נתיבות נדל"ן – הכירו את אחד היעדים המתפתחים ביותר בישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

בשנים האחרונות לא מעט אנשים מתחילים להשקיע את מיטב חסכונותיהם בענף הנדל"ן. ענף הנדל"ן בישראל מציג עליות מרשימות ויציבות במשך למעלה משני עשורים רצופים, כך שכיום רבים רואים בענף אפיק השקעה בטוח ויציב במיוחד. אם גם אתם רוצים להתחיל ליהנות מתשואה עודפת על כל חסכונותיכם, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו את דרככם כמשקיעים בשוק הדיור הישראלי. נכיר את הכוחות הגדולים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל, את כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר, את אפשרויות המימון השונות ואת אחד היעדים המתפתחים ביותר בישראל. אך לפני שנצלול לפרטים הטכניים והלימודיים, חשוב שתכירו היטב את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן תוכניות חיסכון בנקאיות.

הכירו את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן – הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף בעקבות האינפלציה בישראל

אנשים רבים שחוששים להשקיע בענף הנדל"ן (הנחשב לענף ההשקעה הבטוח ביותר בישראל), בוחרים לשכן את כל חסכונותיהםנתיבות נדל"ן עלתה על המפה בשנים האחרונות עם קצב בנייה מרשים, פרוייקטים יוקרתיים במסלולי חיסכון בנקאיים המבטיחים להם מסלולי חיסכון ללא סיכון. אך האם באמת מסלולי החיסכון הבנקאיים הם ללא סיכון? ההפך הוא הנכון. מסלולי החיסכון הבנקאיים מבטיחים לבוחרים בהם הפסדים בטוחים מידי שנה. הבנקים לא מספרים לכל לקוחותיהם שהריבית החיובית שהם מקבלים מהמסלולים השונים נמוכה משמעותית מגובה האינפלציה בישראל, השוחקת את כוח הקנייה של הכסף. במילים פשוטות, עליות המחירים התמידיות שוחקות את כוח הקנייה של הכסף ובעצם מורידות את ערכו הראלי בשוק. כל עוד תוכנית החיסכון תשואה תשואה נמוכה מעליית האינפלציה, היא גורמת לפגיעה ישירה בכוח הקנייה של החיסכונות שלכם. האינפלציה הממוצעת בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה.

הגורמים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל הם:

רוצים לשמור על ערך הכסף שלכם? אחת האפשרויות הטובות ביותר לעשות זאת היא להשקיע בענף הנדל"ן. כפי שציינו לעיל, מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים במאות אחוזים. חוששים שהמחירים מנופחים ועולים ללא כל הצדקה? חשוב שתכירו את הכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל. הכוחות הגדולים הם:

  • ביקוש – רמות הביקוש בישראל נגזרות ממספר גורמים המשפיעים על גידול האוכלוסיה. הגורמים המרכזיים הם: גידול טבעי, הגירה חיובית, מתגרשים רבים ולא מעט משקיעים.
  • היצע – לעומת הביקוש, ההיצע בישראל נגזר מגורם אחד מרכזי והוא קצב התחלות הבנייה החדשות.

כל עוד הביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים, המחירים עולים ולא משנה כמה ינסו לבלום אותם!

אחד מכללי האצבע שאתם חייבים להכיר מתוך שינה הוא: כל עוד הביקוש לדיור בישראל גבוה מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים וכןנתיבות נדל"ן ממשיכה להרשים בקצב התחלות הבנייה החדשות ובפרויקטים המרשימים שהיא מבטיחה לכלל הבוחרים בה. להיפך, כל עוד ההיצע הקיים גדול מהביקוש לדיור, המחירים יורדים. מאזן הכוחות בישראל בין הביקוש לבין ההיצע ברור – הביקוש גבוה משמעותית מההיצע הקיים ולכן מחירי הדיור עולים במשך למעלה משני עשורים. נתונים אלה מסבירים את העלייה התמידית כך שאם חששתם שהמחירים מנופחים ללא כל סיבה ועומדים פסע לפני בלימה או אף ירידה, אתם יכולים להיות רגועים. ומה לגבי עתיד מחירי הדיור בישראל?

הערכה נכונה של מחירי הדיור בעתיד

כלל נוסף יסייע לכם להעריך את מחירי הדיור בישראל בעוד שנים ארוכות קדימה. כל שאתם נדרשים לעשות זה לערוך השוואה בין קצב גידול התחלות הבנייה החדשות, המהוות את ההיצע בישראל, לבין קצב גידול הביקוש לדיור. האפשרויות שיתקבלו הן:

  1. קצב גידול ההיצע איטי יותר מקצב גידול הביקוש – מחירי הדיור ימשיכו לעלות ואף בקצב מהיר יותר.
  2. קצב גידול ההיצע זהה לקצב גידול הביקוש – מחירי הדיור ימשיכו לנוע באותה מגמה ובאותו קצב (שוק יורד ימשיך לרדת ושוק עולה ימשיך לעלות בקצב זהה).
  3. קצב גידול ההיצע מהיר יותר מקצב גידול הביקוש – מחירי הדיור יתחילו להיבלם ואף ירדו בשנים הקרובות.

גידול ההיצע בישראל נתקל בקשיים בירוקרטיים רבים המונעים את גדילתו המהירה. קבלנים נדרשים לעבור שלבים רבים, ארוכיםנתיבות נדל"ן בסמיכות לרכבת מהווה יתרון משמעותי. ומייגעים האורכים שנים ארוכות עד שהם מקבלים את האישור הנדרש לרדת לשטח ולהתחיל בשלבי הבנייה. מסיבה זו רמות הביקושים בישראל תמיד גבוהות יותר מההיצע הקיים ואף גשלות בקצב מהיר יותר, מה שאומר שמחירי הדיור צפויים להמשיך לנוע לכיוון צפון. אז אם כבר בצפון עסקינן, חשוב, שתכירו את אחד היעדים המתפתחים ביותר בדרומה של הארץ.

הכירו את כל היתרונות הגדולים של אחד האזורים המתפתחים בישראל

נתיבות נדל"ן עלתה על המפה בשנים האחרונות עם קצב בנייה מרשים, פרוייקטים יוקרתיים, קניונים חדשים שלא נראו בארץ ועוד מגוון פיתוחים שונים. אם גם אתם חושבים להדרים עם השקעותיכם, נתיבות נדל"ן היא אחת האפשרויות הטובות ביותר עבורכם. ריכזנו כמה מהיתרונות הגדולים ביותר של נתיבות נדל"ן שהצליחו להרים את רמות הביקוש למגורים בעיר.

  • פתיחת פארק חדש

הפארק החדש שנפתח בנתיבות מצליח למשוך לא מעט תשומת לב ממשקיעים רבים. משפחות רבות ישמחו להתגורר בקרבת פארק גדול, חדש ורחב ידיים המאפשר מקום בילוי עם כלל המשפחה. לכן, רמות הביקוש לדיור באזור צפויות לעלות בעקבות פתיחתו של הפארק החדש, מה שאומר כי גם מחירי הדיור צפויים לעלות בהתאם.

  • הקמת פרוייקטים חדשים – פרוייקט מנהטן והשכונה החדשה נווה שרון

מעבר לפתיחת הפארק החדש, נתיבות נדל"ן ממשיכה להרשים בקצב התחלות הבנייה החדשות ובפרויקטים המרשימים שהיא מבטיחהנתיבות נדל"ן עלתה על המפה בשנים האחרונות עם קצב בנייה מרשים, פרוייקטים יוקרתיים, קניונים חדשים שלא נראו בארץ ועוד מגוון פיתוחים שונים לכלל הבוחרים בה. אחד הפרוייקטים המרשימים ביותר בעיר הוא פרוייקט מנהטן. פרוייקט זה כולל מספר בניינים הסמוכים למרכזי קניות, סופרים, מרכזי בריאות המשפחה וכן לרכבת ישראל. פרוייקט זה מבטיח לכל הבוחרים בו נוחות מגורים ברמות הגבוהות ביותר. כמו כן נפתחת שכונה חדשה בשם נווה שרון המצליחה למשוך רבים למגורים בעיר נתיבות.

  • מגורים במרחק הליכה מהרכבת

אחד היתרונות הגדולים של פרוייקטים רבים בעיר הוא הקרבה לרכבת. אנשים רבים העובדים במרכז הארץ מצליחים להגיע למקום עבודתם בקלות ובנוחות. גם מבחינת הזמנים ההפרשים לא גדולים אם מביאים בחשבון את פקקי הבוקר בכל אזורי המרכז. נתיבות נדל"ן בסמיכות לרכבת מהווה יתרון משמעותי.

  • פתיחת קניונים חדשים

בנוסף לכל החידושים בעיר, בשנים האחרונות נפתחו קניונים מרשימים ביופיים הגורמים לרבים להגיע במיוחד. כלל השינויים הללו הופכים את העיר לאטרקטיבית במיוחד, מה שצפוי להעלות את רמות הביקוש וכן את מחירי הנכסים באזור.

מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בארץ

ענף הנדל"ן מציע למשקיעיו מבחר מסלולי השקעה כאשר המרכזיים שבהם הם: מסלול נדל"ן מניב הכולל רכישת נכס והשכרתו לטווח ארוך, מסלול רכישת דירה על הנייר הכולל רכישת נכס בשלבי בנייה במחירים מוזלים ומכירתו עם קבלת המפתח וכן אקזיט בנדל"ן הכולל רכישת נכסים במחירים נמוכים, השבחתם על ידי שיפוץ קוסמטי ומכירתם במחירי שוק. כל שנותר לכם לעשות זה לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם, הן מבחינת רמות הסיכון, הן מבחינת צפי הרווחים והן מבחינת הזמן שיש לכם להשקיע בהשקעה הבאה. נתיבות נדל"ן מציגה התפתחות מהירה במיוחד שצפויה לבוא לידי ביטוי בעליית ערך הנכסים בנשים הקרובות.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!