נדל"ן או שוק ההון – הכירו את הדגשים החשובים ביותר אודות אפיקי ההשקעה השונים

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעים רבים מתמודדים עם הבחירה בין השקעות נדל"ן להשקעות בשוק ההון. אם גם אתם מתלבטים בשאלה מהו אפיק ההשקעה הטוב ביותר, הגעתם למקוםיום, כל אדם יכול להתחיל להשקיע בשוק ההון בלחיצת כפתור פשוטה, שוק הנדל"ן ידרוש יותר השקעה מהבחינה הזו הנכון. בשורות הבאות נציג את הדגשים החשובים של השקעות נדל"ן והשקעות בשוק ההון במטרה לנסות ולהתחקות אחר המאפיינים המרכזיים של אפיקי ההשקעה השונים. חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים כי השקעות בשוק ההון שונות בתכלית מהשקעות נדל"ן כך שהבחירה תלויה רבות בצרכים האישיים של המשקיע.

  • השקעות נדל"ן השקעות נדל"ן מבטיחות לבוחרים בהן מבחר מסלולי השקעה שונים. בניגוד למקובל לחשוב, ענף השקעות נדל"ן אינו מסתכם ברכישתנדל"ן או שוק ההון? חברות רבות מכל רחבי העולם מנפיקות את עצמן בבורסה במטרה לגייס כספים מהציבור דירת מגורים והשכרתה לטווחי זמן ארוכים.

מסלולי ההשקעה הגדולים שכדאי שתכירו:

  1. נדל"ן מניב – מסלול ההשקעה הגדול והמרכזי בענף הוא המסלול המניב. מסלול זה כולל רכישת דירה והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. המסלול נחשב ליציב ובטוח במיוחד ומבטיח לבוחרים בו שני אפיקי רווח שונים. האחד מהשכרת הנכס והשני מעליית ערכו.
  2. נדל"ן על הנייר – מסלול השקעות נוסף ומרכזי בענף השקעות הנדל"ן הוא רכישת דירה על הנייר. קבלנים רבים מוכרים מספר דירות מצומצם בכל פרויקט על הנייר במחירי פריסייל. מחירי פריסייל מגלמים הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק, כך שלאחר תום כך שלבי הבנייה המשקיע יוכל למכור את הנכס במחירי שוק וליהנות מהדלתא שבין הרכישה למכירה.
  3. אקזיט בנדל"ן – המסלול השלישי הוא מסלול המצריך עבודה של שעות מידי שבוע. במסגרתו המשקיע מאתר נכסים הנמכרים במחירים נמוכים ממחירי השוק, משביח אותם בעזרת שיפוץ קוסמטי ומוכר אותם במחירי שוק ברווח גדול ומהיר.

נקודה נוספת שחשוב להכיר על השקעות נדל"ן היא אפשרויות המינוף. בעזרת הלוואת משכנתא ניתן לרכוש נכסים ללא הון עצמי גבוה במיוחד. הבנקים בישראלנדלן או שוק ההון? חשוב להדגיש כי השקעה במנייה של חברה בודדת נחשבת למסוכנת יותר בהשוואה להשקעה בתעודות סל מאפשרים לקבל עד 75% מימון על דירה ראשונה ועד 50% מימון על דירה שניה. במילים אחרות, אם אתם רוכשים דירה ראשונה בשווי 1,000,000 שקלים, תצטרכו להביא מהבית 250,000 שקלים בלבד.

  • השקעות בשוק ההון – מנגד, השקעות בשוק ההון נחשבות לפשוטות יותר (מבחינה טכנית). כיום, כל אדם יכול להתחיל להשקיע בשוק ההון בלחיצת כפתור פשוטה. גם מכירת ההשקעות אינה מצריכה יותר מלחיצת כפתור בודדת. במה משקיעים? במגוון חברות שהונפקו בבורסה. חברות רבות מכל רחבי העולם מנפיקות את עצמן בבורסה במטרה לגייס כספים מהציבור. לאחר ההנפקה, כל אדם שמאמין בחברה יכול להשקיע בה את כספו וליהנות מתשואה זהה לזו שהחברה מייצרת.
  • מניות לעומת תעודות סל  –  חשוב להדגיש כי השקעה במנייה של חברה בודדת נחשבת למסוכנת יותר בהשוואה להשקעה בתעודות סל. תעודות סל הן תעודות הכוללות מספר גדול של חברות שונות כך שכל השקעה בהן בעצם כוללת פיזור של ההשקעה בכל החברות שהתעודה כוללת. התעודות אמנם נחשבות לבטוחות יותר בהשוואה להשקעה במניות בודדות, אך על פי רוב אחוזי התשואה שהן מספקות מידי שנה נמוכות מחלק ניכר מהמניות הבודדות שהן כוללות.

לסיכום חשוב להביא בחשבון את כל המאפיינים של ההשקעות השונות ולהתאים את האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!