סיילס נדל"ן – אל תתפשרו על פחות מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

שירותי תיווך סיילס נדל"ן מציעים לכל לקוחותיהם שירות אמין, זמין ומקצועי הכולל את כל אנשי הצוות הטובים ביותר בתחומם. אם גם אתם חושבים לרכוש נכסים למטרות מגורים או השקעה, סיילס נדל"ן ידעו לסייע לכם לעשות את הבחירות הנכונות. בשורות הבאות נגע בחשיבות הרבה של מתווך מקצועי, נבין כיצד הוא ידע להתאים עבורכם את הנכסים האטרקטיביים ביותר, ונציג מספר דגשים חשובים וטיפים מקצועיים שאתם חייבים להכיר לפני רכישת הנכס הבא שלכם. אז רגע לפני שאתם מתחילים בהליך חיפוש הנכס המושלם למגורים/להשקעה, חשוב שתכירו את החלופה המרכזית על כלל חסרונותיה, של רכישת נדל"ן בישראל.

חוששים להפסיד בעולם ההשקעות? הכירו את כל האמת שהבנקים מנסים להסתיר על מסלולי החיסכון "נטולי הסיכון"

לא מעט אנשים סבורים כי מחירי הדיור בישראל גבוהים מידי ללא שום הצדקה. המחירים עולים במשך למעלה משני עשורים ומכפיליםשירותי תיווך סיילס נדל"ן מציעים לכל לקוחותיהם שירות אמין, זמין ומקצועי הכולל את כל אנשי הצוות הטובים ביותר בתחומם ואף משלשים את ערכם, כך שכיום הם בועתיים ועומדים פסע לפני פיצוץ שיוביל לבלימה ואף לירידת מחירים. גם אתם חושבים כך? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיוכלו לחסוך לכם לא מעט הפסדים. החלופה המרכזית לענף הנדל"ן בישראל היא תוכניות חיסכון בנקאיות. לא מעט אנשים בוחרים בתוכניות החיסכון הבנקאיות המשווקות כתוכניות נטולות סיכון. הבנקים המציעים תוכניות חיסכון ללא סיכון לא טורחים מהסביר ללקוחות כי האינפלציה בישראל גבוהה יותר מהריביות שהם מציעים, מה שאומר שתוכניות החיסכון גורמות להפסדים. לכן, אם גם אתם חשבתם לשכן את כספכם בתוכנית חיסכון ללא סיכון, חשוב לדעת שתוכניות חיסכון בנקאיות המניבות תשואה נמוכה מעליית האינפלציה (כ 2% מידי שנה בממוצע) הן הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה.

מחירי הדיור בישראל צפויים להמשיך צפונה!

סיילס נדל"ן מדגישים לכל לקוחותיהם כי בחינה מקצועית של הכוחות המשפיעים ביותר על מחירי הדיור, עולה שלא רק שהמחירים אינם בועתיים, אלא הם צפויים להמשיך ולטפס צפונה לעוד שנים ארוכות קדימה. הגורמים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל הם: ביקושסיילס נדל"ן מדגישים לכל לקוחותיהם כי בחינה מקצועית של הכוחות המשפיעים ביותר על מחירי הדיור והיצע. כל עוד רמות הביקושים גבוהות יותר מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים וימשיכו לעלות על כף כל המחאות החברתיות או ההגבלות השונות על המשקיעים. וכן גם להיפך, כשההיצע הקיים גדול מהביקוש לדיור, המחירים יורדים. סיילס נדל"ן מסבירים ללקוחותיהם כי תמונת מאזן הכוחות בין הביקוש לרמות ההיצע בישראל ברורה – הביקושים גבוהים משמעותית מההיצע הקיים ולכן גל העליות משני העשורים האחרונים מוצדק. ומה לגבי העתיד? סיילס נדל"ן מציגים שיטה פשוטה להערכת מחירי הדיור בעוד מספר שנים.

השיטה הפשוטה שתעזור לכם להעריך את מחירי הדיור בישראל בעוד מספר שנים

השיטה הפשוטה כוללת השוואה בין קצב גידול הביקוש לבין קצב גידול התחלות הבנייה החדשות, המייצגות את ההיצע העתידי. כל עוד קצב עליית הביקוש מהיר יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, מאזן הכוחות ישאר בעינו ואף יחמיר, מה שילבה עליות מחירים בקצב עולה. מנגד, במידה וקצב התחלות הבנייה החדשות מהיר יותר מקצב גידול הביקושים, מחירי הדיור עומדים לפני בלימה ואף ירידות מחירים משמעותיות בשנים הקרובות. סיילס נדל"ן מסבירה כי התחלות הבנייה החדשות נתקלות בלא מעט קשיים בירוקרטיים. קבלנים ויזמים נדרשים להתמודד עם תהליכים ארוכים וסבוכים המחייבים אותם להמתין שנים עד לקבלת האישור המיוחל לרדת לשטח ולהתחיל בשלבי הבנייה. נתון זה משפיע באופן ישיר על גידול ההיצע ותומך בהמשך עליות לעוד שנים ארוכות קדימה. אז אם אתם מחליטים שזה הזמן הנכון עבורכם למשוך את כל חסכונותיכם מתוכניות החיסכון המפסידות של הבנקים ולהתחיל להשקיע בענף הנדל"ן, חשוב שתכירו בחשיבות של סיוע מקצועי מבית סיילס נדל"ן.

היתרונות הגדולים ביותר של מתווכי נדל"ן מקצועיים

לפני שנמנה את כל היתרונות הגדולים ביותר של מתווכים, חשוב לדעת שהחל משנת 1996, כל מתווך העוסק בתחום נדרש לעבור מבחןסיילס נדל"ן מסבירה כי התחלות הבנייה החדשות נתקלות בלא מעט קשיים בירוקרטיים של משרד המשפטים. מבחן זה כולל מידע רב אודות כל הנושאים המשפטיים והרלוונטיים לענת הנדל"ן כל שמעבר לשירותי תיווך, המתווכים של היום מקצועיים גם בפן המשפטי. היתרונות הגדולים בגינן כדאי לכם להסתייע בשירותי סיילס נדל"ן הן:

  • איתור נכסים מנצחים

משקיעי נדל"ן רבים בוחרים להשקיע את החיסכונות שלהם בענף הנדל"ן במקביל לעבודה במשרה מלאה. אם גם אתם מתכוונים להישאר במקום עבודתכם, מתווך מקצועי הוא הפיתרון המושלם עבורכם. מתווך מקצועי מכיר את אזור עבודתו על בוריו, לרבות השכונות המבוקשות ביותר. היכרות מעמיקה זו והתעסקות יומיומית בנכסים המוצעים למכירה באזור מאפשרת לו לאתר את הנכסים האטרקטיביים ביותר בשוק. ניסיון לאתר נכסים אטרקטיביים תוך עבודה המשרה מלאה נועדה לכישלון. מתווך נדל"ן מקצועי יחסוך לכם זמן יקר של חיפושים ללא הצלחה.

  • היכרות מעמיקה עם אזורים ושכונות מנצחות

מתווך מקצועי יודע לבחון את רמות הביקוש וההיצע באזור כללי ולאתר את השכונות ואף את הרחובות המבוקשים ביותר. בין כלל המאפיינים של השכונות המנצחות ניתן למנות:

  • קרבה לנתיבי תחבורה ראשיים.
  • קרבה לתחבורה ציבורית
  • קרבה למרכזי קניות
  • קרבה למרכזי בילוי ובידור
  • קרבה למוסדות לימוד אקדמיים

כלל המשתנים הללו משפיעים על רמות הביקוש לדיור בשכונות השונות ומתווך מקצועי ידע לזהות בעזרתם את הרחובות המבוקשים ביותר שמחירי הנכסים בהם צפויים לעלות בקצב מהיר יותר בהשוואה לממוצע האזורי.

  1. ניהול מקצועי של משא ומתן

אם לא די ביתרונות שהובאו מעלה, וודאי תשמחו לשמוע כי מתווך מקצועי ידע לערוך עבורכם משא ומתן מקצועי מול מוכר הנכס. אנשים רבים לא יודעים לנהל נכון משא ומתן מקצועי, מה שיכול לגרום להם להפסיד עשרות אלפי שקלים במעמד הסגירה. סיילס נדל"ן מבטיחה ייצוג לכל לקוחותיה מול מוכרי הנכסים כך ששני הצדדים יצאו מרוצים ממחיר הסגירה.

תפקידו המרכזי של המתווך – יצירת נקודת השקה בין הצדדים כך ששניהם יצאו מרוצים מסגירת העסקה

אחד התפקידים החשובים ביותר של מתווך הוא לקרוא נכון בין השורות, להבין מה מחיר המינימום של המוכר, מה מחיר המקסימום שלסיילס נדל"ן מבטיחה ייצוג לכל לקוחותיה מול מוכרי הנכסים כך ששני הצדדים יצאו מרוצים ממחיר הסגירה. הקונה וליצור השקה ביניהם שתתאים לשני הצדדים. לא אחת מתווך מקצועי יבין כי מחיר המקסימום של הקטנה אינו משיק למחיר המינימום של המוכר ויסביר לצדדים שאין אפשרות לעסקה. מנגד, ישנם מצבים רבים בהם המוכרים מתחילים ממחירי שיווק גבוהים במטרה לרדת למחיר הרצוי, בעוד הקונים מתחילים ממחיר נמוך במטרה לעלות למחיר הרצוי. מתווך מקצועי ידע לזהות מצבים אלה וליצור את נקודת ההשקעה המדוייקת כך שגם המוכר וגם הקונה יצאו מרוצים.

לסיכום, השקעות נדל"ן אינן מסתכמות ברכישת כל נכס והעמדתו להשכרה לטווחי זמן ארוכים. השקעה נכונה כוללת בחירה קפדנית של האזור האטרקטיבי ביותר להשקעה, השכונה המבוקשת ביותר והנכס המותאם לכל צרכיו של הלקוח. מעבר לכך, מתווך מקצועי ידע לסייע ללקוחותיו בהיערכות נכונה לקראת כל ההוצאות הנלוות שמשקיעים רבים שוכחים להביא החשבון. אז אם גם אתם מתכננים לרכוש נכס להשקעה בקרוב, אל לכם לוותר על אנשי המקצוע שיסייעו לכם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!