אלקטרה נדל"ן – כך צוות המומחים של אלקטרה נדל"ן מצליחים להצביע על היעדים האטרקטיביים ביותר שצפויים ליהנות מעליות ערך משמעותיות

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

קבוצת אלקטרה החלה בשנים האחרונות להרחיב את מעגל פעילותה לעולם נדל"ן למגורים. כיום, קבוצת אלקטרה מקימה בנייני מגורים רבים בכל רחבי הארץ ואף מחוץ לגבולותיה בשלל יעדים בכל רחבי העולם. הניסיון של קבוצת אלקטרה בתחום מאפשר לה לאתר נכון את היעדים האטרקטיביים ביותר ולהקים את המבנים המתאימים ביותר עבור הרוכשים הפוטנציאליים. התאמת הצרכים לרוכשים המקומיים מבטיחה לקבוצת אלקטרה הצלחה בלא מעט בנייני נדל"ן למגורים שהם מקימים באזורים שונים בכל רחבי העולם. צוות המומחים מבית אלקטרה יודע לבחון את מצב השוק באזורים רבים בכל רחבי הארץ בפרט ובעולם בכלל כך שהקבוצה בוחרת לעבוד באזורים החמים ביותר שצפויים להשביח את ערך הנכסים במהלך כל שנות הבנייה ועוד הרבה לאחר מכן. רוצים לדעת איך הם בוחרים נכון את היעדים האטרקטיביים ביותר? ישנן מספר שיטות מרכזיות ובשורות הבאות נגע בשיטה הטובה ביותר כך שגם אתם תדעו בדיוק איך לעשות זאת.

המקום הבטוח, ממש לא בטוח כמו שאתם חושבים – כך אתם מפסידים לא מעט כסף מידי שנה אם כל חסכונותיכם שמורים בתוכניות חיסכון בנקאיות

אך רגע לפני שנצלול לכל הפרטים אודות הדרך הטובה ביותר בעזרתה קבוצת אלקטרה נדל"ן מצליחה לאתר את היעדים האטרקטיבייםקבוצת אלקטרה החלה בשנים האחרונות להרחיב את מעגל פעילותה לעולם נדל"ן למגורים ביותר להשקעה, חשוב שתכירו את הסיבה המרכזית בגינה אנשים רבים כיום בוחרים להשקיע את מיטב חסכונותיהם דווקא בעולם הנדל"ן. אם גם לכם יש חסכונות שיושבים בתוכניות חיסכון בנקאיות, או גרוע מכך, בחשבונות העו"ש ללא כל תנועה, חשוב שתדעו שאתם מפסידים לא מעט כסף מידי שנה. משקיעי נדל"ן רבים מבינים כי השארת הכסף בתוכניות חיסכון בנקאיות ללא ריבית או עם ריבית אפסית, מביאה לשחיקת כוח הכסף בגים האינפלציה התמידית במדינת ישראל. האינפלציה היא עליית מחירים כללית השוחקת את כוח הקנייה של הכסף שלכם. שיעור האינפלציה הממוצע בישראל עומד על כ 2% מידי שנה, מה שאומר שאם הכסף שלכם עומד ללא כל תנועה, הוא מאבד מערכו 2% בכל שנה. אז אם עד היום חשבתם שהדרך הבטוחה ביותר לשמור על החסכונות שלכם מפני הפסדים, חשוב שתדעו שהשארת הכסף בבנק היא הדרך הטובה ביותר להפסד שנתי לא מבוטל.

מגוון מסלולי השקעה אטרקטיביים בעולם הנדל"ן – נדל"ן מניב, נדל"ן מסחרי, רכישה על הנייר במחירי פריסייל, עסקאות אקזיט וקרקעות חקלאיות

לכן, אנשים רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע בעולם הנדל"ן המאפשר למשקיעיו ליהנות ממבחר גדול של מסלולי השקעה שונים. בשונה מהמקובל לחשוב, השקעות נדל"ן אינן מסתכמות ברכישת דירה להשקעה למטרת השכרתה לטווחי זמן ארוכים. ישנם עוד מסלולים רבים כמו רכישה על הנייר במחירי פריסייל, נדל"ן מסחרי, רכישת קרקעות להשקעה, עסקאות אקזיט ועוד. כל מסלול מתאים לפרופיל משקיע אחר המביא בחשבון אחוזי תשואה שונים ורמות סיכון שונות בהתאם להון העצמי הנדרש. אז רגע לפני שגם אתם עוצרים את שחיקת כוח הקנייה של כל החסכונות שלכם ומתחילים להשקיע בעולם הנדל"ן, חשוב שתכירו לעומק את פרופיל המשקיע שלכם, תבחרו את מסלול ההשקעה המתאים ביותר עבורכם ותאתרו את האזורים האטרקטיביים ביותר להשקעה. אז מהי השיטה בעזרתה אלקטרה נדל"ן מצליחים לאתר את היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעה? בשתי מילים, ביקוש והיצע.

מחירי הדיור בישראל לא גבוהים מידי? בחינת מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע היא התשובה שלכם

מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע משפיע באופן ישיר על מחירי הדיור בישראל ובכל רחבי העולם. אחד הכללים שאתם חייבים להכיר מתוך שינה הוא: ככל שהביקוש גבוה מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים וכן להיפך, ככל שההיצע הקיים גדול יותר מהביקוש, המחירים יורדים. אלקטרה נדל"ן יודעת לזהות את האזורים המבוקשים ביותר בהם כמות ההיצע אינה מצליחה לעמוד בקצב הרוכשים הפוטנציאליים הרבים, מה שגורם לעליות ערכי הנכסים במקום. גורמי הביקוש בישראל מושפעים בעיקר מגידול טבעי, הגירה חיובית, כמות גירושים גבוהה וציבור המשקיעים. ההיצע הקיים בשוק נגזר באופן ישיר מקצב התחלות הבנייה החדשות, שלא אחת מתמודדות עם שלבי בירוקרטיה ארוכים ומייגעים שמעכבים רבות את קצב גידול ההיצע בישראל. מסיבה זו רמות הביקוש בכל רחבי ישראל גבוהות מההיצע הקיים, מה שמוביל לעליות מחירים רצופות ומשולחות רסן במשך למעלה משני עשורים. אך בחינת מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע ברמה הארצית אינו מספיק.

במטרה לאתר אזור מנצח להשקעה, אתם חייבים לבחון את מאזן הכוחות ברמה העירונית ואף השכונתית. ריכזנו עבורכם כמה מהמאפיינים הבולטים ביותר של שכונות מבוקשות במיוחד שברוב המקרים מצליחות להסב למשקיעים בהן אחוזי תשואה ועליות ערך גבוהות בהשוואה לממוצע האזורי.

המאפיינים הבולטים ביותר של שכונות מבוקשות הם:

  • קרבה לנתיבי תחבורה ראשיים – אנשים רבים מוכנים לשלם יותר עבור דירה הקרובה לנתיבי תחבורה ראשיים במטרה ליהנותאלקטרה נדל"ן יודעים לבחון היטב את כלל המשתנים ולאתר את השכונות המנצחות בערים האטרקטיביות ביותר מנגישות נוחה לכל רחבי העיר. גם נתיבי תחבורה ציבורית כמו תחנות אוטובוס רבות, רכבת ישראל או רכבת קלה מהווים יתרון משמעותי לשכונות הסמוכות להן על פני שכונות מרוחקות. מבדיקות רבות בכל רחבי העולם עולה כי הפעלת רכבות קלות מעלה את ערך הנכסים הסמוכים בכעשרה אחוזים!
  • קרבה לאזורי מסחר ותעסוקה – גם הקרבה לאזורי מסחר ותעסוקה מהווים יתרון של ממש לשכונות סמוכות. ישנן לא מעט שכונות מרוחקות המחייבות את הגרים בהן לנסוע זמן רב עד למקום עבודתם מידי יום, מה שהופך אותן להרבה פחות אטרקטיביות בהשוואה לשכונות הממוקמות בסמוך מאזורי תעסוקה רבים. אנשים מוכנים לשלם יותר על הקירבה למקום עבודתם, מה שיאפשר להם לצאת מאוחר יותר מידי בוקר ולהגיע מוקדם יותר מידי ערב.
  • קרבה לקניונים ומרכזי קניות – קניונים ומרכזי -קניות מעלים את הביקושים לשכונות הסמוכות להן בשל נוחות הצריכה של מוצרי הלבשה, הנעלה וכל הנדרש. משקיעים רבים בוחרים את הנכסים שלהם בסמוך לכל מרכזי הקניות הגדולים והאטרקטיביים ביותר בעיר.
  • קרבה לים או לאתרים תיירותיים שונים – אתרים תיירותיים (לא דווקא אתרים היסטוריים ופורמליים במיוחד) כמו ים, אזורי טיול שונים המושכים רבים מכל רחבי הארץ מבטיחים למשקיעים בקרבתם ביקוש גבוה יותר בהשוואה לשכונות המרוחקות. עליית הביקוש באזור מבטיחה למשקיעים למצוא שוכרים במהירות וליהנות מעליית ערך גבוהה יותר מהממוצע האזורי.
  • קרבה למוסדות לימוד להשכלה גבוהה – מוסדות לימוד להשכלה גבוהה מושכים לא מעט סטודנטים מכל רחבי הארץ. נתון זה מבטיח למשקיעים בשכונות הסמוכות למוסדות לימוד להשכלה גבוהה מספר יתרונות, והם: היקוש גבוה להשכרת הנכסים הקרובים למוסד הלימודים, שוכרים טובים שיודעים לשמור על הדירה ולעמוד בכל התשלומים החודשיים ואפשרות להשכרת דירות למספר שותפים, מה שיבטיח למשקיעים אחוזי תשואה גבוהים במיוחד.
  • קרבה לפארקים וגינות ציבוריות – אנשים רבים אוהבים לגור לצידי פארקים גדולים ומושקעים או גינות ילדים שיאפשרו להם לצאת עם הילדים בקלות ובכל זמן שיבחרו. יתרונות אלה אף הם הופכים את השכונות הסמוכות למבוקשות יותר.

השכונה המבוקשת ביותר בכל רחבי העיר היא השכונה הכוללת כמה שיותר מהנקודות שצויינו מעלה. אלקטרה נדל"ן יודעים לבחון היטב את כלל המשתנים ולאתר את השכונות המנצחות בערים האטרקטיביות ביותר בישראל. רוצים גם? חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה הגדולים, הבטוחים והרווחיים ביותר שעולם הנדל"ן מציע למשקיעיו.

אפשרויות המימון שיעזרו לכם להתחדש עם נכסים להשקעה גם ללא הון עצמי כלל

רגע לפני שניגע במסלולים הטובים ביותר להשקעה, חשוב שתכירו את אפשרויות המימון בעזרתן משקיעים רבים ממשיכים לרכוש נכסים גם ללא הון עצמי כלל. חשבתם שבשביל לרכוש דירה להשקעה בישראל אתם צריכים הון עצמי גבוה של כמה מאות אלפי שקלים? היכרות עם אפשרויות המימון השונות תגרום לכם לחשוב אחרת.

  • משכנתא

אפשרות המימון הגדולה והמוכרת ביותר היא כמובן הלוואת המשכנתא. אלקטרה נדל"ן ועוד אין ספור משקיעים וחברות השקעה גדולות

אלקטרה נדל"ן ועוד אין ספור משקיעים וחברות השקעה גדולות נעזרות בהלוואת משכנתא למימון נכסים להשקעה

נעזרות בהלוואת משכנתא למימון נכסים להשקעה. מאפייניה של הלוואת המשכנתא הם: ריביות נמוכות, סכומים גבוהים וטווחי זמן ארוכים. במילים אחרות, הלוואת המשכנתא כוללת את כל היתרונות שכל משקיע יכל לבקש. איך הבנקים מעמידים לרשות הציבור סכומים גבוהים כל כך לשנים ארוכות בריביות נמוכות? פשוט כי רמת הסיכון בהלוואה נחשבת לנמוכה במיוחד. שם ההלוואה מעיד על חלק בלתי נפרד ממנה, והוא משכון הנכס הנרכש בעזרת ההלוואה לטובת הבנק. הבנקים משעבדים את הנכסים הנרכשים לטובתם, כך שגם אם הלווים לא יצליחו לעמוד בכל שנות ההחזרים החודשיים, הבנקים תמיד יוכלו למשכן את הנכסים, למכור אותם ולהשיב לעצמם את כל כספי ההלוואה חזרה.

הבנקים בישראל מעמידים לרשות הציבור עד 75% משווי הנכס בהלוואת משכנתא לדירה ראשונה ועד 50% משווי הנכס לדירה שניה ומעלה. הלוואה ואטרקטיבית זו מאפשרת לכם להביא מהבית רק 25% משווי הנכס שאתם רוצים לקנות. ומה עם ה 25% שצריך להביא מהבית? ישנן הלוואות רבות שיסייעו לכם להשלים את החסר.

  • הלוואה חוץ בנקאית

אפשרות מימון נוספת המסייעת לרבים ברכישת נכסים להשקעה היא הלוואה חוץ בנקאית. הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה בתנאיםאלקטרה נדל"ן יודעת לזהות את האזורים המבוקשים ביותר בהם כמות ההיצע אינה מצליחה לעמוד בקצב הרוכשים הפוטנציאליים הרבים הרבה פחות אטרקטיביים מהלוואת המשכנתא, אך היא מסייעת לרבים להשלים את ההון העצמי הנדרש לקבלת הלוואת המשכנתא. מאפייניה של הלוואה זו הם: ריביות גבוהות, סכומים נמוכים וטווחי זמן קצרים עד בינוניים. בהלוואה זו אין כל בטוחה, מה שהופך את ההלוואה למסוכנת ולכן הגופים המלווים דורשים עליה ריבית גבוהה.

  • משכון נכס קיים

יש לכם דירה? אתם יכולים לחלץ מקירותיה לא מעט כסף לרכישת דירה נוספת להשקעה. לא מעט אנשים לא מודעים לעובדה כי הבנקים בישראל (נכון לכתיבת שורות אלה) מאפשרים למשכן נכסים קיימים ולקבל כנגדם הלוואות גדולות בתנאי משכנתא. כל שאתם נדרשים לעשות זה למשכן חלק מדירתכם ולקבל הלוואה של עד 50% משווי הנכס לטובת רכישת דירה נוספת.

  • משקיע משלם

דרך נוספת לממן נכסים להשקעה היא להכניס משקיע משלם לעסקה. לא מעט משקיעי נדל"ן שיודעים לאתר את העסקאות הטובות ביותר בשוק מכניסים לעסקאותיהם משקיעים משלמים. ישנם לא מעט אנשים שרוצים להשקיע את כספם בעסקאות אטרקטיביות בעולם הנדל"ן, אך אין להם את הזמן או הכישורים לאתר את העסקאות בעצמם.

בעזרת אפשרויות המימון הללו תוכלו להתחדש עם דירה להשקעה בישראל עם הון עצמי נמוך במיוחד או אף ללא הון עצמי כלל. אלקטרה נדל"ן ומשקיעים רבים יודעים לנצל את המירב מאפשרויות המימון השונות וליהנות מדירות להשקעה באחוזי מימון גבוהים במיוחד.

נדל"ן מניב – הכירו את מסלול ההשקעה הגדול, הבטוח והמתגמל מכולם

לסיום, חשוב שתכירו את אחד ממסלולי ההשקעה המתגמלים והבטוחים ביותר שיש לעולם הנדל"ן להציע. רוב רובם של משקיעי הנדל"ן בוחרים במסלול השקעות בנדל"ן מניב. נדל"ן מניב כולל לא מעט יתרונות על פני כל מסלולי ההשקעה האחרים והמרכזיים שבהם הם: מסלול השקעה בעל רמת סיכון נמוכה, מסלול השקעה לטווחי זמן ארוכים ללא התעסקות תדירה ומחייבת, מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית וחודשית מעוגנת בחוזה ומסלול השקעה המסב למשקיעיו רווחים משני אפיקים שונים – מהשכרת הנכס ומהשכרתו. אז אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן, מסלול נדל"ן מניב יוכל להתאים לכם.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!