מחפשים דירה להשקעה? בחרו יזם עם מוניטין להכוונה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

רכישת דירה להשקעה היא ללא ספק אחת מצורות ההשקעה הרווחיות והיציבות ביותר. לאורך שנים, הוכח כי השקעה בנדל"ן מעניקה הכנסה בטוחה ויציבה. יחד עם זאת, גם רכישה של דירה להשקעה חייבת להתבצע בשום שכל. זאת, בעיקר תוך בחירת חברת יזמות נדל"ן שתעניק לרוכשים את התשואות הטובות ביותר. מה הפך את דירות המגורים להשקעה כל כך מוצלחת? מה חשוב לדעת כאשר בוחרים דירה להשקעה? למה חשוב להתייעץ עם איש מקצוע ולקבל הכוונה מתאימה בדרך לרכישה הגדולה? להלן כל התשובות.

 

מה הפך את דירות המגורים להשקעה כל כך מוצלחת

אחד המאפיינים המשמעותיים ביותר של המנטליות הישראלית, הוא העובדה שהישראלי הממוצע שואף לרכוש בית או דירת מגורים מוקדם ככל האפשר. זאת בניגוד למנטליות במרבית מדינות העולם, של שכירת בית או דירה לטווח הארוך. דווקא הנטייה הזאת, יותר מכל דבר אחר, הפכה את דירות המגורים להשקעה כל כך מוצלחת. מצד אחד, קצב הבנייה איננו משיג, לפחות בעשורים האחרונים, את קצב הגידול של האוכלוסייה. מצד שני, בגלל העובדה הזאת, יש ביקוש יציב לדירות להשכרה. מי שידו משגת, פונה בדרך כלל לכיוון הזה ומחפש דירה להשקעה, שתהפוך למקור הכנסה יציב ומתמשך. באזורי הביקוש בישראל, עשויים דמי השכירות להחזיר את ההשקעה בתוך כעשור, ואולי מעט יותר. במקומות אחרים ההחזר צנוע יותר, אבל עדיין משתלם מאד. יזמות נדל"ן איכותית ומקצועית עשויה לסייע לרוכשים פוטנציאליים למקסם את התועלת בהשקעה, ולמצוא דירה להשקעה שתתאם לצרכים ולהעדפות שלהם.

 

למה חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בדרך לרכישת דירה להשקעה

לכאורה, הרכישה של דירה להשקעה איננה מסובכת. פשוט מוצאים דירה, רוכשים אותה ומוצאים עבורה שוכרים. למעשה, מדובר במשימה כלל לא פשוטה. להלן בעיות פוטנציאליות בדרך להצלחה:

  • דירה באזור לא מבוקש: גם בישראל יש, למרבה ההפתעה, אזורים שבהם הביקוש לדירות איננו גבוה. במקומות הללו קשה עד בלתי אפשרי להשכיר דירה, מה שהופך את ההשקעה לכאורה לנטל. במקום להרוויח – משלמים בכל חוד את החזר ההלוואה. זאת ועוד – באזורים אלה מחירי הנדל"ן גם לא ממש עולים.
  • דירה בעייתית: גם באזורי ביקוש יש דירות שהדרישה אליהן פחות גבוהה. כך למשל התפתחה דווקא בחודשים האחרונים הנטייה להימנע משכירת דירות ישנות שאין בהן ממ"ד. יזמות נדל"ן איכותית ומקצועית תזהה את הכשלים האפשריים ותתריע מפניהם.
  • עסקה מסובכת: לפעמים יש לדירה יותר מאשר בעלים אחד, מה שהופך את סגירת העסקה למעט מסובכת. איש מקצוע מיומן יכול וצריך להסדיר את הנושא, ולהביא לרוכשים הפוטנציאליים עסקה מוגמרת ואיכותית.

בשורות לעיל תואר רק חלק מזערי מהבעיות הפוטנציאליות המאפיינות בדרך כלל כל עסקת נדל"ן. יזם או חברת יזמות נדל"ן מיומנת מזהה מראש את המהמורות האפשריות ונוקטת בצעדים ההכרחיים על מנת לעקוף אותן ולהשלים את העסקה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!