נדל"ן באירופה – משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים להתחיל להשקיע מעבר לים

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעי נדל"ן ישראלים רבים בוחרים בשנים האחרונות להעביר את מרכז השקעותיהם מישראל למדינות רבות בכל רחבי אירופה. השקעות נדל"ן באירופה כוללות לא מעט יתרונות משמעותיים על פני השקעות נדל"ן בישראל. אם גם אתם שוקלים להתחיל להשקיע ברחבי אירופה, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נמנה את כל היתרונות הגדולים ביותר של השקעות נדל"ן באירופה, נגע באחוזי התשואה הממוצעים בהשוואה לאלה המתקבלים מרכישת נכסים בישראל וכיר את כל מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר. רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים אודות השקעות נדל"ן באירופה, חשוב שתכירו את הסיבות המרכזיות בגינן משקיעי נדל"ן ישראלים רבים החלו לרעות בשדות זרים.

עליות מחירי הדיור בישראל הפכו את הנכסים להרבה פחות אטרקטיביים להשקעה!

מחירי הדיור בישראל עולים באופן רציף במשך למעלה משני עשורים. עליות המחירים הופכות את הנכסים בישראל להרבה פחות אטרקטיביים להשקעה מכמה סיבות מרכזיות.

ראשית, משקיעי נדל"ן בישראל נדרשים להביא מהבית הון עצמי גבוה בשביל להתחדש בדירה טובה באזורי ביקוש. נתון זה מקשה מאודהשקעות נדל"ן באירופה כוללות לא מעט יתרונות משמעותיים על פני השקעות נדל"ן בישראל על כל המשקיעים הקטנים להתחיל להשקיע את כל חסכונותיכם בענף הנדל"ן בישראל.

שנית, המחירים הגבוהים של מיטב הנכסים בישראל מגלמים את רוב הפוטנציאל שכבר מומש. לאחר גל עליות של שני עשורים רצופים ומאות אחוזי עלייה לכל נכס, פוטנציאל הרווח קטן משמעותית בהשוואה לנכסים זולים שהתחילו לעלות רק בשנים האחרונות.

שלישית, כלל אצבע חשוב שאתם חייבים להכיר מתוך שינה אודות השקעות נדל"ן בישראל ובכל רחבי העולם הוא: ככל שמחיר הנכס זול יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. במילים אחרות, נכסים זולים להשקעה בכל רחבי אירופה (רוב ככל מדינות אירופה זולות יותר מישראל) יניבו לכם אחוזי תשואה גבוהים יותר מידי שנה. נכסים במרכז הארץ בישראל מניבים כ 2.5% תשואה שנתית בלבד בעוד ברחבי אירופה תוכלו למצוא נכסים אטרקטיביים באזורי ביקוש שיניבו כ 7% תשואה שנתית ואף למעלה מכך.

כל היתרונות הגדולים ביותר של אירופה – הסיבות בגינן משקיעים רבים בוחרים דווקא באירופה מכל רחבי העולם!

חושבים להעביר את כל השקעותיכם לגבולות אירופה? ריכזנו עבורכם את כל היתרונות הגדולים שמצליחים למשוך משקיעים רביםהשקעות נדל"ן באירופה כוללות לא מעט יתרונות משמעותיים על פני השקעות נדל"ן בישראל מרחבי ישראל בפרט ומרחבי כל העולם בכלל. היתרונות הגדולים ביותר של אירופה הם:

  • מחירי הנכסים מאפשרים גם למשקיעים עם הון עצמי נמוך להתחדש בנכסים אטרקטיביים

כפי שציינו לעיל, מחירי הדיור בישראל שהכפילו ואף שילשו את עצמם בשנים האחרונות הפכו הרבה פחות אטרקטיביים עבור משקיעים קטנים. לעומת זאת, באירופה ישנן מדינות רבות המאפשרות למשקיעים קטנים להתחדש בנכסים איכותיים באזורי ביקוש. מחירי נכסים קטנים, ישנים ובאזורי פריפריה בישראל יקרים מנכסים בפריים לוקיישן במדינות רבות באירופה.

  • הזינוק שהחל בישראל לפני למעלה משני עשורים מתחיל כעת במדינות רבות באירופה

מעבר לאפשרות של משקיעים קטנים ליהנות מנכסים איכותיים, המחירים הנמוכים במדינות רבות באירופה מגלמים הזדמנות של ממש. מדינות רבות מתחילות את הזינוק במחירי הדיור שהחל בישראל לפני למעלה משני עשורים, מה שאומר שיש לנכסים עוד הרבה לאן לעלות. נתון זה מבטיח למשקיעים ברחבי אירופה ליהנות גם מעליות של עשרות אחוזים במחירי הנכסים וגם מאחוזי תשואה גבוהים מהשכרתם.

  • אחוזי התשואה השנתיים מהשכרת נכסים גבוהה משמעותית בהשוואה לישראל

אחד הכללים החשובים ביותר שאתם חייבים לזכור הוא; ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהיםהשקעות נדל"ן באירופה כוללות לא מעט יתרונות משמעותיים על פני השקעות נדל"ן בישראל. יותר. כלומר, מחירי הדיור הנמוכים באירופה מבטיחים למשקיעים במחוזותיה אחוזי תשואה גבוהים במיוחד. ישנן מדינות בהן המשקיעים יוכלו לקבל אחוז תשואה דו ספרתי בכל שנה. אחוזי תשואה דומים לאלה נראו בישראל לפני למעלה משני עשורים וכיום התשואה הממוצעת על נכס בישראל מתקרבת ל 3% בלבד.

  • אפשרות לפיזור ההשקעה

יש לכם מספיק הון עצמי למטרת השקעה בישראל? באירופה תוכלו לרכוש בעזרתו מספר דירות להשקעה. פיזור ההשקעה מבטיחה למשקיע רמת בטיחות גבוהה במיוחד. גם אם אחת הדירות תתברר כלא מוצלחת במיוחד, יהיו דירות נוספות שיאפשרו לו ליהנות מרווחים שיכסו את ההפסדים. עיקרון הפיזור הוא עיקרון ידוע ומוכר בעולם ההשקעות המנחה משקיעים רבים באפיקי השקעה נוספים כמו שוק ההון ועוד.

  • מרחק של שעות בודדות בטיסה

אם לא די בכל היתרונות הגדולים של הנכסים האירופאים, גם המרחק הגאוגרפי בין מדינות אירופה לישראל נספר כיתרון נוסף. המרחק הגיאוגרפי בין ישראל לאירופה מאפשר למשקיעים רבים לבקר בדירות שלהם תוך מספר שעות בודדות של טיסה.

  • תקשורת נוחה

השפות המדוברות באירופה נחשבות לשפות פופולריות כך שיכולת התקשורת של המשקיעים עם אנשי מקצוע בתחום, שוכרים או קונים פוטנציאליים טובה. תקשורת טובה היא המפתח להשקעות נכונות ומקצועיות ללא הפתעות לא רצויות במהלך התהליך.

מסלולי ההשקעה הגדולים והמבוקשים ביותר באירופה

כלל היתרונות הללו מצליחים למשוך לא מעט משקיעי נדל"ן מכל רחבי העולם למדינות רבות ברחבי אירופה. אם גם אתם רוצים להצטרף,מדוע כדאי להשקיע בנדל"ן באירופה, מה הסיכונים ומה מרוויחים חשוב שתכירו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שידעו לסייע לכם לבחור נכון את מסלול ההשקעה המתאים ביותר עבורכם. בניגוד למקובל לחשוב, מסלולי ההשקעה בישראל ובאירופה אינן מסתכמים ברכישת דירות והשכרתן לתקופות זמן ארוכות. משקיעי נדל"ן מקצועיים מכירים עוד לא מעט מסלולי השקעה אטרקטיביים המתאימים לצרכים משתנים של המשקיעים. ריכזו עבורכם את כל מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר שיוכלו להתאים במדוייק לכל הצרכים שלכם.

מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בכל רחבי אירופה

  • נדל"ן מניב

נדל"ן מניב הוא מסלול ההשקעה הגדול ביותר בענף, הן בישראל והן באירופה. מסלול זה כולל לא מעט יתרונות על פני מסלולים אחרים ומתאפיין ברמת בטיחות גבוהה במיוחד. במסגרת המסלול המשקיע רוכש נכס ומשכיר אותו לטווחי זמן ארוכים. לסיכום כלל היתרונות, החסרונות והסיכונים של מסלול זה:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה בטוח ופשוט המתאים למשקיעים בתחילת דרכם התעסקות עם צורכי השוכרים בכל מהלך שהותם בדירה
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית ומעוגנת בחוזה משפטי סיכון בבחירת שוכרים שלא מצליחים לעמוד התשלום החודשי
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו במרוצת השנים אחוזי תשואה שנתיים יחסית נמוכים בהשוואה למסלולים אחרים

 

  • אקזיט בנדל"ן

מסלול זה אינו מתאים לכל משקיע ומצריך שעות ארוכות של עבודה מידי שבוע. במסגרת המסלול המשקיע רוכש נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק, משביח אותם בעזרת שיפוץ קוסמטי ומוכר אותם במחירי שוק. לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול זה הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
עסקאות קצרות טווח סיכון בבחירת נכסים פגומים מבחינה משפטית או מבחינה פיזית
רכישת נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק ללא הכנסה פסיבית
רווחים נזילים בתום תקופת ההשקעה שעות ארוכות של עבודה מידי שבוע

לסיכום, השקעות נדל"ן באירופה כוללות לא מעט יתרונות משמעותיים על פני השקעות נדל"ן בישראל. נכסים במדינות רבות באירופה נמכרים במחירים נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הנכסים בישראל ומגלמים פוטנציאל רווח גדול במיוחד.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!