יזמי נדל"ן – כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שתתחילו להשקיע בענף הנדל"ן

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן הפורח בישראל? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכוחות הגדולים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל, נבין האם מחירי הדיור מנופחים ללא כל סיבה ונכיר את מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר. יזמי נדל"ן בישראל סבורים כי בשנים הקרובות מחירי הדיור ישראל צפויים להמשיך לזנק בעשרות אחוזים בגין בעיה אחת מרכזית. אז רגע לפני שאתם מסתערים על שוק הנדל"ן בישראל, חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים שיעזרו לכם להתחיל להשקיע נכון.

מחירי הדיור הכפילו ואף שילשו את עצמם בעשורים האחרונים – האם קיימת בועת דיור בישראל?

לא מעט אנשים בישראל בוחרים לשבת על הגדר ולהמתין לירידת מחירי הדיור. לשיטתם, המחירים שהספיקו להכפיל ואף לשלש את עצמם בעשורים האחרונים מנופחים ללא כל סיבה מוצדקת וצפויים להתחיל להיבלם ואף לרדת בשנים הקרובות. חוששים להצטרף לענף הנדל"ן במחירי שיא כל הזמנים? חשוב שתכירו את מאזן הכוחות המשפיע על מחירי הדיור בישראל כך שתדעו להעריך האם המחירים אכן מנופחים וצפויים להתחיל לרדת בשנים הקרובות או שמא הם צפויים להמשיך לנסוק צפונה בעשרות אחוזים בשנים הבאות.

הכירו את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל

מאזן הכוחות המשפיע על מחירי הדיור בשנים האחרונות הוא ביקוש לעומת היצע. כל עוד הביקוש לדיור בישראל גבוה יותר מההיצע הקיים, מחירי הדיור ימשיכו

יזמי נדל"ן מקצועיים ומנוסים המרימים לא מעט פרוייקטים בכל רחבי הארץ מסבירים כי מאזן הכוחות בישראל ברור

לעלות, ולא משנה כמה הממשלה תנסה להביא לבלימתם. וכך גם להיפך, כל עוד ההיצע הקיים גדול מהביקוש, המחירים יורדים. יזמי נדל"ן מקצועיים ומנוסים המרימים לא מעט פרוייקטים בכל רחבי הארץ מסבירים כי מאזן הכוחות בישראל ברור – הביקוש לדיור גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומר כי המחירים אינם בועתיים ואף צפויים להמשיך לעלות בשנים הקרובות.

המחירים רחוקים מבלימה – המגמה ממשיכה צפונה

לדעת יזמי נדל"ן רבים בלימת המחירים עדיין לא נראית באופק בגלל סיבה אחת מרכזית, בירוקרטיות ארוכות ומייגעות בהליכי הגדלת ההיצע. כל יזם וקבלן הרוצים להרים פרוייקטים בכל רחבי הארץ נדרשים להתמודד עם הליכים ארוכים במיוחד. הזמן היקר שהם ממתינים עד לקבלת האישור המיוחל, לרדת לשטח ולהתחיל לבנות, מעכב רבות את הגדלת ההיצע מה ששומר על מאזן הכוחות כפי שהוא ומחזק את עליות המחירים בכל רחבי הארץ. חושבים להצטרף לענף? חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר בישראל.

מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בישראל הם:

  1. נדל"ן מניב – נדל"ן מניב נחשב למסלול המרכזי בענף וכולל רכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות.
  2. נדל"ן מסחרי – נדל"ן מסחרי דומה מאוד למסלול המניב, רק עם נכסים מסחריים כמו חנויות או משרדים. מסלול זה מאפשר לבוחרים בו ליהנות ממחיריםלדעת יזמי נדל"ן רבים בלימת המחירים עדיין לא נראית באופק בגלל סיבה אחת מרכזית, בירוקרטיות ארוכות ומייגעות בהליכי הגדלת ההיצע.

    מוזלים ומאחוזי תשואה גבוהים בהשוואה לנכסי המגורים.

  3. נדל"ן על הנייר – במסלול זה המשקיע רוכש נכס על הנייר במחירי הנחה הנעים בין 10% ל 30% ממחירי השוק ומוכר אותו במחירי השוק לאחר תום כל שלבי הבנייה.
  4. אקזיט בנדל"ן – מסלול זה מחייב את המשקיע לעמול באיתור נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק. רכישת נכס מוזל והשבחתו בעזרת שיפוץ קוסמטי תאפשר למשקיע למכור אותו במחירי שוק מספר חודשים לאחר הרכישה.

חשוב להדגיש כי גם אם אין לכם נון עצמי גבוה במיוחד, כיום יש אפשרויות מימון רבות המסייעות למשקיעים רבים להתחדש בנכסים עם הון עצמי נמוך או אף ללא הום עצמי כלל. הלוואת משכנתא, הלוואות חוץ בנקאיות, משכון נכס קיים או הכנסת שותף משלם לעסקה הן רק חלק מאפשרויות המימון שיוכלו לסייע לכם לרכוש נכסים רבים עם הון עצמי נמוך.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!