קרן נדל"ן מניב – הכירו את כל אפשרויות ההשקעה בעולם הנדל"ן

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

לא מעט אנשים בישראל בוחרים להשקיע את מיטב כספם בענף הנדל"ן הנמצא במגמת עלייה ברורה במשך למעלה משני עשורים רצופים. מנגד, ישנם רבים שסבורים כי לאחר גל עליות ארוך ומשמעותי כל כך, מחירי הדיור בישראל בועתיים וצפויים להיבלם ואף להתחיל לרדת בעתיד הקרוב. בשורות הבאות נגע בכל הנקודות המרכזיות שחשוב שתכירו לפני שתגיעו להחלטה האם זה הזמן הנכון להיכנס לענף הנדל"ן, נציג מספר טיפים מקצועיים שיעזרו לכם להעריך את מחירי שוק הדיור בישראל, נענה על השאלה האם מחירי הדיור בועתיים ונכיר לעומק את החלופה הגדולה ביותר להשקעות נדל"ן – תוכניות חיסכון בנקאיות ונטולות סיכונים. אז אם גם אתם הספקתם לצבור חסכונות במרוצת השנים ואתם ממש לא יודעים מה כדאי לעשות איתם, הגעתם למקום הנכון. גם אם מעולם לא חשבתם להשקיע, או שאים ברשותכם חסכונות משמעותיים, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

הבנקים לא מספרים לכם את הכל – זה הנתון שכל בנק היה שמח שלא תכירו לעולם!

לפני שנעסוק בשאלת מחירי הדיור בישראל, חשוב שתכירו את החלופה המרכזית של ענף הנדל"ן. אנשים רבים שבוחרים לשבת על הגדרקרן נדל"ן מניב מאפשרת למשקיעים בה ליהנות מאחוזי תשואה שנתיים גבוהים מעליית המחירים, כך שלא רק שערך הכסף נשמר, אלא המשקיעים נהנים מרווחים ולהמתין לירידות מחירי הדיור (שספק אם אי פעם יגיעו), בוחרים להכניס את כספם לתוכניות חיסכון בנקאיות ונטולות סיכון. תוכניות חיסכון אלה מבטיחות לבוחרים בהם ריבית אפסית מידי שנה מה שמצליח לשכנע רבים לשכן בהם את כל כספם. אך האם תוכניות אלה באמת שומרות על ערך הכסף שלכם? התשובה היא חד משמעית לא. הבנקים לא מספרים לכם שהשמירה הבלעדית היא על הסכום המספרי של הכסף, ולא על ערכו הראלי בהתאם לשינויי המחירים בשוק. האינפלציה בישראל שוחקת את כוח הקנייה של כל מטבע שיושב בתוכניות חיסכון ללא ריבית משמעותית (גבוהה מ 2% לכל הפחות). אז נכון שתוכלו לקבל את הערך המספרי המדוייק של החיסכון שהפקדתם בתוכניות החיסכון הבנקאיות, אך כוח הקנייה של החיסכון ירד משמעותית במרוצת השנים.

מסלולי החיסכון המסוכנים ביותר – כך תפסידו כ 2% בכל שנה ובאופן קבוע!

עד לפני כעשר שנים יכולתם למלא סל קניות שלם ולקבל עודף משטר בודד של 100 שקלים בלבד, בעוד שכיום תידרשו להוסיף שטר נוסף של 100 שקלים (לכל הפחות) בשביל לרכוש את אותו סל קניות הכולל את אותם המוצרים. הערך המספרי של השטר לא השתנה, אך בעקבות עליית המחירים הכללית, כוח הקנייה שלו ירד משמעותית. איך מגנים על החסכונות מפני שחיקת עליות המחירים? אחת הדרכים הטובות ביותר היא קרן נדל"ן מניב. קרן נדל"ן מניב מאפשרת למשקיעים בה ליהנות מאחוזי תשואה שנתיים גבוהים מעליית המחירים, כך שלא רק שערך הכסף נשמר, אלא המשקיעים נהנים מרווחים לא מבוטלים מידי שנה.

המחירים בישראל צפויים לשנות כיוון בשנים הקרובות? כנראה שלא!

ומה באשר למחירי הדיור שלא מפסיקים לשבור שיאים? אנשי מקצוע רבים בתחום מעריכים שמחירי הדיור צפויים להמשיך לכיוון צפון.קרן נדל"ן מניב מחירי הדיור לא צפויים להיבלם בעתיד הקרוב, אלא להמשיך את מגמת העלייה ארוכת השנים אם גם אתם חוששים לרכוש דירות מגורים במחירי שיא כל הזמנים, חשוב שתכירו את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל.

הגורמים המשפיעים על תנועות המחירים הם:

  • ביקוש – הביקוש לדיור בישראל נגזר מגידול טבעי, הגירה חיובית, כמות גירושים גבוהה וכמובן לא מעט משקיעים.
  • היצע – ההיצע בישראל נגזר ממשתנה אחד מרכזי והוא התחלות הבנייה החדשות שיבשילו בעוד מספר שנים לדירות מגורים של ממש.

לדעת אנשי מקצוע מבית קרן נדל"ן מניב מחירי הדיור לא צפויים להיבלם בעתיד הקרוב, אלא להמשיך את מגמת העלייה ארוכת השנים. הסיבה לכך היא מאזן הכוחות בין הביקוש הגדול לדיור לבין ההיצע הקיים במדינה. נכון לכתיבת שורות אלה הביקוש גבוה באופן משמעותי מההיצע הקיים אך זה ממש לא הסוף. בחינת קצב גידול הביקוש לעומת קצב גידול ההיצע מעלה כי הביקושים גדלים בקצב מהיר יותר ולכן מאזן הכוחות ועליות המחירים כאן בשביל להישאר. רוצים להגן על כל חסכונותיכם משחיקת האינפלציה ולהצטרף לענף השקעות הנדל"ן בישראל? חשוב שתכירו כמה ממסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר.

לפני שאתם ממהרים להשקיע בענף הנדל"ן, חשוב שתכירו את כל אפשרויות ההשקעה הטובות ביותר

  • נדל"ן מניב

מסלול ההשקעה הראשון והגדול מכולם הוא מסלול נדל"ן מניב. מסלול זה מתאפיין ברמת בטיחות גבוהה ובהשקעה פשוטה המתאימה למתחילים. במסלול זה המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לתקופות זמן ארוכות. היתרונות, החסרונות והסיכונים הגדולים ביותר במסלול זה הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה פשוט ובטוח התעסקות עם כל צורכי השוכרים במהלך כל שהותם בדירה
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית קבועה המעוגנת בחוזה משפטי סיכון בבחירת שוכרים שלא יודעים לשמור על הנכס, לא עומדים בתשלום החודשי או לא מפנים את הדירה
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת המכס ומעליית ערכו אחוזי תשואה יחסית נמוכים מהשכרת הנכס (בממוצע 2.9% מאזורי המרכז ו 4.2% באזורי פריפריה)

 

  • נדל"ן על הנייר

מסלול השקעות נוסף ומבוקש במיוחד הוא מסלול רכישה על הנייר. רכישת דירות על הנייר מאפשרת למשקיע ליהנות מהנחותקרן נדל"ן מניב מאפשרת לבוחרים בה ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים מידי שנה משמעותיות של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. יזמים וקבלנים רבים נדרשים לתזרים מזומנים כבר מהשלבים המוקדמים של הפרוייקט ולכן הם מוציאים למכירה מוקדמת מספר דירות. החסרונות ברכישת דירה על הנייר בהשוואה לרכישת דירה קיימת מחייבים את הקבלנים להוציא את הדירות למכירה במחירים נמוכים. המשקיע ימכור את הנכס עם קבלת המפתח ויהנה מההפרש שבין מחיר הקנייה לבין מחיר המכירה. לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול זה:

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת נכסים בהנחות של בין 10% ל 30% ממחירי השוק סיכון בבחירת קבלן שלא מצליח לעמוד בכל התחייבויותיו
ללא התעסקות עם שוכרים כלל ללא הכנסה פסיבית כלל
רווח נזיל בתום תקופת הבנייה יתרת התשלום (לרוב כ 80% משווי הנכס) מוצמדת למדד לאורך כל תקופת הבנייה

 

  • אקזיט בנדל"ן

אם לא די בכך, מסלול נוסף שחשוב שתכירו הוא מסלול אקזיט בנדל"ן. מסלול זה אינו מתאים למשקיעים בתחילת דרכם ומחייב את המשקיע להשקיע שעות ארוכות מידי שבוע. במסלול זה המשקיע רוכש נכס במחירים נמוכים ממחירי השוק, משביח אותו בעזרת שיפוץ קוסמטי זול ומהיר, ומוכר אותו במחירי שוק או אף למעלה מכך. לסיכום היתרונות, הסיכונים והחסרונות במסלול זה:

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת נכסים במחירי מציאה סיכון בבחירת נכסים פגומים (משפטית או פיזית)
רווח נזיל תוך מספר חודשים בלבד ללא הכנסה פסיבית
הגדלת ההון העצמי תוך זמן קצר מסלול השקעה המחייב עבודה של שעות ארוכות מידי שבוע

לסיכום, קרן נדל"ן מניב מאפשרת לבוחרים בה ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים מידי שנה. אז אם גם אתם רוצים לעצור את השחיקה של ערך הכסף שלכם וכבר לא חוששים להצטרף לעולם הנדל"ן במחירי שיא כל הזמנים, קרן נדל"ן מניב היא התשובה עבורכם. בחרו נכון את מסלול ההשקעה המתאים ביותר עבורכם ועצרו את שחיקת כוח הקנייה של מיטב החסכונות שלכם.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!