תוכנית עסקית לעסק שלכם – אל תתחילו בלעדיה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

כל עסק אשר זקוק לקבלת הלוואה, למימון, לגיוס שותף, לגיוס משקיע ועוד, נדרש להציג תוכנית עסקית. תוכנית זאת מהווה בר חשוב ביותר שכוללת בין היתר תחזית של רווח והפסד לשנים קרובות, תזרים מזומנים, הערכה לגבי גובה השקעה ותכנון החזר ועוד. את התוכנית יש לערוך בצורה הטובה והמקצועית ביותר ועל כן, יש לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום כתיבת תוכניות עסקיות עבור העסק שלכם באופן ספציפי. חשוב לדעת כי גם אנשים המעוניינים לפתוח עסק חדש, או מבקשים לעסוק שינוי בעסק הישן שלהם או חברות במשבר, נדרשים לבנות תוכנית עסקית אשר תאפשר להם לגייס הון לצורך שיפור המצב שלהם.

 

מהי תוכנית עסקית?

תוכנית עסקית מהווה דבר חשוב ביותר שכן היא מהווה בסיס לתכנון או לחיזוי אופן ההתנהלות של העסק הן מבחינה עסקית והן מבחינה כלכלית. המטרה של תוכנית עסקית לרוב תהיה לגייס משקיע כלשהו לעסק, לגייס שותף, להשיג הלוואה כלשהי לעסק ועוד. התוכנית חייבת לכלול כמה סעיפים חשובים ביותר לרבות: העלויות של פיתוח וייצור של מוצרים מסוגים שונים, תכנון היקף השירותים שהעסק צפו לעסוק בהם, היקף כוח האדם והמשאבים אשר נדרשים בכדי שהעסק יעבוד בצורה תקינה, ההוצאות הקבועות של העסק וכן ההוצאות המשתנות שלו, תמחור של מוצרים או שירותים בעסק בהתאם למחירים שמקובלים בענף, מיתוג של העסק, סימני מסחר, פטנטים, מוניטין, תחזית של ביקוש, מיפוי מתחרים ועוצמת התחרות בשוק, תוכנית שיווק אשר צפויה במטרה לחדור לשוק, פיתוח של אסטרטגיה שיווקית, פירוט המבנה הארגוני של העסק ועוד. קבלו פה תוכנית עסקית לדוגמא, על מנת להבין כיצד היא צריכה להיות בנויה ומה היא צריכה להכיל

 

מדוע חשוב תוכנית עסקית?

תוכנית עסקית מהווה כאמור דבר חשוב מאוד לכל עסק בשלביו הראשונים כאשר המטרה היא לגייס משקיעים, הלוואות ועוד, אך בד בבד, היא רלוונטית ביותר גם לעסקים שאין להם תוכנית פעולה ברורה ועל כן הם מוצאים את עצמם לא מספיק רווחיים או לא מתקדמים בצורה מספיק טובה. ישנם מקרים שבהם העסקים עומדים על סף פירוק או על סף סגירה. במקרים שכאלה, אין ספק שהדבר הנכון הוא לפנות לשירותיהם של הטובים ביותר בתחום יצירת תוכנית עסקית וזאת בכדי שיעשו סדר בכל מה שקשור לעסק ויבנו עבורו תוכנית עסקית. כל עוד אין תוכנית עסקית מסודרת לעסק הוא עלול לעשות טעויות מהותיות שיעלו לו ביוקר ובעיקר, לא מספיק להתקדם או להיות פחות רווחי מכפי שהוא יכול או כלל לא רווחי.

צוות ביזנס יעשו לכם סדר בכל הנוגע לבניית תוכנית עסקית לעסק שלכם, בין אם הוא בשלביו הראשונים ובין אם מדובר על עסק קיים שדורש סדר והכוונה נכונה. התוכנית תיבנה בהתאם לצרכי העסק בצורה יסודית ואיכותית.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!