עסקאות נדל"ן אחרונות – עסקאות הנדל"ן האחרונות משקפות את השווי הראלי שהשוק מוכן לשלם עבור שלל נכסים

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעי נדל"ן רבים נעזרים בעסקאות נדל"ן אחרונות במטרה להעריך את שווי הנכס שהם רוצים לקנות או למכור. אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע נכון בעולם הנדל"ן תוך היכרות עם הגורמים המשפיעים על תנועות המחירים, הצלחה בזיהוי נכון של האזורים החמים ביותר להשקעה שעומדים פסע לפני עליות מחירים משמעותיות של עשרות אחוזים תוך זמן קצר ויכולת להעריך שווי נכסים בצורה מדוייקת ובמהירות רבה, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נבין מדוע כולנו חייבים להשקיע את מיטב חסכונותינו באפיקי השקעה מתאימים לצרכים האישיים שלנו, נבין מדוע כל תוכניות החיסכון של הבנק גורמות לנו להפסיד לא מעט כסף מידי שנה, נכיר פרטים רבים אודות מצב הדיור בישראל נכון לכתיבת שורות אלה ומה צפוי להיות בעוד מספר שנים קדימה וכמובן נציג את כל מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר שמצליחים למשוך כמות גדולה של משקיעים מכל רחבי העולם.

אף פעם לא חשבתם להשקיע בעולם הנדל"ן? בכל זאת חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות!

בעזרת עסקאות נדל"ן אחרונות אנשי מקצוע רבים בתחום מצליחים להעריך במדוייק את שווי הנכסים שהם רואים ומצליחים לאתר עסקאות במחירי מציאהאז נתחיל בסיבה המרכזית בגינה גם אם אף פעם לא חשבתם להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. לא מעט אנשים חוששים להשקיע את מיטב חסכונותיהם בטענה כי הם יכולים להפסיד לא מעט כסף שעמלו עליו רבות. במקרה הטוב אנשים אלה יסגרו את מיטב החיסכונות בתוכנית חיסכון בנקאית המניבה ריבית אפסית ובמקרה הפחות טוב הם פשוט ישאירו את החיסכונות בחשבון העו"ש. אם גם לכם יש לא מעט כסף בחשבון העו"ש או בתוכניות חיסכון בנקאיות חשוב שתדעו שאתם מפסידים לא מעט כסף מידי שנה. האפשרות הנתפסת בעיני רבים כשמרנית ובטוחה, היא האפשרות המבטיחה לכל הבוחרים בה הפסדים כלכליים וודאיים ולא מבוטלים. איך אפשר להפסיד אם הכסף שמור בתוכנית חיסכון בנקאית נטולת סיכון? במילה אחת, אינפלציה.

עליות מחירים כלליות שוחקות את ערך המטבע – אתם לא משקיעים? אתם מפסידים!

האינפלציה פירושה עליות מחירים כלליות בשיעור של כ 2% מידי שנה במדינת ישראל. עליות המחירים שוחקות את כוח הקנייה של כלאל תוותרו על בחינת עסקאות נדל"ן אחרונות, הן יעזרו לכם לוודא שהנכס שלכם אכן משתלם להשקעה. החסכונות שלכם שצוברים בעיקר אבק בתוכניות חיסכון בנקאיות. חשוב להדגיש שההפסד הגדול לא נראה לעין ולכן אנשים רבים כלל לא מודעים לעובדה שהם מפסידים כסף רב בכל שנה. אם תפקידו לתוכנית חיסכון בנקאית 50,000 שקלים, תוכלו לקבל 50,000 שקלים, בתוספת קטנה של הריבית האפסית המוצעת בתוכניות החיסכון הבנקאיות, בכל עת תרצו. הערך המספרי של הכסף נותר זהה אך כוח הקנייה שלו ירד ב 2% בכל שנה. דוגמה טובה לכך היא סל הקניות הבסיסי למשפחה ממוצעת. עד לפני כעשר שנים יכלתם להגיע לסופר הקרוב לביתכם מצויידים בשטר בודד של 100 שקלים בלבד ולמלא סל קניות של מוצרים בסיסיים למשפחה ממוצעת. כיום, אותו שטר בדיוק של 100 שקלים לא יצליח למלא חצי מאותו סל הכולל את אותם מוצרים בסיסיים. הערך המספרי של הכסף שהגעתם איתו לסופר לא השתנה (100 שקלים), אך כוח הקנייה שלו ירד משמעותית.

הכירו את כל היתרונות הגדולים בגינם משקיעים רבים בוחרים דווקא את ענף הנדל"ן

אז אם עד היום חששתם להשקיע ולהפסיד, חשוב שתכירו בעובדה כי השארת הכסף בבנק היא הדרך הבטוחה להפסדים לא מבוטלים. ורוצים להתחיל להשקיע? עולם הנדל"ן מבטיח לכם לא מעט יתרונות משמעותיים, והם:

  • עליות ערך רציפות ויציבות

מחירי הדיור בישראל עולים המשך למעלה משני עשורים רצופים על אף כל ניסיונות הממשלות השונות לבלום אותם. עליות המחירים מבטיחות למשקיעים עליית ערך של הנכסים שלהם כך שלאחר תקופת זמן לא ארוכה במיוחד הם יוכלו למכור את הנכסים שרכשו להשקעה וליהנות מעליית ערך משמעותית של עשרות אחוזים. ישנם אזורים רבים בישראל שרק עכשיו מתחילים את זינוק המחירים שהתחיל לפני כשני עשורים באזור מרכז הארץ, מה שמאפשר למשקיעים בהם ליהנות מעליות ערך חדות תוך זמן קצר. מעבר לכך, עליותניתן למצוא עסקאות נדל"ן אחרונות בלא מעט אתרים איכותיים ואמינים שיסייעו לכם לאתר עסקאות נדל"ן כדאיות הערך התמידיות של מחירי הדיור בישראל מבטיחות למשקיעים רמות סיכון נמוכות במיוחד. אז אם גם אתם חוששים מהפסדים ומחפשים מסלול השקעה רווחי ובטוח, עולם הנדל"ן מספק עבורכם אחד כזה.

  • הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה

חולמים על הכנסה פסיבית, בטוחה וקבועה מידי חודש? אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לכך היא בעזרת השקעות נדל"ן. אחד ממסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר בכל רחבי העולם הוא נדל"ן מניב הכולל רכישת נכסים והשכרתם לתקופות זמן ארוכות. לאורך כל תקופת השכרת הנכסים המשקיע יהנה מהכנסה חודשית מעוגנת בחוזה משפטי, כך שהוא יכול להיות רגוע באשר לרווח מהשכרת נכסים להשקעה. משקיעים רבים בוחרים להשקיע במסלול זה במטרה ליהנות מהכנסה נוספת לפנסיה, מהכנסה נוספת ליצירה לחופש כלכלי או מהכנסה נוספת להגדלת ההכנסות לרכישת נכסים נוספים.

  • מגוון רחב של מסלולי השקעה

בשונה מהמקובל לחשוב, עולם הנדל"ן אינו מסתכם במסלול השקעה מניב בלבד. אנשים רבים סבורים כי כל השקעות הנדל"ן כוללות רכישת נכסים והשכרתם לתקופות זמן ארוכות. אך האמת היא שיש עוד לא מעט מסלולי השקעה השונים זה מזה הן בפוטנציאל הרווח והן ברמות הסיכון. בין כלל המסלולים האטרקטיביים ביותר בישראל בפרט ובעולם כולו בכלל ניתן למנות את:

  1. מסלול השקעות אקזיט בנדל"ן – עיקרי המסלול הם רכישת דירות במחירים נמוכים ממחירי השוק, השבחתן על ידי שיפוץ קוסמטי זול ומהיר ומכירתן במחירי שוק מספר חודשים לאחר הרכישה. מסלול זה מתאים למשקיעים המעוניינים להגדיל את ההון העצמי שלהם תוך זמן קצר.
  2. מסלול השקעות נדל"ן מסחרי – בדומה למסלול השקעות נדל"ן מניב בדירות מגורים, ישנה אפשרות לרכוש נכסים מסחריים כמוחשוב שתכירו את הדרך לאתר עסקאות נדל"ן אחרונות בעיר, על מנת לגלות את המחירים העדכניים חנויות או משרדים ולהשכיר אותם לטווחי זמן ארוכים. נדל"ן מניב למגורים מבטיח למשקיעים בו כ 2.2% תשואה באזורי מרכז הארץ ו 4.7% תשואה באזורי פריפרייה ואילו נדל"ן מסחרי מניב למשקיעים בו בין 5% ל 10% תשואה מידי שנה.
  3. מסלול השקעות בקרקעות חקלאיות – אפשרות נוספת היא רכישת קרקעות חקלאיות להשקעה. קרקעות חקלאיות מיועדות לצורכי חקלאות בלבד ולכן המחירים שהמשקיעים נדרשים לשלם עליהם נמוכים במיוחד. מטרת העל במסלול השקעה זה היא להמתין עד שהקרקע החקלאיות תעבור הליך הפשרה שיאפשר לבנות עליה. הליך זה צפוי להקפיץ את שווי הקרקע במאות אחוזים!
  4. מסלול השקעות על הנייר במחירי פריסייל – אחד ממסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בישראל הוא מסלול רכישת דירה על הנייר במחירי פריסייל. רכישת דירה על הנייר מבטיחה למשקיעים ליהנות מהנחה משמעותית של בין 10% ועד 30% ממחירי השוק. המשקיע רוכש את הדירה המוזלת, ממתין עד לתום שלבי בנייתה ומוכר אותה עם קבלת המפתח במחירי שוק. הדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה היא הרווח של הבוחרים להשקיע במסלול זה.

לסיכום מסלולי ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר בישראל:

מסלול השקעה מאפיינים מרכזיים
השקעות אקזיט רכישת דירות במחירים נמוכים ממחירי שוק, השבחתן בשיפוץ קוסמטי מהיר ומכירתן במחירי שוק
נדל"ן מסחרי רכישת נכסים מסחריים כמו חנויות או משרדים והשכרתם לטווחים ארוכים עם אחוזי תשואה גבוהים של כ 5% – 10% בממוצע
רכישת קרקעות חקלאיות רכישת קרקעות חקלאיות והחזקה בהן עד שיעברו הליך הפשרה שיתיר לבנות עליהן ויעלה את ערכן במאות אחוזים
רכישה על הנייר במחירי פריסייל רכישת דירה על הנייר (שאינה בנויה) במחירי פריסייל המגלמים הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. עם קבלת המפתח המשקיע ימכור את הנכס במחירי שוק ויהנה מהדלתא שבין הקנייה למכירה.

 

רוצים לדעת להעריך שווי כל נכס בדיוק רב וללא סיוע מקצועי? הכירו את שיטת ההשוואה

רגע לפני שאתם בוחרים את המסלול המתאים ביותר עבורכם, חשוב שתכירו את אחת השיטות הטובות ביותר לאתר את האזורים החמים

העכרת שווי הנכס על פי עסקאות הנדל"ן האחרונות

ביותר שמחירי הנכסים בהם צפויים לזנק בעשרות אחוזים תוך זמן קצר ולהעריך את שווי הנכסים שאתם רואים. השיטה הטובה ביותר להעריך שווי נכסים בצורה מדוייקת היא שיטת ההשוואה. משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם עובדים בשיטת ההשוואה במטרה להעריך נכסים בהתאם למחירי השוק הראליים. במסגרת שיטה זו מעריך הנכס נדרש לערוך השוואה בין הנכס הנמכר לבין נכסים דומים ככל הניתן שנמכרו בקרבת מקום בתקופת הזמן הקרובה לניסיון הערכה. ככל שמעריך הנכס יאתר דירות דומות ביותר פרמטרים לדירה שהוא מנסה להעריך שנמכרו בתקופת הזמן האחרונה במיקום הנכון, כך הוא ידע להעריך את שווי הנכס בצורה מדוייקת יותר.

הפרמטרים החשובים ביותר שחשוב להביא בחשבון בניסיון הערכת שווי נכסים בשיטת ההשוואה הם:

  1. גודל השטח הבנוי בדירה
  2. גודל שטח מרפסת, גג או גינה
  3. קומת הדירה
  4. גיל הבניין
  5. חניה
  6. מעלית
  7. ממ"ד
  8. מצב פנים הנכס
  9. אזור הנכס
  10. תוכניות התחדשות עירונית בבניין

כלל המשתנים הללו משפיעים באופן ישיר על מחירי הנכסים ולכן חשוב להביא אותם בחשבון בשיטת ההשוואה. בעזרת עסקאות נדל"ן אחרונות אנשי מקצוע רבים בתחום מצליחים להעריך במדוייק את שווי הנכסים שהם רואים ומצליחים לאתר עסקאות במחירי מציאה. כיום ניתן למצוא עסקאות נדל"ן אחרונות בלא מעט אתרים איכותיים ואמינים שיסייעו לכם לאתר עסקאות נדל"ן אחרונות בעיר, בשכונה ואף ברחוב שבחרתם. משקיעי נדל"ן רבים נעזרים בשיטה זו להערכת שווי נכסים וחוסכים הוצאות רבות לאנשי מקצוע או הפסדים גדולים ברכישת נכסים במחירים גבוהים ממחירי השוק.

כל מה שאתם חייבים להכיר בשביל להתחיל להשקיע חכם

לסיכום, אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע את מיטב חסכונותיכם בעולם הנדל"ן ולעצור את שחיקת כוח הקנייה של הכסף מהאינפלציה התמידית במדינת ישראל, כל שאתם נדרשים לעשות זה להכיר היטב את כל מסלולי ההשקעה הקיימים, לדעת להעריך את שווי הנכסים שאתם רואים ולבחור נכון את האזורים המתפתחים ביותר שמחירי הנכסים בהם צפויים לזנק בעשרות אחוזים בשנים הקרובות.
במטרה לאתר את האזורים החמים ביותר להשקעה חשוב לבחון את השכונות הממוקמות לצידי נתיבי תחבורה ראשיים, מסלולי תחבורה ציבורית, רכבת קלה שצפויה להתחיל לפעול בישראל בשנים הקרובות, מרכזים תיירותיים המרכזים לא מעט אנשים שאינם תושבי המקום המגדילים את הביקוש לדיור וכמובן מוסדות לימוד להשכלה גבוהה המאפשרים למשקיעים רבים להציע את הדירות שלהם למספר שותפים, מה שיבטיח אחוזי תשואה גבוהים במיוחד. ככל שתצליחו למצוא נכסים במחירים אטרקטיביים להשקעה בסמוך ליותר מרכזים שצויינו מעלה, כך הביקוש לנכסים שלכם צפוי להיות גדול יותר, מה שיוביל הן לעליות מחירים מהירות מהעלייה הכללית של האזור והן להשכרת הנכס בקלות רבה. אל תוותרו על בחינת עסקאות נדל"ן אחרונות, הן יעזרו לכם לוודא שהנכס שלכם אכן משתלם להשקעה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!