שיכון ובינוי נדל"ן – חברת נדל"ן הפועלת בכל רחבי ישראל ממשיכה להגדיל את היצע הדירות במשק

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

כיום יש לא מעט חברות נדל"ן הפועלות בכל רחבי ישראל. רמות הביקוש לדיור בישראל גבוהות במיוחד וממשיכות לעלות בקצב מסחרר, מה שמאפשר לכל חברות הנדל"ן בישראל להקים פרוייקטים רבים בכל רחבי הארץ להגדלת ההיצע ואיזון מחירי הדיור. חברת שיכון ובינוי נדל"ן מקימה פרוייקטים רבים בשלל אזורים, לרבות נדל"ן מסחרי, משרדים, מעונות סטודנטים ועוד. אנשי המקצוע בתחום ממשיכים להגדיל את ההיצע בישראל עם בנייה חדשה אך מצביעים על בעיה מרכזית הגורמים לפערים בין הביקוש להיצע להמשיך לגדול ולהוביל לעליות במחירי הדיור. הבעיה המרכזית הגורמת לחברות נדל"ן רבות להגדיל את ההיצע בקצב איטי היא הבירוקרטיה המורכבת בקבלת אישורים לבניית פרוייקטים שונים. במדינת ישראל כל יזם וקבלן נדרשים לעבור שלבים בירוקרטיים ארוכים ומייגעים עד לקבלת האישורים הנדרשים להתחלת הבנייה. מה זה אומר? במילים פשוטות, הביקוש עולה בקצב מהיר יותר מקצב גידול ההיצע, הביקושים עולים ואיתם גם מחירי הדיור בכל רחבי ישראל.

קצב התחלות הבנייה החדשות איטי יותר מקצב גידול הביקושים בישראל – התוצאה: המשך עליות מחירים!

אז אם גם אתם רוצים להיכנס לעגלה הדוהרת של שוק הדיור בישראל וחוששים לעשות זאת לאחר שני עשורים רצופים של עליות מחירים

חברת שיכון ובינוי נדל"ן מקימה פרוייקטים רבים בשלל אזורים
 

במאות אחוזים, אל לכם לחכות לתיקון וירידות מחירים כי כל אנשי המקצוע בתחום סבורים שהם עדיין לא נראים באופק. חברת שיכון ובינוי נדל"ן ממשיכה לבנות באזורי ביקוש אך עד לקבלת כלל האישורים הנדרשים היא מגלה כי הפרוייטים השונים שלה לא מספיקים בכדי לענות על הצורך הגדל באזור. לכן, אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים לכל קרוביהם לקפוץ לעגלת הנדל"ן הדוהרת בישראל ולא לחכות לבלימה בעליות המחירים. יש לכם חסכונות שיושבים בתוכניות חיסכון בנקאיות או גרוע מכך, בחשבונות העו"ש? הזמן הנכון ביותר לרכוש בעזרתם נדל"ן בישראל הוא אתמול.

חוסכים בבנק? כך אתם מפסידים לא מעט כסף בלי להרגיש!

לא מעט אנשים בטוחים שהשארת מיטב חסכונותיהם בתוכניות חיסכון בנקאיות ונטולות ריבית היא הדרך הבטוחה ביותר לשמור על כל כספם מפני הפסדים. מה שהם לא מבינים זה שהאינפלציה התמידית בישראל עולה באחוז גבוה יותר מעשיריות אחוזי הריבית החיובית שכל תוכניות החיסכון השונות מציעות. מה זה אינפלציה ואיך זה קשור לחסכונות שלכם? אינפלציה היא עליית מחירים כללית השוחקת את כוח הקנייה של המטבע. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה, מה שאומר שכל עוד תוכנית החיסכון שלכם מניבה פחות מ 2% תשואה על הכסף מידי שנה, אתם מפסידים כסף. איך מפסידים למרות שרואים כי הערך המספרי של החיסכון עומד בעינו ואף עולה אט אט בעקבות עשיריות אחוז הריבית החיובית שהתוכנית החיסכון מציעה? שחיקת כוח הקנייה. הערך המספרי של החיסכון שלכם אכן לא ישתנה, אם הפקדתם 50,000 שקלים, תקבלו בחזרה קצת יותר מ 50,000 שקלים כשתחליטו לפרוע את החיסכון. אך כוח הקנייה של החיסכון ירד בכ 2% מידי שנה.

האינפלציה פוגעת בכוח הקנייה של הכסף שלכם – הדרך הבטוחה ביותר לשמור על כל חסכונותיכם

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך שתצליח להבהיר את הדברים בצורה פשוטה היא כוח הקנייה בסופר. לפני לא יותר מעשר שנים שטר של 100 שקלים בלבד הספיק בשביל למלא סל קניות מלא וכיום אותו שטר בדיוק לא יספיק למלא רבע מאותו סל הכולל את אותם המוצעים. הסיבה לכך היא האינפלציה שפוגעת בכוח הקנייה של הכסף. אמנם הערך המספרי של השטר זהה (100 שקלים), אך המוצרים שתוכלו לקנות איתו, כלומר כוח הקנייה שלו, ירד בצורה משמעותית. לכן, לפני שאתם ממהרים להגדיר כל השקעה כמסוכנת וכל תוכנית חיסכון בנקאית כבטוחה, חשוב להתייחס לאינפלציה השנתית בישראל ולהבין כי כל תוכנית המניבה פחות מ 2% תשואה מידי שנה היא תוכנית שגורמת לכם להפסיד לא מעט כסף.

הטיפים החשובים של חברות הנדל"ן הגדולות בישראל – הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל

מבינים שתוכניות החיסכון הבנקאיות גורמות לכם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה אך לא מכירים חלופה טובה יותר? חשוב שתכירו את עולם הנדל"ן. חברת שיכון ובינוי נדל"ן עוסקת בתחום במקצועיות רבה מזה לא מעט שנים ומחזיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר לאיתור האזורים הכדאיים להשקעה שערך הנכסים בהם צפוי לעלות בעשרות אחוזים בשנים הקרובות. ריכזנו עבורכם כמה מהטיפים החשובים ביותר של אנשי המקצוע כך שגם אתם תכירו את הכוחות המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל, את השיטה הפשוטה להעריך את מחירי הדיור לעוד שנים ארוכות קדימה, המאפיינים של שכונה מנצחת ומבוקשת שמחירי הנכסים בה צפויים לזנק, אפשרויות המימון שיאפשרו לכם להתחדש עם נכסים להשקעה גם ללא הון עצמי גבוה ועוד.

בטוחים שמחירי הדיור עומדים לרדת ואז הם שוב ממשיכים לעלות? הסוף לתחושות הבטן – כך תדעו להעריך את תנועות המחירים בישראל

אז ראשית, מחירי הדיור בישראל מושפעים בעיקר ממאזן הכוחות בין הביקוש להיצע. כל עוד רמות הביקוש גבוהות יותר מההיצע הקיים,חברת שיכון ובינוי נדל"ן בוחרת את האזורים המתפתחים ביותר במטרה ליהנות מעליית ערך משמעותית לאורך כל תקופת הבנייה מחירי הדיור עולים וכן להיפך, כל עוד ההיצע גדול מהביקוש, המחירים יורדים. המצב בישראל ברור, הביקושים גבוהים משמעותית מההיצע הקיים ולכן מחירי הדיור עולים ללא בלמים במשך למעלה משני עשורים רצופים במאות אחוזים. על בסיס נתונים אלה מחירי הדיור בישראל אינם בועתיים, אינם עומדים בפני תקרת זכוכית שתקשה על התקדמותם ואינם צפויים לרדת בעתיד הקרוב. ומה לגבי העתיד הרחוק? ישנה שיטה פשוטה בעזרתה אנשי מקצוע רבים בתחום יודעים להעריך את תנועות מחירי הדיור לעוד שנים ארוכות קדימה. השיטה הפשוטה היא חישוב קצב עליית הביקושים לעומת קצב התחלות הבנייה החדשות.

  • אם קצב עליית הביקושים זהה לקצב התחלות הבנייה החדשות, נדמה שהמצב עתיד להישאר כמו שהוא ללא כל שינוי.
  • אם קצב עליית הביקושים מהיר יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, נדמה שבעוד מספר שנים הפער בין הביקוש להיצע יגדל והמחירים ימשיכו לעלות בקצב מהיר יותר.
  • אם קצב עליית הביקושים איטי יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, כנראה שמחירי הדיור הולכים לקראת בלימה ואף תחילתן של ירידות.

בחינה מקצועית של מצב הדיור בישראל מעלה תמונה ברורה – הביקושים גבוהים משמעותית מההיצע הקיים וקצב גידול הביקושים מהיר יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, מה שאומר שמחירי הדיור בישראל צפויים להמשיך לרשום שיאים חדשים מידי שנה.

חברת שיכון ובינוי נדל"ן בוחרת את האזורים המתפתחים ביותר במטרה ליהנות מעליית ערך משמעותית לאורך כל תקופת הבנייה.

הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה בישראל

כבר לא חוששים לקנות נדל"ן במחירי שיא כי מבינים שהמחירים של היום יחשבו לזולים בעוד זמן קצר? חשוב שתכירו שיטה נוספת לאיתור אזורי השקעה מומלצים בישראל. בישראל ישנן ערים מתפתחות רבות שצפויות להסב למשקיעים בהן רווחים יפים של עשרות אחוזים בשנים הקרובות. חברת שיכון ובינוי נדל"ן בוחרת את האזורים המתפתחים ביותר במטרה ליהנות מעליית ערך משמעותית לאורך כל תקופת הבנייה. בחרנו עבורכם כמה מהערים המומלצות ביותר להשקעה על ידי אנשי מקצוע בתחום שצופים כי לערים הללו יש עוד לאן לגדול ולהתפתח

  • קריית מוצקין

קריית מוצקין עומדת בפני תחילתו של פיתוח מסיבי במסגרת תוכניות רבות לשיקום ערים. הרשות המקומית מבינה את החשיבות של התחדשות עירונית באזורים רבים ומתחילה להאיץ תהליכי פיתוח רבים. תוכנית תמ"א 38 תשנה את פניהן של שכונות רבות באזור, מה שכמובן ישפיע על כלל מחירי הנכסים ויבטיח עלייה מהירה של אחוזים רבים. מעבר לכך, ישנן שכונות הממוקמות לצידי רכבת ישראל, מה שמאפשר להגיע בקלות לכל רחבי הארץ. בשנים האחרונות הפקקים באזורי המרכז בשיאם כך שרבים מבינים שגם אם הם יגורו קרוב לעבודתם באזורי מרכז הארץ, בגלל הפקקים בשעות העומס הם יצרכו לנסוע כאילו הם גרים רחוק. לכן, רבים כיום בוחרים להתרחק מהמרכז ולהגיע בעזרת הרכבת למקום עבודתם בקלות ובנוחות.

עלות דירה ממוצעת בת 3 חדרים בקריית מוצקין עומדת על כ 900,000 שקלים ומניבה כ 3.6% תשואה שנתית מהשכרתה.

  • חיפה

בחיפה ישנם אזורים רבים שצפויים לעבור שינויים משמעותיים הן מבחינת התחדשות עירונית ובנייה וחדשה והן מבחינת סילוק מפגעים סביבתיים שונים הפוגעים בתדמיתה של העיר. בתי הזיקוק וחוות מכלי הגז הפוגעים רבות באיכות הסביבה צפויים לעבור משכונת קריית חיים מערבית, מה שכמובן יסיר את אחת הסיבות המרכזיות לתדמית השלילית של האזור. השינויים הללו בצירוף התחדשות עירונית, שיקום מבנים ישנים, בנייה גבוהה וחדשה יבטיחו עליות ערך משמעותיות לכלל הנכסים הממוקמים באזור. לכן, משקיעי נדל"ן רבים כיום נוהרים להשקיע דווקא באזורים אלה בעיר חיפה.

עלות דירה ממוצעת בת 3 חדרים בחיפה היא כ 900,000 שקלים ומניבה תשואה של כ 3.6% מידי שנה מהשכרתה.

  • בת ים

בת ים היא אחת הערים המרכזיות בישראל עם פוטנציאל הגדולה הגבוה ביותר. המיקום הגאוגרפי של בת ים אטרקטיבי במיוחד ומושך ביקושים רבים של עובדי מרכז הארץ. בת ים סבלה שנים ארוכות מתדמית רעה אך בשנים האחרונות חל שיפור ניכר בנושא. אנשים רבים בוחרים להתגורר בבת ים וליהנות מחוף מרשים, קרבה לתל אביב ומחירים נמוכים משמעותית מערים סמוכות. הרשות המקומית עומלת רבות על התחדשות עירונית, טיהור שמה של בת ים ופיתוח כללי של אזורים רבים. מעבר לכך, אחד היתרונות הגדולים ביותר של העיר בת ים הוא הרכבת הקלה (הקו האדום) שצפויה לקשר בין בת ים, תל אביב, פתח תקווה ועוד תוך זמן קצר ובנוחות שיא. כלל השינויים הללו צפויים להעלות את ערך הנכסים באזורים נבחרים בבת ים בעשרות אחוזים.

מחיר דירה ממוצעת בת שלושה חדרים בשכונת שיכון ותיקים שבבת ים עומד על כ 1,420,000 שקלים. דירה כזו מניבה כ 3.2% תשואה מידי שנה.

בחרו את השכונות המנצחות בערים האטרקטיביות – כך תעשו זאת נכון

חשוב להדגיש כי לא כל השכונות בערים הנבחרות יניבו תשואה גבוהה בשילוב עליית ערך של עשרות אחוזים בשנים הקרובות. בשביל לאתר את השכונה הטובה ביותר בעיר אטרקטיבית להשקעה חשוב לבחור שכונה הממוקמת בקרבת:

  • נתיבי תחבורה ראשיים
  • תחבורה ציבורית (תחנות אוטובוסים, רכבת ישראל, רכבת קלה)
  • מרכזי תעסוקה
  • מרכזי מסחר
  • פארקים, גינות, ים
  • מוסדות לימוד נבחרים, גנים איכותיים

לאחר שבחרתם את העיר האטרקטיבית ביותר להשקעה ואיתרתם את השכונה המנצחת, חשוב שתכירו את אחת מאפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר – משכנתא. הלוואת המשכנתא מאפשרת לכל אזרח בישראל (כמובן בתנאים שונים שנועדו לוודא שהוא יצליח לעמוד בכל שנות החזריו) לקבל עד 75% מימון לנכס ראשון ועד 50% מימון לנכס שני ומעלה. כלל הטיפים, השיטות והדגשים שהוצגו מעלה יוכלו לסייע לכם לעצור את שחיקת כוח הקנייה של חסכונותיכם ולהתחיל להשתלב נכון בעולם הנדל"ן.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!