מבצע נדל"ן – כל מה שאתם חייבים להכיר בשביל להפוך למשקיעים מקצועיים

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

לא מעט אנשים כיום מחפשים אפיקי השקעה אטרקטיביים שיניבו להם אחוזי תשואה גבוהים מהאינפלציה בישראל (השוחקת את כוח הקנייה של הכסף), וללא רמות סיכון גבוהות. אם גם אתם מחפשים אפיק השקעה יציב עם רמות סיכון נמוכות שישמור על ערך הכסף שלכם מפני האינפלציה ואף יאפשר לכם ליהנות מאחוזי תשואה עודפים, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הפרטים החשובים והטיפים המקצועיים שאתם חייבים להכיר אודות ענף הנדל"ן בישראל, לרבות היכרות אמיתית עם תוכניות חיסכון בנקאיות, היכרות עם מבחר ממסלולי השקעה אטרקטיביים בענף הנדל"ן, היכרות עם אפשרויות המימון האטרקטיבית ביותר ועוד. אז רגע לפני שאתם מתחילים את דרככם בתור משקיעי נדל"ן בישראל, הנה לכם כמה מה שאתם חייבים לדעת אודות החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן – תוכניות חיסכון בנקאיות ונטולות סיכון.

הכירו את הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף – תוכניות חיסכון נטולות ריבית!

הבנקים השונים מציעים לכל לקוחותיהם מבחר תוכניות חיסכון שונות ללא כל סיכון. תוכניות חיסכון אלה מתאפיינות בריביות אפסיות אך בכל זאת, מצליחות למשוך אנשים רבים שחוששים להפסיד את מיטב החיסכונות שלהם באפיקי השקעות אגרסיביים יותר. אך האםאפשרות נוספת המסייעת לאנשים רבים לרכוש נכסים במבצע נדל"ן היא הלוואה חוץ בנקאית באמת תוכניות החיסכון הבנקאיות שומרות על הכסף מפני הפסדים? ההפך הוא הנכון. תוכניות החיסכון של הבנק הן הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. רגע לפני שאתם בוחרים בין השקעות נדל"ן בישראל לבין תוכניות החיסכון הבטוחות של הבנקים, חשוב שתכירו את האמת שהבנקים השונים מנסים להסתיר מכם. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% בממוצע שנתי ושוחקת את כוח הקנייה של הכסף. כל עוד הריביות בתוכניות החיסכון של הבנק נמוכות מגובה האינפלציה, הבוחרים לשכן את כספן בתוכניות אלה מפסידים כסף רב בכל שנה.

בטוחים שהבנק יודע לשמור על החסכונות שלכם? האינפלציה בישראל מוכיחה אחרת!

אז איך בכל זאת הבנקים משווקים את תוכניות החיסכון כבטוחות ונטולות סיכון? תוכניות חיסכון אלה אכן ישמרו על הכסף שלכם מפני הפסדים, אך רק על הערך המספרי שלו. כלומר, אם תפקידו 50,000 שקלים, תוכלו לקבל אותם חזרה בעוד מספר שנים ללא כל שינוי, אך בכל שנות שהותם בתוכנית החיסכון, כוח הקנייה שלהם ירד משמעותית. דוגמה טובה לכך היא סל קניות בסופר. אם עד לפני כעשר שנים הייתם יכולים למלא סל קניות הכולל מוצרים רבים ב 100 שקלים בלבד, כיום אותם 100 שקלים לא יצליחו לקנות חצי מאותם המוצרים בדיוק. למרות שהערך המספרי של הכסף לא השתנה (בשני המקרים הגעתם לסופר עם 100 שקלים), כוח הקנייה של הכסף נשחק באופן ניכר. אז אם אתם רוצים לשמור על ערך הכסף שלכם מפני נפסדים ואף לראות רווחים נאים מידי שנה, מבצע נדל"ן הוא התשובה עבורכם.

בטוחים שענף השקעות נדל"ן פותח את שעריו למשקיעים עם הון עצמי גבוה בלבד? הכירו את אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר!

אנשים רבים סבורים כי עולם הנדל"ן פותח את שעריו למשקיעים המביאים מהבית הון עצמי גבוה במיוחד של כמה מאות אלפי שקליםאז אם עד היום הייתם בטוחים שענף מבצע נדל"ן אינו מתאים לכל משקיע, חשוב שתדעו שישנן משקיעי נדל"ן רבים לפחות ולכן בוחרים לוותר על אפשרות זו. אך האמת היא שישנן לא מעט דרכים להשקיע בענף הנדל"ן עם הון עצמי נמוך או אף ללא הון עצמי כלל. ריכזנו עבורכם את כלל אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר כך שגם אתם תוכלו להתחיל להשקיע וליהנות ממבצע נדל"ן, ולא משנה מה גובה ההון העצמי העומד לרשותכם.

  • משכנתא

הלוואת המשכנתא היא ההלוואה האטרקטיבית ביותר לרכישת נכסי נדל"ן. ההלוואה מתאפיינת במתן סכומי כסף גדולים, לתקופות זמן ארוכות ובריביות נמוכות במיוחד. איך הבנקים מסכימים להעמיד לרשות הציבור הלוואה בסיכון גבוה בריביות נמוכות? שם ההלוואה מסגיר את התשובה, בעת מתן הלוואת המשכנתא, הבנקים ממשכנים לטובתם את הנכס שנרכש בעזרת ההלוואה שלהם, מה שמהווה עבורם בטוחה להחזרת כל ההלוואה. גם אם הלווה יקלע בעתיד לקשיים כלכליים ולא יצליח לעצור בכל שנות החזרי המשכנתא, הבנקים יוכלו למכור את הנכס ולהשיב לעצמם את כל כספי ההלוואה. הבנקים בישראל מעמידים לרשות הציבור עד 75% משווי נכס ראשון ועד 50% משווי נכס שני ומעלה.

  • הלוואה חוץ בנקאית

אפשרות נוספת המסייעת לאנשים רבים לרכוש נכסים במבצע נדל"ן היא הלוואה חוץ בנקאית. הלוואות אלה הרבה פחות אטרקטיביותמבצע נדל"ן מסחרי - מסלול זהה למסלול המניב, רק עם נכסים מסחריים כמו חנויות או משרדים מהלוואת המשכנתא ומתאפיינות במתן סכומי כסף קטנים, לתקופות זמן בינוניות ובריביות גבוהות במיוחד. אז למה בכל זאת כל כך הרבה אנשים נעזרים בהלוואה זו ברכישת נכסים? הלוואה זו מאפשרת להשלים את ההון העצמי הנדרש בשביל לקבל את הלוואת המשכנתא. לדוגמה, אם אתם רוצים לרכוש נכס בשווי 1,000,000 שקלים, תוכלו לקבל עליו עד 75% משכנתא שהם 750,000 שקלים (בהנחה שמדובר בנכס הראשון שלכם). אין לכם הון עצמי של 250,000? הלוואה חוץ בנקאית תאפשר לכם להשלים את ההון העצמי הנדרש כך שתהיו זכאים לקבל את הלוואת המשכנתא.

  • משכון נכס קיים

האפשרות השלישית היא חילוץ כסף מקירות דירתכם. יש ברשותכם נכס? הבנקים יאפשרו לכם למשכן עד 50% ממנו ולקבל הלוואה של עד 50% משוויו. אם יש ברשותכם נכס בשווי 1,000,000 שקלים, תוכלו למשכן חצי ממנו ולקבל עד 500,000 שקלים לרכישת נכס נוסף. חשוב להדגיש כי תנאי ההלוואה זהים לתנאי הלוואת המשכנתא (שהרי גם במקרה זה יש לבנק בטוחה כנגד הכסף שהוא מעניק, מה שמוריד את רמות הסיכון ומאפשר להוריד גם את הריביות).

לסיכום אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר:

הלוואה מאפיינים מרכזיים
משכנתא הלוואה הכוללת מתן סכומי כסף גדולים, לטווחי זמן ארוכים ובריביות נמוכות במיוחד. הבנקים בישראל מאפשרים לקבל עד 75% משווי נכס ראשון ועד 50% משווי נכס שני
הלוואה חוץ בנקאית הלוואה הכוללת מתן סכומי כסף נמוכים, לתקופות זמן בינוניות ובריביות גבוהות במיוחד. הלוואה זו משמשת רבים להשלמת ההון העצמי הנדרש לקבלת משכנתא
משכון נכס קיים הלוואה הכוללת משכון של עד 50% משווי הנכס שלכם בתמורה למתן הלוואה על סך 50% מערכו. תנאי ההלוואה זהים לתנאי הלוואת המשכנתא

אז אם עד היום הייתם בטוחים שענף מבצע נדל"ן אינו מתאים לכל משקיע, חשוב שתדעו שישנן משקיעי נדל"ן רבים עם לא מעט נכסים, שאת רובם הם רכשו עם הון עצמי נמוך במיוחד או אף ללא הון עצמי כלל.

מסלולי ההשקעה הבולטים בענף הנדל"ן

לפני שאתם ממהרים להתחיל להשקיע את מיטב כספכם בענף הנדל"ן, חשוב שתכירו כמה ממסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר, והם:

  1. מבצע נדל"ן מניב – מסלול הכולל רכישת נכס למגורים והשכרתו לתקופות זמן ארוכות.
  2. מבצע נדל"ן מסחרי – מסלול זהה למסלול המניב, רק עם נכסים מסחריים כמו חנויות או משרדים.
  3. מבצע אקזיט בנדל"ן – רכישת נכסים במחירים נמוכים, השבחתם בעזרת שיפוץ קוסמטי ומכירתם במחירי שוק.
  4. מבצע נדל"ן על הנייר – רכישת דירה על הנייר בהנחה של כ 20% ממחירי השוק ומכירתה עם קבלת המפתח במחירי שוק.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!