נדל"ן עורכת השוואה בין כל הנקודות הללו ועוד רבות נוספות במטרה להגיע לשווי הראלי והמדוייק שהשוק יהיה מוכן לשלם על כל נכס רבות נוספות במטרה להגיע לשווי הראלי והמדוייק שהשוק יהיה מוכן לשלם על כל נכס. שיטה פשוטה זו מאפשרת גם לכם להעריך את שווי הנכס שלכם לפני הצעתו למכירה וכן להעריך את שווי הנכס בו אתם מתעניינים לרכישה.

מסלולי ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר בישראל

כעת, כל שנותר לכם זה להכיר את מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר להשקעה בישראל. חברת ברקמייר נדל"ן מכירה היטב את כל המסלולים ומתאימה עבור כל לקוח את המסלול המתאים ביותר עבור כל צרכיו. בחרנו עבורכם שניים מהמסלולים הגדולים ביותר.

  • נדל"ן מניב

מסלול השקעה בנדל"ן מניב כולל רכישת דירה והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. מסלול זה נחשב למסלול בטוח ופשוט במיוחד כך שגם אם אתם עובדים במשרה מלאה, תוכלו להשקיע במסלול ללא כל בעיה. ריכזנו את כל היתרונות, החסרונות והסיכונים של המסלול והם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול בטוח ופשוט אחוזי תשואה יחסית נמוכים הנעים בין 2.2% באזורי מרכז ל 4.8% באזורי פריפריה
מסלול הכולל הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה התעסקות עם כל צורכי השוכרים
מסלול הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו סיכון בבחירת שוכרים מפוקפקים שלא משלמים בזמן או לא מוכנים לפנות את הדירה במועד הנקוב בחוזה

 

  • רכישת דירה על הנייר

מסלול השקעה נוסף ושכיח במיוחד הוא רכישת דירה על הנייר במחירי פריסייל. מסלול זה מאפשר למשקיעים לרכוש דירות על הנייר במחירים נמוכים ממחירי השוק בכ 10% עד 30%. בתום הבנייה, המשקיעים במסלול זה ימכרו את הנכס במחירי שוק ויהנו מהדלתא שבין מחיר הקנייה למחיר המכירה.

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת דירה בהנחה משמעותית ממחיר השוק קבלן מפוקפק שלא עומד בכל התחייבויותיו
ללא התעסקות עם שוכרים ללא הכנסה חודשית ופסיבית
רווח נזיל לאחר תום שלבי הבנייה הצמדה למדד לכל תקופת הבנייה

ישנם עוד לא מעט מסלולי השקעה שיוכלו להתאים למלוא הצרכים שלכם על הצד הטוב ביותר. חברת ברקמייר נדל"ן תשמח לסייע לכם לבחור נכון את הנכס הבא.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!