דירות למכירה באיה נאפה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

דירות למכירה באיה נאפהמשקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם בוחרות להשקיע את כל כספם בדירות למכירה באיה נאפה. נשמע לכם מעניין? בשורות הבאות נכיר מקרוב את אחד האיים הבולטים של קפריסין, איה נאפה. חושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן? לפני שאתם ממהרים לרכוש דירה בגובלות ישראל, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בפסקאות הבאות נגע בכל הסיבות בגינן משקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע את כל כספם מעבר לים, נכיר את היתרונות הגדולים שמצליחים למשוך משקיעים רבים לאיה נאפה, נציג את מסלולי ההשקעה הגדולים באזור ונגע בכל הטיפים המעשיים שיעזרו לכם לרכוש נכון דירה אטרקטיבית להשקעה.

 

השקעות נדל"ן או מסלול חיסכון בנקאי? כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל לבחור נכון

מתלבטים בין השקעות בענף הנדל"ן לבין חיסכון בתוכניות חיסכון נטולות סיכון שהבנקים מציעים? לא מעט אנשים כיום בוחרים לשכן את כל החיסכונות שלהם במסלולי חיסכון שונים שהבנקים מציעים. הבנקים משווקים את תוכניות החיסכון הללו כתוכניות בטוחות המבטיחות הגנה מלאה על כספי כל הבוחרים בהם. תוכניות אלה אכן אינן חשופות לאפיקי השקעה מסוכנים, אך הן חשופות לשחיקת האינפלציה. הבנקים לא ממהרים להסביר ללקוחות שלהם כי כל כספי החיסכונות חשופים לפגיעה קשה של האינפלציה. האינפלציה היא עליית מחירים כללית שפוגעת בערך הכסף. האינפלציה בעולם כולו מרימה את ראשה, ונכון לכתיבת שורות אלה בישראל נרשמה אינפלציה בשיעור של 4.1% ובארצות הברית נרשמה אינפלציה בשיעור גבוה הרבה יותר – 9.1%. מה זה אומר על החיסכונות שלכם? זה אומר שאתם מפסידים מידי שנה את אחוז עליית האינפלציה. רוצים לשמור על ערך הכסף שלכם מפני שחיקת האינפלציה? אחת האפשרויות הטובות ביותר לעשות זאת היא בעזרת השקעות נדל"ן קפריסין נבונות.

 

כל מה שחשוב לדעת על דירות מגורים להשקעה בישראל – לא סתם משקיעים רבים בוחרים להשקיע מעבר לים

חושבים לרכוש דירת מגורים להשקעה בישראל? חשוב לדעת כי ממשלת ישראל מנסה להרחיק את המשקיעים מהשוק במטרה לבלום את עליית המחירים. הדרך להרחקת המשקיעים כוללת העלאת מס הרכישה על דירה שניה מ 5% ל 8% וכן ביטול האפשרות למשכן נכס קיים לטובת קבלת מימון על סך 50% מערכו בשביל לרכוש נכס נוסף. מעבר לכך, מחירי הדיור בישראל גבוהים למדי, מה גורם למשקיעים רבים לחשוב שהעליות מתקרבות למיצוי. כמו כן המחירים הגבוהים פוגעים באחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים – אחוזי התשואה הממוצעים בישראל עומדים על בין 2.2% ל 4.7% תשואה בכל שנה. אז אם לא ישראל, למה דווקא איה נאפה בקפריסין? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם חייבים להכיר על אחד האיים המתויירים בקפריסין.

מספר דגשים חשובים אודות קפריסין ואיה נאפה

קפריסין היא מדינה קטנה ועצמאית החל מ 1960. בכל שטחה מתגוררים כ 1,500,000 מקומיים בלבד, אך בכל שנה פוקדים את אדמתה לא פחות מ 2,500,000 תיירים. בשנת 2013 קפריסין חוותה מצוקה כלכלית של ממש בעקבות שאריות משבר משנת 2008. המדינה הקטנה הצליחה להגיע לאיזון כלכלי תוך זמן קצר ולהוכיח יכולות שיקום מהירות למדי. נתונים אלה מסייעים למשקיעים רבים מכל רחבי העולם להשקיע את כספם במדינה כמו קפריסין, שהוכיחה את יכולתה לעמוד בפני אתגרים כלכליים מורכבים. למה דווקא איה נאפה? חשוב לדעת כי בשנים האחרונות חלים שינויים רבים באיה נאפה. באחד האיים המתויירים בקפריסין מושקעים לא מעט כספים לפיתוח נרחב. כלל הפיתוחים הללו צפויים להזניק את מחירי הדיור באזור, ולכן משקיעים רבים בוחרים להשקיע את כל כספם דווקא באיה נאפה. אז רגע לפני שאתם יוצאים למסע חיפושים אודות דירות למכירה באיה נאפה, חשוב שתכירו את כלל היתרונות הגדולים שקפריסין מציעה לכל משקיעיה.

 

היתרונות הגדולים של השקעה בקפריסין בכלל, ובאיה נאפה בפרט:

  • הכלכלה הקפריסאית יודעת להתאושש מהר ממשברים כלכליים

כפי שציינו מעלה, הכלכלה הקפריסאית הוכיחה את עצמה בהתמודדות עם המשבר של שנת 2013. הכלכלה המקומית הצליחה לצאת מהמשבר במהירות רבה ולהתאושש ממצבה הכלכלי. משקיעים רבים אוהבים לראות שהממשל המקומי במדינה בה הם בוחרים להשקיע יודע להתמודד נכון עם משברים כלכליים. נתון זה מקטין את הסיכון במדינה ומבטיח כי שוק הנדל"ן יהיה האחרון להיפגע בכל משבר.

 

  • מחירי הדיור בקפריסין נמוכים – בין 1,500 ל 2,000 יורו למטר

מחירי הדיור בקפריסין בכלל, ובנאפה בפרט זולים למדי. מחירי הדיור בישראל גבוהים ודוחקים את המשקיעים הקטנים לאזורי פריפריה בלבד. לעומת זאת, הבוחרים לרכוש דירות למכירה באיה נאפה יכולים להתחדש עם נכסים איכותיים, גדולים וחדשים הממוקמים בפריים לוקיישן במחיר נמוך מדירות קטנות וישנות באזורים נידחים בישראל. מעבר לכך, מחירי הגיור הנמוכים בקפריסין מגלמים פוטנציאל השבחה גדול. המחירים עדיין לא הגיעו לשיא כל הזמנים בעוד שבישראל השיאים הללו נשברים שנה אחר שנה.

 

  • אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים גבוהים – בין 6% ל 10% בכל שנה

מחירי הדיור הנמוכים בקפריסין משפיעים באופן ישיר על אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים. אחד מכללי האצבע שאתם חייבים להכיר בתור משקיעים הוא – ככל שמחירי הדיור נמוכים יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתם יהיו גבוהים יותר וכן להיפך, ככל שמחירי הדיור גבוהים יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתם יהיו נמוכים יותר. בישראל התשואה הממוצעת שמתקבלת מהשכרת נכסים נעה בין 2.2% ל 4.7% בלבד, בעוד שבקפריסין המשקיעים נהנים מ 6% עד 10% בכל שנה.

 

  • השקעות ענק באיה נאפה

חושבים על דירות למכירה באיה נאפה? חשוב שתדעו שבשנים האחרונות הונחו לא מעט תוכניות פיתוח משמעותיות לאחד האיים המתויירים ביותר בקפריסין. התוכניות הללו צפויות להעלות את ערך כלל הנכסים באזור, מה שאומר שתוכלו ליהנות מעליית ערך משמעותית ברכישת נכסים באיה נאפה.

 

  • תיירים רבים מגיעים לשטחה של קפריסין בכל שנה – כ 2,500,000 תיירים

יתרון נוסף של השקעה בקפריסין בכלל ובאיה נאפה בפרט, הוא כמובן התיירות העניפה בכל שנה. התיירים הרבים מגיעים לשטחה של קפריסין ומעלים את הביקוש לדיור. עלייה בביקוש לדיור מובילה לעליית מחירי הדיור והשכירות גם יחד. עליות המחירים הללו מטיבות עם המשקיעים. מעבר לכך, המשקיעים שבוחרים דירות למכירה באיה נאפה יכולים להציע את הדירות שלהם לתיירים לתקופות זמן קצרות. השכרות קצרות מועד מניבות אחוזי תשואה גבוהים משמעותית מאלה שניתן לקבל מהשכרות ארוכות מועד. התשואה הממוצעת מהשכרת דירה באיה נאפה לתיירים נעה בין 10% ל 15% בכל שנה.

  • קרבה גאוגרפית לישראל – כשעה טיסה משמי ישראל

היתרון האחרון שמשפיע בעיקר על משקיעי נדל"ן ישראלים הוא כמובן הקרבה הגאוגרפית למדינת ישראל. חוששים להשקיע במדינות מרוחקות שיאלצו אתכם לטוס שעות ארוכות בכל פעם שתרצו לבקר בנכס? הטיסה לקפריסין תצריך מכם כשעה בלבד. טיסה קצרה של כשעה משמי ישראל תאפשר לכם לנחות לצד הנכס שרכשתם להשקעה באיה נאפה או בכל שטחי קפריסין.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!