אלטשולר נדל"ן – נדל"ן בלחיצת כפתור! הכירו את הדרך הפשוטה ביותר להשקיע בנדל"ן

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

רוצים ליהנות מחשיפה לעליות התמידיות של שוק הנדל"ן בישראל ללא צורך ברכישת דירה? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. אלטשולר נדל"ן מציעה למשקיעים רבים אפשרות לחשוף את כל חסכונותיהם לתנועות מחירי הדיור בישראל ללא צורך ברכישת נכסים. השקעת נדל"ן על ידי רכישת נכס מחייבת את המשקיע להביא מהבית הון עצמי גבוה, להתמודד עם הליכים בירוקרטיים מורכבים, לאתר נכס במיקום מנצח ובעלות המתאימה ליכולותיו הכלכליות, לשלם כ 0.5% משווי העסקה לעורך דין מקצועי וכ 2% משווי העסקה למתווך, להתעסק עם כל צורכי השוכרים ועוד. אם גם אתם רוצים להשקיע את מיטב כספיכם בענף הנדל"ן על ידי לחיצת כפתור פשוטה בלבד, אלטשולר נדל"ן היא התשובה הטובה ביותר עבורכם. אך לפני שניגע באפשרות ליהנות מחשיפה לתנועות מחירי הנדל"ן בישראל ללא רכישת נכסים, חשוב לגעת בחלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל – תוכניות חיסכון בנקאיות ללא סיכון.

כל האמת שאתם חייבים להכיר על תוכניות החיסכון שהבנקים מציעים לכם – הריבית נמוכה מהאינפלציה!

הבנקים השונים מציעים לכלל לקוחותיהם תוכניות חיסכון עם ריביות נמוכות וללא סיכון כלל. אנשים רבים החוששים להשקיע את מיטב

אלטשולר נדל"ן מציעה למשקיעים רבים אפשרות לחשוף את כל חסכונותיהם לתנועות מחירי הדיור בישראל ללא צורך ברכישת נכסים
 

כספם באפיקים הכוללים סיכון, בוחרים במסלולי חיסכון בנקאיים בידיעה כי שם הם לא יכולים להפסיד. אך מה שהבנקים לא מסבירים זה שהאינפלציה התמידית במדינת ישראל גבוהה משמעותית מהריבית החיוביות שהם מציעים בתוכניות החיסכון השונות. נתון זה הופך את תוכניות החיסכון "נטולות הסיכון", לתוכניות החיסכון המסוכנות ביותר המבטיחות הפסדים לכלל הבוחרים בהם.

האינפלציה פירושה עליות מחירים כלליות, הגורמות לשחיקת כוח הקנייה של הכסף. עליות המחירים הכלליות בישראל עומדות על כ 2% בממוצע מידי שנה, מה שאומר שכוח הקנייה של כל שקל נשחק ב 2% בכל שנה. חשוב להדגיש, תוכניות החיסכון של הבנק ישמרו היטב על הערך המספרי של החיסכונות שלכם, אך לא על כוח הקנייה שלהם. דוגמה טובה לכך היא רכישת סל קניות בהפרשים של מספר שנים. עד לפני כעשור, הייתם יכולים להגיע לסופר השכונתי מצויידים עם שטר בודד על סך 100 שקלים, ולמלא בעזרתו סל קניות מלא למשפחה ממוצעת. כיום, אותו שטר בדיוק על סך 100 שקלים לא יצליח למלא את אותו סל הכולל את אותם מוצרים. כלומר, על אף שהערך המספרי של השטר לא השתנה, כוח הקנייה שלו השתנה משמעותית במרוצת השנים בעקבות האינפלציה. בשורות הבאות נגע בדרכים האטרקטיביות ביותר לשמור על כוח הקנייה של מיטב חסכונותיכם.

כל היתרונות הגדולים ביותר של קרן אלטשולר נדל"ן על רכישת נכסים פיזיים

אלטשולר נדל"ן מציעה לכל לקוחותיה דרך חלופית להשקעות נדל"ן. הדרך החלופית מבטיחה לכלל הבוחרים בה לא מעט יתרונות על פני רכישת נכסים פיזיים. ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים שאתם חייבים להכיר אודות כל אחת מהדרכים.

  • אלטשולר נדל"ן – קרן השקעות

רוב ככל משקיעי הנדל"ן בארץ ובעולם רוכשים נכסים פיזיים לתקופות זמן משתנות ובמסגרת מסלולי השקעה שונים. לעומת זאת,אלטשולר נדל"ן מציעה לכל לקוחותיה דרך חלופית להשקעות נדל"ן. אלטשולר נדל"ן המציעים קרן השקעות הכוללת מספר חברות נדל"ן מובילות, מאפשרים למשקיעים ליהנות מחשיפה לנדל"ן בתנאי השקעה בבורסה. קרן השקעות נדל"ן מבית אלטשולר נדל"ן מונפקת בבורסה כך שכל שאתם נדרשים לעשות בכדי לחשוף את כל חסכונותיכם לתנועות מחירי הדיור בישראל זה ללחוץ על כפתור אחד בלבד ולקנות ניירות ערך של קרן הנדל"ן מבית אלטשולר. אפשרות זו כוללת לא מעט יתרונות משמעותיים שכדאי שתכירו, העיקריים שבהם הם:

  • ללא התעסקות בירוקרטית

רכישת נכס פיזי בישראל מחייבת את הרוכש בהתמודדות מורכבת עם לא מעט הליכים בירוקרטיים שונים, לרבות בדיקת מצב הנכס מבחינה משפטית, בדיקת מצב הנכס מבחינה פיזית, הסתייעות בשירותי עורך דין מקרקעין מקצועי, התמודדות עם חוזי מכר, התמודדות עם חוזי שכירות, הליכי רישום בטאבו ועוד. מעבר להתעסקות המייגעת עם כלל ההליכים הללו, הם מצריכים לא מעט זמן יקר.

  • ללא צורך בחיפושי נכסים

משקיעי נדל"ן הבוחרים ברכישת נכסים פיזיים צריכים להשקיע לא מעט זמן באיתור העיר המתפתחת, השכונה המנצחת והנכס האטרקטיבי ביותר להשקעה. איתור הנכס אינו פשוט וכל בחירה לא נכונה יכולה להוביל לעסקה מפסידה.

  • ללא עלויות נלוות

רכישת נכסים פיזיים כרוכות בלא מעט הוצאות נלוות. בין כלל ההוצאות הנלוות הגדולות ביותר שחשוב שתכירו:יתרון נוסף של חשיפה לנדל"ן בעזרת קרן השקעות מבית אלטשולר נדל"ן הוא חוסר ההתעסקות עם שוכרים.

  • תשלום לעורך דין – עורך דין מקרקעין דורש כ 0.5% משווי העסקה.
  • תשלום למתווך – מתווך דורש כ 2% פלוס מע"מ משווי העסקה.
  • תשלום עבור שיפוץ הנכס – במידה והנכס צריך שיפוץ יסודי הכולל החלפת תשתיות אינסטלציה וחשמל, עלויות השיפוץ יכולות להגיע למאות אלפי שקלים. לעומת זאת, נכס הזקוק לשיפוץ קוסמטי בלבד, יצריך ממשקיעיו לשלם כמה עשרות אלפי שקלים בלבד עבור השיפוץ.
  • תשלום מס רכישה – רוכשי דירה ראשונה פטורים ממס רכישה עד מחיר של כ 1,750,000 שקלים (מתעדכן מידי שנה). רוכשי דירה שניה ידרשו לשלם 5% מס רכישה כבר מהשקל הראשון (מס הרכישה צפוי לעלות בקרוב ל 8% לרוכשי דירה שניה).
  • ללא התעסקות עם שוכרים

יתרון נוסף של חשיפה לנדל"ן בעזרת קרן השקעות מבית אלטשולר נדל"ן הוא חוסר ההתעסקות עם שוכרים. משקיעי נדל"ן הרוכשים נכסים פיזיים ומשכירים אותם נדרשים להמציא פתרונות לכל בעיה הקשורה לנכס במהלך כל שהות השוכרים בו. התעסקות זו מצריכה מהמשקיעים זמן ולעיתים גם כסף עבור תיקונים שונים הנחוצים בדירה.

  • ללא הלוואת משכנתא

רוב ככל משקיעי הנדל"ן הפיזי נדרשים להלוואת משכנתא למימון רכישת הנכס. משקיעים רבים חוששים להתחייב להלוואת משכנתאקרן השקעות נדל"ן מבית אלטשולר נדל"ן מאפשרת לבוחרים להשקיע את מיטב חסכונותיהם ללא צורך במינוף ארוכת שנים על סך מאות אלפי שקלים. קרן השקעות נדל"ן מבית אלטשולר נדל"ן מאפשרת לבוחרים להשקיע את מיטב חסכונותיהם ללא צורך במינוף ובהתחייבויות להחזרים לעשרות שנים קדימה.

כלל היתרונות הללו גורמים לרבים לבחור להשקיע באלטשולר נדל"ן בלחיצת כפתור פשוטה ומכל סכום שיבחרו. אם גם אתם רוצים לעצור את שחיקת כוח הקנייה של החיסכונות שלכם וליהנות מעליות מחירי הנדל"ן בישראל בלחיצת כפתור פשוטה, קרן השקעות נדל"ן הנסחרת בבורסה היא התשובה עבורכם.

חוששים שמחירי הדיור בישראל על סף בלימה? הכירו את הגורמים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל

חוששים שמחירי הדיור בישראל, שעלו במשך למעלה משני עשורים רצופים, עומדים לפני בלימה או אף ירידת מחירים? מומחים רבים בתחום מצביעים על פערים משמעותיים בין הביקוש לדיור בישראל לבין ההיצע הקיים, מה שמעיד על כך שבסבירות גבוהה בלימת המחירים בישראל עדיין לא נראית באופק. יתרה מכך, חישוב קצב גידול הביקושים בהשוואה לקצב גידול ההיצע מצביע על החרפת מצודקת הדיור בשנים הקרובות. יזמים וקבלנים בישראל נדרשים להתמודד עם בירוקרטיה מורכבת ולא מעט זמן יקר עד שהם מקבלים את האישור המיוחל לרדת לשטח ולהתחיל במלאכת הבנייה, מה שמאט את קצב הגדלת ההיצע ומגדיל את הסיכויים להמשך עליות מחירים.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!