יועץ נדל"ן בכיר – כל מה שאתם חייבים להכיר על השקעות בענף הנדל"ן הישראלי

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

נמאס לכם שכל החיסכונות שלכם יושבים בפק"מ נטול ריבית או בחשבון העו"ש ללא כל תנועה? חושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בלא מעט טיפים מקצועיים ודגשים חשובים שאתם חייבים להכיר אודות שוק הדיור המקומי. מחירי הדיור בישראל נסקו בעשורים האחרונים בעשרות אחוזים. מחירי הדיור הכפילו ואף שילשו את עצמם בשנים האחרונות, מה שגורם ללא מעט אנשים לחשוב שמחירי הדיור בישראל בועתיים ועומדים פסע לפני תחילתה של מגמת ירידה. אז האם זה הזמן הנכון להצטרף לענף הנדל"ן בישראל? בשביל לענות על כך חשוב להכיר מקרוב את המשתנים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל.

בטוחים שמחירי הדיור מנופחים? הכירו את הגורמים המשפיעים על תנועות המחיריםמיהו יועץ נדל"ן בכיר ומה כל מה שאתם חייבים להכיר על השקעות בענף הנדל"ן הישראלי

הגורמים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל הם: ביקוש והיצע. כלל אצבע שאתם חייבים לזכור מתוך שינה הוא – כל עוד הביקוש גבוה מההיצע הקיים, המחירים עולים וכן להיפך, כל יוד ההיצע גדול מהביקוש, המחירים יורדים. ריכזנו עבורכם את כל הנתונים הרלוונטיים אודות הביקוש וההיצע בישראל:

ביקוש היצע
המרכיבים הביקוש בישראל מורכב ממספר משתנים מרכזיים, והם:

 

●        גידול טבעי.

●        הגירה חיובית.

●        כמות גדולה של משקיעים.

●        כמות גדולה של מתגרשים.

ההיצע בישראל מורכב ממספר משתנים מרכזיים, והם:

 

●        הפשרת קרקעות חקלאיות.

●        מתן היתרי בנייה חדשים.

●        קצב בניית בנייני מגורים.

מצב נוכחי הביקוש לדיור בישראל גבוה. ההיצע הקיים בישראל נמוך.
מצב עתידי משוער קצב גידול הביקושים מהיר. קצב גידול ההיצע איטי, מה שצפוי להגדיל את הפערים בין הביקוש להיצע בעתיד.

הביקוש גדול, ההיצע קטן – המחירים עולים בצדק!יועץ נדל"ן בכיר מלווה משקיעים בתחילת דרכם, החל מבחירת מסלול ההשקעות המתאים ביותר עבורכם וכלה בחתימת החוזה ומציאת שוכרים.

מנתונים אלה עולה תמונה ברורה – רמות הביקוש לדיור בישראל גבוהות מההיצע הקיים. נתון זה מוכיח שמחירי הדיור הנוכחיים אינם בועתיים או מנופחים ללא כל ביסוס. יתרה מכך, קצב גידול הביקושים מהיר הרבה יותר מקצב גידול ההיצע, מה שאומר שכל עוד לא יחול שינוי משמעותי שישנה את מאזן הכוחות בין המשתנים, מחירי הדיור צפויים להמשיך לזנק גם בשנים הבאות. קבלנים ויזמים רבים בישראל מתלוננים על בירוקרטיה ארוכה ומורכבת שהם נדרשים לעבור בכדי לקבל את האישורים המיוחלים לרדת לשטח ולהתחיל לבנות. בירוקרטיה איטית זו מקשה מאוד על קצב גידול ההיצע בישראל, מה שצפוי לגרור המשך עליות מחירים לעוד שנים ארוכות. רגע לפני שנצלול לאפשרויות ההשקעה הטובות ביותר בענף ולעוד לא מעט פרטים מקצועיים, חשוב שתכירו את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל.

הכירו את החלופה – תוכניות חיסכון בנקאיות לשמרניםמסלולי הנדל"ן הינם ברמות סיכון שונות, הן בצפי הרווחים והן בטווחי זמן ההשקעה. יועץ נדל"ן בכיר ידע להתאים עבורכם את מסלול ההשקעה הטוב והמתאים ביותר

אם אתם חוששים להתחיל להשקיע את חסכונותיכם בענף הנדל"ן, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. החלופה המרכזית של השקעות נדל"ן בישראל היא תוכניות חיסכון בנקאיות. תוכניות חיסכון בנקאיות מבטיחות לכל החוששים מעולם ההשקעות, הגנה מלאה על כל חסכונותיהם. תוכניות חיסכון אלה אינן חשופות לאפיקי השקעה כלל, כך שכל הבוחרים בהם בטוחים שכספם שמור באופן הרמטי מפני הפסדים. אך האם זה באמת המצב? לא בדיוק. הבנקים בישראל לא ממהרים להסביר ללקוחותיהם שהריבית החיובית שהם מקבלים בתוכניות החיסכון נמוכה משמעותית מהאינפלציה הממוצעת במדינת ישראל. מהי אינפלציה ואיך היא קשורה לתוכניות החיסכון שהבנקים מציעים?

האינפלציה שוחקת את כוח הקנייה של הכסף שלכם – כך תדעו להתגונן מפניה

האינפלציה היא עליית מחירים כללית של כל מוצרי המשק. עליית המחירים גורמת לשחיקת כוח הקנייה הכסף. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא רכישת סל מוצרים בסיסי. עד לפני מספר שנים לא רבות הייתם יכולים להגיע לסופר מצויידים בשטר בודד של 100 שקלים בלבד ולמלא בעזרתו סל קניות של מגוון מוצרים בסיסיים. כיום, אותם 100 שקלים לא יצליחו למלא את אותו סל הכולל אותם מוצרים בדיוק. הסיבה לכך היא התייקרות המחירים שגרמה לשחיקת כוח הקנייה של הכסף. חשוב להדגיש ששחיקה זו אינה נראית בבירור לעין. הסכום המספרי של החיסכון ישאר בעינו, על אף שכוח הקנייה שלו ישחק בהתאם לאינפלציה הכללית. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% בממוצע, אחוזי גבוה משמעותית מהריבית החיובית המוענקת בתוכניות החיסכון השונות. במילים אחרות, כלל הבוחרים באפשרות זו מפסידים לא מעט כסף מידי שנה.

השקעות נדל"ן בישראל – כל הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים

איך אפשר להגן על החסכונות מפני שחיקת האינפלציה? אחת הדרכים הטובות ביותר לכך היא השקעות נדל"ן בעזרת יועץ נדל"ן מקצועי

איך אפשר להגן על החסכונות מפני שחיקת האינפלציה? אחת הדרכים הטובות ביותר לכך היא השקעות נדל"ן. יועץ נדל"ן בכיר מלווה משקיעים בתחילת דרכם, החל מבחירת מסלול ההשקעות המתאים ביותר עבורכם וכלה בחתימת החוזה ומציאת שוכרים. חושבים להתחיל להשקיע? חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות ענף הנדל"ן בישראל, והם:

  • מגוון מסלולי השקעה
  • אפשרויות מימון
  • מגוון מסלולי השקעה – הכירו את המרכזיים שבהם

תחילה חשוב להדגיש ולומר כי ענף השקעות הנדל"ן אינו מסתכם ברכישת דירת מגורים והשכרתה לתקופות זמן ארוכות. בניגוד למקובל לחשוב, ענף הנדל"ן כולל מגוון רחב של מסלולי השקעה קיימים. המסלולים שונים זה מזה ברמות הבטיחות, בטווחי ההשקעה, ברווח הצפוי ועוד. היכרות עם כלל המסלולים תאפשר לכם לבחור נכון את מסלול ההשקעה הטוב ביותר עבורכם. בחרנו עבורכם את שלושת מסלולי ההשקעה המרכזיים והבולטים בישראל, והם:

  • נדל"ן מניב- נדל"ן מניב זהו מסלול הדגל הגדול ביותר בענף. במסגרת המסלול המשקיעים רוכשים דירת מגורים ומשכירים אותה לטווחי זמן ארוכים. מסלול זה נחשב למסלול בטוח, בעל הכנסה פסיבית ופשוט למדי, כך שגם אם אתם רק מתחילים את דרככם בענף, המסלול המניב יוכל להתאים לכם. אחד היתרונות המרכזיים של מסלול זה הוא העובדה שכלל משקיעיו נהנים משני אפיקי רווח שונים – האחד מהשכרת הנכס והשני מעליית ערכו. לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים המסלול:

 

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעות גדול, בטוח ופשוט למדי צורך למלא את כל צורכי השוכרים במהלך כל שנות בדירה
מסלול השקעות הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש סיכון בבחירת שוכרים שלא מצליחים לעמוד בתשלום החודשי
מסלול השקעות הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו אחוזי תשואה יחסית נמוכים מהשכרת הנכס – בין 2.7% בממוצע לאזורי מרכז ל 4.3% תשואה בממוצע לאזורי פריפריה

 

  • נדל"ן על הנייר- מסלול נוסף ומבוקש במיוחד הוא מסלול נדל"ן על הנייר. במסגרת מסלול זה המשקיעים רוכשים נכס על הנייר (שאינו בנוי), במחירי פריסייל המגלמים הנחה של בין 10% ל יועץ נדל"ן בכיר ידע להתאים עבורכם את מסלול ההשקעה הטוב והמתאים ביותר.30% ממחירי השוק. הסיבה המרכזית בגינה קבלנים רבים מוכרים נכסים במחירי הנחה גדולים כל כך היא למטרת מימון כל שאר הפרוייקט. מכירה מוקדמת כוללת לא מעט חסרונות על פני רכישת דירה קיימת, ולכן הקבלנים חייבים לגלם זאת במחיר. אחד החסרונות הבולטים ברכישת דירה על הנייר הוא שהשקעה זו אינה כוללת הכנסה פסיבית מהשכרת הנכס. לאחר תום כל שלבי הבנייה, המשקיע יכול למכור את הנכס במחירי שוק וליהנות מהדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה. היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול זה הם:

 

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה הכולל רכישת נכס במחירים נמוכים ב 10% עד 30% ממחירי השוק מסלול השקעה ללא הכנסה פסיבית מידי חודש
מסלול השקעה קצר טווח – עד כ 4 שנים סיכון שהקבלן לא יצליח לעמוד בכל התחייבויותיו
ללא התעסקות על שוכרים כלל שארית התשלום צמודה למדד

 

  • אקזיט בנדל"ן- מסלול השקעה נוסף הוא מסלול האקזיט בענף הנדל"ן. מסלול זה נחשב למסלול מתקדם שלא מתאים לכל משקיע בתחילת הדרך. במסגרת המסלול המשקיע מאתר נכסים הנמכרים במחירים נמוכים ממחירי השוק, משביח אותם בעזרת שיפוץ קוסמטי ומהיר, ומוכר אותם לאחר מספר חודשים במחירי שוק. מסלול זה מחייב את המשקיעים להשקיע שעות ארוכות של עבודה מידי שבוע לאיתור הנכסים האטרקטיביים ביותר. לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול זה

 

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה קצר טווח – מספר חודשים מסלול השקעה המצריך ניסיון
מסלול השקעה הכולל רכישת נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק מסלול השקעה הכולל שעות ארוכות של עבודה מידי שבוע
מסלול השקעה המאפשר להגדיל את ההון העצמי בעשרות אחוזים תוך חודשים ספורים סיכון בבחירת נכסים פגומים מבחינה משפטית או פיזית

כלל המסלולים הללו ונים זה מזה הן ברמות הסיכון, הן בצפי הרווחים והן בטווחי זמן ההשקעה. יועץ נדל"ן בכיר ידע להתאים עבורכם את מסלול ההשקעה הטוב והמתאים ביותר., יועצי נדל"ן מקצועיים יודעים כיצד ניתן לקבל מימון השקעה באחוזים גבוהים, כך שלא תידרשו להביא הון עצמי מופרז

  • אפשרויות מימון

אנשים רבים בטוחים שבשביל להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן הם חייבים חיסכונות גדולים של כמה מאות אלפי שקלים. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי ישנן לא מעט אפשרויות להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן עם הון עצמי נמוך או אף ללא הון עצמי כלל. ריכזנו עבורכם את אפשרויות המימון הגדולות ביותר, והן:

  1. משכנתא- הלוואת המשכנתא מאפשרת לאנשים רבים לקבל אחוזי מימון גבוהים לרכישת נכסי נדל"ן. הבנקים בישראל מעמידים לרשות הציבור עד 75% מימון לרכישת נכס ראשון ועד 50% מימון לרכישת נכס שני. הלוואת המשכנתא מתאפיינת במתן סכומי כסף גדולים, לטווחי זמן ארוכים ובריביות נמוכות. נכס ששוויו 1,000,000 שקלים, יאפשר למשקיע להביא מהבית רק 250,000 שקלים ולקבל עוד 750,000 שקלים הלוואת משכנתא מהבנק. אחוזי מימון גבוהים אלה מאפשרים למשקיעים רבים למנף את כספם וליהנות מרווחים גדולים. חשוב להדגיש כי הלוואת המשכנתא כוללת לא מעט מסלולים שונים לבחירתכם. אם אתם לא עוסקים בתחום או מכירים את כלל המסלולים על בוריים, מומלץ להיעזר ביועץ משכנתאות מקצועי.
  2. הלוואה חוץ בנקאית –הלוואה נוספת ושכיחה לא פחות היא הלוואה חוץ בנקאית. לא מעט אנשים לוקחים הלוואה חוץ בנקאית לרכישת נכסי נדל"ן למטרת מגורים או השקעה. מאפייני הלוואה זו הם: הלוואת סכומי כסף קטנים לטווחי זמן קצרים ובריביות גבוהות. אז למה בכל זאת משקיעים רבים נעזרים בהלוואות חוץ בנקאיות? אחת הסיבות השכיחות לכך היא השלמת ההון העצמי. אם יש ברשותכם 150,000 שקלים בלבד ואתם רוצים לרכוש נכס בשווי 1,000,000 שקלים, תוכלו לקבל 100,000 שקלים בהלוואה חוץ בנקאית ולהשלים את ההון העצמי הנדרש לקבלת הלוואת המשכנתא.
  3. משכון נכס קיים-  אפשרות נוספת היא משכון נכס קיים. יש לכם נכס? אתם יכולים לחלץ לא מעט כסף מקירותיו. הבנקים בישראל מאפשרים לבעלי נכסים למשכן עד 50% משווי הנכס שלהם ולקבל בתמורה הלוואה על סך 50% מערכו. הלוואה זו ניתנת בתנאי משכנתא כך שבעזרתה כל בעלי הנכסים יכולים לרכוש נכסים באחוזי מימון גבוהים במיוחד.

לסיכום, השקעות נדל"ן כוללות מסלולים רבים ושונים לבחירה. יועץ נדל"ן בכיר ידע להתאים עבורכם את מסלול ההשקעה הטוב ביותר. מעבר לכך, יועצי נדל"ן מקצועיים יודעים כיצד ניתן לקבל מימון השקעה באחוזים גבוהים, כך שלא תידרשו להביא הון עצמי של מאות אלפי שקלים מהבית. בחרו נכון והתחילו להשקיע.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!