אקסלנט נדל"ן – משרד תיווך מקצועי המבטיח ללקוחותיו מגוון יתרונות בדרך למציאת הנכס

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משרדי תיווך אקסלנט נדל"ן מסייעים ללקוחות רבים באיתור נכסים מותאמים באזורי קיסריה, זיכרון יעקב, בנימינה – גבעת עדה, עתלית, ישובי אלונה, פרדס חנה – כרכור ויישובי חוף הכרמל. חושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן בישראל? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הטיפים המקצועיים והדגשים החשובים אודות הסיבה בגינה מחירי הדיור עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים, האפשרויות המימון שיאפשרו גם לכם להתחדש עם נכסים להשקעה ללא הון עצמי כלל, החשיבות הרבה של מתווך מקצועי והיכרות עם הכוחות הגדולים המשפיעים על עתיד מחירי הדיור בישראל. חוששים להצטרף לעגלת הנדל"ן הדוהרת בישראל במחירי שיא כל הזמנים? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

יושבים על הגדר וממתינים לירידות מחירים? אנשי מקצוע רבים סבורים שתמשיכו להמתין עוד שנים ארוכות!

אנשים רבים כיום בוחרים לשבת על הגדר בציפייה לירידות מחירי הדיור. לטענתם, מחירי הדיור עלו במאות אחוזים במשך למעלה משניאקסלנט נדל"ן סבורים כי לא רק שמחירי הדיור אינם בועתיים, אלא הם אף צפויים להמשיך לעלות לעוד שנים ארוכות קדימה. מדוע הם חושבים כך עשורים רצופים, מה שניפח אותם לבועה של ממש. לעומתם, אנשי המקצוע מבית אקסלנט נדל"ן סבורים כי לא רק שמחירי הדיור אינם בועתיים, אלא הם אף צפויים להמשיך לעלות לעוד שנים ארוכות קדימה. מדוע הם חושבים כך? היכרות מעמיקה עם הכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל מאפשרת להם להעריך את המשך תנועות המחירים על פי נתונים אמפיריים ולא על פי ציפייה או תחושות בטן.

מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע והשפעתו על מחירי הדיור בישראל

הגורמים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל הם:

  • ביקוש – הביקוש לדיור קשיח ולכן הוא הוא גדל בקורלציה כמעט מושלמת לגידול האוכלוסייה. הביקושים בישראל נגזרים ממספר משתנים, והם: גידול טבעי באוכלוסייה, הגירה חיובית, משקיעים רבים המחזיקים ביותר מדירה אחת וכמובן כמות הגירושים הגבוהה הגורמת לכל זוג שעד לא מזמן הסתפק בדירת מגורים אחת, לרכוש דירה נוספת.
  • היצע – בשונה מהביקוש, ההיצע בישראל נגזר ממשתנה אחד מרכזי והוא: התחלות הבנייה החדשות. התחלות הבנייה החדשות בישראל צפויות להבשיל לכדי דירות מגורים בעוד מספר שנים ולהגדיל את ההיצע הקיים.

אחד הכללים החשובים ביותר שאתם חייבים לזכור מתוך שינה הוא: כל עוד הביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים, מחירי הדיור ימשיכומשרדי תיווך אקסלנט נדל"ן מסייעים ללקוחות רבים באיתור נכסים מותאמים באזורי קיסריה, זיכרון יעקב, בנימינה - לעלות ללא הפסקה וכל גם להיפך, כל עוד ההיצע הקיים גדול מהביקוש, מחירי הדיור ירדו. אנשי המקצוע של אקסלנט נדל"ן מסבירים לכל לקוחותיהם כי מאזן הכוחות בין ההיצע לביקוש בישראל אינו מאוזן. הביקוש גדול מההיצע באופן ניכר ולכן מחירי הדיור עולים ברצף במשך למעלה משני עשורים. חשוב להדגיש, כל ניסיונותיה של הממשלה לבלום את מחירי הדיור יעלו בתוהו כל עוד הביקושים גדולים מההיצע הקיים. לכן, אם גם אתם מתלבטים האם זה הזמן הנכון לרכוש נדל"ן במחירי שיא כל הזמנים, אנשי המקצוע מבית אקסלנט נדל"ן מדגישים כי תמונת המצב הנוכחית מצביעה על המשך עליות לעוד שנים ארוכות.

היתרונות הגדולים של אקסלנט נדל"ן – כך תצליחו למצוא את הדירה הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר

שירותי תיווך מקצועיים מבית אקסלנט נדל"ן יבטיחו לכם מגוון יתרונות גדולים על פני רכישת דירה באופן עצמאי ללא שירותי תיווך. החל משנת 1996, כל מתווך מקצועי המחזיק ברישיון לעסוק בתחום עבר הכשרה קפדנית ומבחן מקיף מבית משרד המשפטים. הלימודים המקצועיים מבטיחים לכם איש מקצוע המכיר היטב את כל רזי הפרטים בחוקה. מעבר לכך, מתווך מקצועי עוסק בתחום במהלך כל היום, כך שהוא מכיר היטב את שוק הדיור שהוא עובד בו. היכרות מלאה עם שוק הדיור מאפשרת למתווך לאתר את הנכסים האטרקטיביים ביותר עבור לקוחותיו. אז רגע לפני שאתם מתחילים לחפש נכסים בכוחות עצמכם לאחר יום עבודה ארוך, חשוב שתכירו את שירותיו של מתווך מקצועי.

  • שירותי תיווך יתאימו עבורכם את הנכסים המתאימים למלוא הצרכים שלכם

שירותי תיווך מבית אקסלנט נדל"ן כוללים היכרות נרחבת עם צרכיו האישיים של כל לקוח. לאחר היכרות מעמיקה, המתווכים המקצועייםשירותי תיווך מבית אקסלנט נדל"ן כוללים היכרות נרחבת עם צרכיו האישיים של כל לקוח יודעים לאתר את הנכסים האטרקטיביים והמתאימים ביותר מהמאגר.

  • מתווך מקצועי ידע להגיע לנקודת האיזון בין הקונה למוכר כך ששני הצדדים יצאו מרוצים

מעבר להתאמת הנכסים הטובים ביותר עבור הצרכים שלכם, שירותי תיווך מבית אקסלנט נדל"ן יסייעו לכם להגיע לנקודת פשרה עם הקונה שתבטיח לכם עסקה טובה. תפקידו של המתווך הוא לקרוא בין השורות ולהבין מהקונה מהי נקודת המקסימום שלו ומהמוכר מהי נקודת המינימום שלו ולהשיק ביניהן. זיהוי נכון של נקודת הפשרה תבטיח לשני הצדדים עסקה טובה ומתאימה לצרכים וליכולות הכלכליות שלהם.

  • מתווך מקצועי יחסוך לכם לא מעט זמן יקר

מתווך מקצועי יצליח לחסוך לכם לא מעט זמן יקר במסע החיפושים אחר הדירה המתאימה לכם ביותר וזאת משתי סיבות מרכזיות. ראשית מתווך מקצועי מחזיק במאגר גדול של נכסים כך שלאחר היכרות עם מיטב הצרכים שלכם הוא ידע להציע לכם את הנכסים הטובים והמתאימים ביותר. שנית, מתווך מקצועי יודע מהי נקודת המינימום של כל מוכר ומהי נקודת המקסימום שלכם כך שאם יש פער גדול מידי הוא ידע לחתוך את העסקה ללא בזבוזי זמן מיותרים.

אפשרויות המימון שיאפשרו לכם לרכוש נכס ללא הון עצמי

לכן, אל לכם לוותר על שירותי התיווך בדרך למציאת הדירה הטובה ביותר עבורכם. רגע לפני שאתם יוצאים למסע החיפושים (בסיועו של מתווך מקצועי כמובן), חשוב שתכירו את כל אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר שיאפשרו לכם לקבל אחוזי מימון גבוהים על כל עסקה. משקיעים רבים רוכשים נכסים עם הון עצמי נמוך או אף ללא הון עצמי כלל. האפשרויות שיעזרו גם לכם לעשות זאת הן:

  • משכנתא

הלוואת המשכנתא היא ההלוואה הגדולה, השכיחה והאטרקטיבית ביותר לרכישת נכסי נדל"ן. ההלוואה מתאפיינת במתן סכומי כסף גדולים, לתקופות זמן ארוכות ובריביות נמוכות במיוחד. הבנקים בישראל מאפשרים לכלל הציבור (העומדים בתנאי הסף), לקבל עד 75%אקסלנט נדל"ן מציעים לכל לקוחותיהם ליווי צמוד עד למציאת הנכס המתאים ביותר עבור מירב הצרכים שלכם מימון משווי נכס ראשון, ועד 50% מימון משווי הנכס שני ומעלה.

  • הלוואה חוץ בנקאית

אפשרות נוספת היא הלוואה חוץ בנקאית הנחשבת הרבה פחות אטרקטיבית. הלוואה זו מתאפיינת במתן סכומי כסף קטנים, לתקופות זמן קצרות עד בינוניות ובריביות גבוהות במיוחד. למה בכל זאת רבים בוחרים לקחת הלוואה חוץ בנקאית לרכישת נכסים? בעיקר בשביל להשלים את ההון העצמי שנדרש בשביל לקבל הלוואת משכנתא. הלוואת המשכנתא כוללת מגוון גדול של מסלולים ולכן חשוב מאוד להסתייע באיש ביועץ משכנתאות מקצועי ומנוסה.

  • משכון נכס קיים

האפשרות השלישית היא משכון נכס קיים. אם יש לכם בית, תוכלו למשכן עד 50% ממנו ולקבל עד 50% משוויו לרכישת נכס נוסף. כלומר אם יש ברשותכם נכס בשווי 1,200,000 שקלים, תוכלו לקבל עד 600,000 שקלים הלוואה כנגד משכון מחצית מהדירה. הלוואה זו ניתנת בתנאי משכנתא.

לסיכום, אקסלנט נדל"ן מציעים לכל לקוחותיהם ליווי צמוד עד למציאת הנכס המתאים ביותר עבור מירב הצרכים שלכם. אל תוותרו על שירותי תיווך שיחסכו לכם לא מעט זמן, ינהלו עבורכם משא ומתן מקצועי ויתאימו לכם את הנכסים המדוייקים ביותר.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!