יועץ נדל"ן שכר

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

לא מעט אנשים הבוחרים להשקיע את מיטב כספם בענף הנדל"ן בטענה כי הנדל"ן תמיד עולה, עושים טעויות, לא מביאים בחשבון את כל ההוצאות הנלוות ומופתעים לגלות כי שהעסקה שבחרו התבררה כעסקה מפסידה. אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע את מיטב החיסכונות שלכם בענף הנדל"ן, חשוב שתדעו לעשות זאת נכון. בשורות הבאות נגע באחד התפקידים המבוקשים ביותר כיום – יועץ נדל"ן שכר, נציג מספר טיפים מקצועיים ודגשים חשובים שכל משקיע חייב להכיר לפני השקעתו הראשונה, נגע בכל ההוצאות הנלוות שחשוב להביא החשבון בחישוב כדאיות העסקה ונציג את הסיבה המרכזית בגינה מחירי הדיור בישראל לא מפסיקים לעלות. רגע לפני שמתחילים, חשוב לגעת בנקודה חשובה שתצליח לעניין גם את אותם אנשים שמעולם לא חשבו להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן.

מפחדים לרכוש נכסים במחירי שיא כל הזמנים? היזהרו מהחלופה שתגרום לכם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה!

אנשים רבים כיום חוששים להשקיע את מיטב כספם בעולם הנדל"ן. המחירים הגבוהים נראים לרבים מנופחים ולא מוצדקים, מה שגורםיועץ נדל"ן שכר, נציג מספר טיפים מקצועיים ודגשים חשובים שכל משקיע חייב להכיר לפני השקעתו הראשונה להם לחשוב ששוק הדיור הישראלי עומד פסע לפני בלימה וירידת מחירים. בשורות הבאות נגע בסיבה המרכזית בגינה מחירי הדיור בישראל לא מפסידים לעלות, ובצדק. כעת, חשוב שתכירו את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל – תוכניות חיסכון בנקאיות ללא סיכון. תוכניות אלה מבטיחות לבוחרים בהם ריבית אפסית ונמוכה משמעותית מהאינפלציה התמידית במדינת ישראל ששוחקת את כוח הקנייה של המטבע. במילים אחרות, הבנקים לא מספרים לכם שמסלולי החיסכון הם המסלולים הבטוחים ביותר להפסדים גדולים מידי שנה. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה וכל עוד תוכניות החיסכון הבנקאיות מניבות לכם פחות מכך, כוח הקנייה של הכסף שלכם נשחק ויורד.

מחירי הדיור בישראל מנופחים? יועץ נדל"ן שכר עונה על השאלה

אז למה דווקא נדל"ן? שוק הדיור בישראל מציג עלייה מרשימה ויציבה ל למעלה משני עשורים רצופים בהם מחירי הנכסים עלו במאות אחוזים. המחירים מנופחים? יועץ נדל"ן שכר מסביר לכל לקוחותיו כי המחירים מושפעים משני משתנים מרכזיים, והם: ביקוש והיצע. הכלל המרכזי שאתם חייבים לזכור הוא: כל עוד הביקוש לדיור בישראל גבוה מההיצע הקיים בשוק, המחירים יעלו ולא משנה כמה גבוהים הם, כמה ינסו לבלום אותם אי כמה אתם רוצים להאמין שהם פסע לפני בלימה. מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע בישראל מוכיח באופן חד משמעי כי העליות מהשנים האחרונות מוצדקות, מחירי הדיור אינם בועתיים ואף צפויים להמשיך באותו כיוון גם בשנים הבאות. איך אפשר להעריך מה יהיה בעוד שנים רבות עם מחירי הדיור בישראל? יועץ נדל"ן שכר מציג לכל לקוחותיו את השיטה הפשוטה לעשות זאת.

בדיקת המשתנים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור מוכיחה כי לא רק שהמחירים אינם בועתיים, אלא הם צפויים להמשיך צפונה!

כל שצריך לעשות בשביל להעריך את מחירי הדיור בעתיד זה לערוך השוואה פשוטה בין קצב עליית הביקוש לבין קצב התחלות הבנייהאיך אפשר להעריך מה יהיה בעוד שנים רבות עם מחירי הדיור בישראל? יועץ נדל"ן שכר מציג לכל לקוחותיו את השיטה הפשוטה לעשות זאת החדשות בישראל, המייצגות את ההיצע העתידי. אם קצב עליית הביקוש מהיר יותר מקצב התחלת הבניות החדשות, ניתן להניח שמאזן הכוחות יישאר בעינו או אף יחמיר לטובת הביקושים. נכון לכתיבת שורות אלה, קצב התחלות הבנייה החדשות בישראל לא מצליח לעמוד בקצב גידול הביקוש, מה שצפוי להוביל להמשך עליות מחירים לעוד מספר שנים קדימה.

הכירו את שירותי יועץ נדל"ן שכר

יועץ נדל"ן שכר מסייע לכל לקוחותיו לבחון נכון את מצב השוק, להגיע להחלטות נכונות ומושכלות ולאתר את האזורים האטרקטיביים ביותר להשקעה. רוצים להסתייע בשירותיו של יועץ נדל"ן שכר לפני שתתחילו להשקיע? חשוב שתכירו את האפשרויות המקובלות.

  • פגישה חד פעמית והכנת תוכנית עבודה

האפשרות הראשונה לסיוע של יועץ נדל"ן שכר היא פגישה חד פעמית. בפגישה זו היועץ מכיר את הלקוחות, לומד את מצבם הכלכלי, מבין לאיזה טווחי זמן הם מתכוונים להשקיע, מבין מהן ציפיות הרווח שלהם ובוחר עבורם את מסלול ההשקעה המתאים ביותר מכל הבחינות. בניגוד למקובל לחשוב, ענף הנדל"ן בישראל מציע לכל הבוחרים בו מגוון עשיר של מסלולי השקעה אפשריים. בפגישה חד פעמית הלקוחות יקבלו הדרכה מותאמת אישית, ציפיות להתקדמות בתוכנית העבודה, טיפים מקצועיים שיסייעו להם לבחור נכון וברכה חמה ליציאה לדרך צלחה. עלות פגישה זו משתנה בין היועצים השונים ומחיריה נעים בין 500 שקלים ל 2,500 שקלים.

  • ליווי אישי וצמוד עד לחתימת החוזה

האפשרות השניה לסיוע של יועץ נדל"ן שכר היא ליווי צמוד לאורך כל הדרך. לא מעט אנשים מעדיפים ללכת על בטוח, לשלם קצת יותריועץ נדל"ן שכר מסייע לכל לקוחותיו לבחון נכון את מצב השוק, להגיע להחלטות נכונות ומושכלות ולאתר את האזורים האטרקטיביים ביותר להשקעה ולישון בשקט עם השקעה בטוחה בליווי צמוד של יועץ נדל"ן שכר. מסלול זה מבטיח לכלל הבוחרים בו ליווי צמוד, זמינות לכל שאלה, סיוע באיתור נכסים אטרקטיביים הנמכרים במחירים טובים, איתור אזורים שמחירי הנכסים בהם צפויים לעלות בעשרות אחוזים בשנים האחרונות ועוד. הליווי הצמוד לוקח את הלקוחות הבוחרים בו יד ביד לאורך כל הדרך, החל מהפגישה הראשונה בה מכירים ומתאמים ציפיות וכלה בחתימת החוזה לרכישת הנכס הראשון.

המאפיינים החשובים לשכונה מנצחת

יועץ נדל"ן שכר מדגיש בפני כל לקוחותיו כי ישנם אזורים בהם רמות הביקוש גבוהות במיוחד, ולצידם אזורים (לעיתים במרחק הליכה בלבד) ללא ביקוש כלל. לכן, לפני שאתם בוחרים את הנכס שלכם להשקעה, חשוב לוודא כי הוא ממוקם באזורי ביקוש שמחירי הנכסים בהם צפויים לעלות בשנים הקרובות. מעבר לעליית ערך הנכסים, באזורי ביקוש ניתן ליהנות משוכרים באופן קבוע שמוכנים לשלם יותר עבור השכרת הנכס. המאפיינים המרכזיים לאזורי ביקוש הם:

  1. קרבה לנתיבי תחבורה ראשיים המאפשרים כניסה ויציאה נוחה ומהירה מהשכונה
  2. קרבה לתחבורה ציבורית – אוטובוסים, רכבת קלה או רכבת ישראל.
  3. קרבה למרכזי קניות הכוללים מזון, הנעלה וביגוד.
  4. קרבה למרכזי פנאי ובידור.
  5. קרבה למוסדות לימוד להשכלה גבוהה – שכונות סמוכות למוסדות לימוד נהנות מסטודנטים מכל רחבי הארץ ומעליית ביקושיועץ נדל"ן שכר מדגיש בפני כל לקוחותיו כי ישנם אזורים בהם רמות הביקוש גבוהות במיוחד לשכונה

הוצאות נלוות שחשוב להביא בחשבון

נקודה נוספת שחשוב להכיר לפני שבוחרים את הנכס הבא היא הוצאות נלוות. משקיעים רבים לא מביאים בחשבון את כל ההוצאות הנלוות ומופתעים לגלות שהם בחרו בעסקה מפסידה. ההוצאות הנלוות שחשוב להביא בחשבון הן:

  1. הוצאות עבור עורך דין – כ 0.5% משווי הנכס.
  2. הוצאות עבור תיווך – כ 2% משווי הנכס.
  3. מס רכישה.
  4. שיפוץ הנכס.
  5. רכישת ריהוט בסיסי.

יועץ נדל"ן שכר מסייע לכל לקוחותיו להביא בחשבון את כל ההוצאות הנלוות, להתכונן לכל הפתעה, לבחור נכון את הנכסים הנכונים באזורים האטרקטיביים ביותר וליהנות מעסקאות נדל"ן מנצחות. אז אם גם אתם רוצים לעצור את שחיקת כוח הקנייה שלכם מהאינפלציה התמידית, יועץ נדל"ן שכר הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. האפשרויות השכיחות ביותר לסיועו הן בפגישה חד פעמית או בליווי אישי עד לרגע חתימת החוזה. אם אין לכם מספיק זמן בשביל להתעסק בנושא, כדאי שתשקלו לבחור את המסלול המלא הכולל ליווי צמוד לאיחור נכסים ואזורים מנצחים.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!