סלע איסתא נדל"ן – חברת נדל"ן מקצועית המסייעת לרבים לבחור נכון את הפרוייקטים הטובים והמתאימים ביותר למלוא הצרכים שלהם

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חושבים להתחיל להשקיע את מיטב חסכונותיכם בעולם הנדל"ן? חשוב שתעשו זאת נכון בליווי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום! חברת סלע איסתא נדל"ן העוסקת בענף הנדל"ן בישראל מזה לא מעט שנים מציעה לכל לקוחותיה מבחר גדול של פרוייקטים מוצלחים המלווים לאורך כל הדרך באנשי המקצוע הטובים ביותר שיודעים לדאוג שכל דירה תעמוד בסטנדרט גבוה במיוחד. סלע איסתא נדל"ן מאפשרת ללקוחות רבים לקבל ליווי מקצועי בכל הקשור לרכישת נכס, לרבות התאמת המיקום המדוייק ופרטי הדירה לצרכים האישיים של כל לקוח. אז רגע לפני שאתם צוללים לעולם הנדל"ן הגועש בישראל, חשוב שתיעזרו באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים שעשו זאת אלפי פעמים לפניכם.

סוללת אנשי מקצוע בכל תחום – קבלו את כל הטיפים המקצועיים שיעזרו לכם לבחור נכון

חברת סלע איסתא נדל"ן העוסקת בענף הנדל"ן בישראל מזה לא מעט שנים מציעה לכל לקוחותיה מבחר גדול של פרוייקטים מוצלחים, הסיבה המרכזית בגינה הוא עולה במשך למעלה משני עשורים רצופים במאות אחוזים, הצפי לתנועות המחירים בשנים הבאות, מסלולי ההשקעה השונים בעולם ששוק הדיור הישראלי מציע למשקיעיו, אפשרויות המימון שיעזרו גם לכם להתחדש עם נכס להשקעה עם הון עצמי נמוך וכן מצב האינפלציה בישראל והשפעתה על הכיס של כולנו. בשורות הבאות תקבלו ידע רב הכולל טיפים מקצועיים מטובי המומחים של חברת סלע איסתא נדל"ן שיעזרו לכם לקבל החלטות נכונות על סמך ידיעה ולא על סמך תחושות בטן. אך לפני שנגע בכל הפרטים החשובים אודות השקעות נכונות, חשוב לגעת בסיבה בגינה ישנם משקיעי נדל"ן רבים בישראל.

הכירו את החלופה לרכישת נכסים להשקעה – תוכניות החיסכון הבנקאיות אינן בטוחות כמו שאתם חושבים!

גם אם מעולם לא חשבתם להתחיל להשקיע והמחשבה על השקעת חסכונותיכם גורמת לכם לנוע באי נוחות, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. לא מעט אנשים בישראל סבורים כי עולם ההשקעות מסוכן, כזה שלא כדאי להתקרב אליו. החלופה הטובה ביותר של אותם אנשים היא תוכניות חיסכון בנקאיות המבטיחות להם שמירה על כל חסכונותיהם עם ריביות נמוכות אך ללא כל סיכון. תוכניות החיסכון הבנקאיות אכן שומרות על הערך המספרי של החיסכון שלכם בצורה מושלמת וללא סיכונים, אך כוח הקנייה שלו נשחק בכ 2% בכל שנה. תוכניות החיסכון "הבטוחות" כל כך, חשופות לחלוטין לפגיעה הקשה של האינפלציה בכוח הקנייה של המטבע. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% בכל שנה ושוחקת את כוח הקנייה של כל מטבע שעומד בעינו ללא תשואה חיובית בכ 2% מידי שנה.

אנשים רבים מפסידים כסף רב מידי שנה ללא ידיעתם – הקשר בין האינפלציה לתוכניות החיסכון של הבנק

נשמע מסובך? נסביר את פגיעת אינפלציה בעזרת דוגמה פשוטה. האינפלציה פירושה עליית מחירים כללית ששוחקת את כוח הקנייה של הכסף. הדוגמה הטובהחברת סלע איסתא נדל"ן העוסקת בענף הנדל"ן בישראל מזה לא מעט שנים מציעה לכל לקוחותיה מבחר גדול של פרוייקטים מוצלחים ביותר לכך היא קניות בסופר. אם עד לפני כעשר שנים הייתם יכולים להגיע לכל סופר שתבחרו ולמלא עגלה שלמה במוצרים בסיסיים למשפחה ממוצעת ב 100 שקלים בלבד, כיום, אותו טשר בדיוק של 100 שקלים לא יצליח למלא אף לא חצי מאותו סל קניות שהצלחתם למלא לפני כעשור. על אף שמדובר באותם המוצרים בדיוק וכן באותו השטר בדיוק, פערי הזמן שחקו את כוח הקנייה שלו כך שכיום הוא שווה הרבה פחות. במילים אחרות, תוכנית חיסכון בנקאית נטולת ריבית (כל עוד הריבית החיובית היא פחות מ 2% מידי שנה) גורמת לכם להפסיד לא מעט כסף. הערך המספרי ישמר, אך כוח הקנייה של החסכונות שלכם חשוף לגמרי לפגיעות האינפלציה. איך שומרים על כוח הקנייה של החסכונות שלנו? בהמשך המאמר תכירו לעומק את אחת השיטות הטובות ביותר לכך, השקעות נדל"ן.

בטוחים שאתם חייבים הון עצמי גבוה בשביל לקנות דירה בישראל? הכירו את אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר!

חברת סלע איסתא נדל"ן עוסקת בתחום מזה לא מעט שנים ומציגה לכל לקוחותיה את היתרונות הגדולים בגינם ענף הנדל"ן הפך לענף ההשקעות הגדול בישראל. בטוחים שאתם חייבים הון עצמי גבוה במיוחד בשביל ליהנות מכל היתרונות שענף הנדל"ן בישראל מציע למשקיעיו? לפני שנגע בכל היתרונות הגדולים ובכיוון מחירי הדיור לשנים הבאות, חשוב שתגירו את אפשרויות המימון שיאפשרו לכם להתחדש בנכסים להשקעה גם עם הון עצמי נמוך או אף ללא הון עצמי כלל. אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר הן:

  • הלוואת משכנתא

הלוואת משכנתא היא האפשרות הטובה ביותר המאפשרת לכל אזרח בישראל (העומד בתנאי הסף), לקבל הלוואה של סכומי כסף גדולים, לטווחי זמן ארוכיםחברת סלע איסתא נדל"ן עוסקת בתחום מזה לא מעט שנים ומציגה לכל לקוחותיה את היתרונות הגדולים בגינם ענף הנדל"ן הפך לענף ההשקעות הגדול בישראל. ובריביות נמוכות. ידוע שהבנקים מתמחרים את גובה הריביות בהתאם לסיכון שהן לוקחים במתן ההלוואה, אם כך, איך ייתכן שהלוואות גדולות, לשנים ארוכות ניתנות בריביות נמוכות כל כך? התשובה טמונה בשם ההלוואה. במסגרת הלוואת המשכנתא הבנק ממשכן את הנכס הנרכש בעזרת הלוואתו לרשותו. משכון זה מהווה בטוחה למלוא הכסף כך שגם אם בעתיד הלווה נקלע לקשיים כלכליים שלא מאפשרים לו לעמוד בכל שנות ההחזרים, הבנק יכול למשכן את הנכס, למכור אותו ולהשיב לעצמו את כל כספו.

אחוזי המימון לדירה ראשונה ושניה וחשיבותו של יועץ משכנתאות פרטי ומקצועי!

באשר לפרטים הטכניים של ההלוואה, חשוב לדעת שהבנקים בישראל מוכנים להעמיד לרשות הציבור עד 75% משווי נכס ראשון ועד 50% משווי נכס שני והלאה. כלומר, אם אתם רוכשים את הנכס הראשון שלכם, אתם צריכים להביא מהבית 25% הון עצמי בלבד בשביל לקבל עוד 75% מימון ולקנות את הבית. ההון העצמי שלכם לא מגיע ל 25% משווי הדירה שאתם רוצים? ישנן עוד לא מעט פתרונות שנגע בחלקם מטה. חשוב להדגיש שהלוואת המשכנתא כוללת לא מעט מסלולים ולכן חשוב להסתייע באנשי מקצוע מיומנים בתחום. יועצי המשכנתאות של הבנקים ידעו לסייע אך הם ידאגו לצורכי הבנק לפני שידאגו לצרכים שלכם ולכן מומלץ להסתייע ביועץ משכנתאות פרטי הדואג לצרכים שלכם בלבד. יועצי משכנתאות מקצועיים יכולים לחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים בתום כל שנות ההחזרים.

  • הלוואה חוץ בנקאית

אפשרות נוספת המסייעת לרבים ברכישת דירה היא הלוואה חוץ בנקאית. תנאי הלוואה חוץ בנקאית הרבה פחות אטרקטיביים מתנאי הלוואת המשכנתא. ההלוואה ניתנת בסכומים קטנים, לתקופות זמן קצרות עד בינוניות ובריביות גבוהות במיוחד. אז למה בכל זאת אנשים רבים נעזרים בהלוואה זו כשיש את הלוואת המשכנתא? ברוב המקרים בשביל להשיג השלמה נדרשת להון העצמי. כפי שציינו לעיל, הלוואת המשכנתא מאפשרת לכם לקבל עד 75% מימון משווי הנכס, כך ש 25% אתם צריכים להביא מהבית. רוצים לרכוש נכס בשווי 1,000,000 שקלים ויש ברשותכם רק 150,000 שקלים? (צריכים להביא מהבית 25% משווי הנכס, שהם 250,000 שקלים), בעזרת הלוואה חוץ בנקאית תוכלו לקבל 100,000 שקלים בתנאים פחות טובים מתנאי המשכנתא אך כהשלמה להון העצמי החיוני בשביל לקבל את ההלוואה הגדולה ולהשלים את רכישת הנכס.

  • משכון נכס קיים

אפשרות נוספת שצפויה לעבור שינויים בתקופה הקרובה היא משכון נכסים קיימים. אם קיים ברשותכם נכס הרשום על שמכם, אתם יכולים לחלץ מהקירות שלו לא מעט כסף לטובת השקעה בנכסים נוספים. אחת האפשרויות הטובות ביותר בעזרתן משקיעים רבים מצליחים להתחדש בנכסים נוספים היא משכון נכס קיים. איך זה עובד? הבנקים בישראל מוכנים להעמיד לרשות הציבור הלוואה בתנאי משכנתא בגובה 50% משווי הנכס שברשותם. בתמורה, הבנק ישעבד לרשותו 50% משווי הנכס כך שהוא קיבל את הבטוחה לה הוא נדרש בשביל להעמיד הלוואות גדולות, לתקופות זמן ארוכות ובריביות אטרקטיביות. יש ברשותכם שירה בשווי 1,500,000 שקלים? תוכלו לקבל עד 750,000 שקלים לקניית נכס נוסף להשקעה.

לסיכום אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר:

 

הלוואה מאפיינים
משכנתא הלוואה של סכומי כסף גדולים, לתקופות זמן ארוכות ובריביות נמוכות במיוחד
הלוואה חוץ בנקאית הלוואה של סכומי כסף קטנים, לתקופות זמן קצרות עד בינוניות ובריביות גבוהות – יכולה לשמש כהשלמה להון העצמי הנדרש לקבל משכנתא
משכון נכס קיים הלוואה של עד 50% משווי הנכס הממושכן. הלוואה זו ניתנת לתקופות זמן ארוכות ובריביות נמוכות (בתנאי משכנתא)

היתרונות הגדולים שעולם הנדל"ן מציע למשקיעיו

אז לאחר שהבנתם שתוכניות חיסכון נטולות ריבית חושפות את כל הכסף שלכם לשחיקת האינפלציה וכן הכרתם את אפשרויות המימון שיאפשרו לכם להתחדש בנכס להשקעה גם ללא הון עצמי גבוה, חשוב שתכירו כמה מהיתרונות הגדולים של שוק הנדל"ן בישראל. היתרונות הגדולים ביותר עליהם מצביעים מומחי סלע איסתא נדל"ן הם:

  • רמות ביקוש גבוהות מההיצע הקיים

אחד מכללי האצבע שאתם חייבים לזכור מתוך שינה הוא: כל עוד רמת הביקוש גבוהה מרמת ההיצע מחירי הדיור עולים. מחירי הדיור לא סתם דוהרים קדימהחברת סלע איסתא נדל"ן תשמח לסייע גם לכם לאתר את הפרוייקטים המוצלחים ביותר בהתאם לצרכים האישיים שלכם. בישראל ובחינת מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע מוכיח שבלימת המחירים לא נראית באופק.

  • קצב גידול ההיצע איטי ומסורבל

ההיצע נגזר מהתחלות הבנייה החדשות. בישראל התחלות הבניה איטיות, מסורבלות ומלאות בבירוקרטיה מייגעת מה שמחזק את המשך עליות מחירי הדיור לעוד שנים ארוכות.

  • אפשרות להכנסה פסיבית ומעוגנת בחוזה

עולם הנדל"ן מאפשר למשקיעים בו ליהנות מהכנסה פסיבית וקבועה המעוגנת בחוזה משפטי.

  • מבחר מסלולי השקעה לבחירתכם

בשונה מהמקובל לחשוב, עולם הנדל"ן אינו מסתכם ברכישת דירה והשכרתה לטווח ארוך. מסלולי הדגל הם:

  • נדל"ן מניב – רכישת דירה והשכרתה לטווח ארוך.
  • נדל"ן מסחרי – רכישת נכס מסחרי והשכרתו לטווח ארוך.
  • אקזיט בנדל"ן – רכישת דירה מתחת למחירי שוק, השבחתה בזול ומכירתה ברווח במחירי שוק.
  • רכישה על הנייר – דירות על הנייר במחירי פריסייל מאפשרות למשקיעים ליהנות מכ 10% עד 30% הנחה. המשקיע ימכור את הדירה במחירי שוק עם קבלת המפתח ויהנה מההפרש
  • קרקעות חקלאיות – רכישת קרקע חקלאית שלא ניתן לעשות בה דבר מלבד חקלאות ומכירתה ברווח של מאות אחוזים לאחר תום הליך ההפשרה. הליך ההפשרה משנה את ייעודה של הקרקע ומאפשר לבנות עליה.

לסיכום, הנדל"ן בישראל מאפשר למשקיעים ליהנות מיתרונות רבים ולבחור בין מגוון מסלולי השקעה אפשריים

לסיכום, חברת סלע איסתא נדל"ן תשמח לסייע גם לכם לאתר את הפרוייקטים המוצלחים ביותר בהתאם לצרכים האישיים שלכם. בחירה נכונה תאפשר לכם ליהנות מכל יתרונות הנדל"ן, לרבות שמירה על כוח הקנייה של הכסף, הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה, עליית ערך הנכס ועוד. זכרו, גם אם אין לכם הון עצמי גבוה, כיום יש לא מעט אפשרויות מימון אטרקטיביות שיוכלו לסייע לכם לרכוש נכס טוב להשקעה.

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!