אקרו נדל"ן – חברה יזמית בתחום הנדל"ן המתמחה בפרוייקטים גדולים ובתוכניות התחדשות עירונית

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אקרו נדל"ן היא חברה יזמית גדולה ומצליחה בתחום הנדל"ן בישראל. החברה מתמחה בפרוייקטים גדולים באזורי הביקוש ובתוכניות התחדשות עירונית. חברת אקרו נדל"ן מבטיחה עבור כל לקוחותיה רמת גימור ללא דופי במגוון רחב של פרוייקטים מוצלחים ומושקעים בקפידה רבה. אנשי המקצוע המלווים את החברה נחשבים לטובים ביותר בתחומם, מה שמבטיח הצלחה בכל פרויקט. אנשי המקצוע יודעים לבחור נכון את האזורים החמים ביותר שמחירי הנכסים בהם עתידים לעלות בעשרות אחוזים בטווחי זמן קצרים כך שכבר במהלך הבנייה החברה תוכל להרוויח עליות מחירים לא מבוטלות. בשורות הבאות נגע בכמה נקודות מרכזיות אודות שוק הדיור בישראל, השיטות הטובות ביותר לאתר אזורים אטרקטיביים שמחירי הנכסים בהם עומדים פסע לפני זינוק, הגורמים המשפיעים על תנועות המחירים והסיבה המרכזית בגינה חשוב שגם אתם תכירו את כל הפרטים הללו. נתחיל מהסוף, הסיבה המרכזית בגינה חשוב שגם אתם תכירו את כלל הפרטים הללו היא האינפלציה בישראל.

למה חשוב שתכירו את כל הטריקים המקצועיים לאיתור אזורים מנצחים שנמצאים פסע לפני זינוק מחירים? כל מה שאתם חייבים להכיר

אינפלציה היא עליות מחירים כלליות השוחקות את כוח הקנייה של המטבע. לא מעט אנשים כלל לא מודעים לכוחה ולהשפעתה שלאנשי המקצוע של חברת אקרו נדל"ן סבורים כי לא רק שמחירי הדיור אינם הולכים לרדת בקרוב האינפלציה, מה שגורם להם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. אז אם גם לכם יש חסכונות בתוכניות חיסכון בנקאיות או גרוע מכך, בחשבונות העו"ש, חשוב לדעת שאתם מפסידים על כך כ 2% מערך החיסכון בכל שנה. האינפלציה שוחקת את כוח המטבע כך שתוכלו לקנות איתו הרבה פחות במרוצת השנים. כל תוכניות החיסכון הבנקאיות אינן מציעות מסלולים עם ריביות גבוהות, מה שגורם לבוחרים בהם להפסיד כסף בכל שנה. עד היום הייתם בטוחים שהדרך הבטוחה לשמור על כל כספיכם מפני הפסדים היא פשוט לשמור עליו בחשבון הבנק? טעות חמורה בידכם, דרך זו היא הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף בכל שנה.

בטוחים שאם אתם לא משקיעים כל חסכונותיכם בטוחים ושמורים בבנק? טעות בידכם – אתם חשופים להפסדים גדולים ובטוחים במרוצת השנים!

אנשים רבים רואים שהסכום המספרי של החיסכון שלהם עומד בעינו לאורך שנים ארוכות, ולכן הם בטוחים שהם לא מפסידים. הערך המספרי של החיסכון אמנם לא נפגע, אך כוח הקנייה של החיסכון נפגע אנושות במרוצת השנים. הדרך הפשוטה ביותר להסביר את הליך שחיקת האינפלציה היא בעזרת דוגמת עגלת הקניות. אם עד לפני שנים בודדות יכלתם למלא עגלת קניות מלא המספיקה למשפחה ממוצעת ב 100 שקלים בלבד, כיום אותם 100 שקלים בדיוק יצליחו לקנות פחות מחצי מאותה עגלת קניות הכוללת את אותם מוצרים בדיוק. על אף שהגעתם לסופר עם סכום כסף בעל ערך מספרי זהה (100 שקלים), בתקופות הזמן השונות כוח הקנייה שלו לא נותר זהה. לכן, אם גם לכם יש חסכונות בכל סכום ואתם רוצים לשמור עליהם מפני שחיקת האינפלציה, חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים אודות עולם הנדל"ן בישראל. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים המקצועיים המסייעים לחברת אקרו נדל"ן להצליח לאתר את האזורים האטרקטיביים ביותר ולהשלים כל פרויקט בצורה מוצלחת ומקצועית.

חושבים להתחיל להשקיע בנדל"ן בישראל אך מחכים שהמחירים ירדו? כנראה שתמשיכו לחכות!

הנקודה הראשונה שאתם חייבים להכיר לפני שאתם ממהרים להשקיע את כל חסכונותיכם בעולם הנדל"ן היא הכוחות המשפיעים עלחברת אקרו נדל"ן אינה מסתפקת בבחינת רמות הביקוש לעומת ההיצע הקיים כרגע, אלא מחשבת את קצב התקדמות המשתנים במטרה להעריך את מחירי הדיור בעוד שנים ארוכות. תנועות מחירי הדיור בישראל. אנשים רבים שלא מכירים את מאזן הכוחות המניע את מחירי הדיור בישראל סבורים כי לאחר עליות רצופות של למעלה משני עשורים ומאות אחוזים, מחירי הדיור כיום גבוהים מידי ומוטב להמתין לבלימת העליות והתחלת הירידות. אם גם אתם חוששים להצטרף לעגלת הנדל"ן הדוהרת של ישראל במחירי שיא כל הזמנים, סימן שאתם לא מכירים את הגורמים המשפיעים על תנועות המחירים. אנשי המקצוע של חברת אקרו נדל"ן סבורים כי לא רק שמחירי הדיור אינם הולכים לרדת בקרוב, אלא הם גם אינם צפויים להיבלם, מה שאומר שבשנים הקרובות פניהם של המחירים עדיין צפונה. איך הם יודעים? בעזרת היכרות עם הכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל.

הכירו הסיבה המרכזית בגינה מחירי הדיור בישראל עלו במאות אחוזים במהלך העשורים האחרונים

הגורמים המרכזיים בגינם מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים על אף כל ניסיונות הממשלה לבלום אותם הם רמות הביקוש הגבוהות לעומת רמות ההיצע הנמוכות. מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע הוא המשפיע המרכזי על מחירי הדיור בישראל בפרט ובעולם כולו בכלל. כאשר רמות הביקושים גבוהות מההיצע הקיים בשוק, מחירי הדיור עולים ולא משנה כמה הם גבוהים או כמה ינסו לבלום אותם וכך גם להיפך, כאשר ההיצע הקיים בשוק גדול מהביקוש לדיור, המחירים יורדים. תמונת המצב בישראל ברורה – רמות הביקושים גבוהות משמעותית מההיצע הקיים במשק מה שהוביל למחירי הדיור להרקיע שחקים ולטפס במאות אחוזים בעשורים האחרונים. חברת אקרו נדל"ן אינה מסתפקת בבחינת רמות הביקוש לעומת ההיצע הקיים כרגע, אלא מחשבת את קצב התקדמות המשתנים במטרה להעריך את מחירי הדיור בעוד שנים ארוכות.

כך אנשי המקצוע בתחום יודעים להעריך את מחירי הדיור לעוד שנים ארוכות

בחינת מצב הביקוש מול ההיצע בכל רגע נתון תאפשר לכם לחזות את תנועות המחירים לטווחי זמן יחסית קצרים. פרוייקטים גדולים מבית אקרו נדל"ן אורכים שנים רבות ולכן הם צריכים להעריך את מחירי הדיור לשנים ארוכות קדימה. השיטה הפשוטה לעשות זאת היא לחשבפרוייקטים גדולים מבית אקרו נדל"ן אורכים שנים רבות ולכן הם צריכים להעריך את מחירי הדיור לשנים ארוכות קדימה את קצב גידול הביקושים לעומת קצב גידול ההיצע. אם קצב גידול הביקוש זהה לקצב גידול ההיצע, כנראה שתנועות המחירים ימשיכו באופן דומה לעוד שנים ארוכות קדימה. אם הביקוש גדל בקצב מהיר יותר מהתחלות הבנייה החדשות, נדמה שמחירי הדיור ימשיכו לעלות בקצב מוגבר. אם קצב גידול ההיצע על ידי התחלות בנייה חדשות רבות, מהיר יותר מקצב גידול הביקוש, סביר להניח שבשנים הקרובות מחירי הדיור יתחילו להיבלם ואף לרדת. כלל הבחינות הללו מאפשרות לכם להיות סמוכים ובטוחים בתזמון הנכון להשקעות נדל"ן בישראל. רגע לפני שאתם קופצים למים, חשוב שתכירו את אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר שיאפשרו גם לכם ליהנות מהשקעות טובות גם ללא הון עצמי כלל.

אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר בישראל הן:

  • הלוואת משכנתא

הלוואת משכנתא נחשבת לאפשרות הטובה ביותר למימון עסקאות נדל"ן. הלוואת המשכנתא מתאפיינת בהלוואת סכומי כסף גדולים, לטווחי זמן ארוכים ובריביות נמוכות במיוחד. הבנקים בישראל מאפשרים לכל אדם (בהתאם ליכולותיו הכלכליות) לקבל עד 75% מימון נכס ראשון ו 50% מימון נכס שני ומעלה. אחוזי מימון אלה מאפשרים לרבים להתחדש עם נכסים על אף שאין להם את הרוב המוחלט של המחיר הנדרש. חשוב להדגיש שהלוואות משכנתא כוללות מסלולים רבים השונים זה מזה הן בתנאים והן בריביות ולכן לפני שאתם בוחרים את תמהיל המשכנתא המלא שלכם, מומלץ להסתייע ביועץ משכנתאות מקצועי. הבנקים מעמידים לרשות כלל לקוחותיהם יועציחברת אקרו נדל"ן ועוד חברות רבות העוסקות בתחום ובונות פרוייקטים גדולים מוציאות למכירה מספר דירות על הנייר עוד טרם תחילת שלבי הבנייה. משכנתאות מטעמם, אך מיותר לציין כי הם דואגים לצורכי מקום עבודתם (הבנק) הרבה לפני שמתפנים לשמוע את צרכיו של הלקוח. על כן אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים להסתייע בשירות מקצועי של יועץ משכנתאות פרטי המכיר את כל מסלולי ההלוואה על בוריים ומייצג אך ורק את הלקוח שלו, אתכם.

  • הלוואות חוץ בנקאיות

אפשרות מימון נוספת שרבים נעזרים בה למימון נכסים היא הלוואה חוץ בנקאית. מאפייני הלוואה זו הרבה פחות אטרקטיביים ממאפייני הלוואת המשכנתא כך שתידרשו לשלם עליה ריביות גבוהות על סכומים נמוכים ולתקופות זמן קצרות עד בינוניות. אז למה בכל זאת רבים נעזרים בהלוואות חוץ בנקאיות למימון נכסים? בעיקר בשביל להשלים את ההון העצמי הנדרש לקבלת הלוואת המשכנתא. כפי שציינו לעיל, כשמדובר על דירה ראשונה כל אדם רשאי לקבל עד 75% מימון משווי הנכס, מה שאומר כי הוא צריך להביא 25% מהבית. אין לכם מספיק כסף בשביל להגיע ל 25% משווי הנכס? הלוואה חוץ בנקאית תוכל להשלים לכם את נחסר כך שתוכלו לקבל את הלוואת המשכנתא המיוחלת.

  • מישכון נכס קיים

אפשרות נוספת (שנכון לכתיבת שורות אלה לא ברור עד מתי תישאר בתוקף) היא משכון נכס קיים לטובת קבלת מימון בתנאי הלוואת משכנתא. יש לכם נכס? אתם יכולים לחלץ מקירותיו לא מעט כסף שישמש אתכם להשקעה בנכסים נוספים. הבנקים בישראל מאפשרים לרבים למשכן עד 50% משווי הנכס שלהם ולקבל עד 50% מערכו כהלוואת משכנתא. איך הבנקים מוכנים לתת הלוואות גדולות לתקופות זמן ארוכות בריביות נמוכות כל כך? הסיבה המרכזית היא גורם הסיכון. משכון נכס קיים או משכנתא לרכישת נכס מאפשרים לבנקים לקבל בטוחה כנגד הכסף. אם במהלך שנות ההחזרים הלווה יקלע לקשיים כלכליים שלא יאפשרו לו לעמוד בכל החזריו, הבנק תמיד יוכל למשכן את הנכס, למכור אותו ולהשיב לעצמו את כל כספו.

  • צירוף משקיע משלם לעסקה

אפשרות נוספת היא לצרף משקיע משלם לעסקת נדל"ן אטרקטיבית שהצלחתם לאתר.

לסיכום כלל אפשרויות המימון:

הלוואה מאפייניה
משכנתא הלוואה של סכומי כסף גדולים, לטווחי זמן ארוכים ובריביות נמוכות
הלוואה חוץ בנקאית הלוואה של סכומי כסף קטנים, לטווחי זמן קצרים עד בינוניים ובריביות גבוהות
משכון נכס קיים הלוואה של עד 50% משווי הנכס בתנאי משכנתא
משקיע משלם כלל תנאי ההלוואה מוסכמים על כלל הצדדים

אקרו נדל"ן מציעה דירות על הנייר – הכירו את אחד ממסלולי ההשקעה הרווחיים ביותר

אפשרויות המימון הללו יאפשרו לכם להשקיע את מיטב חסכונותיכם בעולם הנדל"ן גם ללא הון עצמי גבוה ולעיתים אף ללא הון עצמי כלל. רוצים להתחיל? בחרנו עבורכם את אחד ממסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר בישראל. חברת אקרו נדל"ן ועוד חברות רבות העוסקות בתחום ובונות פרוייקטים גדולים מוציאות למכירה מספר דירות על הנייר עוד טרם תחילת שלבי הבנייה. המטרה המרכזית במכירת דירות על הנייר היא ניהול נכון של תזרים מזומנים לפרויקט ולעוד לא מעט פרוייקטים נוספים.

דירות על הנייר כוללות לא מעט חסרונות על פני דירות בנויות והם: חוסר יכולת להשכיר את הדירה וליהנות מהכנסה חודשית ופסיבית לאורך כל תקופת הבנייה, ברוב המקרים חלק גדול מעלות הבנייה צמוד למדד, רמת סיכון יחסית גבוהה – אם החברה לא תעמוד בכל התחייבויותיה המשקיע ישאר ללא דירה ועוד. לכן, החברות המציעות דירות למכירה על הנייר חייבות לתמחר את החסרונות הללו, מה שמאפשר למשקיעים לרכוש דירות על הנייר בהנחות גדולות של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. עם קבלת המפתח המשקיע ימכור את הדירה במחירי שוק ויהנה מהדלתא שבין מחיר הקנייה למחיר המכירה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!