לימוד נדל"ן באינטרנט

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

לא מעט אנשים כיום בוחרים להשקיע את מיטב כספם בעולם הנדל"ן. מחירי הדיור בישראל נמצאים בעלייה מתמדת מזה למעלה משני עשורים רצופים, מה שגורם לרבים להשקיע את כספם בנכסים שעולים ועולים ללא סימני בלימה. אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן, המאמר הבא הוא עבורכם. רגע לפני שאתם מתחילים להשקיע את מיטב חסכונותיכם, קיימת חשיבות רבה להיכרות עם מספר דגשים חשובים. משקיעים רבים מחפשים לימוד נדל"ן באינטרנט ומפספסים לא מעט פרטים חשובים אודות ההוצאות הנלוות, הסיכונים הקיימים, אפשרויות ההשקעה השונות ועוד. לכן, בשורות הבאות ננסה לגעת בכל הפרטים הכי חשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם מתחילים לחפש את הנכס הבא שלכם להשקעה. בין כלל הנקודות נגע במבחר מסלולי ההשקעה הקיימים, ביתרונות הגדולים של עולם הנדל"ן, בשיטה הפשוטה שתעזור לכם להעריך נכון שווי נכסים, בגורמים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל וכן בסיבה המרכזית בגינה אם אתם לא משקיעים – אתם מפסידים!

אתם לא משקיעים? אתם מפסידים! תוכניות החיסכון הבנקאיות שוחקות את כוח הקנייה של הכסף שלכם וגורמות לכם להפסיד כ 2% מידי שנה

נתחיל מהנקודה האחרונה והחשובה מכולם – אתם לא משקיעים? אתם מפסידים לא מעט כסף מידי שנה. לא מעט אנשים חוששים

ללמוד בלימוד נדל"ן באינטרנט הוא שרמות הביקוש לדיור בישראל גבוהות מההיצע הקיים ולכן מחירי הדיור עולים ללא הפסקה.

להשקיע את מיטב חסכונותיהם בטענה כי הם לא מוכנים להפסיד כסף שעבדו עליו קשה כל כך. אז נכון, בהשקעות נדל"ן ובהשקעות בכלל ישנו גורם סיכון שיכול לגרום גם להפסדים, אך החלופה, השארת הכסף בבנק בתוכניות חיסכון שונות ונטולות ריבית, מסוכנת הרבה יותר. אנשים רבים טועים לחשוב שהכסף שהן משאירים בבנק שמור היטב מפני הפסדים, אך נאמת הפוכה לגמרי. כל חסכונותיכם שיושבים בבנק, ולא משנה כמה אטרקטיבית תוכנית החיסכון שהציעו לכם, מפסידים מערכם כ 2% מידי שנה. איך מפסידים אם הכסף נשאר שמור בבנק ללא כל תנועה? בשתי מילים, התייקרות מחירים.

חרדים מהפסדים? השארת חסכונותיכם בבנק מבטיחה לכם הפסדים לא מבוטלים – הדרך הטובה ביותר לשמור על החיסכונות שלכם!

גם אם מעולם לא חשבתם להשקיע בעולם הנדל"ן והמחשבה על השקעות הופכת לכם את הבטן, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיוכלו לחסוך לכם לא מעט כסף. האינפלציה, עליית המחירים הכללית בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה. עליית מחירים זו שוחקת את כוח הקנייה של כל מטבע שעומד בעינו ללא כל תנועה. כלומר, כל החיסכונות שלכם שיושבים בבנק מאבדים מערכם כ 2% בכל שנה! אחת הדוגמאות הטובות ביותר שימחישו לכם היטב את הנקודה היא דוגמת עגלת הסופר. עד לפני כעשר שנים הייתם יכולים להגיע לסופר השכונתי מצויידים בשטר בודד של 100 שקלים ולמלא סל קניות מוצרים בסיסיים למשפחה ממוצעת. כיום, אותו שטר בדיוק לא יצליח למלא חצי מאותה עגלה הכוללת את אותם המוצרים. על אף שהגעתם עם אותו סכום מספרי של כסף (100 שקלים), כוח הקנייה שלו ירד בצורה משמעותית במרוצת השנים בעקבות עליות המחירים.

הכירו את כל היתרונות שעולם הנדל"ן מציע למשקיעים בו:

לכן, גם אם אתם כל כך מפחדים מהפסדים, הדרך היחידה שלכם לשמור על כוח הקנייה של החיסכונות שלכם מפני שחיקת האינפלציהלימוד נדל"ן באינטרנט מדגיש בפני כל הלומדים כי רכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות תבטיח למשקיע הכנסה חודשית קבועה המעוגנת בחוזה משפטי התמידית בישראל היא להשקיע. למה דווקא בנדל"ן? עולם הנדל"ן בישראל כולל מספר יתרונות משמעותיים בגינן משקיעים רבים בוחרים דווקא בו על פני כל אפיק השקעות אחר. לימוד נדל"ן באינטרנט מדגיש את היתרונות הגדולים ביותר, והם:

  • עליות מחירים יציבות לאורך שנים ארוכות

מחירי הדיור בישראל עולם במשך למעלה משני עשורים רצופים ולא נראה ששינוי המגמה צפוי להגיע בקרוב. אחד הדברים הבסיסיים שניתן ללמוד בלימוד נדל"ן באינטרנט הוא שרמות הביקוש לדיור בישראל גבוהות מההיצע הקיים ולכן מחירי הדיור עולים ללא הפסקה. חוששים שהמחירים גבוהים מידי ונמצאים לפני בלימה וירידת מחירים בשנים הקרובות? אנשי מקצוע רבים סבורים כי כל עוד לא יהיה שינוי משמעותי (שלא נראה באופק), מחירי הדיור ימשיכו צפונה ללא מעצורים. היתרון הברור למשקיע – אפשרות למכור את הדירה במחיר גבוה יותר ממחיר הקנייה.

  • הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה

אנשים רבים מחפשים מסלולי השקעה עם הכנסה פסיבית. ישנם לא מעט מסלולים כאלה, אך בודדים מבטיחים למשקיעים הכנסה פסיבית קבועה ומעוגנת בחוזה. לימוד נדל"ן באינטרנט מדגיש בפני כל הלומדים כי רכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות תבטיח למשקיע הכנסה חודשית קבועה המעוגנת בחוזה משפטי. משקיעים רבים אוהבים יציבות ובטיחות, ומסלול השקעה מניב בעולם הנדל"ן מספק עבורם בדיוק את מה שהם צריכים.

  • תנודתיות נמוכה

חרדים מהפסדים? השקעות נדל"ן יאפשרו לכם לישון בשקט. בשונה מלא מעט אפיקי השקעות אחרים, אפיק השקעות נדל"ן נחשב לאחד המסלולים עם רמת התנודתיות הנמוכה ביותר. אם בעולם המניות ייתכנו תנועות של אחוזים רבים מידי יום, עולם הנדל"ן נע באיטיות במספר אחוזים בודדים במהלך שנה שלמה. לכן, אם אתם רוצים להשקיע אך חוששים שהשקעה לא תיתן לכם מרגוע, לימוד נדל"ן באינטרנט יבהיר כי תנועות המחירים עומדות על אחוזים בודדים מידי שנה, כך שלא תרגישו שום שינוי במהלך היומיום.

  • מגוון מסלולי השקעה אפשריים

בשונה מהמקובל לחשוב, עולם הנדל"ן מציע למשקיעים בו מבחר מסלולים אטרקטיביים במיוחד להשקעה. רבים סבורים כי השקעותלימוד נדל"ן באינטרנט מאפשר ללומדים להכיר עוד לא מעט מסלולים אטרקטיביים במיוחד. נדל"ן מסתכמות ברכישת נכס והשכרתו לתקופות זמן ארוכות אך לימוד נדל"ן באינטרנט מאפשר ללומדים להכיר עוד לא מעט מסלולים אטרקטיביים במיוחד. בחרנו עבורכם את המסלולים האטרקטיביים ביותר שחשוב שתכירו, והם:

  • נדל"ן מסחרי – בדומה להשקעות נדל"ן מניב הכוללות רכישת דירת מגורים והשכרתה לתקופות זמן ארוכות, ניתן לרכוש נכסים מסחריים ולהשכיר אותם לתקופות זמן ארוכות. היתרון המרכזי של השכרת נכסים מסחריים כמו חנויות או משרדים, על פני השכרת דירות מגורים הוא אחוזי התשואה. השכרת דירות מגורים מניבות בין 2.2% באזורי מרכז ל 5% באזורי פריפריה, בעוד השכרת נכסים מסחריים יכולים להניב בין 5% ל 10% בממוצע.
  • אקזיט בנדל"ן – מסלול אקזיט בנדל"ן הוא מסלול שנועד להגדיל את ההון העצמי של המשקיע במהירות רבה. מסלול זה כולל איתור נכסים הנמכרים במחירים נמוכים ממחירי השוק, השבחתם בעזרת שיפוץ קוסמטי מהיר וזול ומכירתם במחירי שוק ואף מעט למעלה מכך. תקופת ההשקעה במסלול זה היא כמה חודשים בלבד.
  • רכישת דירה על הנייר – אפשרות נוספת ושכיחה במיוחד היא רכישת דירה על הנייר. קבלנים ויזמים רבים מציעים למשקיעים לרכוש דירות עוד לפני בנייתן במטרה לדאוג לשמירה על תזרים חיובי לניהול כל הפרוייקט. במטרה למשוך את המשקיעים, הדירות הנמכרות על הנייר נמכרות בהנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. במסלול זה המשקיע רוכש דירה על הנייר, ממתין עד לקבלת המפתח ומוכר אותה במחירי שוק.
  • רכישת קרקע חקלאית – אפשרות נוספת עם רמות הסיכון הגבוהות ביותר היא קרקעות חקלאיות להשקעה. לימוד נדל"ן באינטרנט אינו מספיק בשביל מסלול השקעה זה הכולל רכישת קרקעות חקלאיות שלא ניתן לעשות בהם דבר חוץ מחקלאות. ייעודן של הקרקעות החקלאיות גורם להן להימכר במחירים נמוכים במיוחד ולאחר הליך הפשרתן, ערכן מזנק במאות אחוזים. בחירה נכונה של קרקע חקלאית שעומדת לפני הפשרה שתשנה את ייעודה ותאפשר לבנות עליה, מבטיחה למשקיע מאות אחוזי תשואה על כספו.

כלל האפשרויות הללו מאפשרות לכל משקיע למצוא את המסלול המתאים לפרופיל המשקיע ולציפיות ההשקעה האישיות שלו. לסיכום כלל המסלולים:

מסלול השקעה מאפיינים מרכזיים
נדל"ן מסחרי רכישת נכס מסחרי כגון: חנות או משרד, והשכרתו לתקופות זמן ארוכות בתשואה ממוצעת של בין 5% ל 10% בכל שנה
אקזיט בנדל"ן רכישת דירות מגורים מתחת למחירי השוק, השבחת הדירה על ידי שיפוץ קוסמטי זול ומהיר ומכירה במחירי שוק
רכישת דירה על הנייר רכישת דירות על הנייר במחירי פריסייל מוזלים ב 10% עד 30% ממחירי השוק. לאחר תום הבנייה עם קבלת המפתח המשקיע ימכור את הדירה במחירי שוק ויהנה מהדלתא שבין מחיר הקנייה למחיר המכירה
קרקעות חקלאיות רכישת קרקע חקלאית שלא ניתן לבנות עליה דבר במחירים מוזלים, המתנה עד להפשרת הקרקע כך שניתן יהיה לבנות עליה ומכירתה במחיר כפול ומכופל ממחיר הקנייה

השיטה הפשוטה שתאפשר לכם להעריך במדוייק את שווי הנכסים שתבחנו להשקעה – שיטת ההשוואה

לאחר שהכרתם את כל מסלולי ההשקעה הקיימים, חשוב שתכירו את השיטה הפשוטה להעריך נכון שווי נכסים. לימוד נדל"ן באינטרנט עלפי רוב אינו נוגע בהערכת שווי נכסים ולכן חשוב לגעת בשיטה המרכזית בעזרתה כל אנשי המקצוע מצליחים להעריך נכון את שווי הנכסים פי רוב אינו נוגע בהערכת שווי נכסים ולכן חשוב לגעת בשיטה המרכזית בעזרתה כל אנשי המקצוע מצליחים להעריך נכון את שווי הנכסים. השיטה נקראת שיטת ההשוואה והיא כוללת השוואה בין הנכס הרלוונטי לנכסים דומים שנמכרו בתקופת הזמן האחרונה. ככל שרמת ההתאמה תהיה גבוהה יותר, כך הערכת השווי תהיה מדוייקת יותר. ישנם לא מעט פרמטרים שחשוב לכלול בהשוואה והם:

  1. גודל השטח הבנוי בדירה
  2. גודל שטח המרפסת, הגג או הגינה
  3. ממ"ד
  4. חניה
  5. מעלית
  6. גיל הבניין
  7. קומה
  8. אזור
  9. שיפוץ תשתיות אינסטלציה וחשמל

כלל המשתנים הללו משפיעים באופן ישיר על מחיר הדירה. ככל שתמצאו דירות דומות יותר לדירה הרלוונטית, כך תדעו להעריך את השווי שלה בצורה מדוייקת יותר. לימוד נדל"ן באינטרנט חושף את הלומדים ללא מעט אתרים אמינים ואיכותיים המציגים עסקאות נדל"ן שבוצעו כך שתוכלו למקד את החיפוש על הרחוב הרלוונטי בהתאם לנתוני הדירה שלכם.

לסיכום, השקעות נכונות יבטיחו לכם הגנה מלאה מפני שחיקת האינפלציה ורווחים נאים מידי שנה!

לסיכום, השקעות נדל"ן כוללות לא מעט יתרונות משמעותיים על פני כל חלופת השקעה אחרת וכמובן על כל תוכניות החיסכון הבנקאיות שגורמות לרבים להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. לימוד נדל"ן באינטרנט יאפשר לכם לקבל את הבסיס הנדרש למסלולי ההשקעה הפשוטים. חשוב להדגיש כי מסלולי ההשקעה המתקדמים יותר כמו השקעה בקרקעות חקלאיות או בעסקאות אקזיט בנדל"ן, מחייבים את המשקיעים לעסוק בתחום ולהכיר לעומק מידע רב בכדי להצליח לבחור נכון. אז אם גם אתם בחרתם עד היום לשמור על כל החיסכונות שלכם במסלולי חיסכון בנקאיים, חשוב לזכור כי מסלולים אלה הם הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. רוצים להתחיל להשקיע אך אין לכם מספיק הון עצמי? אל חשש, כיום יש מגוון רחב של אפשרויות מימון אטרקטיביות שיאפשרו לכם למנף את כספכם ולהצליח לרכוש דירות מגורים במימון גבוה ובתנאים אטרקטיביים.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!