מימון המונים נדל"ן – בטוחים שאתם חייבים הון עצמי גבוה לרכישת נדל"ן?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

ענף הנדל"ן מושך לא מעט משקיעים מכל רחבי העולם הבוחרים להתחדש בנכסי מגורים, נכסי מסחר, מגרשים מופשרים לבנייה ואף קרקעות חקלאיות. אם גם אתם מתעניינים בענף, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע במצב שוק הדיור בישראל, באפיקי ההשקעה המרכזיים והרווחיים ביותר וחשוב מכל, בשיטות השונות להשיג מימון לעסקאות שונות. אנשי מקצוע רבים בתחום מדגישים מספר דגשים מרכזיים וטיפים מקצועיים שכל משקיע בתחילת דרכו חייב להכיר, נביא את העיקריים שבהם. חשוב להדגיש כי גם אם מעולם לא חשבתם להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן, בשורות הבאות תחשפו גם לחלופה המרכזית בישראל להשקעות נדל"ן, כך שכדאי לכם להמשיך לקרוא. היכרות עם החלופה המרכזית יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף במרוצת השנים.

חוששים מהשקעות נדל"ן? הכירו את האינפלציה ואת השפעתה על כל החיסכונות שלכם!

אנשים רבים שחוששים מהשקעות נדל"ן בטענה כי המחירים מנופחים וצפויים להתחיל להיבלם ואף לרדת בשנים הקרובות, בוחרים להשקיע את מיטב כספם

מימון המונים נדל"ן מאפשר לקבלנים לקבל את ההון הנדרש לניהול פרוייקטים שונים בענף הנדל"ן
 

בתוכניות חיסכון בנקאיות. תוכניות חיסכון בנקאיות מבטיחות לכלל הבוחרים בהן שמירה מלאה על ערך הכסף ללא כל חשיפה לאפיקי השקעה שונים. אנשים רבים נוהרים לשמור על מיטב חיסכונותיהם בתוכניות החיסכון הללו, ללא היכרות אמיתית עם תנאי המסלול. הבנקים לא טורחים להסביר ללקוחות שהאינפלציה השנתית בישראל עומדת בממוצע על לא פחות מ 2% בכל שנה. מה זה אינפלציה ואיך זה קשור לכספי החיסכונות שלכם?

שחיקת כוח הקנייה – עליות מחירים כלליות פוגעות בכיס של כולנו

אינפלציה פירושה עליות מחירים כלליות במשק. עליות המחירים הללו גורמות לשחיקת כוח הקנייה של כל מטבע. חשוב להדגיש כי שחיקת כוח הקנייה אינה נראית לעין, ולכן רבים כלל לא מודעים אליה. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא עגלת קניות בסופר. עד לפני מספר שנים הייתם יכולים להגיע לכל סופר שכונתי מצויידים עם שטר בודד של 100 שקלים בלבד ובעזרתו למלא עגלת קניות הכוללת סל מוצרים בסיסיים מלא. כיום, אותו סל קניות הכולל את אותם מוצרים בדיוק, יצריך מכם להגיע מצויידים בהרמה יותר משטר בודד של 100 שקלים. במילים אחרות, על אף שמדובר באותם מוצרים בדיוק, כוח הקנייה של השטר ירד במרוצת השנים וכעת הוא מצליח לקנות הרבה פחות. שחיקה זו פוגעת בערך הכסף שלכם, על אף שמבחינה מספרית לא תראו כל שינוי. לכן, כל אפיק חיסכון המבטיח לבחורים בו ריבית נמוכה מהאינפלציה השנתית, גורם להפסדים בטוחים ולא מבוטלים מידי שנה.

הדרך הבטוחה לשמור על כל חיסכונותיכם מפני שחיקת האינפלציה

אז איך ניתן להגן על החיסכונות מפני שחיקת האינפלציה? אחת הדרכים הטובות ביותר כיום היא להשקיע בנדל"ן. השקעות נדל"ן כוללות מבחר עשיר שליש להדגיש כי מימון המונים נדל"ן עלול לסייע באותה שיטה גם לאנשים פרטיים שרוצים לרכוש נכסים ללא הון עצמי. מסלולים, תנאים, רווחים צפויים ואפשרויות מימון בהן נעסוק מטה בהרחבה. אך האם לאחר כשני עשורים רצופים של עליות מחירים, זה הזמן הנכון להצטרף לענף? אנשים רבים סבורים שמחירי הדיור בישראל בועתיים. עליות בנות מאות אחוזים שגרמו להכפלה ואף לשילוש ערכי הנכסים השונים גורמים לאנשים רבים להמתין לירידות מחירים משמעותית במחירי הנדל"ן. אך האם הן אכן צפויות להגיע? בדקנו עם מומחים רבים בתחום והתשובה היא כנראה שלא. מחירי הדיור בישראל מושפעים בעיקר מרמות ביקוש לעומת היצע הקיים. אחד מכללי האצבע שאתם חייבים להכיר הוא – כל עוד הביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים, מחירי הדיור ימשיכו לעלות.

חוששים לרכוש נדל"ן במחירי שיא כל הזמנים ולאחר עליות של מאות אחוזים בעשורים האחרונים? חשוב שתקראו את הפסקה הבאה

לא מעט קבלנים ויזמים נעזרים במימון המונים נדל"ן לטובת הרמת פרוייקט גדול המצריך כסף רב

בדיקת מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע בישראל מעלה תמונה ברורה – הביקוש לדיור גבוה משמעותית מההיצע הקיים. כל עוד מאזן הכוחות נשאר בעינו, מחירי

הדיור ימשיכו לעלות. מה צריך לקרות בשביל שמאזן הכוחות ישתנה? בגדול, להגביר בצורה משמעותית את קצב התחלות הבנייה החדשות. התחלות הבנייה החדשות יבשילו בעוד מספר שנים לכדי דירות מגורים ויגדילו את ההיצע הקיים. אך קבלנים ויזמים רבים מדווחים כי כמות הטפסים והשלבים הבירוקרטיים שנדרשים לעבור בכדי לזכות באישור המיוחל לרדת לשטח ולהתחיל לבנות, ארוכים ומייגעים. השינוי לא נראה בפתח, ולכן דעתם המקצועית של לא מעט אנשי מקצוע בתחום היא שמחירי הדיור צפויים להמשיך צפונה במגמת העלייה גם בשנים הבאות.

הכירו את כל אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר

חושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן אך בטוחים שאתם חייבים לחסוך הון עצמי גבוה במיוחד בשביל ליהנות מנכס טוב במיקום אטרקטיבי? חשוב שתכירו אתאפשרות זו של מימון המונים מאפשרת הן לקבלנים והן לאנשים פרטיים ליהנות מאחוזי  מימון גבוהים במיוחד לרכישת נכסים כל אפשרויות המימון הקיימות כיום. אנשים רבים לא מכירים את האפשרויות העומדות לרשותם, מה שמונע מהם לבצע עסקאות מוצלחות שהם היו יכולים לעשות בקלות רבה. ריכזנו עבורכם את כל אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר שיאפשרו לכם לבצע מבחר עסקאות עם הון עצמי נמוך במיוחד או אף ללא הון עצמי כלל.

  1. הלוואת משכנתא הלוואת המשכנתא היא ההלוואה השכיחה והאטרקטיבית  ביותר שרבים נעזרים בה לרכישת נדל"ן. ההלוואה מאפשרת לבוחרים בה ליהנות מ 75% מימון משווי נכס ראשון ומ 50% מימון משווי נכס שני. חשוב להדגיש כי 75% או 50% מימון יחושבו על בסיס הערכת הבנק את הדירה שאתם רוצים לרכוש. במילים אחרות, הלוואת המשכנתא מאפשרת לכם להביא מהבית רק 25% משווי הנכס הראשון שאתם רוצים לרכוש ו 50% משווי הנכס השני שאתם רוצים לרכוש. מעבר לכך, חשוב שתכירו את מאפייני ההלוואה. הלוואת המשכנתא מתאפיינת במתן סכומי כסף גדולים, לטווחי זמן ארוכים ובריביות נמוכות במיוחד. חושבים לקחת הלוואה גדולה אך חוששים מהחזר חודשי גבוה? תוכלו לפרוס את התשלומים לעד 30 שנה, מה שיאפשר לכם להקטין משמעותית את ההחזרים החודשיים. אין לכם את ההון העצמי הנדרש (25% משווי דירה ראשונה או 50% משווי דירה שניה)? חשוב שתכירו את אפשרויות המימון הבאות.
  2. הלוואה חוץ בנקאית הלוואה חוץ בנקאית מאפשרת למשקיעים רבים להשלים את ההון העצמי הנדרש לקבלת הלוואת משכנתא. מאפייני ההלוואה הרבה
    לא מעט קבלנים ויזמים נעזרים במימון המונים נדל"ן לטובת הרמת פרוייקט גדול המצריך כסף רב כבר מתחילתו
     

    פחות אטרקטיביים מהלוואת המשכנתא ולכן רבים נעזרים בה לטובת השלמות בלבד. הלוואה חוץ בנקאית מתאפיינת במתן סכומי כסף קטנים, לטווחי זמן קצרים עד בינוניים ובריביות גבוהות. רבים בוחרים להיעזר בהלוואות חוץ בנקאיות להשלמות של בין 100,000 שקלים ל 200,000 שקלים בלבד. חושבים לרכוש דירה בשווי 1,000,000 שקלים? תידרשו להביא מהבית 25% משווי הנכס (בהנחה שמדובר בנכס ראשון, כך שתוכלו לקבל הלוואת משכנתא של כ 75% משווי הנכס). 25% מ 1,000,000 שקלים הם 250,000 שקלים. יש לכם רק 150,000 שקלים? תוכלו לקבל הלוואה חוץ בנקאית של 100,000 שקלים שיצטרפו להון העצמי הנדרש לקבלת הלוואת המשכנתא.

  3. משכון נכס קיים  -אפשרות נוספת היא משכון נכס קיים. הבנקים בישראל מאפשרים לבעלי נכסים למשכן את הנכס הקיים ברשותם לטובת קבלת הלוואה בתנאי משכנתא. ניתן למשכן עד 50% משווי נכס קיים לטובת קבלת 50% מערכו. במילים אחרות, אם יש לכם נכס בשווי 1,000,000 שקלים, תוכלו לקבל מהבנק עד 500,000 שקלים לטובת רכישת דירה נוספת. אותם 500,000 שקלים יאפשרו לכם לרכוש נכסים בשווי של עד 1,000,000 שקלים ללא צורך בהון עצמי כלל. עם מימון הלוואת משכנתא לדירה שניה של 50% מערכה, תוכלו ליהנות מדירה נוספת במימון מלא של 100% משווי הנכס.
  4. מימון המונים נדל"ן  – האפשרות האחרונה היא מימון המונים נדל"ן. אפשרות זו של מימון המונים מאפשרת הן לקבלנים והן לאנשים פרטיים ליהנות מאחוזימימון המונים נדל"ן מאפשר לקבלנים לקבל את ההון הנדרש להרמת פרוייקטים שונים מימון גבוהים במיוחד לרכישת נכסים. לא מעט קבלנים ויזמים נעזרים במימון המונים נדל"ן לטובת הרמת פרוייקט גדול המצריך כסף רב כבר מתחילתו. הקבלנים בנעזרים במימון המונים, מצליחים לפרוע את כל התחייבויותיהם מהרווחים של הפרוייקט החדש. במילים אחרות, מימון המונים נדל"ן מאפשר לקבלנים לקבל את ההון הנדרש להרמת פרוייקטים שונים. לאחר הרמתם, הם יוכלו להחזיר לכל המממנים את כל השקעותיהם בתוספת ריבית חיובית.

חשוב להדגיש כי מימון המונים נדל"ן יכול לסייע באותה שיטה גם לאנשים פרטיים שרוצים לרכוש נכסים ללא הון עצמי. עסקאות שיתופיות מעין אלה כוללות חוזה מותאם כך שכלל המעורבים בעסקה יקבלו את מיטב כספם בתוספת ריבית.

לסיכום אפשרויות המימון השונות:

אפשרות מימון מאפיינים
משכנתא אפשרות מימון אטרקטיבית הכוללת מתן סכומי כסף גדולים, לטווחי זמן ארוכים ובריביות נמוכות. בישראל ניתן לקבל עד 75% מימון לדירה ראשונה ועד 50% מימון לדירה שניה ומעלה.
הלוואה חוץ בנקאית אפשרות מימון הכוללת מתן סכומי כסף קטנים לטווחי זמן קצרים עד בינוניים ובריביות גבוהות. הסיבה המרכזית שרבים בוחרים בה היא השלמת הון עצמי נדרש לקבלת הלוואת משכנתא.
משכון נכס קיים אפשרות מימון המתאימה לבעלי נכסים בלבד. במסגרת משכון הנכס הבנקים בישראל מאפשרים למשכן 50% משווי הנכס וכנגדו לקבל הלוואה בתנאי משכנתא של 50% משוויו.
מימון המונים אפשרות מימון זו מתאימה הן לקבלנים ויזמים והן לאנשים פרטיים. במסגרת אפשרות מימון זו אנשים רבים מלווים סכומי כסף שונים בתמורה לקבלתם בחזרה בתוספת ריבית. אפשרות זו מאפשרת לקבלנים או למשקיעים ליהנות ממימון מלא של שווי הנכס.

 

לסיום, חשוב שתכירו את אחד ממסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בישראל. לאחר שהכרנו את החלופה המרכזית של השקעות נדל"ן, הכרנו את הגורמיםחשוב להדגיש כי מימון המונים נדל"ן יכול לסייע באותה שיטה גם לאנשים פרטיים שרוצים לרכוש נכסים ללא הון עצמי המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל, הכרנו מספר אפשרויות מימון שיאפשרו גם לכם להתחיל להשקיע עם הון עצמי נמוך או אף ללא הון עצמי כלל, חשוב שנכיר גם את מסלול ההשקעות הגדול בישראל.

הכירו את מסלול הדגל להשקעות נדל"ן בישראל

מסלול ההשקעות הגדול בישראל הוא מסלול נדל"ן מניב. נדל"ן מניב מבטיח לכלל הבוחרים בו יציבות, פשטות והכנסה פסיבית מידי חודש. אם גם אתם רק מתחילים את דרככם בענף הנדל"ן, כנראה שהמסלול הזה הוא המתאים ביותר עבורכם. במסגרת המסלול המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים. למסלול יש לא מעט יתרונות, חסרונות וסיכונים שאתם חייבים להכיר.

היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה גדול, יציב, בטוח ופשוט צורך להתעסק עם שוכרים ולמלא את מיטב הצרכים שלהם במהלך כל שהותם בדירה
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש סיכון בבחירת שוכרים שלא מצליחים לעמוד בתשלום החודשי
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – אחד מהשכרתו והשני מעליית ערכו אחוזי תשואה יחסית נמוכים מהשכרת הנכסים – בין 2.2% ל 3% באזורי המרכז, ובין 3% ל 5.5% באזורי פריפריה

לסיכום, השקעות נדל"ן מבטיחות לכלל הבוחרים בהן הגנה מיטבית מפני שחיקת האינפלציה. בניגוד לדעתם של רבים, מחירי הדיור אינם בועתיים ולא צפויים להתחיל מגמת ירידה בשנים הקרובות. נשמע מעניין? מבחר אפשרויות מימון שונות יאפשרו לכם לרכוש נכסים להשקעה עם הון עצמי נמוך או אף ללא הון עצמי כלל. מסלול הדגל של הענף הוא המסלול המניב, שאת יתרונותיו וחסרונותיו מנינו לעיל.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!