פז נדל"ן – משרד תיווך מקצועי הכולל את כל אנשי המקצוע מהשורה הראשונה!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משרדי פז נדל"ן מציעים ללקוחות רבים שירותי תיווך מקצועיים הכוללים את אנשי הצוות האיכותיים והמנוסים ביותר. כל עולם התיווך עבר לא מעט שינויים בשנים האחרונות והפך מקצועי הרבה יותר. עד לפני כשני עשורים, כל אדם יכל להציע שירותי תיווך נדל"ן בכל מקום, אך כיום כל מתווך חייב לעבור מבחן קפדני של משרד המשפטים. חושבים להתחדש בנכסי נדל"ן שונים? משרדי פז נדל"ן ישמחו להעמיד לרשותכם את כל שנות הניסיון שלהם בתחום. בשורות הבאות נגע בכל תפקידיו החשובים ביותר של מתווך מקצועי, בלימודיו הכוללים לא מעט תוכן מקצועי, במצב שוק הדיור בישראל ובשאלה שמצליחה להטריד לא מעט אנשים – האם מחירי הדיור בישראל בועתיים? חשוב להדגיש שגם אם מעולם לא חשבתם להתחיל להשקיע את מיטב החסכונות שלכם בעולם הנדל"ן, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו היטב את אחת החלופות הגדולות ביותר לעולם ההשקעות.

יושבים על הגדר וממתינים לירידות מחירים? הערכתם של אנשי המקצוע היא שהמחירים ימשיכו צפונה לעוד שנים ארוכות!

לא מעט אנשים בישראל סבורים כי מחירי הדיור גבוהים מידי וצפויים להתחיל להיבלם ואף לרדת בשנים הקרובות. אנשים אלה בוחרים

משרדי פז נדל"ן ישמחו להעמיד לרשותכם את כל שנות הניסיון שלהם בתחום. בשורות הבאות נגע בכל תפקידיו החשובים ביותר של מתווך מקצועי

לשבת על הגדר ולהכניס את מיטב החסכונות שלהם למסלולי חיסכון בנקאיים ונטולי סיכון. רגע לפני שגם אתם מתפתים להכניס את כל החסכונות שלכם למסלול חיסכון בנקאי ללא סיכון, חשוב שתכירו נקודה חשובה שהבנקים מנסים להסתיר מכם. מסלולי החיסכון השונים אמנם ישמרו על הערך המספרי של הכסף שלכם (כלומר, אם הפקדתם 100,000 שקלים, תוכלו לקבל 100,000 שקלים ללא הפסד מספרי מתי שרק תרצו), אך לא על כוח הקנייה שלו. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% מישי שנה, מה שאומר שהמחירים מתייקרים באופן תמידי ושוחקים את כוח הקנייה של המטבע. שחיקה זו גורמת לערך הכסף בכל תוכניות החיסכון הבנקאיות לרדת בלא פחות מ 2% בממוצע בכל שנה!

אלה הגורמים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל

ומה לגבי מחירי הדיור בישראל? פז נדל"ן מעמידים לרשות לקוחותיהם את אנשי המקצוע הטובים והמיומנים ביותר שמכירים היטב את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור. הגורמים הם: הביקוש לעומת ההיצע הקיים. כלל חשוב שאתם חייבים לזכור מתוך שינה הוא: כל עוד הביקוש גבוה מההיצע הקיים, מחירי הדיור בישראל ימשיכו צפונה, על אף כל הניסיונות של הממשלות לבלום אותם. וכך גם להיפך, ככל שההיצע הקיים גדול מהביקוש, מחירי הדיור יורדים. בחינה מקצועית של פז נדל"ן ועוד לא מעט מומחים בתחום מעלה תמונה ברורה – לא רק שמחירי הדיור בישראל אינם בועתיים, הן אף צפויים להמשיך לעלות לעוד שנים ארוכות קדימה. מעבר לכך שהביקוש גדול מההיצע בהווה, קצב גידול הביקוש מהיר יותר מקצב גידול ההיצע, מה שאומר שמאזן הכוחות לא צפוי להשתנות בעתיד הקרוב.

תפקידיו המרכזיים של מתווך מקצועי

אז החלטתם להוציא את מיטב החסכונות מאפיקי החיסכון הבנקאיים שגורמים לכם להפסיד לא מעט מידי שנה ולרכוש בעזרתם נדל"ן?משרדי פז נדל"ן ישמחו להעמיד לרשותכם את כל שנות הניסיון שלהם בתחום משרדי פז נדל"ן ישמחו לעמוד לשירותכם לכל צורך. כפי שציינו לעיל, בשנים האחרונות כל עולם התיווך עובר לא מעט שינויים משמעותיים שהופכים אותו למקצועי ואיכותי יותר. החל משנת 1996 החוק מחייב כל מתווך מקצועי להחזיק ברישיון תקף אותו הוא מקבל רק לאחר מעבר של מבחן קפדני מבית משרד המשפטים. כיום יש לא מעט קורסים מקצועיים המלווים את המתווכים הצעירים בכל שלבי הלמידה ומכינים אותם היטב לקראת המבחן של משרד המשפטים. מתווכים שעוברים את המבחן הם מתווכים איכותיים ומקצועיים המעניקים שירות טוב יותר הן למוכרים והן לקונים.

התפקידים המרכזיים של מתווך מקצועי הם:

  • לתווך בין כל הצרכים והרצונות של הצדדים המעורבים בעסקה

המטרה המרכזית של מתווך נדל"ן מקצועי היא לתווך בין המוכרים לבין הקונים ולייצר עסקה שכל צדדיה מרוצים. חשוב להדגיש ולומר כי על אף שהמוכרים שוכרים את שירותיו של המתווך, הוא אחראי לדאוג גם לצרכיו של הקטנה הפוטנציאלי, שהרי הוא זה שמשלם לו כ 2% משווי הנכס עבור שירותיו. משרדי פז נדל"ן מעסיקים מתווכים מקצועיים שיודעים לזהות את נקודת המינימום של המוכר וכן את נקודת המקסימום של הקונה וליצור השקעה ביניהן. לעיתים, תפקידו של המתווך לזהות כי הפערים בין רצונות המוכרים לבין רצונות הקונים גדולים מידי ולא ניתנים לגישור, מה שמוביל לסגירת ההתנהלות וחיסכון של לא מעט זמן יקר לשני הצדדים.

  • לנהל משא ומתן מקצועי

אנשים רבים לא יודעים לנהל משא ומתן נכון בעסקאות נדל"ן, ולכן תפקידו של המתווך לעשות זאת עבורם בצורה מקצועית ונכונה. מתווכיבחינה מקצועית של פז נדל"ן ועוד לא מעט מומחים בתחום מעלה תמונה ברורה נדל"ן רבים מצליחים לקבל עבור המוכרים מחירים גבוהים משציפו וכן עבור הקונים מחירים נמוכים משציפו בעזרת ניהול נכון ומקצועי של משא ומתן. אז אם גם אתם נדרשים לשירותי משא ומתן מקצועיים לקבלת המחיר המיטבי לדירה הבאה שלכם, משרדי פז נדל"ן ישמחו לעשות זאת עבורכם.

  • להראות את הנכס לקונים הפוטנציאליים

תפקיד נוסף של מתווך מקצועי הוא להראות את הנכס לרוכשים פוטנציאליים רבים. לא אחת למוכרי הנכס אין מספיק זמן בשביל להתעסק עם קונים פוטנציאליים רבים ולתאם איתם ימים ושעות להצגת הנכס, כך ששירותיו של המתווך מסייעים גם בנושא זה. המתווך מציג ללקוחות את הנכס, מסביר אודות מצבו הכללי ועונה על מיטב השאלות של הקונים הפוטנציאליים.

מחפשים דירה להשקעה? הכירו את מסלול ההשקעה הגדול ביותר בענף!

משרדי פז נדל"ן מעסיקים מתווכים מקצועיים שיודעים לזהות את נקודת המינימום של המוכר וכן את נקודת המקסימום של הקונה וליצור השקעה ביניהןמחפשים דירה להשקעה? חשוב שתכירו את מסלול ההשקעה הגדול ביותר בעולם הנדל"ן – נדל"ן מניב. השקעות במסלול זה נחשבות להשקעות בטוחות, פשוטות, מתאימות למשקיעים בתחילת דרכם ורווחיות במיוחד. מסלול השקעה זה כולל רכישת נכס למגורים והשכרתו לתקופות זמן ארוכות. בערי מרכז הארץ ניתן לקבל תשואה שנתית הנעה בין 2.2% ל 3% ואילו באזורי פריפריה המשקיעים יכולים להינות מתשואה גבוהה הרבה יותר הנעה בין 3.5% ל 4.9% בכל שנה. ריכזו עבורכם את כל היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול זה, והם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה פשוט ובטוח מילוי כל צורכי השוכרים במהלך תקופת שהותם בדירה
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית המעוגנת בחוזה משפטי סיכון בבחירת שוכרים שלא עומדים בתשלום החודשי, לא שומרים על הדירה או לא מפנים אותה בתאריך הנקוב בחוזה
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – רווחים מהשכרת הנכס ומעליית ערכו אחוזי תשואה חודשיים יחסית נמוכים

לסיכום, שוק הדיור בישראל נמצא במגמת עלייה מתמדת מזה למעלה משני עשורים רצופים. אנשי המקצוע מבית פז נדל"ן ועוד רבים נוספים מעריכים כי מחירי הדיור צפויים להמשיך לעלות גם בשנים הבאות, כך שאם תכננתם לשבת על הגדר ולהמתין לירידות מחירים, כדאי שתשקלו זאת שנית. משרדי פז נדל"ן ישמחו להעמיד לרשותכם את כל שנות ניסיונם בתחום במטרה לאתר עבורכם את הנכס הטוב והמתאים ביותר למיטב הצרכים שלכם.

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!