לימודי נדל"ן ושוק ההון

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

בשנים האחרונות אנשים רבים מתעניינים בלימודי נדל"ן ושוק ההון. נגיף הקורונה הכניס רבים מכל רחבי העולם לבתיהם לתקופות זמן ארוכות, מה שגרם להם לתהות אודות יציבות ובטיחות מקורות פרנסתם. חשיבה מעמיקה אודות הכנסה פסיבית, יצירת מקורות הכנסה נוספים, ומינוף החיסכונות הקיימים גרמו לרבים להגיע לעולם ההשקעות בשני המסלולים המרכזיים – נדל"ן ושוק ההון. אם גם אתם חשבתם להתחיל להשקיע את מיטב החסכונות שלכם, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מסלולי לימודי נדל"ן ושוק ההון, הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו להשקיע, ההבדלים המשמעותיים ביותר בין השקעות נדל"ן לבין השקעות בשוק ההון ועוד. אך רגע לפני שנתחיל בתוכן המקצועי, חשוב שתכירו לעומק את החלופה המרכזית למסלולי ההשקעה הגורמת לרבין מכם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה.

כל הבוחרים במסלול הבטוח מפסידים כ 2% מכל חסכונותיהם מידי שנה!

אנשים רבים חוששים להשקיע את מיטב החיסכונות שלהם באפיקים כמו נדל"ן או שוק ההון ופונים למסלול הבטוח ביותר – תורניות חיסכון

חושבים לעצור את שחיקת כוח הקנייה של החיסכונות שלכם? חשוב שתכירו את שני המסלולים המרכזיים שיעזרו לכם בכך, לימודי נדל"ן ושוק ההון

בנקאיות ונטולות סיכון. הבנקים מדגישים כי מסלולים אלה אינם חשופים להשקעות כלל כך שרמת הסיכון להפסדים כלל לא קיימת. אך האמת היא שכל הבוחרים במסלולים אלה מפסידים כ 2% מכל החיסכונות שלהם בכל שנה. הסיבה להפסדים היא שחיקת כוח הקנייה של המטבע בגין עליית המחירים הכללית הנכונה אינפלציה. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה כך שכוח הכסף נשחק באופן ניכר ומשמעותי במרוצת השנים. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא קניות בסופר. אם עד לפני עשור יכולתם להגיע לכל סופר מצויידים בשטר בודד של 100 שקלים בלבד ולמלא בעזרתו סל קניות מלא, כיום, בעזרת אותו שטר בדיוק לא תצליחו למלא חצי מאותו סל הכולל את אותם מוצרים. הערך המספרי של הכסף זהה השני המקרים, אך כוח הקנייה שלו שונה התכלית.

חושבים לעצור את שחיקת כוח הקנייה של החיסכונות שלכם? חשוב שתכירו את שני המסלולים המרכזיים שיעזרו לכם בכך, לימודי נדל"ן ושוק ההון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות כל אחד מהמסלולים.

כל מה שחשוב שתכירו על השקעות נדל"ן

  • נדל"ן

השקעות נדל"ן נתפסות בעיני רבים כבטוחות הרבה יותר מהשקעות בשוק ההון משתי סיבות מרכזיות:

  1. בהשקעות נדל"ן רוכשים נכסים פיזיים.
  2. שוק הדיור בישראל מציג עליות מרשימות המתפרסות על פני למעלה משני עשורים רצופים.

רבים חוששים שמחירי הדיור בישראל הגיעו למיצוי ומכאן הם יכולים רק לרדת. חוששים שהמחירים גבוהים מידי? חשוב שתכירו את

שנן עוד שלוש אפשרויות הנלמדות בקורסי לימודי נדל"ן ושוק ההון

הגורמים המשפיעים על תנועות המחירים כך שתדעו לבחון האם המחירים אכן מנופחים ועומדים לפני בלימה או שמא צפויים להמשיך לטפס צפונה לעוד שנים ארוכות. הגורמים המשפיעים על מחירי הדיור הם:

  1. ביקוש – הביקוש לדיור קשיח ולכן הוא נגזר ממשתנים המשפיעים על גידול האוכלוסיה. המשתנים המרכזיים הם: גידול טבעי, הגירה חיובית, משקיעים רבים וכמות מתגרשים גדולה.
  2. היצע – ההיצע נגזר ממשתנה אחד מרכזי: התחלות הבנייה החדשות. התחלות הבנייה החדשות יבשילו לכדי דירות מגורים שיגדילו את ההיצע מספר שנים לאחר תחילת שלבי הבנייה.

ככל שהביקוש גבוה מההיצע, מחירי הדיור עולים וכך גם להיפך, ככל שההיצע גדול מהביקוש, מחירי הדיור יורדים. בלימודי נדל"ן התלמידים ילמדו לבחון את מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע ברמה הארצית וכן ברמה האזורית לאיתור אזורים חמים שמחירי הנכסים בהם צפויים לזנק בעשרות אחוזים בשנים הקרובות. נכון לכתיבת שורות אלה, מאזן הכוחות בישראל ברור – רמות הביקושים גבוהות משמעותית מההיצע הקיים, מה שמסביר את עליות המחירים בעשורים האחרונים. מבחינה מקצועית של הכוחות המרכזיים עולה כירוב המשקיעים במסלולים אלה לומדים את רזי הניתוח הטכני הנלמד בלא מעט קורסים המציעים לימודי נדל"ן ושוק ההון. מחירי הדיור אינם בועתיים ואף צפויים להמשיך לטפס גם בשנים הבאות.

מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בענף הנדל"ן הם:

  1. נדל"ן מניב – רכישת דירה והשכרתה לטווח ארוך.
  2. נדל"ן מסחרי – רכישת נכס מסחרי והשכרתו לטווח ארוך.
  3. דירה על הנייר – רכישת דירה על הנייר בהנחה ומכירתה בתום הבנייה.
  4. אקזיט בנדל"ן – רכישת דירות מוזלות, השבחתן ומכירתן במחירי שוק.
  5. קרקעות להשקעה – רכישת קרקע חקלאית ומכירתה לאחר הליך ההפשרה.

כל מה שחשוב שתכירו על השקעות בשוק ההון

  • שוק ההון

שוק ההון מציע למשקיעים בו מבחר גדול של אפשרויות השקעה שונות. היתרונות הגדולים ביותר עליהם רבין ממשקיעי שוק ההון מצביעים הם:

  1. השקעות פשוטות בלחיצת כפתור.
  2. אפשרות להשקיע כל סכום.
  3. ללא בירוקרטיות, טפסים, חוזים, עורכי דין, מתווכים, משכנתא והוצאות נלוות.

שוק ההון מאפשר למשקיעיו להשקיע במבחר גדול של מניות בודדות או תעודות סל גדולות הכוללות מספר חברות מובילות. השקעההמסלול כולל קניית מניות ומכירתן מספר דקות או שעות לאחר הרכישה. מסלול זה נשען בעיקרו על רזי הניתוח הטכני הנלמד בקורסים רבים של לימודי נדל"ן ושוק ההון בתעודות סל נחשבת להשקעה בטוחה יותר (שכן עקרון הפיזור מבטיח שגם אם חלק מהמניות יורדות, ישנן עוד רבות נוספות שיכולות לעלות ולייצר ממוצע עולה), אך על פי רוב מניבה אחוזי תשואה נמוכים יותר. מעבר לאפשרויות להשקיע במניות או בתעודות סל, ישנן עוד שלוש אפשרויות הנלמדות בקורסי לימודי נדל"ן ושוק ההון. האפשרויות הן:

  • השקעות ערך ארוכות טווח

השקעות ארוכות טווח כוללות בחירה של מספר מניות (לשיקולכם, ככל שתבחרו מספר גדול יותר של מניות כך ההשקעה תחשב בטוחה יותר אך מנגד, תניב אחוזי רווח נמוכים יותר) איכותיות שצפויות להמשיך לעלות לעוד שנים ארוכות קדימה. מסלול זה הוא מסלול ההשקעה המתאים ביותר למשקיעים בתחילת דרכם. רבים מגדולי התחום סבורים כי הכסף בשוק ההון עובר מאנשים בלי סבלנות לאנשים עם סבלנות. במילים אחרות, ככל שתחזיקו במניות טובות לתקופות זמן ארוכות יותר, כך הסיכויים שלכם להפסיד ירדו בצורה משמעותית.

  • השקעות סווינג לטווחים קצרים

מסלול השקעות זה נחשב למסלול מתקדם יותר. המשקיעים בו קונים ומוכרים מניות בטווחי זמן קצרים הנעים בין מספר ימים למספר חודשים בלבד. המטרה המרכזית במסלול השקעות זה היא לתפוס מניות במחירים טובים, ליהנות מתנועה קצרה אך משמעותית ולמכור מיד בתום העליות. רוב המשקיעים במסלולים אלה לומדים את רזי הניתוח הטכני הנלמד בלא מעט קורסים המציעים לימודי נדל"ן ושוק ההון.

  • השקעות תוך יומיות לטווחי זמן קצרים במיוחד

מסלול השקעות זה מתאים לסוחרים מיומנים בלבד. המסלול כולל קניית מניות ומכירתן מספר דקות או שעות לאחר הרכישה. מסלול זה נשען בעיקרו על רזי הניתוח הטכני הנלמד בקורסים רבים של לימודי נדל"ן ושוק ההון.

בחרו את מסלול ההשקעה המתאים ביותר עבורכם

לסיכום, השקעות נדל"ן והשקעות בשוק ההון מאפשרות לרבין מכל רחבי העולם לשמור על כל חסכונותיהם מפני האינפלציה ואף ליהנות מרווחים גדולים. אם אתם מחפשים השקעה פסיבית לחלוטין המניבה לכם הכנסה נוספת וקבועה מידי חודש, נדמה שענף הנדל"ן מתאים יותר עבורכם. מנגד, אם אתם מחפשים אפיק השקעה מעט אקטיבי יותר, שוק ההון מציע לכם מגוון מסלולים אפשריים לבחירתכם. כיום יש לא מעט קורסים מקצועיים המציעים לימודי נדל"ן ושוק ההון. בחרו נכון את הקורסים המקצועיים ביותר והתחילו לייצר הכנסה נוספת או אף עיקרית בעזרת שני מסלולי ההשקעות הגדולים בעולם.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!