שיין נדל"ן – משרד תיווך משפחתי, חמים ומקצועי באזור קמת השרון והסביבה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משרד שיין נדל"ן הפועל ברמת השרון והסביבה מלווה אנשים רבים מזה לא מעט שנים בהליך רכישת דירות למגורים או להשקעה כאחד. המשרד כולל את כל אנשי המקצוע הטובים והמנוסים בתחומם ומציע ליווי צמוד ומשפחתי לכל לקוח. כבר בתחילת הדרך שיין נדל"ן לומדים להכיר כל לקוח לעומק על כלל צרכיו, רצונותיו ויכולותיו הכלכליות במטרה לאתר עבורו את הנכס המתאים ביותר. חשוב להדגיש כי משרד שיין נדל"ן מציב על נס את היחס האישי, ההקשבה לכל צורך והזמינות התמידית לכל בעיה במטרה להבטיח לכלל הלקוחות את השירות הטוב והמקצועי ביותר. אז אם גם אתם מתכננים לרכוש נכס באזור רמת השרון והסביבה, אל לכם לעשות זאת לבדכם, שיין נדל"ן ישמחו להעמיד לרשותכם את כל ניסיונם ומקצועיותם בתחום במטרה להגיע לנכס הטוב ביותר עבור כל הצרכים שלכם. בשורות הבאות נגע במספר טיפים מקצועיים ודגשים חשובים למשקיע המתחיל מבית שיין נדל"ן.

שמעתם שהאינפלציה לא בריאה לכלכלה? כך היא פוגעת בכיס האישי שלכם!

חשוב להדגיש שגם אם אתם לא מתכננים להשקיע בעולם הנדל"ן, כדאי לכם להמשיך לקרוא את השורות הבאות, הן יוכלו לחסוך לכם לאחשוב להדגיש כי משרד שיין נדל"ן מציב על נס את היחס האישי, ההקשבה לכל צורך והזמינות התמידית לכל בעיה במטרה להבטיח לכלל הלקוחות את השירות הטוב והמקצועי ביותר מעט כסף במרוצת השנים. לפני שנצלול לפרטים הטכניים ולכל הטיפים המקצועיים שיהפכו כל משקיע למשקיע טוב יותר, חשוב להכיר לעומק את אחת החלופות הגדולות ביותר לענף השקעות הנדל"ן, תוכניות חיסכון בנקאיות. הבנקים מסבירים כי תוכניות החיסכון שהם מציעים נטולות סיכון, ולכן רבים בוחרים לשכן בהם את מיטב חסכונותיהם. אך האם באמת מסלולי החיסכון הבנקאיים נטולי סיכון? ההפך הוא הנכון. הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה היא מסלולי חיסכון בנקאיים. הבנקים מנסים להסתיר מהלקוחות את העובדה כי האינפלציה התמידית במדינת ישראל גבוהה יותר מהריבית החיובית האפסית שמסלולי החיסכון מציעים.

מסלולי חיסכון ללא ריבית גורמים לרבים להפסיד כסף רב בכל שנה – הכירו את הדרך הטובה ביותר לשמור על החיסכונות משחיקת האינפלציה

האינפלציה גורמת לשחיקת כוח הקנייה של הכסף שיושב ללא תנועה בתוכניות חיסכון בנקאיות. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא רכישת סל קניות זהה בתקופות זמן שונות. עד לפני עשור הייתם יכולים למלא סל קניות הכולל מוצרים בסיסיים רבים למשפחה ממוצעת בעזרת שטר בודד של 100 שקלים בלבד. כיום, אותו השטר לא יצליח למלא חצי מאותו סל קניות הכולל אותם מוצרים בדיוק. הערך המספרי של השטר נותר זהה, אך כוח הקנייה שלו נשחק בצורה משמעותית במרוצת השנים. אחת הדרכים השכיחות ביותר בעזרתה אנשים רבים מצליחים לשמור על כוח הקנייה של הכסף שלהם היא השקעות נדל"ן טובות ובטוחות. בשורות הבאות נגע במסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר, נכיר בחשיבותו של מתווך מקצועי, נכיר את אפשרויות המימון הזולות שיאפשרו לכם להתחדש בנכסים שונים גם ללא הון עצמי כלל ועוד.

כל היתרונות הגדולים ביותר של מתווך מקצועי

שיין נדל"ן מציעים ללקוחותיהם שירות מקצועי הכולל ליווי עד לאיתור הנכס המיטבי והמותאם לצרכים האישיים של כל לקוח. חושביםשיין נדל"ן ישמחו להעמיד לרשותכם את כל ניסיונם ומקצועיותם בתחום במטרה להגיע לנכס הטוב ביותר עבור כל הצרכים שלכם לוותר על שירות זה ולחפש נכסים בכוחות עצמכם? חשוב שתכירו את היתרונות הגדולים של מתווכים מקצועיים, והם:

  • היכרות עם הצרכים של כל לקוח והתאמת נכס העונה על כל צרכיו

שיין נדל"ן עורכים היכרות מלאה עם כל לקוח במטרה להכיר את כל צרכיו. היכרות מעמיקה עם כל צרכיו מאפשרת להם להציע ללקוח את כל הנכסים המתאימים ביותר עבורו. מאגר גדול של נכסים יבטיח כי גם אתם תצליחו למצוא מספר דירות מותאמות במדוייק עבור כל הצרכים שלכם.

  • זמינות מלאה לאיתור נכסים

שיין נדל"ן עוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ורואים נכסים רבים מידי יום. הזמן שהן משקיעים על חיפוש נכסים חדשים יעמוד לטובת כל לקוח שיהנה מעיניים על השוק בזמינות מלאה. רק כך ניתן לאתר את הנכסים האטרקטיביים ביותר.

  • ניהול משא ומתן מקצועי

שיין נדל"ן מנהלים משא ומתן עבור כל הלקוחות שלהם בצורה מקצועית ומיטבית. אנשים רבים לא יודעים לנהל נכון משא ומתן, מהשיין נדל"ן עוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ורואים נכסים רבים מידי יום שגורם להם להפסיד את המיצוי המקסימלי של הורדת המחירים. לכן, ניהול נכון של משא ומתן מקצועי מהווה יתרון משמעותי שיכול להיות שווה לכם כמה עשרות אלפי שקלים.

חשוב להדגיש כי החל משנת 1996 כל מתווך מקצועי חייב לעבור מבחן קפדני של משרד המשפטים. מבחן זה נועד בכדי לוודא כי כל מתווך יכיר את החוקים החשובים ביותר באשר לרכישת ומכירת נכסים ועציע עבור כל לקוחותיו שירות מקצועי. שיין נדל"ן מחזיקים ברישיון תקף לעסוק בתחום תופ היכרות נרחבת עם פרטי חוקה רבים שיעמדו לטובת לקוחותיהם הן במכירות נכסים והן בקניות נכסים.

למה מחירי הדיור במדינת ישראל עולים במאות אחוזים במשך למעלה משני עשורים רצופים?

אז לאחר שהבנתם שנשארת הכסף בבנק גורמת לכם להפסיד לא מעט מידי שנה, והכרתם את החשיבות הרבה לסיוע מקצועי, חשוב שתכירו מספר פרטים חשובים אודות מחירי הדיור בישראל. אנשים רבים פוחדים לרכוש דירות במחירי שיא כל הזמנים. לטענתם, מחירי הדיור בישראל שעולים במשך למעלה משני עשורים רצופים במאות אחוזים מנופחים, וצפויים להתחיל להיבלם בעתיד הקרוב. חוששים שהמחירים מנופחים? שיין נדל"ן מעניקה לכם את הכלים לבחון זאת.

הכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל הם: ביקוש והיצע. ככל שהביקוש גבוה מההיצע, מחירי הדיור עולים וכןשיין נדל"ן מחזיקים ברישיון תקף לעסוק בתחום תופ היכרות נרחבת עם פרטי חוקה רבים שיעמדו לטובת לקוחותיהם הן במכירות נכסים והן בקניות נכסים להיפך, ככל שההיצע גדול מהביקוש, מחירי הדיור יורדים. שיין נדל"ן מסבירים לכל לקוחותיהם כי מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע ברור – הביקוש בישראל גבוה מההיצע הקיים ולכן מחירי הדיור עולים במשך למעלה משני עשורים. מעבר לכך, שיין נדל"ן סבורים כי מאזן כוחות זה צפוי להישאר לעוד שנים ארוכות קדימה, מה שאומר שהמחירים צפויים להמשיך ולטפס גם בשנים הבאות.

מסלולי ההשקעה המרכזיים בהם משקיעי נדל"ן רבים בוחרים לשכן את מיטב כספם הם:

  1. נדל"ן מניב – רכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות.
  2. נדל"ן מסחרי – רכישת נכסים מסחריים והשכרתם לתקופות זמן ארוכות.
  3. רכישת דירה על הנייר – רכישת דירה במכירה מוקדמת במחירי הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק.
  4. אקזיט בנדל"ן – רכישת דירה במחירים נמוכים ממחירי השוק, השבחתה בעזרת שיפוץ קוסמטי ומכירתה במחירי שוק.

רוצים להתחיל להשקיע? חשוב שתכירו את אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר, והן:

  1. משכנתא – הלוואת משכנתא מתאפיינת במתן סכומי כסף גדולים, לתקופות זמן ארוכות ובריביות נמוכות. בישראל ניתן לקבל עד 75% משווי הנכס למימון נכס ראשון ועד 50% למימון נכס שני.
  2. הלוואה חוץ בנקאית – הלוואה חוץ בנקאית מתאפיינת במתן סכומים קטנים, לתקופות זמן בינוניות ובריביות גבוהות. אנשים רבים בוחרים בהלוואה זו בשביל להשלים את ההון העצמי הנדרש לקבלת הלוואת משכנתא.

לסיכום, שיין נדל"ן ישמחו להעמיד לרשותכם את כל ניסיונם בתחום. היכרות מעמיקה עם מלוא הצרכים שלכם, ניהול נכון של משא ומתן עבורכם ובחירה קפדנית בנכסים האיכותיים ביותר יבטיחו לכם רכישה נכונה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!