נדל"ן בברלין – הכירו את כל היתרונות שבירת גרמניה מציעה למשקיעים רבים מכל רחבי העולם

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעי נדל"ן רבים בוחרים להשקיע מעבר לים במדינות רבות בהן פוטנציאל הרווח גדול משמעותית מזה הקיים בשוק המקומי. שוק הדיור בישראל עולה באופן רציף במשך למעלה משני עשורים במאות אחוזים, מה שגרם להכפלה ואף לשילוש ערך הנכסים. מגמת העלייה הברורה בישראל הופכת את הנכסים להרבה פחות אטרקטיביים עבור ציבור המשקיעים, וזאת מכמה סיבות מרכזיות.

מחירי הדיור בישראל גבוהים – מקשים על המשקיעים הקטנים לרכוש נכסים אטרקטיביים

ראשית, מחירי הדיור הגבוהים בישראל מקשים מאוד על ציבור המשקיעים לרכוש נכסים איכותיים באזורי ביקוש. בערים המרכזיות בישראל, מחירי הדיורברלין שבגרמני מהווה את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר המצליח לעניין משקיעים רבים מכל רחבי העולם הוא הממוצעים נושקים ל 2,000,000 שקלים. מעבר למחירים הגבוהים, הבנקים בישראל מציעים לציבור המשקיעים עד 50% מימון בהלוואת משכנתא בלבד. האפשרות לקבל 75% מימון בהלוואת משכנתא הינה עבור רכישת דירה ראשונה בלבד.

שוק הדיור בברלין מציע פוטנציאל רווח גדול משמעותית מזה הקיים בישראל

שנית, ישנן מדינות רבות בכל רחבי העולם בהן מגמת העלייה שנראתה בישראל בעשורים האחרונים, רק מתחילה. לאחר למעלה משני עשורים של מאות אחוזי עלייה במחירי הדיור, לשוק הישראלי אין עוד הרבה לאן לעלות. לעומתו, שווקים שונים מכל העולם שרק בשנים האחרונות מתחילים את ההתאוששות מהמשבר הכלכלי הגדול של 2008, מאפשרים למשקיעים לרכוש נכסים במחירים נמוכים ולצפות לעשרות אחוזי עלייה בשנים הבאות.

אחוזי התשואה בברלין גבוהים – מחירים נמוכים מניבים תשואה גבוהה!

שלישית, אחד מכללי האצבע שאתם חייבים להכיר בתור משקיעים מקצועיים הוא: ככל שמחיר הנכס זול יותר, כך התשואה שתתקבל מהשכרתו תהיה גבוההגרמניה דורגה במקום השלישי בעולם במדד המדינות בהן כמות ההשקעות בנדל"ן גבוהות במיוחד יותר. נתון זה עובד גם הפוך וניתן לראות זאת בבירור בשוק הדיור בישראל. מחירי נכסים באזורי מרכז הארץ המושקים ל 2,000,000 שקלים ואף למעלה מכך, מניבים תשואה של כ 2.6% מהשכרתם בממוצע. לעומת זאת, נכסים באזורי פריפריה הזולים בכ 50%, מניבים אחוזי תשואה גבוהים הרבה יותר המגיעים לכ 4% מידי שנה. במדינות רבות בעולם ניתן למצוא נכסים במחירים מוזלים המניבים תשואה שנתית של בין 5% ל 12% בכל שנה.

הכירו מספר פרטים חשובים אודות ההיסטוריה של ברלין

אז אם גם אתם חשבתם להשקיע בענף הנדל"ן ומחירי הדיור בישראל גבוהים מידי עבורכם, חשוב שתכירו את האפשרות שהפכה שכיחה בשנים האחרונות, השקעות נדל"ן מעבר לים. אחד היעדים האטרקטיביים ביותר המצליח לעניין משקיעים רבים מכל רחבי העולם הוא ברלין שבגרמניה. עד לפני כ 30 שנה, ברלין הייתה מחולקת בחומה המפרידה את שטחיה הן מבחינה פיזית והן מבחינה התפתחותית. חלקה של ברלין שגשג ופרח מבחינה כלכלית, מדינית ותרבותית בעוד חלקה השני התקשה להתמודד עם משברים קטנים, התקשה להתפתח מבחינה כלכלית ונחשב לשטח נכשל.

כשנפלה החומה וההפרדה בין השטחים הוסרה, חלקה הנכשל נמשך לאחר חלקה המצליח מה שהפך את ברלין כולה לעיר הבירה המבוקשת של אחת ממעצמות העולם, גרמניה. בשנת 2018 גרמניה דורגה במקום השלישי בעולם במדד המדינות בהן כמות ההשקעות בנדל"ן גבוהות במיוחד. אז מדוע רבים כל כך מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע בגרמניה בכלל ובברלין בפרט?

למה דווקא ברלין? ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות הגדולים ביותר שברלין מציעה למשקיעיה

  • עיר תיירותית  – ברלין נחשבת למעצמה תרבותית של ממש ומסמלת בעיני רבים ביטוי עצמי וחופש פנימי. בשל כך, העיר הפכה לאחת הערים המתויירותמה הן הסיבות העיקריות שבגינן רבים כל כך מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע בגרמניה בכלל ובברלין בפרט בעולם המצליחה למשוך מיליוני תיירים מידי שנה. מדוע התיירים הרבים נספרים כיתרון למשקיעים? מכמה סיבות. ראשית, התיירים מעלים את רמות הביקוש לדיור באזור. למרות שהם מגיעים למספר ימי נופש בלבד, הם זקוקים לקורת גג ללון בה, מה שמעלה את רמות הביקושים לדיור באזור. עלייה ברמות הביקושים מביאה לעלייה הן במחירי הדיור והן במחירי השכירות. שנית, משקיעים רבים בוחרים להשכיר את דירות המגורים שלהם לתיירים לתקופות זמן קצרות ונהנים מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד. אחוזי התשואה מהשכרת נכסים לטווחי זמן קצרים יכולים להגיע ל 20% בכל שנה ואף למעלה מכך.
  • מהכלכלות החזקות והיציבות בעולם – הכלכלה הגרמנית נחשבת לאחת הכלכלות החזקות והיציבות ביותר בעולם. במשבר הכלכלי של 2009, בו מדינות גוש רבות נדרשו לסיוע כספי משמעותי בשביל להצליח להתאושש ולעמוד על הרגליים, כלכלתה של גרמניה כמעט ולא נפגעה. גרמניה הגישה סיוע למדינות הגוש השונות והוכיחה את חוסנה הכלכלי. משקיעים רבים בודקים את יציבות הכלכלה המקומית בה הם בוחרים להשקיע במטרה לוודא שהמדינה תצליח להתגבר על משברים כלכליים גם ללא פגיעה בשוק הדיור המקומי.
  • מעצמת שכירות – ברלין שבגרמניה נחשבת למעצמת שכירות של ממש. רמות הביקושים לשכירות גבוהות משמעותית מההיצע הקיים, מה שהופך את שוקאחת הסיבות לביקוד הגבוה של ברלין בעולם הנדל"ן היא כי ברלין שבגרמניה נחשבת למעצמת שכירות של ממש השכירות לאטרקטיבי במיוחד עבור משקיעים רבים. נתון זה מבטיח לציבור המשקיעים שימצאו שוכרים טובים תוך זמן קצר ויהנו מאחוזי תשואה שנתיים גבוהים במיוחד – בין 6% ל 11% מידי שנה! (בעוד בישראל אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים נעים בין 2.6% ל 4.5% מידי שנה)
  • ביקוש גבוה לרכישת נכסים – הביקושים הרבים לא פוסחים גם על שוק הרכישה. רמות הביקושים לרכישת נכסים בברלין גבוהות במיוחד, מה שתרם רבות לעלייה של כ 9.2% במחירי הנכסים בשנה האחרונה! חשוב להדגיש שעיר הבירה הגרמנית זולה בעשרות אחוזים בהשוואה לערי הבירה של מעצמות רבות אחרות בכל רחבי העולם, מה שהופך את ברלין לאחת הערים האטרקטיביות ביותר בעולם. זכרו, כל עוד הביקוש גבוה מההיצע, המחירים עולים. נתונים אלה מנבאים כי מחירי הדיור בברלין ימשיכו במגמת העלייה לעוד שנים ארוכות.
  • מס רכישה ומס רכוש נמוכים – מדינות רבות בעולם מנסות להרחיק את המשקיעים הזרים בעזרת מיסוי גבוה על נכסים להשקעה. ברלין לעומת זאת פותחת את שעריה בפני משקיעים רבים מכל רחבי העולם ומאפשרת להם ליהנות ממיסוי נוח במיוחד. מס הרכישה עומד על 5% בלבד ומס הרכוש אף הוא נמוך ועומד על 0.5% משווי הנכס. חשוב להדגיש שהמע"מ בגרמניה כולה יחסית גבוה ועומד על 19%.משקיעי נדל"ן בברלין בוחרים לרכוש נכסים בסמוך למרכזים תיירותיים, נתיבי תחבורה ראשיים ומרכזי מסחר שונים
  • מס הכנסה מחושב באופן פרוגרסיבי – מדינות רבות בעולם גובות שיעור קבוע של מס הכנסה מהשכרת נכסים, אך בגרמניה תוכלו ליהנות ממס פרוגרסיבי המשתנה בהתאם להכנסות שלכם. נתון זה נחשב ליתרון בעיקר עבור המשקיע הקטן שהכנסותיו מנכסים בברלין אינן גבוהות במיוחד.
  • תשואה ממוצעת של בין 6% ל 11% מהשכרת הנכס – דירות רבות בכל רחבי ברלין מציעות למשקיעים בהן אחוזי תשואה גבוהים במיוחד הנעים בין 6% ל 11% מידי שנה. ככל שתבחרו את הנכסים שלכם באזורים מבוקשים יותר, כך אחוזי התשואה שתקבלו מהשכרתם יהיו גבוהים יותר. לכן, משקיעי נדל"ן בברלין בוחרים לרכוש נכסים בסמוך למרכזים תיירותיים, נתיבי תחבורה ראשיים, מרכזי מסחר שונים ועוד. אזורים אלה מבטיחים למשקיעים את התשואה הגבוהה ביותר מהשכרתם וכן את עליית הערך המהירה ביותר בהשוואה לממוצע האזורי.

לסיכום כלל היתרונות הגדולים שברלין מציעה למשקיעיה:

יתרונות נתונים
עיר תיירותית התיירים הרבים מאפשרים למשקיעים ליהנות מעליית ערך, מעליית מחירי השכירות ומהשכרה לתיירים בתשואה שנתית גבוהה במיוחד!
כלכלה חזקה ויציבה צפויה לעמוד בהצלחה בכל משבר כלכלי ללא פגיעה בשוק הדיור המקומי
ביקוש גבוה לשכירות הביקוש הגבוה מבטיח שהמשקיעים ימצאו שוכרים תוך זמן קצר ויהנו מאחוזי תשואה גבוהים – בין 6% ל 11% בשנה!
מס רכישה ומס רכוש נמוכים מס רכישה – 5% משווי הנכס, מס רכוש – 0.5% משווי הנכס
מס הכנסה פרוגרסיבי מס ההכנסה מהכנסות המגיעות מהשקעות נדל"ן בברלין הינו פרוגרסיבי ולא קבוע, מה שאומר ששיעור המס מותאם לסך ההכנסות
ביקוש גבוה לרכישת נכסים הנכסים בברלין מבוקשים ומבטיחים עליית ערך משמעותית. בשנת 2021 מחירי הנכסים זינקו בלא פחות מ 9.2%!
תשואה גבוהה מהשכרת נכסים השכרת הנכסים תניב למשקיעים בין 6% באזורים המרוחקים ממרכזי העניין ל 11% באזורים הסמוכים למרכזי התיירות והמסחר

ומה באשר למחירים? סיכום מחיר ממוצע לדירות השונותרוב המשקיעים בנדל"ן ברלין בוחרים במסלול השקעה של נדל'ן מניב במטרה ליהנות מעליית הערך הגבוהה של הנכסים במהלך השנים

וכמה כל זה יעלה לכם? הרבה פחות מדירת מגורים ישנה באזורי הפריפריה בישראל. מחירי הדיור בברלין עדיין לא זינקו, מה שמאפשר למשקיעים הרבים לרכוש נכסים במחירים אטרקטיביים במיוחד. נכון לכתיבת שורות אלה, המחיר הממוצע של דירות בברלין עומד על כ 3,590 אירו למטר מרובע. בברלין נמכרות לא מעט דירות בגודל של כ 80 מטר בסביבות 400,000 שקלים בלבד. לשם ההשוואה, בערי המרכז של ישראל נמכרות דירות חדר ישנות בנות 24 מטר מרובע, שנבנו לפני למעלה מ 70 שנה בכ 1,150,000 שקלים. לכן, אם גם אתם רוצים להצטרף לענף הנדל"ן אך חוששים שמחירי הדיור בישראל גבוהים מידי או שאין ברשותכם הון עצמי גבוה מספיק בשביל נכס אטרקטיבי בשטחי המדינה, ברלין היא העיר הטובה ביותר עבורכם. ריכזנו עבורכם מחירים של דירות להשקעה בברלין לפי גודלן.

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים כ 385,000 שקלים
דירת 3 חדרים כ 440,000 שקלים
דירת 4 חדרים כ 560,000 שקלים
דירת 5 חדרים כ 670,000 שקלים
דירת קרקע כ 950,000 שקלים

המחירים הללו לא נראו בישראל למעלה מעשור, מה שמבטיח למשקיעים בברלין שנים ארוכות של עליות מחירים וכמובן, אחוזי תשואה גבוהים במיוחד מהשכרתמסלול נדל"ן מניב בברלין מתאפיין במתאפיין ברמת בטיחות גבוהה, בהתעסקות מינימלית וכמובן בהכנסה פסיבית ומעוגנת הנכסים. אל גם אתם חושבים להתחיל להשקיע בנדל"ן בברלין, חשוב להדגיש כי כיום ניתן להשקיע ללא התעסקות בירוקרטית מורכבת וסבוכה שתחייב אתכם להגיע לברלין כמה פעמים מידי שנה. בעזרת צוות אחזקה מקצועי, עורכי דין טובים ואנשי מקצוע מיומנים שילוו אתכם לאורך כל העסקה, תוכלו לרכוש את הנכסים הטובים ביותר להשקעה ללא התעסקות רבה. אז רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, חשוב שתכירו את מסלול הדגל להשקעות נדל"ן בברלין, מסלול נדל"ן מניב.

מסלול ההשקעה הגדול בברלין – מסלול השקעה ארוך טווח!

מסלול נדל'ן מניב הוא מסלול השקעה ארוך טווח הכולל רכישת נכס והשכרתו לתקופות זמן ארוכות. רוב המשקיעים בברלין בוחרים במסלול השקעה זה במטרה ליהנות מעליית הערך הגבוהה של הנכסים במהלך השנים. מסלול זה מתאפיין ברמת בטיחות גבוהה, בהתעסקות מינימלית וכמובן בהכנסה פסיבית ומעוגנת בחוזה מידי חודש. ריכזנו עבורכם את כל היתרונות, החסרונות והסיכונים של מסלול השקעה זה, והם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה בטוח ופשוט – מתאים במיוחד למשקיעים בתחילת דרכם הצורך למלא את כל צורכי השוכרים במהלך כל שהותם בדירה – ניתן לעשות זאת גם בשלט רחוק!
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית ומעוגנת בחוזה בכל חודש סיכון בבחירת שוכרים שאינם מצליחים לעמוד בכל חודשי התשלום
מסלול השקעה המניב למשקיעים בו שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו במרוצת כל שנות ההשקעה מסלול השקעה ארוך טווח כך שהרווחים מעליית ערך הנכס אינם נזילים כל עוד המשקיע מחזיק בדירה

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!