סוכן נדל"ן

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

רוצים להצטרף לרכבת חסרת הבלמים של שוק הדיור בישראל? סוכן נדל"ן מקצועי ומנוסה יוכל לסייע לכם לעשות זאת תוך התאמה מלאה לצרכים שלכם ולתקציב העומד לרשותכם. לא מעט אנשים כיום בוחרים להשקיע את מיטב חסכונותיהם בעולם הנדל"ן מכמה סיבות מרכזיות. ראשית, עולם הנדל"ן נתפס בעיני רבים כאפיק השקעה בטוח ויציב. שנית, מחירי הדיור בישראל נמצאים בתנופה שמסרבת להצטנן במשך למעלה משני עשורים רצופים. שלישית, עולם הנדל"ן מאפשר למשקיעים בו ליהנות מאפשרויות מימון אטרקטיביות במיוחד כך שגם ללא הון עצמי גבוה ניתן להתחדש עם נכסים טובים באזורי ביקוש. אז רגע לפני שגם אתם מצטרפים לרכבת הנדל"ן הדוהרת בישראל, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות האינפלציה והשפעתה על כל החסכונות שלכם, הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור, איתור נכון של אזורים אטרקטיביים שמחירי הנכסים בהם צפויים לעלות בעשרות אחוזים בשנים הקרובות, אפשרויות המימון השונות וכמובן מסלולי ההשקעה הקיימים.

החל משנת 1996 כל מתווך נדל"ן מחוייב לעבור מבחן של משרד המשפטים – סוכני נדל"ן איכותיים ומקצועיים מאי פעם

אך לפני שנצלול לעומק הפרטים, חשוב לדעת כי סוכן נדל"ן יוכל לסייע לכם לאתר את הנכסים האטרקטיביים ביותר באזורים בהם אתם

סוכן נדל"ן יוכל לסייע לכם לאתר את הנכסים האטרקטיביים ביותר באזורים בהם אתם מתעניינים.

מתעניינים. חשוב לדעת שהחל משנת 1996, כל מתווכי הנדל"ן חייבים להחזיק ברישיון תקף לעסוק בתחום. את הרישיון מקבל רק מי שעבר בהצלחה מבחן מתווכים של משרד המשפטים. במהלך הלמידה למבחן לומדים המתווכים הצעירים תחומים רבים, חשובים ורלוונטיים כך שהם ידעו להציע לכל לקוחותיהם שירות מלא, מיטבי ומקצועי. סוכן נדל"ן שעוסק בתחום למחייתו רואה לא מעט נכסים מידי יום ומצליח לאתר את המציאות האטרקטיביות ביותר. אז אם אין לכם את זמן השטח הנדרש לאיתור נכס מנצח אך בכל זאת אתם רוצים להשקיע את מיטב חסכונותיכם בעולם הנדל"ן, סוכן נדל"ן מקצועי הוא הפיתרון הטוב ביותר עבורכם. יש לכם חיסכון כלכלי ומתלבטים האם להשקיע אותו בעולם הנדל"ן או בתוכניות חיסכון שונות שהבנקים מציעים?

רוצים לשמור על חסכונותיכם מפני הפסדים – הכירו את הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה!

תוכניות חיסכון בנקאיות מציעות ללקוחות אחוזי ריבית נמוכים יותר מגובה האינפלציה הממוצעת מידי שנה בישראל. אינפלציה היא עליית מחירים כללית הגורמת לשחיקת כוח הקנייה של המטבע. במילים אחרות, השארת מיטב חסכונותכם בתוכניות חיסכון בנקאיות המניבות פחות מ 2% מידי שנה תגרום לכם להפסיד כסף. ההפסד אינו מספרי ולכן רבים טועים לחשוב שכספם נשמר בתוכניות החיסכון השונות, אז חשוב לחדד את הדברים. אם עד לפני עשר שנים יכלתם למלא עגלה מלאה במוצרים בסיסיים למשפחה ב 100 שקלים, כיום אותם 100 שקלים לא יצליחו למלא אף לא חצי מאותה עגלה הכוללת את אותם מוצרים בדיוק. למה? על אף שהגעתם לסופר מצויידים באותו שטר בדיוק, כוח הקנייה שלו ירד משמעותית לאורך הזמן בגין האינפלציה, התייקרות המחירים הכללית. אז גם אם הערך המספרי של החיסכונות שלכם נשאר בעינו, זה לא אומר שאתם לא מפסידים לא מעט כסף מידי שנה.

סוכני נדל"ן מקצועיים יסייעו לכם לאתר את הנכסים המתאימים ביותר למלוא הצרכים שלכם – אל תוותרו על אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים!

אז אם גם אתם רוצים לשמור על ערך הכסף שלכם מפני התייקרות המחירים ששוחקת את כוח הקנייה שלו, חשוב שתכירו את אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, השקעות נדל"ן.סוכן נדל"ן מקצועי צריך לדעת לשרת את שני הצדדים כך שהעסקה שתיסגר תבטיח שגם המוכרים וגם הקונים יהיו מרוצים. סוכן נדל"ן מקצועי מכיר היטב את כל הסיבות בגינן מחירי הדיור בישראל עולים מזה למעלה משני עשורים, יודע להעריך את מחירי הנכסים ולצפות את תנועות מחירי השוק לעוד מספר שנים קדימה. אז הסיבה המרכזית בגינה מחירי הדיור בישראל עולים ללא מעצורים על אף כל ניסיונות הממשלה לבלום את המחירים היא מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע. הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שגורם באופן ישיר לעליות מחירים. הכוחות המשפיעים על מחירי הדיור הם אך ורק ביקוש והיצע וכל עוד המצב ישאר בעינו, נראה את מחירי הדיור ממשיכים לטפס. אז האם מחירי הדיור בועתיים לאחר למעלה משני עשורים של עליות חסרות רסן? בחינת מצב מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע מוכיחה שלא. מחירי הדיור בישראל צפויים להמשיך דרומה גם בשנים הבאות.

הערכת מחירי הדיור בישראל – השיטה הפשוטה שתעזור לכם להבין שהמחירים צפויים להמשיך לטפס

אחת השיטות הטובות ביותר להערכת תנועות מחירי השוק לשנים ארוכות קדימה היא בחינת קצב התקדמות הביקוש לעומת קצב

 

התקדמות ההיצע. הביקוש בישראל נגזר בעיקר מריבוי טבעי, הגירה חיובית, גירושים ומשקיעים וההיצע בישראל נגזר בעיקר מהתחלות הבנייה החדשות. הקבלנים הבונים בישראל נדרשים להתמודד עם שלבי בירוקרטיה ארוכים, מורכבים ויקרים המאיטים את קצב הגדלת ההיצע. מנגד, קצב גידול ביקוש אינו ממתין לאישורי הפרוייקטים החדשים וממשיך לעלות בקצב מסחרר. בחינה פשוטה של קצב התקדמות הביקוש לעומת קצב התקדמות ההיצע מעלה תמונה ברורה – מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע לא עומד להשתנות בקרוב, מה שמבטיח שמחירי הדיור בישראל עוד לא הגיעו לשיאם. אז אם גם אתם חששתם להצטרף לעגלת הנדל"ן הדוהרת בישראל בשיאי כל הזמנים, מנתונים אלה עולה כי סיכוי לא מבוטל שמחירי הדיור של היום, נכון לכתיבת שורות אלה, יראו זולים בעוד שנים בודדות.

תפקידו המרכזי של סוכן נדל"ן מקצועי – מציאת נקודת האיזון שתבטיח עסקה ששני הצדדים בה מרוצים

סוכן נדל"ן מקצועי יעניק לכם שירות מלא של הסברה אודות הנכסים השונים, ניהול משא ומתן מקצועי מול המוכרים, הערכת שווי הנכס ועוד. חשוב להדגיש כי סוכן נדל"ן מקצועי צריך לדעת לשרת את שני הצדדים כך שהעסקה שתיסגר תבטיח שגם המוכרים וגם הקונים יהיו מרוצים. אחת התכונות החשובות ביותר שצריכות להיות לכל סוכן נדל"ן היא קריאה בין השורות. בעזרת קריאה נכונה בין השורות סוכן נדל"ן מקצועי יכול להבין מהמוכר עד איזה מחיר הוא מוכן לרדת ועל מה הוא לא מתכוון להתפשר וכן מהקונה הפוטנציאלי הוא יבין מהן יכולותיו ועד איזה מחיר הוא מוכן לעלות. נתונים חשובים אלה יסייעו לו להבין האם ניתן להגיע לנקודת התפשרות של שני הצדדים שתבטיח סגירת עסקה כך ששני הצדדים יצאו מרוצים או שמא הפערים בין הצדדים תהומיים כך שחבל על הזמן וההשקעה בניסיון סגירת העסקה. עוד חשוב להדגיש כי על אף שמתווך נדל"ן מקצועי נבחר על ידי בעל הנכס, הקונה הפוטנציאלי עתיד לשלם לו לא מעט כסף עבור שירותיו. לכן, מתווכי נדל"ן נדרשים לייצג בכבוד את לקוחותיהם ללא העדפת המוכר על כלל צרכיו.

הערכת שווי נכסים – הכירו את שיטת ההשוואה

אחת השיטות הטובות ביותר להעריך את שווי הנכסים שסוכני נדל"ן רואים מידי יום היא שיטת ההשוואה. שיטת ההשוואה כוללת השוואה בין הנכס המדובר לנכסים אחרים הדומים לו בכמה שיותר משתנים. בין כלל המשתנים שנבחנים ניתן למנות את:

  • שטח בנוי
  • שטח מפרסת, גג או חצר
  • חנייה
  • קומת הדירה
  • מעלית בבניין
  • שנת בניית הבניין

כלל המשתנים הללו ועוד משפיעים רבות על מחירי הנכסים, ולכן חשוב להתייחס אליהם בעת הערכת שווי הנכס. בעזרת שיטת ההשוואה

אחת השיטות הטובות ביותר להעריך את שווי הנכסים שסוכני נדל"ן רואים מידי יום היא שיטת ההשוואה

גם אתם תוכלו להעריך את שווי הנכס בו אתם מתעניינים בקלות רבה. כל שאתם נדרשים לעשות ה לגשת לאתרים ממשלתיים המפרסמים את כלל הדירות הנמכרות בצירוף מחירים, לאתר דירות במיקום סמוך לדירה בה אתם מתעניינים בעלות כמה שיותר משתנים זהים, וכך תדעו להעריך את שווי הנכס. חשוב להדגיש, אנשים רבים בוחנים את מחירי הנכסים על סמך מודעות של דירות שעדיין לא נמכרו. מודעות אלה אינן רלוונטיות מהסיבה הפשוטה שהמחיר המבוקש יכול להיות גבוה מידי, מה שיגרום לדירה לא להימכר במשך זמן רב. סוכן נדל"ן מקצועי יודע להעריך את שווי הנכסים בצורה מדוייקת כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שלא תרכשו נכס במחירים מופקעים.

מסלולי השקעה אטרקטיביים:

  • נדל"ן מניב

רוצים להתחיל? בחרנו עבורכם את מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר בעולם הנדל"ן. מסלול ההשקעה הגדול מכולם הוא מסלול נדל"ן מניב. מסלול השקעה זה כולל רכישת נכס והשכרתו לתקופות זמן ארוכות. משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים במסלול השקעה זה מכמה סיבות מרכזיות, והן: מסלול נדל"ן מניב נחשב למסלול בטוח במיוחד, מסלול נדל"ן מניב מבטיח למשקיעים בו הכנסה חודשית ופסיבית לגמרי, מסלול נדל"ן מניב נחשב לאחד המסלולים הפשוטים ביותר להשקעה וכמובן בעל שני אפיקי רווח שונים. כלל היתרונות הללו הפכו את המסלול למסלול ההשקעות הגדול ביותר בעולם הנדל"ן. אך לפני שאתם ממהרים לבחור נכס להשקעה, חשוב שתכירו גם את החסרונות במסלול השקעה זה. ראשית, מסלול זה מניב למשקיעיו אחוזי תשואה יחסית נמוכים הנעים בין 2.5% באזורי ביקוש ל 4.5% באזורי פריפריה. שנית, מסלול השקעה זה מחייב אתכם לבחור נכון שוכרים איכותיים שיעמדו בכל התשלומים החודשיים שלהם ויפנו את הדירה בתום התאריך הנקוב בחוזה. לסיכום היתרונות והחסרונות של המסלול:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול בטוח ופשוט למתחילים אחוזי תשואה יחסית נמוכים הנעים בין 2.2% ל 4.5% מידי שנה
מסלול עם הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה התעסקות עם שוכרים
מסלול עם שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו בחירת שוכרים איכותיים שישלמו בכל חודש ויפנו את הדירה בתום התאריך הנקוב בחוזה

 

  • קרקעות חקלאיות להשקעה

מסלול השקעה נוסף בעל רמת סיכון גבוהה משמעותית ממסלול השקעה בנדל"ן מניב הוא רכישת קרקעות חקלאיות להשקעה. לא מעט אנשים כיום בוחרים לרכוש קרקע חקלאית להשקעה במטרה ליהנות מהכפלת ערכה עם קבלת ההיתרים להפשרתה. קרקעות חקלאיות מיועדות לצורכי חקלאות בלבד ולכן מחירן זול במיוחד. עם השלמת הליך ההפשרה ניתן יהיה לבנות על הקרקעות כך שערכן יכפיל ואף ישלש את עצמו. מסלול השקעה זה כולל לא מעט סיכונים אך שני יתרונות גדולים. האחד הוא פוטנציאל רווח גדול במיוחד בן מאות אחוזים והשני הוא מחירי הקרקעות הנמוך, מה שמאפשר למשקיעים רבים ללא הון עצמי גבוה להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן. ומה לגבי החיסכונות והסיכונים? הסיכון המרכזי בהשקעה זו הוא שהקרקע לא תעבור את הליך ההפשרה המיוחל שנים ארוכות, מה שיותיר את המשקיע ללא רווחים כלל. אז לסיכום היתרונות והחסרונות של מסלול זה:

 

יתרונות חסרונות וסיכונים
פוטנציאל רווח של מאות אחוזים קשה לדעת מתי הקרקע תעבור את הליך ההפשרה המיוחל
מחירי קרקעות נמוכים קיים סיכון שהקרקע לא תופשר כלל
ללא התעסקות עם שוכרים

לסיכום, עולם הנדל"ן מבטיח לכלל המשקיעים בו מבחר גדול של מסלולים הכוללים רמות סיכון שונות. סוכן נדל"ן מקצועי מכיר היטב את כל מסלולי ההשקעה ועוד לא מעט פרטים חיוניים שיוכלו לסייע לכם להשלים עסקאות מוצלחות ובטוחות. לפני שאתם ממהרים להכניס את הכסף לתוכניות חיסכון בטוחות של הבנקים, זכרו כי האינפלציה התמידית בישראל תשחק את ערך הכסף שלכם כך שיצא שתפסידו לא מעט כסף מידי שנה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!