יועץ השקעות נדל"ן – כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שתתחילו במסע החיפושים אחר הנכס האטרקטיבי ביותר להשקעה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

יועץ השקעות נדלןחושבים להתחיל להשקיע את מיטב החיסכונות שלכם בענף הנדל"ן אך אין לכם מושג מאיפה להתחיל? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שירותיו של יועץ השקעות נדל"ן. לא מעט אנשים כיום בוחרים להסתייע בשירותיו המקצועיים של יועץ השקעות נדל"ן במטרה לאתר את האזורים הכדאיים ביותר להשקעה, להכיר מקרוב את כלל המסלולים האטרקטיביים ביותר ולהצליח לבחור נכון נכסים שיניבו את אחוזי התשואה הגבוהים ביותר. בשורות הבאות נגע בשאלה שמעסיקה משקיעי נדל"ן רבים בישראל – האם כדאי להשקיע בגבולות ישראל או לצאת אל מעבר לים? נכיר מקרוב את הסיבה המרכזית בגינה אסור לכם להחזיק את כלל החיסכונות בחשבון העו"ש או אף בתוכניות חיסכון בנקאיות ונציג את כל מסלולי ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר בענף הנדל"ן. אז רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש נכס למטרות השקעה, חשוב שתמשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות. 

 

לא משקיעים מחשש להפסדים? אתם מפסידים לא מעט כסף מידי שנה גם אם כל חסכונותיכם מעוגנים בחשבון העו"ש – הכירו את האינפלציה 

ראשית, חשוב לפתוח בסיבה המרכזית בגינה אנשים רבים כיום בוחרים להשקיע את מיטב החסכונות שלהם בענף הנדל"ן. האינפלציה בישראל מרימה את ראשה ועומדת כיום על כ 4%. האינפלציה פירושה עליות מחירים כלליות הגורמות לשחיקת כוח הקנייה של החסכונות שלכם. במילים אחרות, כל החסכונות שיושבים בחשבון העו"ש ללא כל תנועה מפסידים כ 4% מערכם בכל שנה (בהתאם לאחוז האינפלציה). רוצים לעצור את ההפסדים? תוכניות החיסכון הבנקאיות הן לא התשובה עבורכם. תוכניות אלה מציעות לבוחרים בהן אחוזי תשואה אפסיים, כך שבמקום שתפסידו 4% מערך החסכונות שלכם במהלך השנה, תפסידו רק 4% פחות אחוז הריבית האפסית שהבנקים מציעים. אז מה עושים בכדי לשמור על ערך הכסף ואף ליהנות מתשואה עודפת מידי שנה? אחת האפשרויות הטובות והמבוקשות ביותר היא השקעה בענף הנדל"ן. 

ענף הנדל"ן כולל מגוון מסלולי השקעה שיוכלו להתאים גם עבורכם 

ענף הנדל"ן מציע לכלל המשקיעים בו מבחר עשיר של מסלולי השקעה מותאמים לצרכים שונים של משקיעים שונים. בין כלל מסלולי ההשקעה הבולטים והמבוקשים ביותר ניתן למנות:

 

  • נדל"ן מניב למגורים. 
  • נדל"ן מסחרי.
  • נדל"ן על הנייר.
  • נדל"ן לעסקאות אקזיט. 
  • קרקעות חקלאיות להשקעה. 

 

כלל האפשרויות הללו יבטיחו שגם אתם תצליחו למצוא את המסלול המתאים ביותר עבורכם. אך רגע לפני שנעמיק בהיכרות עם כלל מסלולי ההשקעה המבוקשים ביותר בענף, חשוב לענות על אחת השאלות הגדולות ביותר שמעסיקות רבים – נדל"ן בישראל או מעבר לים? 

קראו עוד: השקעות נדל"ן קטנות

השקעות נדל"ן בישראל לעומת השקעות מעבר לים – כל הנתונים שחשוב שתביאו בחשבון לפני הבחירה

בשנים האחרונות משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים להשקיע את מיטב כספם מעבר לגבולות ישראל. ריכזנו עבורכם את כל היתרונות והחסרונות הגדולים ביותר של השקעות מעבר לים, כך שתוכלו להחליט האם להשקיע בישראל או במדינות רבות ברחבי העולם בהתאם לצרכים שלכם ולהעדפותיכם האישיות. 

 

הסיבות המרכזיות בגינן משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים להשקיע מעבר לים:

 

  • מחירי דיור גבוהים בישראל 

כידוע, מחיר הדיור בישראל גבוהים. המחירים הגבוהים גורמים למספר חיסרונות משמעותיים עבור כל משקיעי הנדל"ן המקומיים. ראשית, משקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל יתקשו למצוא נכסים כדאיים להשקעה הממוקמים בפריים לוקיישן. שנית, מחירי הדיור היקרים שוחקים את אחוזי התשואה המתקבלים מהשקעת נדל"ן מניב (השכרת הנכס לטווח ארוך).

 

  • מגמת עלייה לקראת מיצוי 

מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה מעשור, מה שגורם למשקיעי נדל"ן רבים לחשוב שמגמת העלייה קרובה למיצוי. חשוב להדגיש כי ייתכן שמחירי הדיור ימשיכו לעלות לעוד שנים ארוכות, אך לכל הפחות ניתן לומר כי ישנן מדינות רבות שרק בשנים האחרונות החלו את מגמת העלייה שלהן – מה שכנראה יסב למשקיעים בהן עליית ערך גבוה יותר בהסתכלות ארוכת טווח.

 

  • אחוזי תשואה נמוכים – בין 2.1% ל 4.8% תשואה שנתית 

חושבים להשקיע בנדל"ן מניב? אחוזי התשואה שתקבלו מהשכרת נכסים בישראל נמוכים למדי. אחוזי התשואה המתקבלים בישראל מהשכרת נכסים לטווחי זמן ארוכים עומדים על בין 2.1% ל 4.8% מידי שנה. אחוזי תשואה נמוכים אלה קשורים בקשר ישיר למחירי הדיור היקרים. בהתאם לכך, אחוזי התשואה הגבוהים הנעים בין 3.5% ל 4.8% בכל שנה מתקבלים בעיקר באזורי פריפריה, בהם מחירי הדיור זולים יותר. באזורי המרכז ניתן לקבל בין 2.1% ל 3.4% תשואה שנתית בלבד.

 

  • תשלומי מס בשיעור 8% על דירה שניה

בשנים האחרונות ממשלות ישראל שואפות להקשות על ציבור המשקיעים במטרה לצנן את עליות מחירי הנדל"ן. אחת הגזרות המשמעותיות ביותר שגורמות למשקיעי נדל"ן רבים מישראל להעביר את השקעותיהם אל מעבר לים היא תשלום מס בשיעור 8% על דירה שניה. תשלום מס זה יכול להגיע למאות אלפי שקלים, מה שהופך לא מעט עסקאות ללא כדאיות.

 

אז למה דווקא ישראל? נתוני ההשקעה ממדינות רבות בכל רחבי העולם 

לעומת זאת, במדינות רבות בעולם ניתן לאתר לא מעט נכסים במחירים נמוכים שמניבים אחוזי תשואה גבוהים במיוחד הנעים בין 5% ועד 12% בכל שנה. אם לא די בכך, ישנן מדינות רבות בהן מגמת העלייה החלה לפני שנים בודדות, מה שאומר כי היא צפויה להמשיך לעוד שנים ארוכות. מצליחים להבין את כל משקיעי הנדל"ן בישראל שבוחרים להשקיע את מיטב חסכונותיהם מעבר לים? חשוב שתכירו גם את היתרונות הקיימים בהשקעות נדל"ן בישראל. אז לאחר שנגענו בכלל החיסרונות, הנה לכם היתרונות הגדולים שחשוב להביא בחשבון לפני שמחליטים להשקיע מעבר לים. 

 

היתרונות הגדולים של השקעות נדלן בישראלהיתרונות הגדולים של השקעות נדל"ן בישראל:

 

  • ביקוש גבוה מההיצע הקיים 

מדינת ישראל היא מדינה קטנה עם שטחים מוגבלים. הביקוש הגדול במדינת ישראל עולה על ההיצע הקיים, מה שמוביל לעליות מחירים משמעותיות. בשביל לשנות את מגמת העלייה, הממשלה נדרשת להגדיל בצורה משמעותית את ההיצע הקיים או להקטין בצורה משמעותית את הביקוש הקיים – שתי האפשרויות אינן סבירות בטווח הקצר.

 

  • עליות ערך הנכסים 

מחירי הדיור בישראל עולים בעשרות אחוזים בשנים האחרונות. מגמת העלייה ברורה, ולכן משקיעים רבים בוחרים להשקיע את מיטב כספם בשוק שנמצא במגמת עלייה ברורה. על אף שהשקעה במדינות שרק החלו את מגמת העלייה יכולה להניב עליות ערך גבוהות יותר, השקעה מעין זו נחשבת למסוכנת יותר, שכן מגמת העלייה אינה תמיד מספיק מבוססת ויציבה.

 

  • קצב התחלות בנייה איטי מקצב גידול האוכלוסין  

בטוחים שמחירי הדיור בישראל הגיעו לשיאם? כל עוד המשוואה בין הביקוש להיצע לא תשתנה, מחירי הדיור ימשיכו לעלות. האם המגמה צפויה להשתנות בעתיד הקרוב? לא נראה כך. נכון לכתיבת שורות אלה, קצב גידול הביקושים מהיר יותר מקצב גידול ההיצע – מה שאומר שגם בעוד מספר שנים הביקוש לדיור בישראל יהיה גבוה מההיצע הקיים ויוביל להמשך עליות מחירים.

 

  • קרבה פיזית למקום ההשקעה

יתרון נוסף בגינו משקיעים רבים בוחרים להישאר בגבולות ישראל נוא הקרבה הפיזית למקום ההשקעה. קרבה זו מאפשרת לכם להגיע לדירה תוך כמה שעות לכל היותר. נגישות זו מהווה יתרון לדעת משקיעים רבים.

הכירו את כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בענף – הן בישראל והן במדינות רבות בכל רחבי העולם 

יועץ השקעות נדל"ן מקצועי יוכל לסייע לכם להחליט האם להשקיע בגבולות ישראל או שמא השקעות מעבר לים מתאימות יותר עבורכם. כעת, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה המרכזיים והמבוקשים ביותר בענף, והם:

 

נדל"ן מניב  במסגרת השקעת נדל"ן מניב המשקיע רוכש דירה למטרת השכרתה לטווחי זמן ארוכים. המשקיע במסלול זה נהנה מעליית ערך הנכס ומהכנסה חודשית מהשכרת הדירה.
נדל"ן על הנייר  במסגרת השקעת נדל"ן על הנייר המשקיע רוכש נכס בשלבי בנייה. ברוב המקרים קבלנים מציעים מספר דירות על הנייר במחירי הנחה בכל פרוייקט. ההנחה יכולה להגיע עד ל 20% מתחת לשווי השוק של דירה בנייה. לאחר תום שלבי הבנייה המשקיע יכול למכור את הנכס במחירי שוק וליהנות מהרווח בין מחיר הרכישה למחיר המכירה. 
נדל"ן לעסקאות אקזיט במסגרת השקעת נדל"ן למטרת אקזיט המשקיע מאתר נכסים מתחת למחיר השוק, משביח אותם ומוכר במחירי שוק ואף מעט למעלה מכך. ההשבחה נעשית על פי רוב בעזרת שיפוץ קוסמטי, מהיר וזול. מסלול זה קצר טווח ומצריך עבודת שטח לאיתור נכסים מתחת למחירי השוק. 
קרקעות חקלאיות להשקעה  במסגרת השקעת נדל"ן בקרקע חקלאית, המשקיע רוכש קרקע חקלאית ומחזיק בה עד לרגע הפשרתה. חשוב להדגיש כי מסלול זה הוא המסוכן מכולם, אך יכול להסב למשקיעים בו אחוזי תשואה תלת ספרתיים. 

עולם הנדל"ן מספק למשקיעים בו מגוון רחב של מסלולי השקעה שונים. בניגוד למקובל לחשוב, המשקיעים השונים בענף אינם מסתפקים ברכישת דירה והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. המסלולים השונים מאפשרים למשקיעים לבחור את המסלול המתאים ביותר עבור הצרכים האישיים שלהם תוך התחשבות ברמות הסיכון, טווחי ההשקעה, אחוזי תשואה משוערים ועוד. אך רגע לפני שנצלול לכל הפרטים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות השקעות נדל"ן נכונות בארץ ובעולם, חשוב שתכירו את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל. אז גם אם מעולם לא לשבתם להתחיל להשקיע הענף הנדל"ן, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות, הן יוכלו לחסוך לכם לא מעט הפסדים במרוצת השנים.

הבן של השכן הפסיד את כל הונו מהשקעות נדל"ן? כך תדעו להימנע מהפסדיםמה הם הדגשים החשובים שתלמדו בייעוץ השקעות נדל"ן שיש לקחת בחשבון טרם מתחילים להשקיע

לא מעט אנשים בישראל סבורים שמחירי הדיור מנופחים. אחרים, חוששים להשקיע את מיטב חסכונותיהם לאחר ששמעו שהבן של השכן השקיע ואיבד את כל נכסיו. החלופה המרכזית בה בוחרים רוב האנשים שלא מוכנים להשקיע את מיטב חסכונותיהם בענף הנדל"ן היא תוכניות חיסכון בנקאיות. הבנקים השונים מציעים לכלל לקוחותיהם מבחר מסלולי חיסכון לטווחי זמן שונים ללא חשיפה להשקעות כלל, מה שמבטיח שמירה על הערך המספרי של החיסכון. מסלול זה נתפס בעיני רבים כמסלול בטוח ללא כל סיכון, מה שהופך אותו למבוקש במיוחד. אך האם תוכניות חיסכון בנקאיות נטולות סיכון באמת שומרות על ערך הכסף שלכם? התשובה היא ממש לא.

 

ההפסד הבטוח – תוכניות החיסכון הבנקאיות

האינפלציה התמידית בישראל שוחקת את כוח הקנייה של הכסף. המחירים עולים וכוח הקנייה של הכסף יורד בכ 2% מידי שנה.

מעוניינים להשקיע אך לא יודעים מאיפה להתחיל? שירותי ייעוץ השקעות נדל"ן הם התשובה הטובה ביותר עבורכם

חשוב להדגיש, תוכניות החיסכון הבנקאיות אכן שומרות על הערך המספרי של החיסכון שלכם מפני הפסדים, אך כוח הקנייה של הכסף נשחק במרוצת השנים. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא עגלת סופר למשפחה ממוצעת. אם עד לפני עשר שנים הייתם יכולים למלא עגלת סופר מלאה במגוון רחב של מוצרים בעזרת שטר בודד של 100 שקלים בלבד, כיום, אותו שטר בדיוק לא יצליח למלא חצי מאותה עגלת סופר הכוללת את אותם מוצרים בדיוק. המסלול האטרקטיבי ביותר ששומר על כוח הקנייה של הכסף מפני שחיקת האינפלציה ואף מבטיח לבוחרים בו רווחים נאים במרוצת השנים, הוא ענף הנדל"ן.

 

ביקוש והיצע, זיהוי שכונות אטרקטיביות והיכרות עם כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר – הדגשים החשובים שתלמדו בייעוץ השקעות נדל"ן

רוצים להשקיע אך לא יודעים מאיפה להתחיל? שירותי ייעוץ השקעות נדל"ן הם התשובה הטובה ביותר עבורכם. כיום, ישנן יועצי השקעות מקצועיים ומיומנים המכירים את כל רזי מסלולי ההשקעות השונים והאטרקטיביים ביותר בשוק הדיור הישראלי. בשורות הבאות נגע בכמה דגשים חשובים וטיפים מקצועיים שאתם חייבים להכיר אודות השקעה נכונה.

  • השפעת מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע על מחירי הדיור בישראל

הנקודה הראשונה והבסיסית ביותר שאתם חייבים להכיר היא השפעתו של מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע על מחירי הדיור בישראל. מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה משני עשורים במאות אחוזים, כך שערכי הנכסים הכפילו ואף שילשו את עצמם בשנים האחרונות. המחירים מנופחים? בשביל לענות על כך אתם חייבים להכיר את הגורמים המשפיעים על מחירי הדיור – ביקוש והיצע. כל עוד הביקוש לדיור גבוה יותר מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים וכן להיפך, כל עוד ההיצע הקיים גדול מהביקוש, המחירים יורדים.

מאזן הכוחות בישראל ברור, רמות הביקוש גבוהות משמעותית מההיצע הקיים ולכן מחירי הדיור עלו כל כך הרבה בשנים האחרונות. נתון זה אומר שנכון לכתיבת שורות אלה, מחירי הדיור אינם מנופחים ואף אינם צפויים לשנות מגמה בשנים הקרובות. אז אם חששתם להצטרף לחגיגת הנדל"ן בישראל בטענה כי המחירים בשיאי כל הזמנים לאחר עליות משמעותיות של מאות אחוזים, מה שגרם לכם להאמין שהמחירים פסע לפני בלימה, חשוב שתכירו בעובדה שמאזן הכוחות בין הביקוש להיצע מוכיח אחרת.

  • מאפיינים מרכזיים של שכונות מבוקשות ואטרקטיביות להשקעה

לאחר שהכרנו את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל והבנו שמחירי הדיור אינם בועתיים ואף אינם צפויים להיבלם בקרוב, חשוב להדגיש ולומר כי לא כל ערי ישראל צפויות ליהנות מאותה עלייה בשנים הקרובות. בדיקת מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע ברזולוציה ארצית נועדה בשביל להציג כיוון כללי של השוק בלבד. על אף שהביקושים הארציים גבוהים מההיצע הקיים בישראל, עדיין ישנן ערים ושכונות מבוקשות במיוחד שמחירי הנכסים בהן צפויים לזנק, ולעומתן, ישנן ערים ושכונות חסרות ביקוש שמחירי הנכסים בהן צפויים להישאר כמעט ללא תנועה בשנים הקרובות. לכן, חשוב מאוד שתכירו את המאפיינים המרכזיים לערים ולשכונות מבוקשות שכדאי להשקיע בהן, והם:

  1. קרבה לנתיבי תחבורה ראשיים -נתיבי תחבורה ראשיים מאפשרים לכל המתגוררים בשכונות הסמוכות ליהנות מאפשרויות יציאה וכניסה מהירים ונוחים. נתון זה הופך את השכונות הקרובות לנתיבי התחבורה הראשיים למבוקשות במיוחד. הביקוש הרב מבטיח למשקיעים שמחירי הדיור באזור יעלו בקצב מהיר יותר מהממוצע האזורי וכן שמחירי השכירות יעלו בקצב מהיר.
  2. קרבה לתחבורה ציבורית – רכבת, רכבת קלה או אוטובוסים בתדירות גבוהה- בדומה לנתיבי תחבורה ראשיים, גם תחנות תחבורה ציבורית משפיעות רבותטרם פונים ליועץ השקעות נדל"ן, יש להכיר את מסלולי ההשקעה המבוקשים ביותר בישראל על ביקוש הנכסים הסמוכים להן. אנשים רבים מתניידים בעזרת תחבורה ציבורית למקומות עבודתם או לכל צורך, ולכן תחנות מרכזיות של אוטובוסים, תחנת רכבת קלה או תחנה של רכבת ישראל יוכלו לסייע להם להגיע לכל מקום בקלות, בנוחות ובמהירות. עובדים המתניידים למקום עבודתם בעזרת תחבורה ציבורית, יוכלו לצאת מאוחר יותר מידי בוקר ולחזור מוקדם יותר מידי ערב בעזרת אפשרויות התניידות נוחות ומהירות.
  3. קרבה למרכזי קניות, תעסוקה, פנאי ובידור – מרכזי קניות, תעסוקה, פנאי ובידור מאפשרים לכל השכונות הסמוכות אליהם ליהנות מנוחות. אנשים רבים יהיו מוכנים לשלם יותר עבור דירה הממוקמת במרחק הליכה מהסופר השכונתי, חנויות ביגוד, הנעלה או מרכזי פנאי ובידור המאפשרים לרבים לנקות את הראש לאחר יום עבודה ארוך. מרכזי תעסוקה אף הם מושכים ביקוש רב לשכונות הסמוכות מצד כלל העובדים במרכזים הללו שישמחו לגור בקרבת מקום למקום עבודתם. שכונות הסמוכות למרכזים הללו נהנות מעליות ערך מהירות יותר בהשוואה לממוצע האזורי.
  4. קרבה למוסדות לימוד אקדמיים – מוסדות לימוד אקדמיים אף הם מצליחים להשפיע על רמות הביקוש לשכונות הסמוכות. משקיעים רבים בוחרים לרכוש נכסים בשכונות הסמוכות למוסדות לימוד אקדמיים וליהנות מכל היתרונות של שכונות עם רמות ביקוש גבוהות. מעבר לכך, המשקיעים אוהבים נכסים הסמוכים למרכזי הלימוד מסיבה נוספת, והיא הגדלת התשואה המתקבלת מהשכרת הנכס. הסטודנטים הרבים המגיעים למרכזי הלימוד מכל רחבי הארץ הופכים את השכונות הסמוכות למבוקשות במיוחד עם מספר יתרונות מרכזיים, והם:
  5. שוכרים טובים – הסטודנטים נחשבים לשוכרים טובים בעיני לא מעט משקיעים. סטודנטים מקפידים לעמוד בכל מועדי התשלום, שומרים על פנים הדירה וכןיועצי השקעות נדל"ן מודעים לעובדה שמשקיעים רבים משכירים את הדירות הסמוכות למרכזי הלימוד למספר שותפים מכבדים את כל סעיפי החוזה.
  6. אחוזי תשואה גבוהים – משקיעים רבים משכירים את הדירות הסמוכות למרכזי הלימוד למספר שותפים. סטודנטים רבים לא יכולים להרשות לעצמם לשכור דירה לבד, ולכן הם שוכרים עם שותפים. השכרת נכסים לשותפים יניבו למשקיע אחוזי תשואה גבוהים משמעותית מהשכרת אותם נכסים למשפחות.

בחרו נכון את השכונות המבוקשות ביותר בעזרת הדגשים הללו ותוכלו ליהנות מעליות ערך מהירות בהשוואה לממוצע האזורי, מעליות תמידיות במחירי השכירות ומאחוזי תשואה גבוהים.

  • מסלולי השקעה מרכזיים

הנקודה האחרונה שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו להשקיע היא מסלולי ההשקעה המבוקשים ביותר בישראל. שירותי ייעוץ השקעות נדל"ן כוללים היכרות עם המסלולים הגדולים והאטרקטיביים ביותר, והם:

  1. נדל"ן מניב – מסלול הדגל הגדול ביותר בענף הנחשב לבטוח ביותר. במסגרתו המשקיעים רוכשים דירה ומשכירים אותה לטווחי זמן ארוכים במטרה ליהנותשירותי ייעוץ השקעות נדל"ן כוללים את כלל הדגשים החשובים ועוד רבים נוספים שיהפכו אתכם למשקיעים מקצועיים מהכנסה חודשית קבועה ומעליית ערך במרוצת השנים.
  2. אקזיט בנדל"ן – מסלול השקעה שאינו מתאים לכל משקיע. במסגרתו, המשקיעים מאתרים נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק, משביחים אותם בעזרת שיפוץ קוסמטי ומוכרים אותם במחירי שוק לאחר מספר חודשים בלבד.
  3. נדל"ן על הנייר – המסלול השלישי הוא נדל"ן על הנייר, במסגרתו המשקיעים רוכשים דירות שאינן בנויות בהנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. לאחר תום שלבי הבנייה, המשקיעים מוכרים את הנכס במחירי שוק ונהנים מההפרש שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה.

שירותי ייעוץ השקעות נדל"ן כוללים את כלל הדגשים הללו ועוד רבים נוספים שיהפכו אתכם למשקיעים מקצועיים. בחרו נכון את נותני הייעוץ והתחילו ליהנות מכל האפשרויות שענף הנדל"ן הישראלי מציע למשקיעים בו.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!